SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Je verdrinkt in tiet.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:09 schreef Weissmania het volgende:
Ik zie een trio met elvi en lot wel zitten
Ik hoor je hier gewoon glibberenquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:09 schreef Lot88 het volgende: Mijn date wil weten wanneer onze 3de date is, zou hij mee lezen?
![]()
Snap ik, maar ik weet niet of ik Elvi wel wil delen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:09 schreef Weissmania het volgende:
Ik zie een trio met elvi en lot wel zitten
dan valt er toch ook niet te verdrinkenquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel gezegd melk ipv tiet.
Verstikking dan, same shit different name.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dan valt er toch ook niet te verdrinken
Als je ze goed schudt wel, niet te lang doorgaan want dan wordt het slagroom.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
Er was mij verteld dat tetten kwark dispenseerden.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
Er was mij verteld dat tetten kwark dispenseerden.
Ik wil ook wel alleen kijken, no problemquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik weet niet of ik Elvi wel wil delen.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:13 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik wil ook wel alleen kijken, no problem
In het hoekje van de kamer.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:13 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik wil ook wel alleen kijken, no problem
Aangeraakt door een meisje.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]als jij zaterdag nog veilig thuis wil komen zou ik maar dimmen
Haar rechtervuist op je linkeroogquote:
jouw plafond heeft structuurquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh werkt dat zo. Ik dacht al, ik heb hier alleen vaseline en issues.
99 problems but the tissues ain't one...quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
99 problems but the tissues ain't one...
Beetje teabaggen.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:17 schreef Weissmania het volgende:
Zoveel tietpraat maar 0 pics in DM, zwaar teleurstellend dit
Dat is een voordeelquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat er aan zwab z'n plafond hangt wel.
Hoe ver ben je al met Elvi?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:17 schreef Weissmania het volgende:
Dat gaat hier beter gelukkig.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:17 schreef Weissmania het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen rare moedervlekken trouwens.
quote:
Jij niet? Doe je toch iets verkeerd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:17 schreef Weissmania het volgende:
In gedachten was ik erbijquote:
neequote:Op woensdag 21 maart 2018 22:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In de grijze container waar ze horen, het is 2018.
Pas maar op, voor je het weet heb je 5 a4'tjes aan tekst in je inbox.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:20 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik moet eerst langs Zwabber, hij is de gate keeper begreep ik
ervaring?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet heb je 5 a4'tjes aan tekst in je inbox.
[....] Schreeuwerquote:
Dat is MK, niet Zwabber.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet heb je 5 a4'tjes aan tekst in je inbox.
De grap niet snappen...quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit
Vrouwensnackquote:
Ja, lach maar...quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:20 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik moet eerst langs Zwabber, hij is de gate keeper begreep ik
Gore hippies.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:26 schreef Harmankardon het volgende:
GL de grootste in A’dam en Utrecht. Echt
True that. Je hebt er ook niet echt een opleiding voor nodig en het staat puik op je cv. Ik snap niet dat niet meer mensen het op z'n minst proberen eigenlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:24 schreef MissMSX het volgende:
alexanderbakker: Een zetel voor Sylvana Simons in Amsterdam. Gehoord op de uitslagenavond van de VVD: “Scheelt weer een uitkering!” #GR2018
https://twitter.com/alexanderbakker/status/976565551664427008
PvdA nog een keer door de midden gegaan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:26 schreef Harmankardon het volgende:
quote:
Den Haagquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:26 schreef Harmankardon het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:26 schreef Harmankardon het volgende:
Muahahahahahaquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:26 schreef Harmankardon het volgende:
Ik wil jouw kaassouffléquote:
Zoiets ja.quote:
Je mond verbranden aan mijn hete vulling.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
True that. Je hebt er ook niet echt een opleiding voor nodig en het staat puik op je cv. Ik snap niet dat niet meer mensen het op z'n minst proberen eigenlijk.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mond verbranden aan mijn hete vulling.
Graagquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mond verbranden aan mijn hete vulling.
Jij woont toch in een zorginstelling? of ben ik in de war?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
Bij mijn moeder logeren vannacht.
Ik mis Kaneeltje.
En de poes.
Ehm, lol.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:30 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Jij woont toch in een zorginstelling? of ben ik in de war?
Voor het goede doelquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
Bij mijn moeder logeren vannacht.
Ik mis Kaneeltje.
En de poes.
godverquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:30 schreef Weissmania het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:30 schreef Weissmania het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn autisme kan wel wat verzorging gebruiken, dat wel
Kom jij nou eerst maar es langs, dan praten we verder.quote:
Dat is de rest van het topic.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:30 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Summer2bird bedoel je denkquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:30 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Kaneel de zorgverlenerquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
over jullie hete kaassoufle?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom jij nou eerst maar es langs, dan praten we verder.
Zalfje op je autisme.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
Die is alleen van mij. Miss mag 'm consumeren af en toe.quote:
Dat zijn ze toch ook meestal? In de film in ieder geval welquote:
waarom ben jij dan nog vrijgezel?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is normaal. Daar ben je een vrouw voor.
Ik hoop morgenochtend nog wat hard geworden vulling op mijn gezicht te vindenquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is alleen van mij. Miss mag 'm consumeren af en toe.
Geen idee. Ik kijk niet echt films.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch ook meestal? In de film in ieder geval wel
dit vind ik zellfs viezigquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoop morgenochtend nog wat hard geworden vulling op mijn gezicht te vinden
Jij bent dan ook een preuts mens.quote:
En dat zegt iemand die kaassoufflés lekker vindt.quote:
Qquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:34 schreef Weissmania het volgende:
Heeft iemand hier wat aan een 20 euro wijn cheque bij vicampo.nl , geldig vanaf 40 euro
Hahahaquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:30 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook danquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk niet echt films.
Wowquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:30 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Daar maken we ook korte metten mee als je hier bent.quote:
Dat geloof ik niet, maar dit al vies vinden...quote:
Wild Wild Country. 6 delige docu over de Rajneesh sekte.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:36 schreef Elvi het volgende:
Ik heb netflix keuzestressik wil iets kijken maar weet niet wat.
Je verwart slappe zak met klootzak.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je sterrenbeeld weten we nou wel hè
anders gaat ie bij het oud papierquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:34 schreef Weissmania het volgende:
Heeft iemand hier wat aan een 20 euro wijn cheque bij vicampo.nl , geldig vanaf 40 euro
Dan ben je toch een klootzak?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:38 schreef Weissmania het volgende:
[..]
ze zei klootzakken, geen aanranders
Hosti misschienquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:39 schreef Weissmania het volgende:
[..]
anders gaat ie bij het oud papier
Geneigd om een uiergrap te maken, maar het is wachten op de betweter die gaat vertellen dat een stier die niet heeft.quote:
Misschien leuk om in FHF te posten?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:39 schreef Weissmania het volgende:
[..]
anders gaat ie bij het oud papier
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geneigd om een uiergrap te maken, maar het is wachten op de betweter die gaat vertellen dat een stier die niet heeft.
Daarom, tetten
oh jaquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien leuk om in FHF te posten?
Ik zie jou al met rode billen.quote:
Een stier is wel hornyquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geneigd om een uiergrap te maken, maar het is wachten op de betweter die gaat vertellen dat een stier die niet heeft.
Daarom, tetten
Die is naar huis gegaan, want morgenochtend vroeg op voor werk ditdat.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb je squatmeisje zo uitgeput dat ze ligt te slapen of wat?
Hoi Lotquote:
Dat heb ik ondertussen al in 7 subforums hier voorbij zien komenquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat hij soms wel moves durft te maken.
Omtrekkende bewegingen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vernomen dat hij soms wel moves durft te maken.
hij heeft gewoon liggen zeesterrenquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb je squatmeisje zo uitgeput dat ze ligt te slapen of wat?
Dit weekend jetzt geht los dusquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die is naar huis gegaan, want morgenochtend vroeg op voor werk ditdat.
Lolquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:43 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat heb ik ondertussen al in 7 subforums hier voorbij zien komen
Nog ff sexten?quote:
Whut, waar zijn prioriteitenquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moeten nog even een afspreek ritme vinden, dit weekend wordt al lastig.
Je gaat ons niet Rexxen he?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moeten nog even een afspreek ritme vinden, dit weekend wordt al lastig.
Dan moet je met je handen aan de slag ipv dat de trilstand voldoet.quote:
Rex, Dino. Zie je de overeenkomst?quote:
Is ook engquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde in het begin niet eens elke week daten.
Ben een lafaard.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:47 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tijdens misschien wel, maar erna..
Ja ja, eens zien hoe vaak we die tegen jou kunnen roepen straksquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Rustaaaahg
Er is aangeduwd, dus alles op z’n tijd.
Zo'n nick is metaforisch voor het gegeven dat ze vanzelf uitsterven zodra ze aan de vrouw gaan.quote:
Ik blijf bij je hoor.quote:
Hoerrrrquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
Maar goed, ik was ook een slet en manhopper.![]()
Eigenlijk best apart, want Dino zoekt nota bene nog de ijstijd op ookquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n nick is metaforisch voor het gegeven dat ze vanzelf uitsterven zodra ze aan de vrouw gaan.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja ja, eens zien hoe vaak we die tegen jou kunnen roepen straks
Zolang ik maar aan je tetten mag zitten.quote:
hey ik heb ook gevoelquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang ik maar aan je tetten mag zitten.
Dat hoopte ik alquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
Kaneel heeft meer pik gehad dan jij toch.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
Is vanavond weer op tv, na Sisterwives op TLC. En op NPO ook al een docu erover. Is hip kennelijk..quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zag laatst zo'n programma, looking for sister wife.
Soort boer zoekt vrouw voor mormonen.
Vandaag nog een docu op NPO3, vrouwen die dan jaloers zijn maar het een uitdaging van god vindenquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zag laatst zo'n programma, looking for sister wife.
Soort boer zoekt vrouw voor mormonen.
Mijn conclusie na het een keer gezien te hebben is, ik ga er niet voor wakker blijven.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is vanavond weer op tv, na Sisterwives op TLC. En op NPO ook al een docu erover. Is hip kennelijk..
Sisterwives is zulke cringe tv, maar de snarky recaps schelen dat je ze ook echt in actie moet zienquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn conclusie na het een keer gezien te hebben is, ik ga er niet voor wakker blijven.
Ik denk niet dat wij elkaar uberhaupt gesproken hebben terwijl ik single was. Dat zegt denk ik wel genoeg over dat het nogal short-lived wasquote:
Eerste keer dat ik je zag was je al bezet jaquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij elkaar uberhaupt gesproken hebben terwijl ik single was. Dat zegt denk ik wel genoeg over dat het nogal short-lived was
Heb jij eigenlijk tattoos?quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:09 schreef CherryLips het volgende:
https://instagram.com/p/BgmYJjkAwNU/
Oehquote:
Hij is zo grappigquote:Op woensdag 21 maart 2018 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I'll just put this with the rest of the fire.
Nee die ken ik niet. Maar hoe kan hij irl ook zo zijnquote:Op woensdag 21 maart 2018 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die dude is irl ook zo. Wel eens Travelman gekeken van hem? Gaat hij op reis.
Irl is het humoristisch bedoeld. Hij is gewoon kurkdroog.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet. Maar hoe kan hij irl ook zo zijndaar word de omgeving toch gek van
Ja dit. Volgend jaar weer alleen 1 verkiezing tegelijkertijd aubquote:
Sliep. Klaarwakker nu.quote:
Justem. Ik bleef die site in de gaten houden mbt de uitslagen per gemeente voor het referendum. Maar Amsterdam schiet maar niet opquote:
Eerst eens een potje kleien denk ikquote:Op donderdag 22 maart 2018 03:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Justem. Ik bleef die site in de gaten houden mbt de uitslagen per gemeente voor het referendum. Maar Amsterdam schiet maar niet opDus ik ga nu maar eens slapen
![]()
Misschien wat eten of drinken en dan weer proberen slapen?
Boetseer zequote:Op donderdag 22 maart 2018 03:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerst eens een potje kleien denk ik
Grote blaaskaak is het.quote:Op donderdag 22 maart 2018 06:19 schreef MissMSX het volgende:
OK, ik ga verhuizen. Kutstad.
Gaat wel smakelijk vermaak worden. De Mos op zijn bek zien gaan. Maar vier jaar is wel ernstig lang...
Trump in het klein hier...
Kom naar Utrecht!quote:Op donderdag 22 maart 2018 06:19 schreef MissMSX het volgende:
OK, ik ga verhuizen. Kutstad.
Gaat wel smakelijk vermaak worden. De Mos op zijn bek zien gaan. Maar vier jaar is wel ernstig lang...
Trump in het klein hier...
Beetje de stad besturen met een zooi onervaren wethouders. Het is echt een ramp voor de stadquote:
En ze zijn waarschijnlijk tegen alles?quote:Op donderdag 22 maart 2018 06:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje de stad besturen met een zooi onervaren wethouders. Het is echt een ramp voor de stad
Klinkt serieus aanlokkelijk vergeleken bij ditquote:Op donderdag 22 maart 2018 06:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom naar Utrecht!![]()
Hier is het Noord Korea in het klein.
quote:Op donderdag 22 maart 2018 06:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt serieus aanlokkelijk vergeleken bij dit
Dat wordt weer lekker parkeren op het Plein en in de Grote Marktstraat!quote:Bereikbare stad
Toet, toet, ruim baan voor de auto! Wij vinden dat autobezitters net zulke goede weggebruikers zijn als fietsers of voetgangers
Zo'n gewonemanpartij. Kansloos dus.quote:
Yup.quote:Op donderdag 22 maart 2018 06:34 schreef Q. het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt weer lekker parkeren op het Plein en in de Grote Marktstraat!Weg met de fietsers!
Nu gewoon buiten de stadsgrenzen dus.quote:Op donderdag 22 maart 2018 06:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yup.
Nou ja, verhuizing staat al op de planning
Geen tweepartijenstelsel FTW!quote:Op donderdag 22 maart 2018 06:36 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig is het politieke apparaat een slangenkuil, gaan ze vrijwel niks klaar kunnen spelen en worden ze over vier jaar gigantisch afgestraft
Vier lange, laaaaaaange jaren...
Zit even het programma te lezen maar keuzes maken kunnen ze niet echt hè? Ze willen echt alles en meer.quote:Op donderdag 22 maart 2018 06:36 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig is het politieke apparaat een slangenkuil, gaan ze vrijwel niks klaar kunnen spelen en worden ze over vier jaar gigantisch afgestraft
Vier lange, laaaaaaange jaren...
gaat er toch niks van bakken.quote:Op donderdag 22 maart 2018 06:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje de stad besturen met een zooi onervaren wethouders. Het is echt een ramp voor de stad
Geen gezeik, iedereen rijkquote:Op donderdag 22 maart 2018 06:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Zit even het programma te lezen maar keuzes maken kunnen ze niet echt hè? Ze willen echt alles en meer.Dat wordt lekker betaalbaar.
Wel geneukt, ze is net niet uitgescheurd. Geen rare moedervlekken.quote:Op donderdag 22 maart 2018 06:54 schreef LovelyLady het volgende:
Waar kan ik het verslag van Dino lezen?
Nee, maar ondertussen staat er wel vier jaar lang een rem op een gezonde ontwikkeling van de stad. "De puinhopen van vier jaar De Mos."quote:Op donderdag 22 maart 2018 06:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gaat er toch niks van bakken.
Goede samenvatting. Lekker kort.quote:Op donderdag 22 maart 2018 06:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel geneukt, ze is net niet uitgescheurd. Geen rare moedervlekken.
Ik ga echt even stil in een hoekje zitten huilen nu. Dag lieve stadquote:Op donderdag 22 maart 2018 06:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Zit even het programma te lezen maar keuzes maken kunnen ze niet echt hè? Ze willen echt alles en meer.Dat wordt lekker betaalbaar.
Net als het neuken.quote:Op donderdag 22 maart 2018 06:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goede samenvatting. Lekker kort.
quote:Op donderdag 22 maart 2018 06:59 schreef MissMSX het volgende:
Laat ze De Mos lekker in Loosduinen houden en daar de boel nog verder laten verpauperen... Loosduinen
Het is gewoon een pauperstadsdeel. Afstoten die handel.quote:Op donderdag 22 maart 2018 07:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]niks mis met het mooie Loosduinen
Ditquote:Op donderdag 22 maart 2018 07:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is gewoon een pauperstadsdeel. Afstoten die handel.
quote:Op donderdag 22 maart 2018 06:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel geneukt, ze is net niet uitgescheurd. Geen rare moedervlekken.
Ik snap dit niet helemaal maar okay.quote:Op donderdag 22 maart 2018 07:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is gewoon een pauperstadsdeel. Afstoten die handel.
Ja. Ze moet even wennen.quote:Op donderdag 22 maart 2018 07:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klopt dit?
Ben je wel lief geweest
Scheelt weinigquote:Op donderdag 22 maart 2018 07:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is hier geen transvaal/Moerwijk
Ik heb zelf een tijd op randje Loosduinen gewoond.quote:Op donderdag 22 maart 2018 07:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb je weinig kennis van Den Haag.
niks mis mee.quote:Op donderdag 22 maart 2018 07:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb zelf een tijd op randje Loosduinen gewoond.
Prachtige buurt, maar ik woon meer aan de rand van Madestein. Dat is helemaal dikke prima.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |