quote:Op woensdag 28 maart 2018 18:25 schreef Blue_note het volgende:
Iemand een idee hoeveel episodes seizoen 2 van La casa de papel zijn? Kan niet veel zijn toch? Is meer een add-on door de rare cutoff van Netflix tov origineel?
Ja he? Moest er heel even aan wennen omdat het toch wel wat anders is dan s1 maar toch wel weer erg fijn. Veel heel toffe andere/extra acteurs.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Ah, wat is het tweede seizoen van Top of the Lake weer heerlijk! Wat een karakters...
Omdat ze nog niet in Nederland te zien zijn, denk ik. Ik denk dat je app dat onderscheid niet (goed) maakt.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:23 schreef Vinture het volgende:
Ik heb de app JustWatch om te kijken of er iets nieuws op netflix komt
Nu staat er dat er gisteren 306 titels zinn toegevoegd oa supernatural en the big bang theory
Maar kan ze nergens op netflix vinden
Zo lijkt het voor de onoplettende consument alsof ze constant nieuwe titels toevoegen...quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is het nut eigenlijk van het weghalen en een paar maanden later weer toevoegen? Zie zo Now you see me en Red 2 die er al eerder opstonden.Ze worden er toch afgehaald als ze niet genoeg bekeken worden? Dat zal toch niet ineens beter gaan een paar maanden daarna?
Het kan zijn dat een licentie na een jaar verloopt en dat Netflix dan (bijvoorbeeld) 3 maanden moet wachten tot de licentie vernieuwd kan worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is het nut eigenlijk van het weghalen en een paar maanden later weer toevoegen? Zie zo Now you see me en Red 2 die er al eerder opstonden.Ze worden er toch afgehaald als ze niet genoeg bekeken worden? Dat zal toch niet ineens beter gaan een paar maanden daarna?
Dat zal dan welquote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat ze nog niet in Nederland te zien zijn, denk ik. Ik denk dat je app dat onderscheid niet (goed) maakt.
Je kunt er geen regio mee selecteren?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:18 schreef Vinture het volgende:
[..]
Dat zal dan wel
Jammer dan gaat die app er weer af
Wel. Maar er was blijkbaar een foutje in geslopen. Inmiddels zijn het 3 nieuwe titels. Normaal werkt het altijd prima.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je kunt er geen regio mee selecteren?
Is blijkbaar een fout. Nu staat het wel goed.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:18 schreef Vinture het volgende:
[..]
Dat zal dan wel
Jammer dan gaat die app er weer af
Ik zie het. Vanochtend waren het er inderdaad heel veel op de website, nu nog maar 3.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:50 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Wel. Maar er was blijkbaar een foutje in geslopen. Inmiddels zijn het 3 nieuwe titels. Normaal werkt het altijd prima.
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 30-03-2018 om 16:01:44Iets zegt dat die clown en die acrobaat in de buurt zijn.. reageer retweet
7.quote:Op woensdag 28 maart 2018 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ook idd..
Hoeveel series zijn dat niet inmiddels eigenlijk.
Drommels!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 16:20 schreef borisz het volgende:
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 30-03-2018 om 16:01:44Iets zegt dat die clown en die acrobaat in de buurt zijn.. reageer retweet
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 16:20 schreef borisz het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Series of Unfortunate Events (seizoen 2) – 2017 12 - Netflix Original
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL | IMDb ★ 7,9 (32k) | ✓︎ Download
Genre: Actie, Comedy, Cynisch, Offbeat
Acteurs: Neil Patrick Harris, Patrick Warburton, Malina Weissman
De bijzondere Baudelaire-weeskinderen worden zwaar op de proef gesteld, onder meer door de slechte graaf Olaf, als ze trachten oude familiegeheimen te ontrafelen.
First Match – 2018 12 1:42 uur - Netflix Original
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL | IMDb ★ 5,5 (62) | ✓︎ Download
Genre: Drama
Acteurs: Elvire Emanuelle, Yahya Abdul-Mateen II, Colman Domingo
Een koppige scholiere groeit op als pleegkind. Ze wil de band met haar pa, een ex-gevangene, sterker maken door zich aan te sluiten bij een worstelteam van alleen jongens.
Happy Anniversary – 2018 12 1:18 uur - Netflix Original
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL | IMDb ★ 4,8 (26) | ✓︎ Download
Genre: Comedy, Offbeat, Romantisch
Acteurs: Noël Wells, Ben Schwartz, Joe Pantoliano
Wanneer een eigenzinnig stel drie jaar samen is, kijken ze terug op hun relatie en overwegen ze of ze uit elkaar moeten gaan.
Rapture (seizoen 1) – 2018 16 - Netflix Original
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL | IMDb ★ 4,8 (5) | ✓︎ Download
Genre: Documentaire
Acteurs: Logic, Nas, Dave East
In deze dynamische documentairereeks over de impact van hiphop op de wereldcultuur delen baanbrekende artiesten hun levensverhaal.
Titan, The – 2018 12 1:37 uur - Netflix Original
Audio: Engels | CC: EN ES FR NL | IMDb ★ 5,8 (231) | ✓︎ Download
Genre: Drama, Intellectueel, Sci-Fi, Thriller
Acteurs: Sam Worthington, Taylor Schilling, Agyness Deyn
Op een toekomstige aarde ondergaat een soldaat een radicale, genetische transformatie om de mensheid te redden. Maar zijn vrouw vreest dat hij meer beest dan mens wordt.
Trump: An American Dream (seizoen 1) – 2018 12 - Netflix Original
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL | IMDb ★ 6,1 (81) | ✓︎ Download
Genre: Biografie, Documentaire, Provocerend
Acteurs: Donald Trump
Vrienden, kennissen en critici vertellen het typisch Amerikaanse verhaal van Donald Trump, de vrijpostige zakenman die tegen alle verwachtingen in president van de VS werd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |