Dat valt op zich wel mee tegenwoordig hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En toch reis je het hele land door voor 'muziek'
Oh. Nja wel een leuke hobbyquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat valt op zich wel mee tegenwoordig hoor
ja, tenminste, ik vind ze half zweverig en vaagquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze houdt toch van die halfzweverige vage types?
Romantisch tochquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, tenminste, ik vind ze half zweverig en vaag![]()
Een heeft n boek geschreven waarin een personage op haar gebaseerd heeft, een paar hebben n lied geschreven over haar of n schilderij gemaakt
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:35 schreef Faxie het volgende:
Trouwens... sterf hoeren kut TNT !![]()
Ze hadden een mail gestuurd dat ik zolang de klacht in behandeling was geen herinnering voor de factuur zou ontvangen.
Rara wat kreeg ik vandaag in de bus?![]()
Kan ik hun geen factuur sturen voor het verdoen van m'n tijd?
Heb je die engerd op CL haar gang weggejaagd?quote:
Wow.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:38 schreef DrMarten het volgende:
Tandartsrekening binnen. ¤ 747
En ik heb gvd weer last van een kies
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zou nog best kunnen. Ik kan dat niet inschatten
Kan faxie een Lego/transformer/whatevah dingetje van haar makenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, tenminste, ik vind ze half zweverig en vaag![]()
Een heeft n boek geschreven waarin een personage op haar gebaseerd heeft, een paar hebben n lied geschreven over haar of n schilderij gemaakt
We maken allemaal foutenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Aldus de vrouw die chocolade achterliet.
Alles eruit dan maarquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:38 schreef DrMarten het volgende:
Tandartsrekening binnen. ¤ 747
En ik heb gvd weer last van een kies
Nog wel ergens geslaagd?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:39 schreef Elvi het volgende:
En weer in de trein naar huism'n shopdaagjes worden ook steeds korter
![]()
Q was de engerd. Vandaar dat ze niks meer zegtquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je die engerd op CL haar gang weggejaagd?![]()
Ze heeft daarna niet veel meer gepost. Beetje ongerust nu.
Ik was even anderen aan het stalken. Ik ga meteen terug naar CL!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je die engerd op CL haar gang weggejaagd?![]()
Ze heeft daarna niet veel meer gepost. Beetje ongerust nu.
Was?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Q was de engerd. Vandaar dat ze niks meer zegt
Misschien is hij een pruik gaan kopen. Zwart krullend haar om haar gelukkig te makenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Q was de engerd. Vandaar dat ze niks meer zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |