Goede samenvatting. Lekker kort.quote:Op donderdag 22 maart 2018 06:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel geneukt, ze is net niet uitgescheurd. Geen rare moedervlekken.
Ik ga echt even stil in een hoekje zitten huilen nu. Dag lieve stadquote:Op donderdag 22 maart 2018 06:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Zit even het programma te lezen maar keuzes maken kunnen ze niet echt hè? Ze willen echt alles en meer.Dat wordt lekker betaalbaar.
Net als het neuken.quote:Op donderdag 22 maart 2018 06:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goede samenvatting. Lekker kort.
quote:Op donderdag 22 maart 2018 06:59 schreef MissMSX het volgende:
Laat ze De Mos lekker in Loosduinen houden en daar de boel nog verder laten verpauperen... Loosduinen
Het is gewoon een pauperstadsdeel. Afstoten die handel.quote:Op donderdag 22 maart 2018 07:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]niks mis met het mooie Loosduinen
Ditquote:Op donderdag 22 maart 2018 07:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is gewoon een pauperstadsdeel. Afstoten die handel.
quote:Op donderdag 22 maart 2018 06:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel geneukt, ze is net niet uitgescheurd. Geen rare moedervlekken.
Ik snap dit niet helemaal maar okay.quote:Op donderdag 22 maart 2018 07:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is gewoon een pauperstadsdeel. Afstoten die handel.
Ja. Ze moet even wennen.quote:Op donderdag 22 maart 2018 07:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klopt dit?
Ben je wel lief geweest
Scheelt weinigquote:Op donderdag 22 maart 2018 07:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is hier geen transvaal/Moerwijk
Ik heb zelf een tijd op randje Loosduinen gewoond.quote:Op donderdag 22 maart 2018 07:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb je weinig kennis van Den Haag.
niks mis mee.quote:Op donderdag 22 maart 2018 07:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb zelf een tijd op randje Loosduinen gewoond.
Prachtige buurt, maar ik woon meer aan de rand van Madestein. Dat is helemaal dikke prima.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |