pics van je zusje.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik zie hoe mijn zusje is, no Thanks
quote:
Zusje? Pics?quote:
En waarom staan er hier nog geen pics dan?quote:
omdat ik niet weet of ze dat waardeert. Ze is wel vrijgezel btwquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En waarom staan er hier nog geen pics dan?
Misschien wat voor faxiequote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat ik niet weet of ze dat waardeert. Ze is wel vrijgezel btw
Zet er dan meteen een 06 bij.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat boeit ons het nou of ze dat waardeert, dit is gewoon traditiequote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze houdt toch van die halfzweverige vage types?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat valt op zich wel mee tegenwoordig hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En toch reis je het hele land door voor 'muziek'
Oh. Nja wel een leuke hobbyquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat valt op zich wel mee tegenwoordig hoor
ja, tenminste, ik vind ze half zweverig en vaagquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze houdt toch van die halfzweverige vage types?
Romantisch tochquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, tenminste, ik vind ze half zweverig en vaag![]()
Een heeft n boek geschreven waarin een personage op haar gebaseerd heeft, een paar hebben n lied geschreven over haar of n schilderij gemaakt
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:35 schreef Faxie het volgende:
Trouwens... sterf hoeren kut TNT !![]()
Ze hadden een mail gestuurd dat ik zolang de klacht in behandeling was geen herinnering voor de factuur zou ontvangen.
Rara wat kreeg ik vandaag in de bus?![]()
Kan ik hun geen factuur sturen voor het verdoen van m'n tijd?
Heb je die engerd op CL haar gang weggejaagd?quote:
Wow.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:38 schreef DrMarten het volgende:
Tandartsrekening binnen. ¤ 747
En ik heb gvd weer last van een kies
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zou nog best kunnen. Ik kan dat niet inschatten
Kan faxie een Lego/transformer/whatevah dingetje van haar makenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, tenminste, ik vind ze half zweverig en vaag![]()
Een heeft n boek geschreven waarin een personage op haar gebaseerd heeft, een paar hebben n lied geschreven over haar of n schilderij gemaakt
We maken allemaal foutenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Aldus de vrouw die chocolade achterliet.
Alles eruit dan maarquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:38 schreef DrMarten het volgende:
Tandartsrekening binnen. ¤ 747
En ik heb gvd weer last van een kies
Nog wel ergens geslaagd?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:39 schreef Elvi het volgende:
En weer in de trein naar huism'n shopdaagjes worden ook steeds korter
![]()
Q was de engerd. Vandaar dat ze niks meer zegtquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je die engerd op CL haar gang weggejaagd?![]()
Ze heeft daarna niet veel meer gepost. Beetje ongerust nu.
Ik was even anderen aan het stalken. Ik ga meteen terug naar CL!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je die engerd op CL haar gang weggejaagd?![]()
Ze heeft daarna niet veel meer gepost. Beetje ongerust nu.
Was?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Q was de engerd. Vandaar dat ze niks meer zegt
Misschien is hij een pruik gaan kopen. Zwart krullend haar om haar gelukkig te makenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Q was de engerd. Vandaar dat ze niks meer zegt
Dat is de leeftijd.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:39 schreef Elvi het volgende:
En weer in de trein naar huism'n shopdaagjes worden ook steeds korter
![]()
Moet nog wel even kijken of dit allemaal klopt. Normaal lijken zij een deel te declareren bij de zorgverzekeraar en moet ik zelf de rest betalen, nu lijkt de volle mep op de factuur te staan en lijkt er nog niks gedeclareerd bij de verzekeraar.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien is hij een pruik gaan kopen. Zwart krullend haar om haar gelukkig te maken
Niet voor niets geweest dusquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja eigenlijk alleen de winkels waar ik echt iets moest hebben. Primark, lush, bodyshop
Jij en Q letten even niet op en gelijk staat er iemand anders te loerenquote:
Wat wat wat?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Kan faxie een Lego/transformer/whatevah dingetje van haar maken
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet nog wel even kijken of dit allemaal klopt. Normaal lijken zij een deel te declareren bij de zorgverzekeraar en moet ik zelf de rest betalen, nu lijkt de volle mep op de factuur te staan en lijkt er nog niks gedeclareerd bij de verzekeraar.
Ik ook nog niet, maar doe ik nog wel voor de pm die ik nog moet sturenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet voor niets geweest dus
Zaterdag Rotterdam nog in?
Ik heb op Google nog niet opgezocht waar in Rotterdam het restaurant ergens zit.
Echt hequote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij en Q letten even niet op en gelijk staat er iemand anders te loeren![]()
Beter het schema afstellen met z'n allen
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zei ook al dat je rimpels kreeg. Je takelt af.
Nee, dat is omdat ik achterlijk ben.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Baas boven baas. Daarom ben jij ook blauw waarschijnlijk.
FOK! is toch al verdoemd.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
En je kunt ook niet stoppen want dan is het jouw schuld dat fok ten onder gaat
Maar alles komt goed, want theequote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:58 schreef Californium het volgende:
Ben allemaal scriptjes aan het runnen en kost allemaal 15 minuten per stuk. Ik drink zoveel thee nuwachten is een bitch
Vroeg opstaanquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil zaterdag shoppen én naar de kunsthalZwaar leven
misschien dat ik dadelijk ook voor een warme Choco gaquote:
Ook een goede keuzequote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:02 schreef Californium het volgende:
[..]
misschien dat ik dadelijk ook voor een warme Choco ga
Markthal wel want etenquote:
Hoezoquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
En je kunt ook niet stoppen want dan is het jouw schuld dat fok ten onder gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |