abonnement Unibet Coolblue
pi_177785140
Verzoekje aan DP:
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 02:22 schreef DeParo het volgende:
Ik weet te weinig
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 02:30 schreef DeParo het volgende:
Dat ligt aan de markt
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 02:31 schreef DeParo het volgende:
Ik denk dat hij het doet
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 02:35 schreef DeParo het volgende:
In principe misschien maar
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 02:36 schreef DeParo het volgende:
Wat is de status
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 02:37 schreef DeParo het volgende:
Misschien. Denk niet voor
Zou je dit soort reactie-tsunami's alsjeblieft in 1 of 2 posts kunnen doen? Het leest zo vervelend. :'(

Bij voorbaat drank! :)
  dinsdag 13 maart 2018 @ 08:31:53 #277
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177785145
quote:
En de GOP doet het voorspelbare: Vlak voor de verkiezingen verklaren dat er géén inmenging van Russen zijn in de verkiezingen. Het oudste truuk in het boekje, om de stemming nog te beïnvloeden. Wat zij zeggen is niet relevant, het wachten is op een officiële verklaring van Robert Mueller.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 13 maart 2018 @ 08:32:01 #278
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_177785146
quote:
White House declines to endorse UK view that Russia was behind nerve agent attack in England

• The UK government has accused Russia of being behind a nerve agent attack on a former double agent in Salisbury, England.
• But the White House refused to endorse this view in a press conference on Monday.
• White House press secretary Sarah Sanders said the US government condemns the attack, but did not mention Russia by name.

The White House has declined to endorse the UK government's assessment that Russia was behind the recent attempted assassination of a former double agent in Salisbury, England.

On Monday, British Prime Minister Theresa May said it was "highly likely" that the Russian government was behind the attack that has left Sergei Skripal and his daughter Yulia critically ill, calling it "an unlawful use of force by the Russian State against the United Kingdom."

But when White House press secretary Sarah Huckabee Sanders was asked repeatedly about the incident at a press conference in Washington DC later on Monday, she would not say whether the American government agreed with this attribution, and did not mention Russia by name.

"The use of a highly lethal nerve agent against UK citizens on UK soil is an outrage," Sanders said in response to a question about the attack and Russia's role. "The attack was reckless, indiscriminate, and irresponsible. We offer the fullest condemnation."

The journalist them pressed her, asking if this meant the US was not pointing the finger at Russia.

"Right now, we are standing with our UK ally," Sanders said. "I think they're still working through even some of the details of that, and we're going to continue to work with the UK."

May's remarks accusing Russia came hours prior to the White House press conference.

Sanders was then asked a third time about the UK government's assessment, and said only: "We stand with our ally and we certainly fully support them, and are ready if we can be of any assistance to them."

The UK government has said it has identified the nerve agent used on the Skripals on March 4 as being from the Novichok family. Novichok nerve agents were developed by Russia during the Cold War, and are highly toxic — as much as 10 times more deadly than the lethal XV nerve agent.

There are two possibilities, May said — Either the attack was orchestrated by the Russian government, or "the Russian government lost control of this potentially catastrophically damaging nerve agent and allowed it to get into the hands of others."

US secretary of state Rex Tillerson has been less reticent about apportioning blame, however. He said on Monday that the poisoning "clearly came from Russia," AP reported, and that it "will trigger a response."
Need you more proof that this White House is compromised?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_177785214
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 08:30 schreef brokjespoes het volgende:
Verzoekje aan DP:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Zou je dit soort reactie-tsunami's alsjeblieft in 1 of 2 posts kunnen doen? Het leest zo vervelend. :'(

Bij voorbaat drank! :)
Ligt eraan of ik op mijn computer of telefoon zit. Maar ik zal er aan proberen te denken ;).
pi_177785274
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 08:32 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Need you more proof that this White House is compromised?
Wat wel grappig is, is dat Tillerson een totaal ander verhaal heeft dan het WH:
Tillerson blasts Russia over alleged nerve agent attack in U.K.

Je vraagt je af of het nou echt zo moeilijk is om een duidelijk buitenlands beleid te voeren. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_177785286
En Dennison schreeuwt het uit:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 13-03-2018 om 01:49:27 THE HOUSE INTELLIGENCE COMMITTEE HAS, AFTER A 14 MONTH LONG IN-DEPTH INVESTIGATION, FOUND NO EVIDENCE OF COLLUSION OR COORDINATION BETWEEN THE TRUMP CAMPAIGN AND RUSSIA TO INFLUENCE THE 2016 PRESIDENTIAL ELECTION. reageer retweet
MEER HOOFDLETTERS, MEER WAARHEID.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_177785320
THE HOUSE INTELLIGENCE COMMITTEE HAS, AFTER A 14 MONTH LONG IN-DEPTH INVESTIGATION, FOUND NO EVIDENCE OF INTELLIGENCE OR COLLUSION BETWEEN THE TRUMP BRAIN HALVES

Fixed

[ Bericht 14% gewijzigd door thesiren.nl op 13-03-2018 08:55:53 ]
  dinsdag 13 maart 2018 @ 08:56:47 #283
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177785379
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 08:47 schreef xpompompomx het volgende:
En Dennison schreeuwt het uit:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 13-03-2018 om 01:49:27 THE HOUSE INTELLIGENCE COMMITTEE HAS, AFTER A 14 MONTH LONG IN-DEPTH INVESTIGATION, FOUND NO EVIDENCE OF COLLUSION OR COORDINATION BETWEEN THE TRUMP CAMPAIGN AND RUSSIA TO INFLUENCE THE 2016 PRESIDENTIAL ELECTION. reageer retweet
MEER HOOFDLETTERS, MEER WAARHEID.
Een doorzichtige poging om de (eigenlijk niet zo belangrijke) tussenverkiezingen te beïnvloeden. Want het is natuurlijk een strijd om de geloofwaardigheid van deze president, omdat hij de rally in Pennsylvania gebruikte om voor zijn eigen ego. Mochten ze deze tussenverkiezing verliezen, zal dit ten eerste weinig uitmaken omdat na de herindeling er toch weer verkiezingen komen, maar het betekent wel schade aan het blazoen van Trump.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177785463
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 08:32 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Need you more proof that this White House is compromised?
Zo langzamerhand valt een andere conclusie niet te trekken, ook omdat dit geval niet bepaald op zichzelf staat. De slappe sancties die het Witte Huis oplegt aan Rusland, de verzoenende en bijna eerbiedige toon richting Poetin, het weigeren om kritiek te uiten op de Russen. En dat terwijl hij zijn westerse bondgenoten aan de lopende band schoffeert.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 13 maart 2018 @ 09:03:19 #285
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177785483
De standaard kliek als MangoTree en Vader_Aardbei leven kennelijk in een of andere droomwereld dat de meesten denken dat Trump per se schuldig bevonden gaat worden oid, omdat er een onderzoek gaande is. Niets van dat. Het zou me niks verbazen als ze niks concreets vinden, maar het moge duidelijk zijn dat hij wel dat hij een nuttige Russische asset is: hij helpt de staatsfinancien om zeep, breekt ministeries af, breekt andere instituties af, laat een machtsvacuum waar China en Rusland in kunnen duidelijk en zet de transatlantische relatie op het spel.
Mocht Mueller iets tegen Trump zelf vinden zal het denk ik eerder zitten in obstruction of justice of bv. het witwassen van geld zijn. Dat zijn campagne heeft samengewerkt was natuurlijk al wel duidelijk bij monde van Papadopoulos en dat ze wilden samenzweren was ook allang duidelijk bij monde van Donald Jr.: ‘I love it.’
  dinsdag 13 maart 2018 @ 09:04:14 #286
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177785491
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 08:50 schreef thesiren.nl het volgende:
THE HOUSE INTELLIGENCE COMMITTEE HAS, AFTER A 14 MONTH LONG IN-DEPTH INVESTIGATION, FOUND NO EVIDENCE OF INTELLIGENCE OR COLLUSION BETWEEN THE TRUMP BRAIN HALVES

Fixed
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 13 maart 2018 @ 09:04:57 #287
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_177785498
quote:


[ Bericht 5% gewijzigd door DustPuppy op 13-03-2018 09:12:02 ]
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 13 maart 2018 @ 09:12:08 #288
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177785582
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 09:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De standaard kliek als MangoTree en Vader_Aardbei leven kennelijk in een of andere droomwereld dat de meesten denken dat Trump per se schuldig bevonden gaat worden oid, omdat er een onderzoek gaande is. Niets van dat. Het zou me niks verbazen als ze niks concreets vinden, maar het moge duidelijk zijn dat hij wel dat hij een nuttige Russische asset is: hij helpt de staatsfinancien om zeep, breekt ministeries af, breekt andere instituties af, laat een machtsvacuum waar China en Rusland in kunnen duidelijk en zet de transatlantische relatie op het spel.
Mocht Mueller iets tegen Trump zelf vinden zal het denk ik eerder zitten in obstruction of justice of bv. het witwassen van geld zijn. Dat zijn campagne heeft samengewerkt was natuurlijk al wel duidelijk bij monde van Papadopoulos en dat ze wilden samenzweren was ook allang duidelijk bij monde van Donald Jr.: ‘I love it.’
Mueller heeft al een paar bekentenissen op zak. Daar kun je niet omheen, wat je ook zegt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 13 maart 2018 @ 09:14:39 #289
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_177785622
Ik heb wat Mueller betreft sterk het vermoeden dat hij achter de Trump organisatie itself aangaat, vanwege het wit-wassen van zwart Russisch geld en in het verlengde daarvan het omzeilen van de Magnitsky act (waar het allemaal om begonnen is).

De mensen die hij spreekt, de onderzoekers die hij aanstelt, de zaken die hij opvraagt, alles wijst erop dat dit één van de grote speerpunten is.

En Trump mag dan (op dit moment) onschendbaar zijn, maar de rest van zijn familie niet.
Eens kijken hoe hij gaat reageren als zijn familieleden één voor één worden aangeklaagd.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 maart 2018 @ 09:20:17 #290
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177785713
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 09:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De standaard kliek als MangoTree en Vader_Aardbei leven kennelijk in een of andere droomwereld dat de meesten denken dat Trump per se schuldig bevonden gaat worden oid, omdat er een onderzoek gaande is. Niets van dat. Het zou me niks verbazen als ze niks concreets vinden, maar het moge duidelijk zijn dat hij wel dat hij een nuttige Russische asset is: hij helpt de staatsfinancien om zeep, breekt ministeries af, breekt andere instituties af, laat een machtsvacuum waar China en Rusland in kunnen duidelijk en zet de transatlantische relatie op het spel.
Mocht Mueller iets tegen Trump zelf vinden zal het denk ik eerder zitten in obstruction of justice of bv. het witwassen van geld zijn. Dat zijn campagne heeft samengewerkt was natuurlijk al wel duidelijk bij monde van Papadopoulos en dat ze wilden samenzweren was ook allang duidelijk bij monde van Donald Jr.: ‘I love it.’
De halve Trumporganisatie heeft al bekend of een aanklacht aan de broek.

Maar inderdaad is het mogelijk dat Trump weet te ontsnappen. Dan sluit men hem later maar op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 09:23:51 #291
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177785753
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 09:12 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Mueller heeft al een paar bekentenissen op zak. Daar kun je niet omheen, wat je ook zegt.
Ik weet niet waar ik omheen zou gaan... hij heeft bekentenissen van liegen idd en van witwassen/conspiracy against the us en dergelijk van Gates als ik me niet vergis.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 09:26:05 #292
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177785782
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 09:14 schreef DustPuppy het volgende:
Ik heb wat Mueller betreft sterk het vermoeden dat hij achter de Trump organisatie itself aangaat, vanwege het wit-wassen van zwart Russisch geld en in het verlengde daarvan het omzeilen van de Magnitsky act (waar het allemaal om begonnen is).

De mensen die hij spreekt, de onderzoekers die hij aanstelt, de zaken die hij opvraagt, alles wijst erop dat dit één van de grote speerpunten is.

En Trump mag dan (op dit moment) onschendbaar zijn, maar de rest van zijn familie niet.
Eens kijken hoe hij gaat reageren als zijn familieleden één voor één worden aangeklaagd.
Hij gaat woest om zich heen slaan. Het is een terugkerend patroon; Trump gaat altijd in de aanval, hij KAN niet anders, hij heeft nooit geleerd om zichzelf te verdedigen op het politieke veld. Dat is de reden waarom je eerst ervaring op doet in het congres en in de lokale politiek. Trump is nog niet eens in staat om zichzelf te verdedigen, laat staan zijn familieleden. Zijn acties mogen dan indrukwekkend overkomen voor zijn achterban, maar politieke druk is iets waar hij geen verstand van heeft. Op gegeven moment zal deze logge kamerolifant van het glibberige politieke pad slippen en in het moeras vallen die hij zelf heeft gecreeërd..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 13 maart 2018 @ 09:35:03 #293
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_177785902
Beetje offtopic/crossposty, maar dit is ook een ding:
quote:
Nikki Haley: US prepared for military action in Syria if UN doesn't act

United States Ambassador to the United Nations Nikki Haley on Monday said the U.S. is willing to take military action to end the Syrian bombing of civilians if the U.N. is unable to do so.

“When the international community consistently fails to act, there are times when states are compelled to take their own action,” Haley told the Security Council, noting that this is one of those times.

“We warn any nation determined to impose its will through chemical attacks and inhuman suffering, but most especially the outlaw Syrian regime, the United States remains prepared to act if we must,” Haley said. “It is not a path we prefer. But it is a path we have demonstrated we will take, and we are prepared to take again.”

Haley compared the current situation in Syria to a period last year when the Syrian government’s chemical weapon attacks led the U.S. to launch a missile attack against the Syrian military.

The council passed a resolution calling for a ceasefire in late February but it has been unable to put an end to the Syrian government’s bombings or get the government to permit humanitarian access.

U.N. Secretary-General António Guterres said the bombings in Ghouta have only gotten worse since the Security Council called for the ceasefire, noting that the Syrian government — helped by Russia and China — has significantly increased its controlled territory in the region.

Defense Secretary James Mattis on Sunday warned the Syrian government that “it would be unwise for them to use weaponized gas” following reports of chlorine attacks in Ghouta, an area surrounding the capital city of Damascus.

Although Mattis did not threaten military action, he noted the previous airstrikes that followed a gas attack and said President Trump has “full political maneuver room” to take whatever action he deems necessary.

French President Emmanuel Macron, speaking at a press conference in India, also warned Syria that it would carry out targeted strikes if it found “irrefutable evidence” that chemical weapons were being used to kill civilians, Reuters reported.

The Syrian civil war is entering its eighth year.
Reactie van de Russen:
quote:
We’ll respond if lives of our military, incl. from strikes on Damascus, are endangered – Russian MoD

Moscow is ready to respond if lives of the Russian servicemen are endangered, including by strikes on Damascus, head of Russia's General Staff Valery Gerasimov said.

“There are many Russian advisers, representatives of the Russian Center for Reconciliation of Opposing Sides and [Russian] servicemen in Damascus and at Syrian defense facilities,” Gerasimov stated.

However, in case lives of Russian military personnel are put in danger, the Russian Armed Forces will respond with certain measure to both “missiles” and “lauchers” which are delivering these projectiles.

Russian MoD says it has information that militants in Syria are planning to stage chemical attacks against civilians under the guise of the Syrian government. According to Gerasimov, they have already sent ‘civilians’ in Eastern Ghouta who will ‘play victims’ of chemical attacks.

Members of the White Helmets and film crews are already there, he pointed out.
Potentieel nieuw direct conflict?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 13 maart 2018 @ 10:44:07 #294
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_177786861
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 09:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De standaard kliek als MangoTree en Vader_Aardbei leven kennelijk in een of andere droomwereld dat de meesten denken dat Trump per se schuldig bevonden gaat worden oid, omdat er een onderzoek gaande is. Niets van dat. Het zou me niks verbazen als ze niks concreets vinden, maar het moge duidelijk zijn dat hij wel dat hij een nuttige Russische asset is: hij helpt de staatsfinancien om zeep, breekt ministeries af, breekt andere instituties af, laat een machtsvacuum waar China en Rusland in kunnen duidelijk en zet de transatlantische relatie op het spel.
Mocht Mueller iets tegen Trump zelf vinden zal het denk ik eerder zitten in obstruction of justice of bv. het witwassen van geld zijn. Dat zijn campagne heeft samengewerkt was natuurlijk al wel duidelijk bij monde van Papadopoulos en dat ze wilden samenzweren was ook allang duidelijk bij monde van Donald Jr.: ‘I love it.’
Het halve Trump moeras is aangeklaagd of betrokken bij contacten met Rusland, en nog durven sommigen triomfantelijk de realiteit te erkennen. Wanneer individuele identiteit zo verwoven is met partijpolitiek dan worden persoonlijke principes erg makkelijk aan de kant geschoven.
Géén kloon van tvlxd!
  dinsdag 13 maart 2018 @ 10:45:46 #295
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177786892
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 10:44 schreef Montov het volgende:

[..]

Het halve Trump moeras is aangeklaagd of betrokken bij contacten met Rusland, en nog durven sommigen triomfantelijk de realiteit te erkennen. Wanneer individuele identiteit zo verwoven is met partijpolitiek dan worden persoonlijke principes erg makkelijk aan de kant geschoven.
Nepotisme ten top.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177786914
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 10:45 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Nepotisme ten top.
Swamp the swamp with even more swamp.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 10:56:41 #297
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177787051
Vandaag is het Stormy-dag of niet?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177787061
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 09:35 schreef DustPuppy het volgende:
Beetje offtopic/crossposty, maar dit is ook een ding:

[..]

Reactie van de Russen:

[..]

Potentieel nieuw direct conflict?
Laatst zijn zo'n honderd, mogelijk honderden, Russische huurlingen omgekomen door een Amerikaans bombardement en daar heeft Rusland vrijwel niks tegen gedaan en ok, het zijn huurlingen die er officieel niet eens waren, maar het zegt ook wel wat over wat de Russen kunnen. Amerika gaat geen Russische troepen aanvallen, of Russische symbolen, maar Amerika heeft de Russische positie al stevig geraakt in Syrie en daar heeft Poetin nog vrijwel niks tegenover gesteld zover bekend.

[ Bericht 0% gewijzigd door DeParo op 13-03-2018 11:11:18 ]
  dinsdag 13 maart 2018 @ 11:09:37 #299
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177787256
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 10:56 schreef Szura het volgende:
Vandaag is het Stormy-dag of niet?
en (overbodige) verkiezingen in Pennsylvania.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177787386
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

De blits maken met het uitdelen van een belastingkorting over de rug van toekomstige generaties.

Toch klassiek meer iets voor links, maar Trump is er uitstekend in. En de GOP gaat er ook gewoon in mee, de partij van de fiscale verantwoordelijkheid. :')
Klassiek voor links :?
Links verhoogt liever de belastingen een beetje voor de rijken. Dat rechts beter op de het financiele plaatje past is een mythe. Het is meestal links (of de democraten) die de boel een beetje in orde houden. Juist omdat rechts graag miljarden verdeelt onder de mensen die het al goed hebben. Ten koste van regelingen voor de middenstand en daaronder.
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')