Is ook engquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde in het begin niet eens elke week daten.
Ben een lafaard.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:47 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tijdens misschien wel, maar erna..
Ja ja, eens zien hoe vaak we die tegen jou kunnen roepen straksquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Rustaaaahg
Er is aangeduwd, dus alles op z’n tijd.
Zo'n nick is metaforisch voor het gegeven dat ze vanzelf uitsterven zodra ze aan de vrouw gaan.quote:
Ik blijf bij je hoor.quote:
Hoerrrrquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
Maar goed, ik was ook een slet en manhopper.![]()
Eigenlijk best apart, want Dino zoekt nota bene nog de ijstijd op ookquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n nick is metaforisch voor het gegeven dat ze vanzelf uitsterven zodra ze aan de vrouw gaan.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja ja, eens zien hoe vaak we die tegen jou kunnen roepen straks
Zolang ik maar aan je tetten mag zitten.quote:
hey ik heb ook gevoelquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang ik maar aan je tetten mag zitten.
Dat hoopte ik alquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
Kaneel heeft meer pik gehad dan jij toch.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
Is vanavond weer op tv, na Sisterwives op TLC. En op NPO ook al een docu erover. Is hip kennelijk..quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zag laatst zo'n programma, looking for sister wife.
Soort boer zoekt vrouw voor mormonen.
Vandaag nog een docu op NPO3, vrouwen die dan jaloers zijn maar het een uitdaging van god vindenquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zag laatst zo'n programma, looking for sister wife.
Soort boer zoekt vrouw voor mormonen.
Mijn conclusie na het een keer gezien te hebben is, ik ga er niet voor wakker blijven.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is vanavond weer op tv, na Sisterwives op TLC. En op NPO ook al een docu erover. Is hip kennelijk..
Sisterwives is zulke cringe tv, maar de snarky recaps schelen dat je ze ook echt in actie moet zienquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn conclusie na het een keer gezien te hebben is, ik ga er niet voor wakker blijven.
Ik denk niet dat wij elkaar uberhaupt gesproken hebben terwijl ik single was. Dat zegt denk ik wel genoeg over dat het nogal short-lived wasquote:
Eerste keer dat ik je zag was je al bezet jaquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij elkaar uberhaupt gesproken hebben terwijl ik single was. Dat zegt denk ik wel genoeg over dat het nogal short-lived was
Heb jij eigenlijk tattoos?quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:09 schreef CherryLips het volgende:
https://instagram.com/p/BgmYJjkAwNU/
Oehquote:
Hij is zo grappigquote:Op woensdag 21 maart 2018 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I'll just put this with the rest of the fire.
Nee die ken ik niet. Maar hoe kan hij irl ook zo zijnquote:Op woensdag 21 maart 2018 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die dude is irl ook zo. Wel eens Travelman gekeken van hem? Gaat hij op reis.
Irl is het humoristisch bedoeld. Hij is gewoon kurkdroog.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet. Maar hoe kan hij irl ook zo zijndaar word de omgeving toch gek van
Ja dit. Volgend jaar weer alleen 1 verkiezing tegelijkertijd aubquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |