FvD Breda. Maarliefst 242 volgers op Facebook, één tweet in 2018 en je kan er niet op stemmen. Wie boeit het dat FvD überhaupt bestaat, laat staan wat ze vinden.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Baudet heeft zeker wel een idee. Kijk FvD Breda maar daar hebben ze het JUIST over de gewone man en de mkber, dat jij dat niet ziet wil niet zeggen dat hij geen idee heeft.
Bedoel FvD in Breda zie YouTubequote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
FvD Breda. Maarliefst 242 volgers op Facebook, één tweet in 2018 en je kan er niet op stemmen. Wie boeit het dat FvD überhaupt bestaat, laat staan wat ze vinden.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:22 schreef timmmmm het volgende:
Even luisteren, kon u de afgelopen 5 jaar ook
Nodig wat deskundigen uit die wat vertellen over het belang van de lokale politiek. Maak er een informatieve avond van in plaats van dat je een zinloos debat op poten zet.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, die brengt meer schade toe dan dat hij wat toevoegt de laatste tijd. Maar goed, wat is het alternatief waar mensen naar kijken? Misschien gewoon die debatten op de regionale zenders houden. Al werd ik ook niet vrolijk van het debat op RTV Rijnmond dit weekend.
In het Zuid-afrika museumquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Asielzoekers mogen in krotten wonen die lijken op de huizen in Afrika, aldus Rutte
Ik vind Asscher een stuk sterkerquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:18 schreef richolio het volgende:
Mark Rutte gaat Asscher nu kapot maken.
Doelde vooral op raadsleden. Die moeten nieuw beleid controleren en goedkeuren. Wel fijn als politici de inhoud snappen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Grap is dat beleidstukken niet door die persoon in behandeling worden genomen. Vaak zit daar een heel team van mensen achter. Wethouder = lullen, en de partij heeft ook zijn functie uiteraard.
Alleen ging hij af als een gieter.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Rutte dacht even populistisch te kunnen doen...
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:25 schreef Bolasie het volgende:
Morgen uiteraard Leefbaar Rotterdam stemmen
Make Rotterdam great again
Ik vind partijen waar religie op #1 staat in plaats van de Staat(zoals bij Denk) enger.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:26 schreef richolio het volgende:
DENK is debiel, echt debiel. Maar Nida is op zich een prima partij
Vond Nida toen ze laatst ergens over die tweet aan het praten waren ook best oke overkomen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:26 schreef richolio het volgende:
Enger dan? Bij denk is dat inderdaad (o.a.) het geval, bij Nida nietquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik vind partijen waar religie op #1 staat in plaats van de Staat(zoals bij Denk) enger.
Ik vind dit anders ook helemaal niets van NIDAquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:26 schreef richolio het volgende:
quote:Stop misbruik van de scheiding tussen kerk en staat
In de politiek, en zo ook in onze eigen Rotterdamse gemeenteraad, wordt de scheiding tussen kerk en staat te vaak misbruikt om de ruimte voor geloof in de samenleving te beperken en af te doen als iets van vroeger of als iets voor thuis. Principes als de scheiding tussen kerk en staat, godsdienstvrijheid, het gelijkheidsbeginsel en de neutraliteit van de overheid waarborgen daarentegen juist de ruimte voor iedereen om het geloof optimaal te kunnen beleven. Onze geloofsbeleving is van meerwaarde in de samenleving en verdient terecht de ruimte in de publieke sfeer, in publieke voorzieningen en het openbaar bestuur.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:27 schreef Tem het volgende:
Leefbaar: "Voor onze vrijheid". Het lijkt een inclusief statement maar dat is het natuurlijk niet van Leefbaar, het is wij/zij.
Tot je hun standpunten leest.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:26 schreef richolio het volgende:
bereid op gronings gasquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook. Gewoon weer boerenkool met worst in de winter.
Verstandige mensen stemmen morgen voorquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:28 schreef Zipportal het volgende:
Overheid gaat In-Holland hacken.
Stem TEGEN met de Sleepwet.
Genot.
Slechte zin. Ik bedoelde uiteraard dat bij Nida religie op 1 staat. Bij Denk de (turkse) Staat.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:28 schreef richolio het volgende:
[..]
Enger dan? Bij denk is dat inderdaad (o.a.) het geval, bij Nida niet
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Verstandige mensen stemmen morgen voor
Ik zie yernassi straks nog bij DENK opduikenquote:
Ze kan zo Lodewijk vervangenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:30 schreef WethouderHekking het volgende:
Pittig vrouwtje van de PvdA. Zie je niet vaak bij die partij.
Wat is er mis met Leefbaarquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:30 schreef richolio het volgende:
De VVD vind ik niets, maar de VVD Rotterdam is ook niet heel veel mis mee imo
Leefbaar daarentegen
In 4 jaar tijd anders veel goed gedaan in Rotterdam, in goede samenwerking met D66. Waarop D66 meteen de voglende verkiezingn Leefbaar uitsluit.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:30 schreef richolio het volgende:
De VVD vind ik niets, maar de VVD Rotterdam is ook niet heel veel mis mee imo
Leefbaar daarentegen
Heel veel.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is er mis met Leefbaar
Doet wat de PvdA jaren verkloot heeft.
Vuurwerkbril.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:32 schreef Tem het volgende:
Dramaqueen Joost Lasbril met z'n "domineren"
Leefbaar = verbindendquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:32 schreef skysherrif het volgende:
Dat DENK niet Leefbaar uitsluit (en andersom) maar D66 wel is echt lachwekkend.
Dat wel, de afgelopen vier jaar vond ik prima gaan eigenlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In 4 jaar tijd anders veel goed gedaan in Rotterdam, in goede samenwerking met D66. Waarop D66 meteen de voglende verkiezingn Leefbaar uitsluit.
Is dat niet apart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |