Misschien ook even in DIG vragenquote:Op maandag 26 maart 2018 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand die me kan helpen?
Kan sinds gisteravond geen serie meer zien op Netflix. Heb Apple TV en kom gewoon door de menu’s heen, maar op het moment dat ik een aflevering aanklik dan blijft het ‘laden’ icoon in beeld. Maakt niet uit welke serie, niks laad meer. Nooit problemen gehad, nu is de eerste keer. Internet en wifi werkt gewoon dus.
quote:Op zondag 25 maart 2018 10:37 schreef Rmie het volgende:
[..]
Heb je geslapen tijdens Wild wild Country? Sheela en aanhang heeft wel degelijk starfbaren feiten verricht. De Bhagwan was ook niet fris. Sheela wordt wel erg mooi neergezet in deze serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 26-03-2018 17:39:36 ]I´m back.
Even resetten? Moest het vorige week ook doen met AppleTV. Wel ww paraat houden dan, die was ik kwijt namelijk.quote:Op maandag 26 maart 2018 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
Kan sinds gisteravond geen serie meer zien op Netflix. Heb Apple TV en kom gewoon door de menu’s heen, maar op het moment dat ik een aflevering aanklik dan blijft het ‘laden’ icoon in beeld. Maakt niet uit welke serie, niks laad meer. Nooit problemen gehad, nu is de eerste keer. Internet en wifi werkt gewoon dus.
Hele ATV al opnieuw opgestart (of stekker er uit)?quote:Op maandag 26 maart 2018 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ja, leuke serie vind ik datquote:Op maandag 26 maart 2018 16:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Santa Clarita Diet was nieuw voor me, heb beide seizoenen er doorheen gejaagd. De serie moet even op gang komen, maar ik heb een paar keer hardop gelachen en me goed vermaakt. De acteur die Eric speelt (en eerder jonge Shawn in Psych) heeft een prima toekomst in de comedywereld, hij stal de show.
Absoluut. Om de blijheid van die serie naar beneden te trekken ga ik nu eindelijk maar eens Broadchurch verder kijken. Heb de tissues vast gepakt.quote:Op maandag 26 maart 2018 16:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, leuke serie vind ik datVerfrissend.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Machine Gun Preacher – 2011 16 2:09 uur
Audio: Engels | CC: EN NL | IMDb ★ 6,8 | VS | ✓︎ Download
Genre: Actie, Biografish drama, Thriller
Acteurs: Gerard Butler, Michelle Monaghan, Michael Shannon
Gerard Butler speelt de hoofdrol in dit waargebeurde verhaal van Sam Childers, een ex-drugsdealer die kindsoldaten uit de Soedan redt.
Nowhere Boys (seizoen 3) – 2013 9
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL | IMDb ★ 7,4 | Australië | ✓︎ Download
Genre: Actie, Breinbrekend, Drama, Sci-Fi
Acteurs: Dougie Baldwin, Joel Lok, Rahart Adams
Vier zeer verschillende tieners die normaal gesproken nooit vrienden zouden zijn, komen na een schoolreisje terecht in een parallelle wereld waar ze niet bestaan.
Our Kind of Traitor – 2016 16 1:47 uur
Audio: Engels | CC: NL | IMDb ★ 6,2 | Frankrijk, VK | ✓︎ Download
Genre: Misdaad, Thriller
Acteurs: Ewan McGregor, Naomie Harris, Stellan Skarsgård
Een Engels stel raakt verstrikt in een gevaarlijke deal tussen een Russische miljonair en de Britse geheime dienst, die geïnteresseerd is in zijn band met de maffia.
Red Trees – 2017 AL 1:19 uur
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL | IMDb ★ 7,1 | VK | ✓︎ Download
Genre: Biografie, Documentaire
Acteurs: Tim Piggott-Smith
Een documentairemakervertelt hoe haar Joodse familie ontsnapte uit het door de nazi's bezette Praag en terechtkwam in Brazilië, waar haar vader architect is geworden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Is dat een beetje serieuze sci-fi of meer een kinderserie?quote:
Tienerserie.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat een beetje serieuze sci-fi of meer een kinderserie?
Alle intriges wel behandeld en beantwoord, nog maar enkele kleine vragen over (of minder goed opgelet op sommige details). Ruimte genoeg vior een tweede seizoen, als ze op de mystery toer blijven.quote:Op maandag 26 maart 2018 17:30 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb Requiem gekeken. Is dat een gevalletje wachten op seizoen twee of gewoon een onsamenhangend geheel? In ieder geval aan het eind vrj weinig antwoorden.
Vind je?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alle intriges wel behandeld en beantwoord, nog maar enkele kleine vragen over (of minder goed opgelet op sommige details). Ruimte genoeg vior een tweede seizoen, als ze op de mystery toer blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt nog heel veel vragen hoor
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Daarvan vond ik seizoen 2 zo saai & stom dat ik niet verder ben gekomen dan aflevering 2 of 3.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Absoluut. Om de blijheid van die serie naar beneden te trekken ga ik nu eindelijk maar eens Broadchurch verder kijken. Heb de tissues vast gepakt.
Het heeft niet de kwaliteit van het eerste seizoen inderdaad, jammer. Ik kijk nog wel even verder.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 01:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarvan vond ik seizoen 2 zo saai & stom dat ik niet verder ben gekomen dan aflevering 2 of 3.
quote:Op maandag 26 maart 2018 22:02 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Vind je?Relatieve details voor het plot, en mogelijk opzetjes voor de volgende reeks als die er komt. Ik vond het een prima afgerond verhaal als dat niet het geval is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt nog heel veel vragen hoor
Maar het is anno nu veel leuker om te roepen dat er plotholes in zitten terwijl dat niet het geval is.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Tabula Rasa vond ik redelijk. Wild wild country ben ik nog mee bezig. Wordt steeds fascinerender!quote:Op maandag 26 maart 2018 12:33 schreef Stranger het volgende:
Dit weekend 'Wild wild country' en 'Tabula Rasa' gekeken.
Heb wel eens slechtere weekenden gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |