Wel ironisch: er is jaren gevraagd of afleveringen direct na uitzenden in de VS op Netflix konden komen en nu willen we wachten tot het volledige seizoen beschikbaar isquote:Op donderdag 22 maart 2018 09:14 schreef Koningin het volgende:
Dat 'wekelijks nieuwe aflevering' vind ik eigenlijk niet prettig. Heb liever gelijk een heel seizoen erop staan, kun je lekker weg kijken. Daar wil ik dan ook wel langer voor wachten.
Nu lopen meerdere series bij mij telkens per week, wordt onoverzichtelijk.
Ja precies, beetje bakkeleien op een forum enzo, lekker speculeren en dan een week later kijken wat er gebeurtquote:Op donderdag 22 maart 2018 09:56 schreef Nielsch het volgende:
Bij echt toffe series vind ik het niet erg om een weekje te wachten. Dan krijg je toch meer van de serie mee doordat je er nog wat over terugleest of een review op youtube kijkt. Dat je dan een week moet wachten is soms vervelend maar uiteindelijk maakt het wel dat ik de serie intensiever beleef, dat er meer blijft hangen en dat ik er gewoon meer plezier uit haal.
Post-apocalyptische serie, I'm inquote:Op donderdag 22 maart 2018 11:17 schreef Aether het volgende:
Als een agressief virus bijna de hele bevolking heeft uitgeroeid, gaan een broer en zus op op zoek naar veiligheid. Het wordt een zeer gevaarlijke zoektocht. The Rain, een Netflix Original-serie. 4 MEI.
Normaal gesproken ik ook wel, alhoewel het genre tegenwoordig wel grijsgedraaid is toch, vind ik. Zelfde zie je met seriemoordenaar-genre, zeg maar.quote:Op donderdag 22 maart 2018 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Post-apocalyptische serie, I'm in![]()
Seriemoordenaargenre heb ik bar weinig van gezien, post-apocalyptisch ook niet heel veel van eigenlijk. The Walking Dead kijk ik, met The 100 wil ik wel weer verder en ooit keek ik Revolution (quote:Op donderdag 22 maart 2018 11:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Normaal gesproken ik ook wel, alhoewel het genre tegenwoordig wel grijsgedraaid is toch, vind ik. Zelfde zie je met seriemoordenaar-genre, zeg maar.
Ja kloptquote:Op donderdag 22 maart 2018 09:44 schreef Aether het volgende:
[..]
Wel ironisch: er is jaren gevraagd of afleveringen direct na uitzenden in de VS op Netflix konden komen en nu willen we wachten tot het volledige seizoen beschikbaar is
In mijn beleving toch een behoorlijk stroom aan The end of the world as we know it-films, series en romans, over een langere periode van meer dan twee decennia. Heb er wel eens een topic over geopend trouwens. Idem mbt seriemoordenaars vanaf begin jaren 90. En ja, in mijn beleving dus ook behoorlijk grijsgedraaide genres.quote:Op donderdag 22 maart 2018 11:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Seriemoordenaargenre heb ik bar weinig van gezien, post-apocalyptisch ook niet heel veel van eigenlijk. The Walking Dead kijk ik, met The 100 wil ik wel weer verder en ooit keek ik Revolution (), maar verder zou ik het zo even niet weten.
Dit lijkt me wel wat!quote:Op donderdag 22 maart 2018 11:17 schreef Aether het volgende:
Als een agressief virus bijna de hele bevolking heeft uitgeroeid, gaan een broer en zus op op zoek naar veiligheid. Het wordt een zeer gevaarlijke zoektocht. The Rain, een Netflix Original-serie. 4 MEI.
Ah yes, een datum!quote:Op donderdag 22 maart 2018 11:17 schreef Aether het volgende:
Stranger Things.quote:Op donderdag 22 maart 2018 17:39 schreef sacha het volgende:
ik ben eindelijk aan Stranger Things begonnen![]()
had nogal last van het kleine jongetjes op fietsjes syndroom maar ben er overheen
Kan ik ook altijd wel waarderen. Deense serie zo te lezen.quote:Op donderdag 22 maart 2018 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel cool, maar ik spreek geen Duits. Dus dat wordt 'm niet.quote:Op donderdag 22 maart 2018 11:17 schreef Aether het volgende:
Duits? En waarom wordt het hem dan niet?quote:Op donderdag 22 maart 2018 20:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel cool, maar ik spreek geen Duits. Dus dat wordt 'm niet.
Welke taal is het als het geen Duits is? (tweede keer de trailer kijken zegt me Scandinavischquote:Op donderdag 22 maart 2018 20:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Duits? En waarom wordt het hem dan niet?
Deens.quote:Op donderdag 22 maart 2018 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welke taal is het als het geen Duits is? (tweede keer de trailer kijken zegt me Scandinavisch)
En ik kan eigenlijk alleen NL of EN talige series kijken omdat ik dat versta. Voor andere talen kun je wel subs instellen, maar dat vind ik irritant omdat je dan constant aan het lezen bent. Geen zin in.
quote:Op donderdag 22 maart 2018 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leuke review!quote:Op vrijdag 23 maart 2018 08:41 schreef Danny het volgende:
Santa Clarita Diet seizoen 2 is uit
Danny reviewt: Santa Clarita Diet - seizoen 2
Dat wordt alleen maar ergerquote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:27 schreef Aurelius het volgende:
Terrace House, ik erger me na 2 afleveringen al aan die onvolwassen wannabe chef.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Korean Odyssey (seizoen 1) – 2017 16 - Netflix Original
Audio: Koreaans | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Horror, Romantisch
Acteurs: Seung-gi Lee, Seung-won Cha, Yeon-seo Oh
Een opportunistisch mythisch figuur wil onoverwinnelijk worden, maar stuit op problemen als zijn lot in handen ligt van een vrouw die bovennatuurlijke wezens kan zien.
Alexa & Katie (seizoen 1) – 2018 AL - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Comedy, Feelgood, Kinderserie
Acteurs: Paris Berelc, Isabel May, Tiffani Thiessen
Alexa vecht tegen kanker. Maar met haar beste vriendin Katie aan haar zijde gaat ze naar de middelbare school, en is ze klaar voor alles wat op haar pad komt.
Brother Nature – 2016 16 1:37 uur
Audio: Engels | Subs: AR EN FR NL | ✓︎ Download
Genre: Comedy
Acteurs: Taran Killam, Gillian Jacobs, Bobby Moynihan
Een parlementarir die de zetel van zijn baas wil overnemen, vertrekt naar het familiehuisje van zijn vriendin. Zal zijn aanstaande schoonbroer roet in het eten gooien?
Defiant Ones, The (Miniserie) – 2017 16 - Netflix Original
Audio: Engels | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Documentaire, Feelgood
Acteurs: Dr. Dre, Jimmy Iovine, Patti Smith
Regisseur Allen Hughes ('Menace II Society') duikt in het verleden van muzieklegendes Dr. Dre en Jimmy Iovine, en documenteert hun baanbrekende partnerschap.
Dinotrux - Superladers (seizoen 2) – 2017 6 - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | Subs: EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Animatie, Kinderserie
Acteurs: Andrew Francis, Richard Ian Cox, Brian Drummond
Voorzien van krachten die hen sneller, sterker en wendbaarder dan ooit maken, zijn de Dinotrux terug voor nieuwe uitdagingen en ontmoetingen met nieuwe vrienden.
Game Over, Man! – 2018 16 1:41 uur - Netflix Original
Acteurs: Adam DeVine, Anders Holm, Blake Anderson
Drie vrienden met grootse dromen veranderen van ondermaatse luiwammesen in badass strijders wanneer hun chique hotel wordt overvallen door terroristen.
O Mecanismo (seizoen 1) – 2018 12 - Netflix Original
Audio: Portuguees (Brazili) | Subs: DE EN FR NL PT-BR | ✓︎ Download
Genre: Drama, Intellectueel, Thriller
Acteurs: Selton Mello, Caroline Abras, Enrique Diaz
Een onderzoek naar vermeende corruptie bij de Braziliaanse overheid via olie- en bouwbedrijven loopt uit op een schandaal. Vrij gebaseerd op ware gebeurtenissen.
Paradox – 2018 6 1:13 uur - Netflix Original
Genre: Drama, Intellectueel
Acteurs: Neil Young, Lukas Nelson, Micah Nelson
In deze droomachtige film van Daryl Hannah zaaien Neil Young en zijn schalkse vrienden onrust en muzikale verwondering in het Wilde Westen.
Requiem (seizoen 1) – 2018 16 - Netflix Original
Genre: Drama, Thriller
Acteurs: Lydia Wilson, Joel Fry, Brendan Coyle
Na een plotselinge tragedie ontdekt een Londense celliste geheimen die haar moeder in verband brengen met de verdwijning van een jong meisje in een stadje in Wales.
Roxanne Roxanne – 2018 12 1:40 uur - Netflix Original
Genre: Biografisch drama, Waargebeurd
Acteurs: Chant Adams, Mahershala Ali, Nia Long
Ze groeide op in de jaren 80 in een ruige buurt in New York en schreef geschiedenis met 'Roxanne's Revenge'. Dit is het verhaal van tienerrapper Roxanne Shante.
Santa Clarita Diet (seizoen 2) – 2017 16 - Netflix Original
Genre: Comedy, Horror, Offbeat
Acteurs: Drew Barrymore, Timothy Olyphant, Liv Hewson
Ze zijn gewone, getrouwde makelaars totdat zij een dramatische verandering doormaakt en beiden een weg vol dood en verderf inslaan. Op een goede manier.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Geen idee, ik gaf sowieso al niets om films. Doe mij maar series, documentaires en af en toe wat cabaret / standup.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:15 schreef Heufd het volgende:
Netflix heeft echt het slechtst denkbare filmaanbod h? Ik scroll er weer eens doorheen. Wat een puinhoop.
Mensen willen liever een serie zien, dan kun je het verhaal meer handen en voeten geven h.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:15 schreef Heufd het volgende:
Netflix heeft echt het slechtst denkbare filmaanbod h? Ik scroll er weer eens doorheen. Wat een puinhoop.
Ook qua films is het aanbod echt wel redelijk, ongeveer vergelijkbaar met vroeger de videotheek.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mensen willen liever een serie zien, dan kun je het verhaal meer handen en voeten geven h.
Ik heb geen geduld meer om te wachten tot dat op Netflix stondquote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:44 schreef Nickske1912 het volgende:
Bates Motel was weer fijn. Wat een stel geweldige acteurs en actrices spelen daarin de hoofdrollen. Hopelijk nu minder lang wachten op het vijfde en gelijk het laatste seizoen.
Mwaoh, vroeger in videotheek huurde je alleen nieuwste van nieuwste films op video, is niet echt vergelijkbaar met nu Netflix wrs.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ook qua films is het aanbod echt wel redelijk, ongeveer vergelijkbaar met vroeger de videotheek.
Ja, klopt, dat veranderde begin deze eeuw, werden series een stuk beter. The Soprano's, Six feet Under, The Wire, Breaking Bad, Dexter.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:18 schreef Monolith het volgende:
Afgezien van Twin Peaks kwamen series ook lange tijd niet eens in de buurt bij films qua kwaliteit. Dat is tegenwoordig wel anders.
Vanavond gekeken. Als (die hard) fan van Neil Young vond ik het wel leuk. Is meer een home video meets concertregistratie in een art-jasje.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:00 schreef Aether het volgende:
Paradox – 2018 6 1:13 uur - Netflix Original
Genre: Drama, Intellectueel
Acteurs: Neil Young, Lukas Nelson, Micah Nelson
In deze droomachtige film van Daryl Hannah zaaien Neil Young en zijn schalkse vrienden onrust en muzikale verwondering in het Wilde Westen.
Eh, nee. Ik huurde wat me tof leek. En net als op Netflix was 80% van bedenkelijke kwaliteit.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwaoh, vroeger in videotheek huurde je alleen nieuwste van nieuwste films op video, is niet echt vergelijkbaar met nu Netflix wrs.
Klopt. Maar tussen Gotham S1 en S2 zat ook zo’n lange tijd, terwijl S3 vrij rap na S2 volgde. Hopelijk nu met Bates Motel hetzelfde scenario.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb geen geduld meer om te wachten tot dat op Netflix stonddan ben je er weer helemaal uit over twee jaar.
Ja ik hoop niet dat we op s5 van Bates Motel net zo lang hoeven wachten als op 4. Had echt moeite om er weer in te komen na zo'n enorm lange tijd. Moest echt terug gaan zoeken wat er ook alweer gebeurd was in s3 om het begin van 4 te snappenquote:Op zaterdag 24 maart 2018 10:55 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Klopt. Maar tussen Gotham S1 en S2 zat ook zo’n lange tijd, terwijl S3 vrij rap na S2 volgde. Hopelijk nu met Bates Motel hetzelfde scenario.
https://www.netflix-neder(...)en-aan-documentaire/quote:Netflix en Formule 1 werken samen aan documentaire
Netflix en de Formule 1 hebben aangekondigd met een documentaire te komen. In Australi is dit weekend het nieuwe Formule 1-seizoen van start gegaan en voorafgaand aan de kwalificaties maakten de Formule 1 en Netflix het nieuws bekend. In de documentaire zal Max Verstappen uiteraard ook te zien zijn.
Samenwerking
Eind vorig jaar waren er al geruchten over een mogelijke samenwerking tussen Netflix en de Formule 1. De wildste geruchten gingen zelfs over het uitzenden van races bij de streamingdienst, maar uiteindelijk bleek de raceklasse aan een eigen over-the-top streamingservice te werken.
Dat er echter iets speelde tussen Netflix en F1 bleek dit weekend in Melbourne, waar de eerste Grand Prix van het seizoen 2018 wordt gereden. Bij de start van het nieuwe kampioenschap werd de samenwerking wereldkundig gemaakt.
Formule 1-documentaire op Netflix
De Formule 1-documentaire wordt een Netflix Original en zal dus alleen via de streaminggigant te zien zijn. Wanneer de Formule 1-documentaire precies verschijnt is nog niet bekend, maar er wordt vooralsnog ingezet op begin 2019. De camera’s zullen van het begin tot het einde van het nieuwe Formule 1-seizoen aanwezig zijn op de circuits en zullen de kijker een exclusieve blik geven op de racecoureurs, teambazen en eigenaren. Uiteraard zal ook Max Verstappen te zien zijn in de documentaire.
Sinds Max Verstappen actief is in de Formule 1 is de sport weer ongekend populair geworden in Nederland. De coureur rijdt inmiddels voor Aston Martin Red Bull Racing en wist al meerdere Grand Prix-zeges op zijn naam te schrijven. De Nederlander hoopt in 2018 een gooi te doen naar de wereldtitel, maar weet dat hij flinke concurrentie zal krijgen van Mercedes, waar Lewis Hamilton jaagt op zijn vijfde wereldtitel, terwijl Sebastian Vettel bij Ferrari voor het hoogst haalbare gaat.
De documentaire zal uit tien afleveringen bestaan en gaan dus allemaal over de gebeurtenissen in het seizoen 2018. James Gay Rees, bekend van de film Senna, en Paul Martin zijn aangewezen als de executive producers. Sean Bratches reageerde namens de F1 enthousiast op de deal met Netflix. “Met deze overeenkomst met Netflix willen we het fascinerende verhaal over de Formule 1 vertellen en laten zien wat er zich achter de schermen afspeelt tijdens het seizoen. Dit is een kant van de sport die nog moet worden getoond aan de fans over de hele wereld. We zullen de fans verrassen en bovendien zal de documentaire als een katalysator dienen om nieuwe fans enthousiast te maken over de Formule 1.”
Yep.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 12:26 schreef Blue_note het volgende:
NSU: German history X. Iemand al gekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 24-03-2018 20:26:23 ]I´m back.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even Archer kijken nog.
[ Bericht 16% gewijzigd door Ryan3 op 24-03-2018 20:05:13 ]I´m back.
Ik volg een aantal Sense8 accounts en zag dat ze net klaar zijn met het opnemen van de twee uur durende 'finalefilm'. En dat binnenkort te horen is wanneer we (dit jaar kennelijk) kunnen kijken.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 16:30 schreef ato het volgende:
Wij horen ook weinig over de finale aflevering van S8.
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 19:36 schreef Ryan3 het volgende:
Riphagen gezien: eerlijk is eerlijk, op wat kleine kritiekpuntjes na, wel een goede NLse film imho. Onderbelicht stukje geschiedenis ook.
Wild, wild Country over Bhagwan afgezien: bij elkaar interessante docuserie toch.Heb je geslapen tijdens Wild wild Country? Sheela en aanhang heeft wel degelijk starfbaren feiten verricht. De Bhagwan was ook niet fris. Sheela wordt wel erg mooi neergezet in deze serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even Archer kijken nog.
ja! Nou ja, bijna. Nog 1 afl van de 3. Erg interessant so farquote:Op zaterdag 24 maart 2018 12:26 schreef Blue_note het volgende:
NSU: German history X. Iemand al gekeken?
Je kunt wel het geluid afzetten. Dat scheelt weer een beetje ergenis.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die trailers van Netflix films die gelijk beginnen als je de app opstart moeten ze gelijk mee kappen.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik volg een aantal Sense8 accounts en zag dat ze net klaar zijn met het opnemen van de twee uur durende 'finalefilm'. En dat binnenkort te horen is wanneer we (dit jaar kennelijk) kunnen kijken.
Thanks! Eerst even La casa de papel afkijken en dan prop ik deze voordat ik aan the Americans beginquote:Op zondag 25 maart 2018 11:29 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja! Nou ja, bijna. Nog 1 afl van de 3. Erg interessant so far
Ik had op youtube even een filmpje van een samenvatting van s1 t/m 3 gekeken. Hielp prima.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik hoop niet dat we op s5 van Bates Motel net zo lang hoeven wachten als op 4. Had echt moeite om er weer in te komen na zo'n enorm lange tijd. Moest echt terug gaan zoeken wat er ook alweer gebeurd was in s3 om het begin van 4 te snappen
Maar dat is juist de rode draad, de hoofdverhaallijn waar de hele serie in principe om draait. Hoe meer ze naar het einde van de serie toewerken, hoe prominenter die verhaallijn dan ook wordt.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het seizoen 4 zelf vond ik wel erg op die moeder zoon relatie en weinig echt spannend gebeuren.
Mooi ! Goed nieuws.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik volg een aantal Sense8 accounts en zag dat ze net klaar zijn met het opnemen van de twee uur durende 'finalefilm'. En dat binnenkort te horen is wanneer we (dit jaar kennelijk) kunnen kijken.
the Americans is ook mooi!quote:Op zondag 25 maart 2018 14:59 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Thanks! Eerst even La casa de papel afkijken en dan prop ik deze voordat ik aan the Americans begin
Misschien ook even in DIG vragenquote:Op maandag 26 maart 2018 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand die me kan helpen?
Kan sinds gisteravond geen serie meer zien op Netflix. Heb Apple TV en kom gewoon door de menu’s heen, maar op het moment dat ik een aflevering aanklik dan blijft het ‘laden’ icoon in beeld. Maakt niet uit welke serie, niks laad meer. Nooit problemen gehad, nu is de eerste keer. Internet en wifi werkt gewoon dus.
quote:Op zondag 25 maart 2018 10:37 schreef Rmie het volgende:
[..]
Heb je geslapen tijdens Wild wild Country? Sheela en aanhang heeft wel degelijk starfbaren feiten verricht. De Bhagwan was ook niet fris. Sheela wordt wel erg mooi neergezet in deze serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 26-03-2018 17:39:36 ]I´m back.
Even resetten? Moest het vorige week ook doen met AppleTV. Wel ww paraat houden dan, die was ik kwijt namelijk.quote:Op maandag 26 maart 2018 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
Kan sinds gisteravond geen serie meer zien op Netflix. Heb Apple TV en kom gewoon door de menu’s heen, maar op het moment dat ik een aflevering aanklik dan blijft het ‘laden’ icoon in beeld. Maakt niet uit welke serie, niks laad meer. Nooit problemen gehad, nu is de eerste keer. Internet en wifi werkt gewoon dus.
Hele ATV al opnieuw opgestart (of stekker er uit)?quote:Op maandag 26 maart 2018 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ja, leuke serie vind ik datquote:Op maandag 26 maart 2018 16:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Santa Clarita Diet was nieuw voor me, heb beide seizoenen er doorheen gejaagd. De serie moet even op gang komen, maar ik heb een paar keer hardop gelachen en me goed vermaakt. De acteur die Eric speelt (en eerder jonge Shawn in Psych) heeft een prima toekomst in de comedywereld, hij stal de show.
Absoluut. Om de blijheid van die serie naar beneden te trekken ga ik nu eindelijk maar eens Broadchurch verder kijken. Heb de tissues vast gepakt.quote:Op maandag 26 maart 2018 16:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, leuke serie vind ik datVerfrissend.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Machine Gun Preacher – 2011 16 2:09 uur
Audio: Engels | CC: EN NL | IMDb ★ 6,8 | VS | ✓︎ Download
Genre: Actie, Biografish drama, Thriller
Acteurs: Gerard Butler, Michelle Monaghan, Michael Shannon
Gerard Butler speelt de hoofdrol in dit waargebeurde verhaal van Sam Childers, een ex-drugsdealer die kindsoldaten uit de Soedan redt.
Nowhere Boys (seizoen 3) – 2013 9
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL | IMDb ★ 7,4 | Australi | ✓︎ Download
Genre: Actie, Breinbrekend, Drama, Sci-Fi
Acteurs: Dougie Baldwin, Joel Lok, Rahart Adams
Vier zeer verschillende tieners die normaal gesproken nooit vrienden zouden zijn, komen na een schoolreisje terecht in een parallelle wereld waar ze niet bestaan.
Our Kind of Traitor – 2016 16 1:47 uur
Audio: Engels | CC: NL | IMDb ★ 6,2 | Frankrijk, VK | ✓︎ Download
Genre: Misdaad, Thriller
Acteurs: Ewan McGregor, Naomie Harris, Stellan Skarsgrd
Een Engels stel raakt verstrikt in een gevaarlijke deal tussen een Russische miljonair en de Britse geheime dienst, die genteresseerd is in zijn band met de maffia.
Red Trees – 2017 AL 1:19 uur
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL | IMDb ★ 7,1 | VK | ✓︎ Download
Genre: Biografie, Documentaire
Acteurs: Tim Piggott-Smith
Een documentairemakervertelt hoe haar Joodse familie ontsnapte uit het door de nazi's bezette Praag en terechtkwam in Brazili, waar haar vader architect is geworden.
Is dat een beetje serieuze sci-fi of meer een kinderserie?quote:
Tienerserie.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat een beetje serieuze sci-fi of meer een kinderserie?
Alle intriges wel behandeld en beantwoord, nog maar enkele kleine vragen over (of minder goed opgelet op sommige details). Ruimte genoeg vior een tweede seizoen, als ze op de mystery toer blijven.quote:Op maandag 26 maart 2018 17:30 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb Requiem gekeken. Is dat een gevalletje wachten op seizoen twee of gewoon een onsamenhangend geheel? In ieder geval aan het eind vrj weinig antwoorden.
Vind je?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alle intriges wel behandeld en beantwoord, nog maar enkele kleine vragen over (of minder goed opgelet op sommige details). Ruimte genoeg vior een tweede seizoen, als ze op de mystery toer blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt nog heel veel vragen hoor
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Daarvan vond ik seizoen 2 zo saai & stom dat ik niet verder ben gekomen dan aflevering 2 of 3.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Absoluut. Om de blijheid van die serie naar beneden te trekken ga ik nu eindelijk maar eens Broadchurch verder kijken. Heb de tissues vast gepakt.
Het heeft niet de kwaliteit van het eerste seizoen inderdaad, jammer. Ik kijk nog wel even verder.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 01:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarvan vond ik seizoen 2 zo saai & stom dat ik niet verder ben gekomen dan aflevering 2 of 3.
quote:Op maandag 26 maart 2018 22:02 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Vind je?Relatieve details voor het plot, en mogelijk opzetjes voor de volgende reeks als die er komt. Ik vond het een prima afgerond verhaal als dat niet het geval is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt nog heel veel vragen hoor
Maar het is anno nu veel leuker om te roepen dat er plotholes in zitten terwijl dat niet het geval is.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Tabula Rasa vond ik redelijk. Wild wild country ben ik nog mee bezig. Wordt steeds fascinerender!quote:Op maandag 26 maart 2018 12:33 schreef Stranger het volgende:
Dit weekend 'Wild wild country' en 'Tabula Rasa' gekeken.
Heb wel eens slechtere weekenden gehad
vind t prima serie. Alleen veel episodes.quote:Op woensdag 28 maart 2018 17:39 schreef Dagoduck het volgende:
Was aan The Blacklist begonnen maar ben er weer mee gestopt
Mijn 8 en 10 jarige dochters zijn er dol op.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 13:12 schreef KingRadler het volgende:
heeft iemand Project Mc2 gezien is het wat...
die moet ik ook nogquote:Op woensdag 28 maart 2018 18:00 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben maar eens begonnen met HomelandHet kwam er nooit echt van
Krijg je geen spijt van! Heerlijke serie. De muziekquote:Op woensdag 28 maart 2018 18:00 schreef Urquhart het volgende:
Die eerste twee seizoenenquote:Op woensdag 28 maart 2018 18:00 schreef Urquhart het volgende:
Volgens mij maar twee ofzoquote:Op woensdag 28 maart 2018 18:25 schreef Blue_note het volgende:
Iemand een idee hoeveel episodes seizoen 2 van La casa de papel zijn? Kan niet veel zijn toch? Is meer een add-on door de rare cutoff van Netflix tov origineel?
Negen Zes afleveringen.quote:Op woensdag 28 maart 2018 18:25 schreef Blue_note het volgende:
Iemand een idee hoeveel episodes seizoen 2 van La casa de papel zijn? Kan niet veel zijn toch? Is meer een add-on door de rare cutoff van Netflix tov origineel?
9?quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blitz – 2011 16 1:37 uur
Audio: Engels | CC: EN NL | IMDb ★ 6,2 | ✓︎ Download
Genre: Actie, Misdaad, Thriller
Acteurs: Jason Statham, Paddy Considine, Aidan Gillen
Terwijl een seriemoordenaar de straten van Londen onveilig maakt, bespreekt de toegewezen rechercheur zijn agressieproblemen met een psychiater.
Cold Light Of Day, The – 2012 12 1:33 uur
Audio: Engels | CC: NL | IMDb ★ 4,9 | ✓︎ Download
Acteurs: Henry Cavill, Sigourney Weaver, Bruce Willis
Wanneer zijn familie het slachtoffer wordt van ontvoerders tijdens een vakantie in Spanje, zet Wall Street-wonderkind Will Shaw alles op alles om hen terug te krijgen.
Dark Skies – 2013 16 1:37 uur
Audio: Engels | CC: EN NL | IMDb ★ 6,3 | ✓︎ Download
Genre: Horror, Sci-Fi
Acteurs: Keri Russell, Josh Hamilton, J.K. Simmons
Een stel kan hun vrienden en buren er maar niet van overtuigen dat een buitenaards wezen elke nacht hun huis binnendringt om hun kinderen schrik aan te jagen.
Dead Man Down – 2013 16 1:57 uur
Audio: Engels | CC: NL | IMDb ★ 6,5 | ✓︎ Download
Acteurs: Colin Farrell, Noomi Rapace, Dominic Cooper
In deze spannende thriller speelt Colin Farrell de rol van een wreed bendelid. Hij valt voor een vrouw die vastbesloten is om wraak op haar baas te nemen.
Defiance – 2008 16 2:16 uur
Audio: Engels | CC: EN NL | IMDb ★ 7,2 | ✓︎ Download
Genre: Actie, Drama, Waargebeurd
Acteurs: Daniel Craig, Liev Schreiber, Jamie Bell
In dit waargebeurde actiedrama werken vier broers samen om tijdens de Tweede Wereldoorlog meer dan 1000 Joodse vluchtelingen te beschermen.
Expendables 3, The – 2014 12 2:06 uur
Audio: Engels | CC: NL | IMDb ★ 6,1 | ✓︎ Download
Genre: Actie, Thriller
Acteurs: Sylvester Stallone, Jason Statham, Antonio Banderas
De Expendables gaan de strijd aan met meedogenloze wapenhandelaar Conrad Stonebanks, die het team koste wat het kost wil vernietigen. Gelukkig hebben ze nieuwe rekruten.
Good Will Hunting – 1997 12 2:06 uur
Audio: Engels | CC: EN NL | IMDb ★ 8,3 | ✓︎ Download
Genre: Drama
Acteurs: Robin Williams, Matt Damon, Ben Affleck
Als docenten ontdekken dat een doelloze concirge ook een wiskundig genie blijkt te zijn, helpt een therapeut de jongeman zijn belemmerende problemen te overwinnen.
James Acaster: Repertoire (collectie 1) – 2018 AL - Netflix Original
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Absurd, Brits, Offbeat, Standup-comedy
Acteurs: James Acaster
In deze collectie van vier breed opgezette stand-upspecials bespreekt de onconventionele comedian James Acaster vreemde en alledaagse onderwerpen, en alles daartussenin.
Law Abiding Citizen – 2009 16 1:48 uur
Audio: Engels | CC: EN NL | IMDb ★ 7,4 | ✓︎ Download
Genre: Misdaad, Psychologische thriller
Acteurs: Jamie Foxx, Gerard Butler, Colm Meaney
Getraumatiseerd door de afschuwelijke moord op zijn vrouw en dochter geeft een rouwende man toe aan zijn woede en wil hij maar n ding: wraak.
Lee Daniels' The Butler – 2013 16 2:12 uur
Audio: Engels | CC: EN NL | IMDb ★ 7,2 | ✓︎ Download
Genre: Biografisch drama
Acteurs: Forest Whitaker, Oprah Winfrey, John Cusack
Het leven van een butler van het Witte Huis die diende onder acht presidenten ontvouwt zich tegen de achtergrond van grote veranderingen in de Amerikaanse geschiedenis.
Legend – 2015 16 2:11 uur
Audio: Engels | CC: NL | IMDb ★ 7,0 | ✓︎ Download
Acteurs: Tom Hardy, Emily Browning, Christopher Eccleston
De identieke tweeling en beruchte gangsters Reggie en Ronnie Kray ontsnappen aan de autoriteiten in het Londen van de jaren zestig terwijl ze het publiek angst aanjagen.
Letters to Juliet – 2010 AL 1:45 uur
Audio: Engels | CC: EN NL | IMDb ★ 6,6 | ✓︎ Download
Genre: Drama, Feelgood, Romantisch
Acteurs: Amanda Seyfried, Christopher Egan, Gael Garca Bernal
Door een brief te beantwoorden die geadresseerd was aan Juliet Capulet van Shakespeare gaat een Amerikaanse vrouw in Verona, Itali, op zoek naar de liefde.
Lincoln Lawyer, The – 2011 16 1:58 uur
Audio: Engels | CC: EN NL | IMDb ★ 7,3 | ✓︎ Download
Genre: Drama, Misdaad, Thriller
Acteurs: Matthew McConaughey, Marisa Tomei, Ryan Phillippe
Advocaat Mick Haller, belast met de verdediging van de rijke rokkenjager Louis Roulet die beschuldigd is van geweldpleging, blijkt gevaar te lopen, evenals zijn familie.
Mees Kees op de planken – 2014 AL 1:14 uur
Audio: Nederlands | CC: NL | IMDb ★ 6,5 | ✓︎ Download
Genre: Avontuur, Comedy, Feelgood
Acteurs: Willem Voogd, Felix Osinga, Brent Thomassen
Voor het toneelstuk dat ze in een bejaardentehuis geoefend hebben, besluiten een leraar en zijn leerlingen het saaie draaiboek van de directrice wat op te peppen.
Mortal Instruments: City of Bones, The – 2013 12 2:09 uur
Audio: Engels | CC: NL | IMDb ★ 5,9 | ✓︎ Download
Genre: Actie, Avontuur, Romantisch
Acteurs: Lily Collins, Jamie Campbell Bower, Robert Sheehan
Als haar moeder ontvoerd wordt door een gevaarlijk sujet, roept een tiener met onwereldse afkomst de hulp in van andere jonge half engelen-half mensen.
Now You See Me – 2013 12 1:55 uur
Audio: Engels | CC: NL | IMDb ★ 7,3 | ✓︎ Download
Acteurs: Jesse Eisenberg, Mark Ruffalo, Woody Harrelson
Enkele slimme goochelaars zijn de FBI alsmaar te slim af terwijl ze stelen van banken en de buit uitdelen aan hun publiek.
Parker – 2013 16 1:58 uur
Audio: Engels | CC: EN NL | IMDb ★ 6,2 | ✓︎ Download
Acteurs: Jason Statham, Jennifer Lopez, Michael Chiklis
Parker is een dief -- maar hij is terughoudend. Dus wanneer zijn team hem oplicht, sluit Parker zich aan bij een bijzondere partner en besluit wraak te nemen.
RED 2 – 2013 12 1:55 uur
Audio: Engels | CC: NL | IMDb ★ 6,7 | ✓︎ Download
Genre: Actie, Comedy, Misdaad, Thriller
Acteurs: Bruce Willis, John Malkovich, Mary-Louise Parker
Ex-CIA-agent Frank Moses en zijn team keren terug voor een belangrijke missie: het vinden van een vermiste nucleaire bom.
Shadowhunters: The Mortal Instruments (seizoen 3 | elke woensdag nieuwe aflevering) – 2016 16 - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | CC: DE EN ES FR NL | IMDb ★ 6,5 | ✓︎ Download
Genre: Horror, Thriller
Acteurs: Katherine McNamara, Dominic Sherwood, Alberto Rosende
Het normale leventje van tiener Clary Fray wordt overhoop gegooid als ze ontdekt dat ze behoort tot een mensenras met engelenbloed dat op demonen jaagt.
Sinister – 2012 16 1:50 uur
Audio: Engels | CC: EN NL | IMDb ★ 6,8 | ✓︎ Download
Genre: Bovennatuurlijke horror
Acteurs: Ethan Hawke, Juliet Rylance, Fred Dalton Thompson
Een schrijver van ware misdaadverhalen ontdekt videotapes waarop beestachtige moorden te zien zijn die plaatsvonden in het huis dat hij net heeft gekocht.
SWORDGAI The Animation (seizoen 1) – 2018 12 - Netflix Original
Audio: Engels, Japans | CC: DE EN FR JA NL | IMDb ★ 6,5 | ✓︎ Download
Genre: Anime
Acteurs: Yuto Uemura, Yuuka Aisaka, Nobunaga Shimazaki
Een jongeman wordt n met een legendarisch, duivels zwaard. Hij kan nu het lot van de mensheid bepalen met zijn arm en gebruikt zijn demonische kracht tegen vijanden.
War – 2007 16 1:38 uur
Audio: Engels | CC: NL | IMDb ★ 6,3 | ✓︎ Download
Acteurs: Jet Li, Jason Statham, John Lone
Wanneer zijn partner wordt vermoord en alle bewijs naar een beruchte huurmoordenaar wijst, is FBI-agent Jack Crawford uit op wraak in deze strakke actiethriller.
We Were Soldiers – 2002 16 2:18 uur
Audio: Engels | CC: NL | IMDb ★ 7,2 | ✓︎ Download
Genre: Actie, Drama
Acteurs: Mel Gibson, Madeleine Stowe, Greg Kinnear
Deze film over de Vietnamoorlog vertelt hoe 450 Amerikaanse soldaten in de La Drang-vallei strijd leveren met duizenden zwaarbewapende Vietnamezen.When the student is ready, the teacher will appear.
Zes afleveringen lees ik net. 19 dus in totaal.quote:Op woensdag 28 maart 2018 19:42 schreef Blue_note het volgende:
[..]
9?
En orgineel zijn er 15 van een uur.
Nu krijg je er 24 van +~ 45 minuten.
Ergens klopt iets niet?
keek het al voordat het op netflix kwam dus mee eensquote:
"The Affair 3 Q2 2018"quote:Op donderdag 29 maart 2018 11:26 schreef Buitendam het volgende:
Ik zit op seizoen 3 van The Affaire te wachten. Die zou in q1 op Netflix staan.
quote:Op woensdag 28 maart 2018 18:25 schreef Blue_note het volgende:
Ja he? Moest er heel even aan wennen omdat het toch wel wat anders is dan s1 maar toch wel weer erg fijn. Veel heel toffe andere/extra acteurs.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Ah, wat is het tweede seizoen van Top of the Lake weer heerlijk! Wat een karakters...
Omdat ze nog niet in Nederland te zien zijn, denk ik. Ik denk dat je app dat onderscheid niet (goed) maakt.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:23 schreef Vinture het volgende:
Ik heb de app JustWatch om te kijken of er iets nieuws op netflix komt
Nu staat er dat er gisteren 306 titels zinn toegevoegd oa supernatural en the big bang theory
Maar kan ze nergens op netflix vinden
Zo lijkt het voor de onoplettende consument alsof ze constant nieuwe titels toevoegen...quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is het nut eigenlijk van het weghalen en een paar maanden later weer toevoegen? Zie zo Now you see me en Red 2 die er al eerder opstonden.Ze worden er toch afgehaald als ze niet genoeg bekeken worden? Dat zal toch niet ineens beter gaan een paar maanden daarna?
Het kan zijn dat een licentie na een jaar verloopt en dat Netflix dan (bijvoorbeeld) 3 maanden moet wachten tot de licentie vernieuwd kan worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is het nut eigenlijk van het weghalen en een paar maanden later weer toevoegen? Zie zo Now you see me en Red 2 die er al eerder opstonden.Ze worden er toch afgehaald als ze niet genoeg bekeken worden? Dat zal toch niet ineens beter gaan een paar maanden daarna?
Dat zal dan welquote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat ze nog niet in Nederland te zien zijn, denk ik. Ik denk dat je app dat onderscheid niet (goed) maakt.
Je kunt er geen regio mee selecteren?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:18 schreef Vinture het volgende:
[..]
Dat zal dan wel
Jammer dan gaat die app er weer af
Wel. Maar er was blijkbaar een foutje in geslopen. Inmiddels zijn het 3 nieuwe titels. Normaal werkt het altijd prima.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je kunt er geen regio mee selecteren?
Is blijkbaar een fout. Nu staat het wel goed.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:18 schreef Vinture het volgende:
[..]
Dat zal dan wel
Jammer dan gaat die app er weer af
Ik zie het. Vanochtend waren het er inderdaad heel veel op de website, nu nog maar 3.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:50 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Wel. Maar er was blijkbaar een foutje in geslopen. Inmiddels zijn het 3 nieuwe titels. Normaal werkt het altijd prima.
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 30-03-2018 om 16:01:44Iets zegt dat die clown en die acrobaat in de buurt zijn.. reageer retweet
7.quote:Op woensdag 28 maart 2018 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ook idd..
Hoeveel series zijn dat niet inmiddels eigenlijk.
Drommels!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 16:20 schreef borisz het volgende:
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 30-03-2018 om 16:01:44Iets zegt dat die clown en die acrobaat in de buurt zijn.. reageer retweet
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 16:20 schreef borisz het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Series of Unfortunate Events (seizoen 2) – 2017 12 - Netflix Original
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL | IMDb ★ 7,9 (32k) | ✓︎ Download
Genre: Actie, Comedy, Cynisch, Offbeat
Acteurs: Neil Patrick Harris, Patrick Warburton, Malina Weissman
De bijzondere Baudelaire-weeskinderen worden zwaar op de proef gesteld, onder meer door de slechte graaf Olaf, als ze trachten oude familiegeheimen te ontrafelen.
First Match – 2018 12 1:42 uur - Netflix Original
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL | IMDb ★ 5,5 (62) | ✓︎ Download
Acteurs: Elvire Emanuelle, Yahya Abdul-Mateen II, Colman Domingo
Een koppige scholiere groeit op als pleegkind. Ze wil de band met haar pa, een ex-gevangene, sterker maken door zich aan te sluiten bij een worstelteam van alleen jongens.
Happy Anniversary – 2018 12 1:18 uur - Netflix Original
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL | IMDb ★ 4,8 (26) | ✓︎ Download
Genre: Comedy, Offbeat, Romantisch
Acteurs: Nol Wells, Ben Schwartz, Joe Pantoliano
Wanneer een eigenzinnig stel drie jaar samen is, kijken ze terug op hun relatie en overwegen ze of ze uit elkaar moeten gaan.
Rapture (seizoen 1) – 2018 16 - Netflix Original
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL | IMDb ★ 4,8 (5) | ✓︎ Download
Genre: Documentaire
Acteurs: Logic, Nas, Dave East
In deze dynamische documentairereeks over de impact van hiphop op de wereldcultuur delen baanbrekende artiesten hun levensverhaal.
Titan, The – 2018 12 1:37 uur - Netflix Original
Audio: Engels | CC: EN ES FR NL | IMDb ★ 5,8 (231) | ✓︎ Download
Genre: Drama, Intellectueel, Sci-Fi, Thriller
Acteurs: Sam Worthington, Taylor Schilling, Agyness Deyn
Op een toekomstige aarde ondergaat een soldaat een radicale, genetische transformatie om de mensheid te redden. Maar zijn vrouw vreest dat hij meer beest dan mens wordt.
Trump: An American Dream (seizoen 1) – 2018 12 - Netflix Original
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL | IMDb ★ 6,1 (81) | ✓︎ Download
Genre: Biografie, Documentaire, Provocerend
Acteurs: Donald Trump
Vrienden, kennissen en critici vertellen het typisch Amerikaanse verhaal van Donald Trump, de vrijpostige zakenman die tegen alle verwachtingen in president van de VS werd.
Nu bezig met afl 3. So far tof. Herkende jij trouwensquote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:33 schreef Ryan3 het volgende:
Requiem: suspended disbelief meenemen en dan is het een aardige serie imho.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, waarom is dat opeens?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Worden jullie ook al moe van elke keer die leeftijdsclassificatie in beeld?
Kan dat ook uit?
Zal wel weer een verplichting zijn van sneeuwvlokjes regelgeving.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu bezig met afl 3. So far tof. Herkende jij trouwensKlopt ja,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:57 schreef Aether het volgende:
Al die imdb scores... Netflix moet echt nodig nieuwe aankoopmanagers / producers vinden.SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Series of Unfortunate Events (seizoen 2) – 2017 12 - Netflix Original
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL | IMDb ★ 7,9 (32k) | ✓︎ Download
Genre: Actie, Comedy, Cynisch, Offbeat
Acteurs: Neil Patrick Harris, Patrick Warburton, Malina Weissman
De bijzondere Baudelaire-weeskinderen worden zwaar op de proef gesteld, onder meer door de slechte graaf Olaf, als ze trachten oude familiegeheimen te ontrafelen.
First Match – 2018 12 1:42 uur - Netflix Original
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL | IMDb ★ 5,5 (62) | ✓︎ Download
Acteurs: Elvire Emanuelle, Yahya Abdul-Mateen II, Colman Domingo
Een koppige scholiere groeit op als pleegkind. Ze wil de band met haar pa, een ex-gevangene, sterker maken door zich aan te sluiten bij een worstelteam van alleen jongens.
Happy Anniversary – 2018 12 1:18 uur - Netflix Original
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL | IMDb ★ 4,8 (26) | ✓︎ Download
Genre: Comedy, Offbeat, Romantisch
Acteurs: Nol Wells, Ben Schwartz, Joe Pantoliano
Wanneer een eigenzinnig stel drie jaar samen is, kijken ze terug op hun relatie en overwegen ze of ze uit elkaar moeten gaan.
Rapture (seizoen 1) – 2018 16 - Netflix Original
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL | IMDb ★ 4,8 (5) | ✓︎ Download
Acteurs: Logic, Nas, Dave East
In deze dynamische documentairereeks over de impact van hiphop op de wereldcultuur delen baanbrekende artiesten hun levensverhaal.
Titan, The – 2018 12 1:37 uur - Netflix Original
Audio: Engels | CC: EN ES FR NL | IMDb ★ 5,8 (231) | ✓︎ Download
Genre: Drama, Intellectueel, Sci-Fi, Thriller
Acteurs: Sam Worthington, Taylor Schilling, Agyness Deyn
Op een toekomstige aarde ondergaat een soldaat een radicale, genetische transformatie om de mensheid te redden. Maar zijn vrouw vreest dat hij meer beest dan mens wordt.
Trump: An American Dream (seizoen 1) – 2018 12 - Netflix Original
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL | IMDb ★ 6,1 (81) | ✓︎ Download
Genre: Biografie, Documentaire, Provocerend
Acteurs: Donald Trump
Vrienden, kennissen en critici vertellen het typisch Amerikaanse verhaal van Donald Trump, de vrijpostige zakenman die tegen alle verwachtingen in president van de VS werd.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
A series of unfortunate events vind ik wel een mooi gemaakte serie. Scoort ook een stuk hoger op Rotten Tomatoes dan op IMDB.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Al die imdb scores... Netflix moet echt nodig nieuwe aankoopmanagers / producers vinden.
Ik let daar nooit opquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
A series of unfortunate events vind ik wel een mooi gemaakte serie. Scoort ook een stuk hoger op Rotten Tomatoes dan op IMDB.
1 aprilgrap natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 16:20 schreef borisz het volgende:
- neequote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kan dat ook uit!
Ik heb de film niet gezien, maar de serie is heel tof.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 02:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik let daar nooit op
Hoe verhoudt het zich tot de film?
Dat zou wel een bijzonder sippe grap zijnquote:
Neuh, die twee seconden, boeiend. Ik heb liever dat de app het na weken weer eens gaat doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kan dat ook uit?
Dan ga ik er wel aan beginnen. Sfeer oogt hetzelfde iig... en ik vond de film erg leuk gedaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 08:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb de film niet gezien, maar de serie is heel tof.
App werkt hier al jaren probleemloos.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 08:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, die twee seconden, boeiend. Ik heb liever dat de app het na weken weer eens gaat doen.
Mja, die series met lage scores zijn gewoon goedkoper he?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Al die imdb scores... Netflix moet echt nodig nieuwe aankoopmanagers / producers vinden.
Deed het hier ook, maar sinds een paar weken ineens niet meer. Updates (Netflix-app n Android) en alles maakt niks uit ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
App werkt hier al jaren probleemloos.
ja je moet even doorzetten. In begin was ik ook wat van 'mh'. Maar nu in seizoen 4quote:Op woensdag 28 maart 2018 17:39 schreef Dagoduck het volgende:
Was aan The Blacklist begonnen maar ben er weer mee gestopt
Die ene seconde linksboven, n keer bij aanvang van een uitzending? Nah nee, dat is al weg voordat ik me eraan kan storen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kan dat ook uit?
Mja als je een serie zit te binge watchen met afleveringen van 20 minuten....quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene seconde linksboven, n keer bij aanvang van een uitzending? Nah nee, dat is al weg voordat ik me eraan kan storen.
Ach er is ook vaak wel een intro waar je op ok moet klikken elke keer om het over te slaan. Ik vind dit met die leeftijd niet storender ofzo. Iets dat even heel snel in beeld komt. Maar ieder z'n ergernissen natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja als je een serie zit te binge watchen met afleveringen van 20 minuten....
Ze zijn vrijwel allemaal twee dagen uit en soms gebaseerd op vijf (!) stemmen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:44 schreef speknek het volgende:
[..]
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apenstreken – 2015 AL 1:30 uur
Audio: Nederlands | CC: NL | ✓︎ Download
Genre: Avontuur
Acteurs: Tygo Bussemakers, Mees Smits, Lars Henckens
Een wees wordt gedwongen in een fabriek te werken maar hoopt naar school te kunnen zoals andere kinderen. Door weg te lopen beleeft hij de avonturen van zijn leven.
Avicii: True Stories – 2017 AL 1:37 uur
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Documentaire, Muziek
Acteurs: Avicii
Volg de spectaculaire opkomst van Tim Bergling, alias Avicii, van Zweedse tiener tot het creatieve brein achter hits als Wake Me Up en You Make Me.
Brasserie Valentijn – 2016 12 1:38 uur
Genre: Comedy, Romantisch
Acteurs: Georgina Verbaan, Lies Visschedijk, Egbert Jan Weeber
Het is 14 februari. Terwijl de mensen in haar restaurant van hun romantische etentje genieten, stuit Valentijn op een oude vlam die met haar een nieuw leven wil beginnen.
Club van Sinterklaas & Het Pratende Paard De – 2014 AL 1:06 uur
Acteurs: Sven De Ridder, Tijn Kroon, Carlo Boszhard
Het paard van Sinterklaas kan ineens praten. Terwijl de Club het mysterie probeert op te lossen, wordt het paard gestolen door een man die een talentenjacht wil winnen.
Holland: Natuur in de Delta – 2015 AL 1:36 uur
Genre: Documentaire, Feelgood, Natuur & ecologie
Acteurs: Carice van Houten, Bram van der Vlugt
Geniet van de prachtige landschappen, de indrukwekkende fauna en de tijdloze natuurkrachten in het mooie, groene landschap van Nederland.
Incarnate – 2016 16 1:26 uur
Audio: Engels | CC: FR NL | ✓︎ Download
Genre: Bovennatuurlijke horror, Psychologische thriller
Acteurs: Aaron Eckhart, Carice van Houten, Catalina Sandino Moreno
Een onconventionele demonenjager staat voor een enorme uitdaging als hij in het onderbewuste kruipt van een jongen die bezeten is door een krachtige demon.
Jackie – 2012 12 1:40 uur
Acteurs: Carice van Houten, Jelka van Houten, Holly Hunter
Tweeling Sofie en Daan zijn opgevoed door twee vaders. Als ze een telefoontje over hun, tot dan onbekende, biologische moeder krijgen, storten ze zich in een avontuur.
Leve Boerenliefde – 2013 6 1:37 uur
Genre: Comedy, Feelgood, Romantisch
Acteurs: Cas Jansen, Tatum Dagelet, Waldemar Torenstra
Wanneer een knappe boer wordt gedwongen om deel te nemen aan een datingprogramma, voelt hij zich aangetrokken tot de beroemde presentatrice.
Loft The – 2014 12 1:42 uur
Audio: Engels | CC: NL | ✓︎ Download
Genre: Misdaad, Psychologische thriller
Acteurs: Karl Urban, James Marsden, Wentworth Miller
Vijf getrouwde mannen huren in het geheim een luxe appartement om met andere vrouwen af te spreken. Als er een moord wordt gepleegd, blijkt dat ze wel meer geheimhouden.
Point Break – 2015 12 1:53 uur
Audio: Engels | CC: FR NL | ✓︎ Download
Acteurs: Edgar Ramrez, Luke Bracey, Teresa Palmer
Een FBI-agent met een verleden als motorcrosser is de perfecte man om undercover de eco-terroristen te vangen die via bizarre roofovervallen verlichting zoeken.
Renie, De – 2015 12 1:43 uur
Genre: Psychologische thriller
Acteurs: Thekla Reuten, Daan Schuurmans, Marie-Mae van Zuilen
Een uitnodiging voor een renie op haar middelbare school rakelt voor Sabine nare, moeilijke herinneringen op aan de verdwijning van haar jeugdvriendin.When the student is ready, the teacher will appear.
Dit jaquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik blijf dit toch een chaotische manier van het volgen van series en films vinden. Zo'n lijst leest absoluut niet fijn.
Zijn dat dan nieuwe dingen die in maart erop zijn komen te staan?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik blijf dit toch een chaotische manier van het volgen van series en films vinden. Zo'n lijst leest absoluut niet fijn.
Ja gewoon een overzichtje.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn dat dan nieuwe dingen die in maart erop zijn komen te staan?
Ik vind het altijd wel handig, gewoon op een plaats waar ik toch al kom (FOK!) regelmatige overzichtjes met wat er nieuw te zien is in Nederland, ideaalquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:47 schreef Monolith het volgende:
Ben ook wel blij met de posts van Aether. Wel een handige manier om even snel te zien wat er nieuw is. Netflix zelf geeft je natuurlijk veel meer gepersonaliseerde tips op basis van je kijkgedrag, maar daardoor mis je vaak zaken die niet binnen je standaard kijkgedrag passen.
eens; een lijst met alle titels prima, maar dan wel 1 waarbij er geen extra imformatie wordt vermeld die, samen met de titel, meer dan 1 regel bestaat, dus veel compacter tov nuquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zeker veel respect en waardering voor Aether!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
De lijstjes zijn top zoals ze zijn! Heel handig om in het maandoverzicht nog even te zien wat je in het topic gemist hebt.
En dank aan Aether die hier duidelijk veel tijd en moeite insteekt!
Dan had ik iig geen idee wat netflix er op heeft staan. Hun UI is zo kut.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 22:14 schreef KingRadler het volgende:
Als Aether er niet was geweest dan hadden minder mensen Netflix.
Zonder Aether was Netflix nooit van de grond gekomenquote:
Volgens mij nieuw idd. Moet wel lachen om deze text: "may contain profanities" oid.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 23:56 schreef CherryLips het volgende:
Ok op de iPad zie ik de classificatie nu ook. Is dat nieuw? Is me eergisteren nog niet opgevallen.
Ah typisch...ik vond het juist steeds slechter worden. Afgehaakt halverwege seizoen 2.quote:Op zondag 1 april 2018 00:26 schreef Vinture het volgende:
Ben riverdale aan het kijken
Vond het begin wat matig maar nu ben ik bij seizoen 2 en het is echt verslavend het word steeds beter
Zelfde verhaal hier. Ik vond seizoen 1 nog wel te doen, maar na een paar afleveringen van seizoen 2 afgehaakt. Het ging naar mijn gevoel nergens meer overquote:Op zondag 1 april 2018 00:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Ah typisch...ik vond het juist steeds slechter worden. Afgehaakt halverwege seizoen 2.
Hallo vriendjes en vriendinnetjes! We komen er weer aanquote:Op zondag 1 april 2018 11:27 schreef KingRadler het volgende:
Bassie & Adriaan komen toch op Netflix.
Netflix gaat op zoek naar een oplossing om afleveringen te digitaliseren.
Bron?quote:Op zondag 1 april 2018 11:27 schreef KingRadler het volgende:
Bassie & Adriaan komen toch op Netflix.
Netflix gaat op zoek naar een oplossing om afleveringen te digitaliseren.
Spider-Man Homecoming is nooit verschenen. De laatste Star Wars ook niet.quote:Op zondag 1 april 2018 17:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
komen de verwijderde marvel films ooit nog terug of is het minder minder minder nu?
homecoming en thor verwacht ik nog wel de films van marvel kwamen altijd vrij laat pas op netflix.quote:Op zondag 1 april 2018 17:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Spider-Man Homecoming is nooit verschenen. De laatste Star Wars ook niet.
Oude films kwamen wel telkens terug.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'71 – 2014 16 1:39 uur
Audio: Engels | Subs: ES NL | ✓︎ Download
Genre: Actie, Drama, Thriller
Acteurs: Jack O'Connell, Paul Anderson, Richard Dormer
Een jonge Britse soldaat raakt in Belfast zijn eenheid kwijt in het heetst van de Noord-Ierse strijd. Hij moet een nacht alleen zien te overleven.
8MM – 1999 16 2:03 uur
Genre: Misdaad, Mysterie, Thriller
Acteurs: Nicolas Cage, Joaquin Phoenix, James Gandolfini
Een privdetective komt in een slangenkuil terecht als een weduwe hem inhuurt om te onderzoeken of een snuff-film van haar overleden man echt is.
Ai Weiwei: Never Sorry – 2012 12 1:30 uur
Audio: Engels | Subs: NL | ✓︎ Download
Acteurs: Ai Weiwei, Lao Ai
De Chinese kunstenaar en activist Ai Weiwei gebruikt sociale media en kunst om protesten te organiseren en wordt om zijn acties vervolgd door de regering.
Alan Partridge – 2013 12 1:30 uur
Audio: Engels | Subs: EN ES NL | ✓︎ Download
Genre: Brits, Comedy
Acteurs: Steve Coogan, Colm Meaney, Felicity Montagu
De legendarische praatjesmaker Alan Partridge, beroemd vanwege grappenmaker Steve Coogan, wordt een louche radiopresentator in dit nieuwe hoofdstuk van zijn zieke leven.
Alleen Maar Nette Mensen – 2012 12 1:26 uur
Audio: Nederlands | Subs: NL | ✓︎ Download
Genre: Comedy, Satire
Acteurs: Geza Weisz, Imanuelle Grives, Jeroen Krabb
David wordt vaak voor Marokkaan aangezien. Hij heeft een unieke missie: het vinden van een getto-queen met grote tieten en dikke billen. Zal hij haar ooit vinden?
Alles is Familie – 2012 12 2:07 uur
Acteurs: Carice van Houten, Thijs Rmer, Benja Bruijning
Een nieuwe romantische comedy met een bite! In Alles is familie is de familie de Roover op een punt beland waarin het maken van cruciale keuzes onvermijdelijk is.
Alles is Liefde – 2007 AL 1:56 uur
Acteurs: Michiel Romijn, Thomas Acda, Anneke Blok
Victor verheugt zich op het huwelijk met Kees. Victors zus, Kiki, droomt van een prins op het witte paard. Ze weet niet dat een echte prins Valentijn van haar droomt.
Alles Stroomt – 2009 AL 1:43 uur
Acteurs: Manuel Broekman, Anneke Blok
Een weduwe gaat samenwonen met haar nieuwe vriend waardoor de nauwe band die ze met haar zoon heeft het hard te verduren krijgt.
Angry Birds (seizoen 1–2) – 2013 AL
Audio: ⨉ | Subs: EN | ✓︎ Download
Genre: Animatie
Acteurs: Antti Pkknen, Helj Heikkinen, Lynne Guaglione
Red, Chuck en hun gevederde vrienden beleven allerlei avonturen tijdens het bewaken van de eieren, die lastige varkens telkens uit het nest trachten te stelen.
Apocalypse: Rise of Adolf Hitler (seizoen 1) – 2011 12
Acteurs: Mathieu Kassovitz
Voordat Hitler aan de macht kwam, was hij een mislukte kunstenaar en een marginale activist. Hoe heeft hij ooit het Duitse volk voor zich kunnen winnen?
Apocalypse: Stalin (seizoen 1) – 2015 12
Deze ingekleurde film brengt de verbazende opkomst en het wrede bewind van Stalin tot leven, van zijn tijd als revolutionair tot zijn confrontatie met Hitler.
Apocalypse: World War I (seizoen 1) – 2014 16
Met gerestaureerde, ingekleurde filmbeelden wordt de oorlog herdacht die rijken heeft vernietigd en bevolkingen heeft uitgedund. Miljoenen mensen leden onder de nasleep.
Apocalypse: World War I (seizoen 1) – 2014 16
Met gerestaureerde, ingekleurde filmbeelden wordt de oorlog herdacht die rijken heeft vernietigd en bevolkingen heeft uitgedund. Miljoenen mensen leden onder de nasleep.
Apocalypse: World War ll (seizoen 1) – 2009 16
Nog nooit eerder of zelden vertoonde beelden zijn ingekleurd en bewerkt met high definition om de Tweede Wereldoorlog meer te doen leven.
Are We There Yet? – 2005 6 1:34 uur
Acteurs: Ice Cube, Nia Long, Aleisha Allen
Nick wil indruk maken op een sexy, gescheiden vrouw en biedt aan om haar kinderen mee te nemen op een lange trip. Maar hij weet niet wat hij zich op de hals haalt.
Billy Elliot – 2000 6 1:50 uur
Audio: Engels | Subs: AR EN FR NL | ✓︎ Download
Acteurs: Jamie Bell, Jean Heywood, Jamie Draven
Wanneer een jongen de boksschool inruilt voor balletlessen, krijgt hij met zijn nieuwe talent de kans om de top bereiken en zijn afkeurende vader voor zich te winnen.
Black Butterflies – 2011 12 1:35 uur
Genre: Biografisch drama, Intellectueel
Acteurs: Carice van Houten, Liam Cunningham, Rutger Hauer
Op treffende wijze wordt het veelbewogen korte leven geportretteerd van kunstenares Ingrid Jonker wier werk pas 29 jaar na haar dood de erkenning kreeg die het verdient.
Bloedlink – 2014 12 1:31 uur
Genre: Thriller
Acteurs: Sarah Chronis, Marwan Kenzari, Tygo Gernandt
Twee ex-gevangenen ontvoeren de dochter van een rijke zakenman en vragen losgeld voor haar, maar al snel bedenkt hun slachtoffer haar eigen plan.
Boefjes, De – 1994 AL 1:22 uur
Acteurs: Travis Tedford, Kevin Jamal Woods, Jordan Warkol
Deze heerlijke familiefilm, die is genspireerd op de serie Our Gang van Hal Roach, gaat over de streken van de grappigste belhamels aller tijden.
Bollywood Hero – 2009 12 1:16 uur
Acteurs: Egbert Jan Weeber, Ishwari Bose-Bhattacharya, Akhilesh Kumar
Een Nederlandse acteur is in Mumbai voor een rol in een Bollywood-film en veroorzaakt ongewild een ongeluk waardoor hij de problemen van mensen om hem heen moet oplossen.
Bourne Identity The – 2002 12 1:58 uur
Acteurs: Matt Damon, Franka Potente, Chris Cooper
Jason Bourne, die gewond is en lijdt aan geheugenverlies, probeert zijn leven te reconstrueren maar komt erachter dat veel mensen hem liever dood dan levend zien.
Bourne Legacy, The – 2012 12 2:15 uur
Acteurs: Jeremy Renner, Rachel Weisz, Edward Norton
De CIA krijgt na het fiasco met Jason Bourne te maken met een herkenbare dreiging wanneer nog een vervreemde agent ineens boven water komt.
Bourne Supremacy, The – 2004 12 1:48 uur
Acteurs: Matt Damon, Franka Potente, Brian Cox
In dit spannende vervolg moet Jason Bourne uit zijn schuilplaats komen en komt hij terecht in geheime relaties, samenzweringen en veel pistoolgeweld.
Bourne Ultimatum, The – 2007 12 1:55 uur
Acteurs: Matt Damon, Julia Stiles, David Strathairn
In deze derde Jason Bourne-film, reist de moordenaar de wereld af om zijn verleden te reconstrueren om met een schone lei aan de toekomst te kunnen beginnen.
Bride Flight – 2008 12 2:04 uur
Genre: Drama, Romantisch
Acteurs: Karina Smulders, Pleuni Touw, Anna Drijver
Bride Flight vertelt het verhaal van drie jonge bruiden en de ongebonden Frank. Ze ontmoeten elkaar tijdens de luchtrace van Londen naar Nieuw-Zeeland in 1953.
Charlie St. Cloud – 2010 9 1:39 uur
Genre: Drama, Romantisch
Acteurs: Zac Efron, Charlie Tahan, Amanda Crew
De intrigerende roman van Ben Sherwood vormt de basis van dit geestenverhaal over Charlie die zelfs na de dood van zijn broer Sam nog aan hem is gehecht.
China Hustle, The – 2017 AL 1:24 uur
Genre: Controversieel, Documentaire, Provocerend
Roekeloze financile manoeuvres hielden niet op na de crash van de markt in 2008. Vanaf dan gebruikten bankiers Chinese bedrijven om investeerders op te lichten.
Conan the Barbarian – 2011 16 1:52 uur
Genre: Actie, Avontuur, Sci-Fi, Thriller
Acteurs: Jason Momoa, Rachel Nichols, Stephen Lang
De dappere krijger Conan the Barbarian verdedigt de mensen van Hyboria nadat zijn familie en mededorpelingen zijn afgeslacht door kwade strijdkrachten.
Cop Car – 2015 12 1:27 uur
Audio: Engels | Subs: EN ES NL TR | ✓︎ Download
Acteurs: Kevin Bacon, James Freedson-Jackson, Hays Wellford
Twee ondeugende jongens komen terecht in een kat-en-muisspel met een moorddadige psychopaat wanneer ze besluiten de politieauto van een agent te stelen.
Costa! – 2001 12 1:31 uur
Acteurs: Georgina Verbaan, Daan Schuurmans, Katja Schuurman
Een eenzame vrouw vindt vriendschap en romantiek op vakantie in een nachtclub van een badplaats; ze doet mee aan een dansvoorbereiding voor een tv-wedstrijd.
Das Boot (bioscoopversie) – 1981 12 2:29 uur
Audio: Duits | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Acteurs: Jrgen Prochnow, Herbert Gronemeyer, Klaus Wennemann
De bioscoopversie van Wolfgang Petersens drama verdiept zich in het leven van de bemanning van een Duitse U-boot die in vijandelijke wateren patrouilleert tijdens WOII.
Dawn of the Dead – 2004 16 1:40 uur
Audio: Engels | Subs: EN ES ID NL | ✓︎ Download
Genre: Actie, Horror, Sci-Fi
Acteurs: Sarah Polley, Ving Rhames, Jake Weber
Na de pest, wordt Amerika overspoeld door miljoenen kannibalistische zombies. Een kleine groep overlevenden probeert te schuilen in een winkelcentrum.
Deep Red – 1994 16 1:24 uur
Audio: Engels | Subs: AR EN FR NL TR | ✓︎ Download
Genre: Misdaad, Sci-Fi, Thriller
Acteurs: Michael Biehn, Joanna Pacula, Lisa Collins
Wanneer een jong meisje wordt besmet met de buitenaardse substantie Deep Red, stort wetenschapper Thomas Newmeyer er zich meteen op, omdat het mensen onsterfelijk maakt.
Deep Water – 2016 12 0:55 uur
Genre: Drama, Thriller
Acteurs: Noah Taylor, Yael Stone, Jeremy Lindsay Taylor
Rechercheur Tori Lustigman onderzoekt in haar thuisstad Bondi Beach de moord op een homoseksuele man en ontdekt een link met haar broers dood tientallen jaren eerder.When the student is ready, the teacher will appear.
Titels zouden wel fijn zijnquote:Op zondag 1 april 2018 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik was zo enorm klaar met series met een veel te open einde dat ik lekker maar even een film koos op Netflix. WEER EEN RAAR ONVOLLEDIG EINDE GOD WAT HAAT IK DAT![]()
Sorry moet even. Het lucht op. Er zit nergens meer een fatsoenlijk einde aan tegenwoordig.
Nee. Woon in GB en als ik geen VPN gebruik dan krijg ik engelse content en als ik nl vpn aan heb staan krijg ik hele andere content (met nederlandse films etc die ik anders niet heb). Is niet veranderd na 1 April. Best lame want moet hele tijd tussen 4 landen switchen om dingen op myList te bekijken (die zie je dan ook niet als je in ander land ingelogd bent).quote:Op maandag 2 april 2018 00:56 schreef isax het volgende:
hey is het nu voortaan zo dat je vast zit aan het content van je eigen land als je in het buitenland bent of vpn gebruikt?
Onzin.quote:Op zondag 1 april 2018 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik was zo enorm klaar met series met een veel te open einde dat ik lekker maar even een film koos op Netflix. WEER EEN RAAR ONVOLLEDIG EINDE GOD WAT HAAT IK DAT![]()
Sorry moet even. Het lucht op. Er zit nergens meer een fatsoenlijk einde aan tegenwoordig.
Die open eindes zijn er gekomen, omdat iedereen klaagt over de afgeraffelde eindes.quote:Op zondag 1 april 2018 20:01 schreef Greys het volgende:
Zonder titel te noemen is dit een redelijk kansloze missie.quote:Op zondag 1 april 2018 20:01 schreef Greys het volgende:
Nee, soms is het gewoon belangrijk voor het verhaal om zaken ambivalent te laten. En in geval van series moet je deuren open laten voor vervolgen.quote:Op maandag 2 april 2018 09:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die open eindes zijn er gekomen, omdat iedereen klaagt over de afgeraffelde eindes.
Missie? Neem het niet te serieus, laat me lekker ook een keertje klagenquote:Op maandag 2 april 2018 10:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zonder titel te noemen is dit een redelijk kansloze missie.
Sowieso, series die plotseling beindigd worden. Ook zo kansloos van je tijdquote:Op zondag 1 april 2018 20:01 schreef Greys het volgende:
Die kan ik sowieso niet meer serieus kijken na alle grappen over het werk van van Looy bij de slimste mens ter wereld.quote:Op maandag 2 april 2018 10:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt wel idd.
Trouwens De Premier hoef je ook niet per se te zien.
O, verrek zie dat nu pas de Belgische presentator is de regisseur...quote:Op maandag 2 april 2018 11:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die kan ik sowieso niet meer serieus kijken na alle grappen over het werk van van Looy bij de slimste mens ter wereld.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anthony Joshua: The Road to Klitschko – 2017 12 1:17 uur
Acteurs: Anthony Joshua
De populaire bokser biedt ons een kijkje achter de schermen van zijn voorbereiding op het grootste gevecht uit zijn carrire, en uit de Britse boksgeschiedenis.
Building Jerusalem: the Making of Modern Rugby – 2015 6 1:29 uur
Engeland schreef geschiedenis tijdens het wereldkampioenschap rugby in 2003. Volg het opmerkelijke succes van het team met spannende wedstrijdbeelden, interviews en meer.
Chronicles of a Champion Golfer (seizoen 1) – 2016 AL
Acteurs: Tiger Woods, Greg Norman, Jack Nicklaus
Winnaars van het Brits Open (waaronder Jack Nicklaus en Tiger Woods) vertellen wat er nodig is om te winnen van 's werelds beste golfers.
Fate/Apocrypha (seizoen 2) – 2017 12 - Netflix Original
Audio: Engels, Japans | Subs: DE EN FR JA NL | ✓︎ Download
Genre: Anime
Acteurs: Natsuki Hanae, Maaya Sakamoto, Kouki Uchiyama
De diefstal van de Grotere Graal uit Fuyuki leidt tot een verbrokkelde tijdlijn waarin de Grote Heilige Graaloorlog woedt.
Maria Sharapova: The Point – 2017 AL 0:55 uur
Acteurs: Maria Sharapova
In deze intieme documentaire met selfievideo's en archiefbeelden vertelt de tennisprof over haar schorsing, de gevolgen ervan en haar comeback.
Mavericks, The (seizoen 1) – 2016 6
Genre: Documentaire, Provocerend
Stap in de schoenen van voetbaliconen, racelegendes en andere atleten die de regels aan hun laars lapten in deze serie vol interviews en archiefbeelden.
Premier League Legends (seizoen 1) – 2014 AL
Aan de hand van diepgaande interviews schetst deze documentairereeks een persoonlijk portret van de spelers die de elite-voetbalcompetitie maakten tot wat het is nu is.When the student is ready, the teacher will appear.
Niks mis mee. Ik was meestal ook (de vaat van de vorige dag) pas af tijdens het koken.quote:Op maandag 2 april 2018 10:56 schreef Ryan3 het volgende:
Bourne drieluik en Bourne Legacy.
Eerste gezien: kinderlijk eenvoudig plot en clue eigenlijk. Damon speelt wel goed natuurlijk. 3 Nederlandse zinnen spreekt-ie uit in het begin (stond me niet meer bij). En mensen staan af te wassen vr het eten.
Van de tweede de helft gezien: eveneens kinderlijk eenvoudig plot eigenlijk, denk ik. Twijfel dus eigenlijk of ik de rest moet zien, nadat ik de ramen heb gelapt.
O, ik geloof best dat dat IRL gebeurt, alleen mijn verbazing geldt dat dit in een film gebeurt. Of beter gezegd: deze film.quote:Op maandag 2 april 2018 11:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik was meestal ook (de vaat van de vorige dag) pas af tijdens het koken.
Oh erg he, moest wel even gniffelen sorry.quote:Op zondag 1 april 2018 20:01 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2018 20:01 schreef Greys het volgende:
Wat een kut film is dat. Vandaag gekeken maar sloeg nergens op.quote:
Flixable is zoveel beter. Alles staat er overzichtelijk op met IMDb ratings. Super handig.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel handig, gewoon op een plaats waar ik toch al kom (FOK!) regelmatige overzichtjes met wat er nieuw te zien is in Nederland, ideaal
Met zaken die in Nederland niet te zien zijn eruit gefilterd, neem ik aan? Inclusief uiteraard dagelijkse/wekelijkse updates met wat vanaf die dag/week in Nederland te zien is?quote:Op maandag 2 april 2018 20:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Flixable is zoveel beter. Alles staat er overzichtelijk op met IMDb ratings. Super handig.
Nou ik waardeer anders enorm hoeveel tijd Aether er in stopt en ben er blij meequote:Op maandag 2 april 2018 20:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Flixable is zoveel beter. Alles staat er overzichtelijk op met IMDb ratings. Super handig.
Beetje afhankelijk van de videotheek.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ook qua films is het aanbod echt wel redelijk, ongeveer vergelijkbaar met vroeger de videotheek.
Ik kende een videoland. Het gaat me dan ook meer om het idee dan een volledige 1:1 vergelijking.quote:Op maandag 2 april 2018 21:16 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van de videotheek.
Toen ik in Groningen, einde jaren 90, woonde zaten er 2 in de buurt
Een Videoland met vooral nieuwere films.
Een lokale videotheek met ook echte cultfilms die voor weinig te huur waren.
Zoals de originele Shaft of Black Caesar
Ik zie dat er ook een reboot van Shaft aankomt.
Dat heet het hebben van een mening. Ik zeg ook niet dat Aether ermee moet stoppen. Ik vind het zelf gewoon niet zo efficint en veel te lang. Een overzicht kan ook veel kleiner en leesbaarder gepresenteerd worden.quote:Op maandag 2 april 2018 21:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Nou ik waardeer anders enorm hoeveel tijd Aether er in stopt en ben er blij mee![]()
Klagen dat een profi website beter is vind ik echt heel raar in deze.
Jep, alles staat erop.quote:Op maandag 2 april 2018 21:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met zaken die in Nederland niet te zien zijn eruit gefilterd, neem ik aan? Inclusief uiteraard dagelijkse/wekelijkse updates met wat vanaf die dag/week in Nederland te zien is?
Nee dat is appels met peren vergelijken.quote:Op maandag 2 april 2018 22:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat heet het hebben van een mening...
Nou inderdaad.quote:Op maandag 2 april 2018 21:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Nou ik waardeer anders enorm hoeveel tijd Aether er in stopt en ben er blij mee![]()
Nee dat heet het hebben van een mening, zou je even moeten opzoeken wat dat inhoudt. Blijkbaar weet je het niet.quote:Op maandag 2 april 2018 22:06 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee dat is appels met peren vergelijken.
Die vielen flink tegen inderdaad. Gelukkig beginnen the expanse en Westworld weer bijna. Helaas niet (gelijk) op Netflix dacht ik.quote:Op maandag 2 april 2018 22:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
The Titan en Annihalation leken goede SF-films maar toch bleken ze vrij matig qua afloop. Ik zou vrienden deze films niet aanraden.
Ik gok dat ik slechtere kan vinden...quote:Op maandag 2 april 2018 23:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
The titan. Langste 90min van m'n leven. ☠
Ga je gangquote:Op maandag 2 april 2018 22:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat heet het hebben van een mening. Ik zeg ook niet dat Aether ermee moet stoppen. Ik vind het zelf gewoon niet zo efficint en veel te lang. Een overzicht kan ook veel kleiner en leesbaarder gepresenteerd worden.
Ik kende het niet, zojuist even gekeken, maar wat een k*t site dat Flixable! Ik ga er vanuit dat alles wel up-to-date is, maar ik kan dit absoluut niet in 1 oogopslag zien door die veel te grote k*t plaatjesquote:Op maandag 2 april 2018 22:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee dat heet het hebben van een mening, zou je even moeten opzoeken wat dat inhoudt. Blijkbaar weet je het niet.
Ik ben een kleine vijf jaar geleden begonnen met het verzamelen van info over nieuwe titels. Toen waren er vrijwel geen sites die dat deden en meestal niet voor Nederland. Tegenwoordig zijn er meer alternatieven, dus als men dat beter/makkelijker/mooier etc. vind moet je dat gewoon doenquote:Op maandag 2 april 2018 21:10 schreef laziness het volgende:
[..]
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fary Is the New Black – 2018 AL 1:14 uur - Netflix Original | ✓︎ Download
Audio: Frans | Genre: Standup-comedy | Acteurs: Fary
Gevat - met een frisse blik en een flinke dosis stijl - schiet de Franse comedyster Fary van daten naar stereotypen en alles daartussenin in deze exclusieve special.
Notting Hill – 1999 AL 2:03 uur | ✓︎ Download
Audio: Engels | Genre: Comedy, Romantisch | Acteurs: Julia Roberts, Hugh Grant, Hugh Bonneville
Na een toevallige ontmoeting krijgt de gereserveerde boekhandelaar William Thacker een onwaarschijnlijke romance met Hollywood-icoon Anna Scott.
Scorpion (seizoen 3) – 2014 12 | ✓︎ Download
Audio: Engels | Genre: Actie, Drama | Acteurs: Elyes Gabel, Katharine McPhee, Robert Patrick
Homeland Security neemt een supergenie en zijn bonte team van wonderkinderen in dienst om het land te beschermen tegen een nieuwe generatie terroristen.When the student is ready, the teacher will appear.
Aloha is de minste (vermoed dat het toch de lokatie is).quote:Op woensdag 4 april 2018 09:05 schreef Aurelius het volgende:
Terrace House: Opening New Door afgekeken, nu Aloha State aan het kijken in afwachting van nieuwe afleveringen, maar die is een beetje
twitter:NetflixNL twitterde op zondag 01-04-2018 om 17:16:07Wie ook drug is met zoeken... https://t.co/3ZfcbDwiy4 reageer retweet
quote:Op woensdag 4 april 2018 11:49 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]twitter:NetflixNL twitterde op zondag 01-04-2018 om 17:16:07Wie ook drug is met zoeken... https://t.co/3ZfcbDwiy4 reageer retweet
Op welk apparaat?quote:Op woensdag 4 april 2018 21:49 schreef Wicky15 het volgende:
Mijn moeder is Friends aan het volgen. Maar de Nederlandse ondertiteling is weg. Kan alleen nog maar voor Engels kiezen. Mij zou het niet veel uitmaken, maarja mijn ma dus wel.
Iemand die dit ook heeft of iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen?
Hier is het nog Nederlands (android app).quote:Op woensdag 4 april 2018 21:49 schreef Wicky15 het volgende:
Mijn moeder is Friends aan het volgen. Maar de Nederlandse ondertiteling is weg. Kan alleen nog maar voor Engels kiezen. Mij zou het niet veel uitmaken, maarja mijn ma dus wel.
quote:
Hm vreemd dan.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hier is het nog Nederlands (android app).
Ja dit was voor mij een verwarring tussenquote:
Ja? Ik las recensies dat het een heeeel langzaam verhaal was...quote:
Je hebt er niets aan, maar bij werkt het op zowel de Android app als mn smart tv. Friends met NL subs. Vaag.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:41 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
[..]
Hm vreemd dan.
Gewoon op smart tv
Gaar. Hopelijk morgen weer Nederlands dan. Anders maar even uitzoekenquote:Op woensdag 4 april 2018 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt er niets aan, maar bij werkt het op zowel de Android app als mn smart tv. Friends met NL subs. Vaag.
vond t wel oke.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:15 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Ja? Ik las recensies dat het een heeeel langzaam verhaal was...
Dus ik twijfelde.
Je kunt toch gewoon bij Instelling kiezen in welke taal je dat wil? Heeft ze dat gedaan?quote:Op woensdag 4 april 2018 23:38 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Gaar. Hopelijk morgen weer Nederlands dan. Anders maar even uitzoeken
Dat heb ik dus geprobeerd ja, maar staat alleen Engelse ondertiteling tussen. Nederlandse is wegquote:Op woensdag 4 april 2018 23:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon bij Instelling kiezen in welke taal je dat wil? Heeft ze dat gedaan?
Geen VPN er tussen met een Amerikaans IP adres zodat je de Amerikaanse Netflix ziet ipv de Nederlandse?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:41 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
[..]
Hm vreemd dan.
Gewoon op smart tv
Geen last van, ik kijk via Chrome.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:49 schreef Wicky15 het volgende:
Me nergens verveeld, als dit als heeeel traag wordt gezien dan kijken ze teveel Micheal Bay films.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:15 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Ja? Ik las recensies dat het een heeeel langzaam verhaal was...
Dus ik twijfelde.
De boel ff opnieuw opstarten?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:41 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
[..]
Hm vreemd dan.
Gewoon op smart tv
Wel een mooie serie inderdaad, al vond ik de tweede aflevering wat minder. De drie afleveringen zijn allen vanuit een ander perspectief (leden van NSU zelf, slachtoffers / nabestaanden en politie).quote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef golfer het volgende:
Begonnen aan de miniserie ( 3 lange afleveringen) Mitten in Deutschland: NSU (TV Mini-Series 2016â ) - IMDb
Zeer beklemmend beeld van de opkomst van de NSU. Na de Duitse eenwording begint de neonazistische Nationalsozialistischer Untergrund te moorden, en voert de politie een moeizame strijd om de daders te pakken.
Nou eerst was gewoon Nederlandse ondertiteling, dag later opeens niet meer. Heb niks veranderdquote:Op donderdag 5 april 2018 00:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Geen VPN er tussen met een Amerikaans IP adres zodat je de Amerikaanse Netflix ziet ipv de Nederlandse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |