Veel zijn gewoon ingestudeerde 'highlights'. Daarom zie je ook geen fragmenten die langer dan tien seconden duren.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Grounded: For the toughest of the hardcore. Supplies are next to non-existent. Listen Mode is disabled. All enemies do triple damage. The HUD is disabled. Enemy AI is extremely sharp; more so than survivor. Multiple mid-combat and mid-stealth checkpoints have been removed. Allies do not grant the player ammunition or health kits, except David. The revolver, however, does instantly kill enemies without armor, something which it does not do in easy.
Dan heeft ie nooit eerder ammo gebruikt ofzo...quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Grounded: For the toughest of the hardcore. Supplies are next to non-existent. Listen Mode is disabled. All enemies do triple damage. The HUD is disabled. Enemy AI is extremely sharp; more so than survivor. Multiple mid-combat and mid-stealth checkpoints have been removed. Allies do not grant the player ammunition or health kits, except David. The revolver, however, does instantly kill enemies without armor, something which it does not do in easy.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:59 schreef jackson het volgende:
Bloodborne, ik ga al dood bij het laadscherm
Je kunt zien in welke NG+ je ziet door een enkele enemy te verslaan en te zien hoeveel blood echoes je er voor krijgt.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:37 schreef Jimbo het volgende:
Heerlijk om weer terug te zijn in bloodborne, maar of ik zit weer in een nieuwe NG+ (iemand een idee waar je dat kan zien?) of mn progress is gereset, geen lampje is meer aan maar alle shortcuts zijn wel al open :/
thanks <3quote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:23 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Je kunt zien in welke NG+ je ziet door een enkele enemy te verslaan en te zien hoeveel blood echoes je er voor krijgt.
Op bloodborne.wikia.com vind je een uitgebreide tabel met blood echoes per enemy.
De boses solo doen is juist het leukste aan het hele spel.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:21 schreef Jimbo het volgende:
kan ik in BB ook mensen helpen die in een lagere NG zitten (dmv password oid?)
zo ja, dan kan ik iedereen hier wel helpen met de eerste bosses enzo
https://bloodborne.wiki.fextralife.com/Bloodborne+Wikiquote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:23 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Je kunt zien in welke NG+ je ziet door een enkele enemy te verslaan en te zien hoeveel blood echoes je er voor krijgt.
Op bloodborne.wikia.com vind je een uitgebreide tabel met blood echoes per enemy.
Ligt het aan mij of zijn de prijzen nog niet bijgewerkt. Alles wat ik aanklik is nog de oude prijs zoals bijv. Last of us is nog 40, the order 60, GTSports 60 etc.quote:Op woensdag 7 maart 2018 06:51 schreef Cryothic het volgende:
Kortingen!
O.a. horizon en de bloodborn dlc
https://blog.eu.playstati(...)n-playstation-store/
Die kortingen zullen vanmiddag wel in gaan denk ik?quote:Op woensdag 7 maart 2018 06:51 schreef Cryothic het volgende:
Kortingen!
O.a. horizon en de bloodborn dlc
https://blog.eu.playstati(...)n-playstation-store/
Je moet ze ff toevoegen aan je winkelwagentje dan zie je de goede prijs. Old hunters is 7 euro.quote:Op woensdag 7 maart 2018 07:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die kortingen zullen vanmiddag wel in gaan denk ik?
Zowel via die link, de mobiele PlayStation app, en mijn PS4 is The Old Hunters dlc nog de oude prijs.
Ach, tot die tijd lekker met Chloë en Nadine spelen![]()
Ja, dat idee had ik ook. Dacht dat het aan de mobiele site lagquote:Op woensdag 7 maart 2018 07:27 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn de prijzen nog niet bijgewerkt. Alles wat ik aanklik is nog de oude prijs zoals bijv. Last of us is nog 40, the order 60, GTSports 60 etc.
19,99quote:Op woensdag 7 maart 2018 08:12 schreef Aurelius het volgende:
Everybody's Golf ook in de aanbieding. Benieuwd naar de prijs.
Thanks, ik kon niet op de store inloggen op het werk.quote:Op woensdag 7 maart 2018 08:13 schreef Cryothic het volgende:
19,99
zoals hierboven gezegd werd, als je hem in je winkelwagen gooit zie je de prijs
Knack2 ook 19,99
zijn allemaal net prijzen die ik er op dit moment net niet voor over heb. Daar heb ik nog teveel voor liggen.
Ja, voor dat geld had ik hem ook gekochtquote:Op woensdag 7 maart 2018 08:25 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Thanks, ik kon niet op de store inloggen op het werk.
Everybody's Golf is al eerder 19,99 geweest. ik wacht tot die 9,99 is.
Even geduld, komt vanzelf denk ik.quote:Op woensdag 7 maart 2018 09:04 schreef Cryothic het volgende:
Ja, voor dat geld had ik hem ook gekocht
Het is moeilijk, maar niet oneerlijk. Als je doodgaat ligt het altijd aan jou.quote:Op woensdag 7 maart 2018 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ken de DS en Bloodborne spellen echter geen ervaring mee, nieuwkomer in deze genre.
Hij is nu gratis te downloaden maar heeft het zin om te starten gezien de moeilijkheid? Ziet er prachtig uit die game verder.
Dat is al een hele grote pre voor mijquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:03 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Het is moeilijk, maar niet oneerlijk. Als je doodgaat ligt het altijd aan jou.
Het is gratis, de beste manier om er achter te komen is toch gewoon installeren en uitproberen?quote:Op woensdag 7 maart 2018 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ken de DS en Bloodborne spellen echter geen ervaring mee, nieuwkomer in deze genre.
Hij is nu gratis te downloaden maar heeft het zin om te starten gezien de moeilijkheid? Ziet er prachtig uit die game verder.
Ja, is ook zoquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het is gratis, de beste manier om er achter te komen is toch gewoon installeren en uitproberen?
Zo doe ik dat iig met al die gratis games. Sommige zijn er net zo snel weer vanaf hoor
Ik denk niet dat het een game voor mij is, maar ik ga hem van de week echt wel ff proberenquote:
Als het parryen een beetje werkt zoals met Diablo of met God of War dan ben ik wel blijquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:20 schreef Aurelius het volgende:
Ik moet wel bekennen dat ik Bloodborne nooit heb uitgespeeld. De gameplay klikte bij mij niet zo als met Dark Souls. Parryen heb ik nooit goed onder de knie gekregen.
Ja, dat had ik dus ook... denk dat ik snel op ga gevenquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een game voor mij is, maar ik ga hem van de week echt wel ff proberen
Niet echt. Je hebt een vuurwapen als secundair wapen. Als je de vijand op het juiste moment neerschiet dan is hij even van slag waarop je een vernietigende aanval met je primaire wapen kunt uitvoeren. Daarnaast kun je als je geraakt ben een deel van de verloren health terugverdienen door een aanval uit te voeren. Bloodborne vraagt dus om een agressieve speelstijl, terwijl je bij Dark Souls redelijk veilig achter een groot schild kunt hunkeren.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
Als het parryen een beetje werkt zoals met Diablo of met God of War dan ben ik wel blij
Hmmmm oke dan zal ik daar mijn weg even in moeten vinden. Counterattacken door goed te timen weder aanval in bijvoorbeeld dishonoured en AC lukt me ook wel aardig. Of is dat ook weer anders?quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:25 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Niet echt. Je hebt een vuurwapen als secundair wapen. Als je de vijand op het juiste moment neerschiet dan is hij even van slag waarop je een vernietigende aanval met je primaire wapen kunt uitvoeren. Daarnaast kun je als je geraakt ben een deel van de verloren health terugverdienen door een aanval uit te voeren. Bloodborne vraagt dus om een agressieve speelstijl, terwijl je bij Dark Souls redelijk veilig achter een groot schild kunt hunkeren.
Ik vind het helpen van mensen juist wel leukquote:Op woensdag 7 maart 2018 07:22 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
De boses solo doen is juist het leukste aan het hele spel.
omg yes, instabuy!!quote:Op woensdag 7 maart 2018 07:42 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Je moet ze ff toevoegen aan je winkelwagentje dan zie je de goede prijs. Old hunters is 7 euro.
[ afbeelding ]
Ben je van de deals geband?quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
omg yes, instabuy!!
gvd, hier nog 19.99
Nogmaals, je moet hem even toevoegen aan je winkelwagen, en dan "naar winkelwagen" gaan. Daar zie je de geupdate prijs.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
omg yes, instabuy!!
gvd, hier nog 19.99
Kan dat?quote:
Als je te veel deals laat lopen dan wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Parryen is echt 100 x makkelijker in BB. Helemaal met de blunderbuss. Als je vijand in zijn attack animatie zit en je vuurt dat ding af kan je bijna niet missen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:20 schreef Aurelius het volgende:
Ik moet wel bekennen dat ik Bloodborne nooit heb uitgespeeld. De gameplay klikte bij mij niet zo als met Dark Souls. Parryen heb ik nooit goed onder de knie gekregen.
Souls games alleen in co-op spelenquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik vind het helpen van mensen juist wel leuk
w.b.t run ik ook de hele game in coop, vind gewoon coop met alle soorten games leuker dan alleen (net als tennissen, voetbal,golf,batsen, je kent het wel, dingen die samen leuker zijn dan alleen)
Co-op is chill maar je eerste playthrough moet solo om de game volledig te kunnen ervaren imoquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Souls games alleen in co-op spelen
Watje
rtquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Watje
het is toch wat hequote:
Ja dan is ie aangepast, maar heb geen geld op mn account.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nogmaals, je moet hem even toevoegen aan je winkelwagen, en dan "naar winkelwagen" gaan. Daar zie je de geupdate prijs.
bij mij kan allesquote:
souls games zowel in coop als in singleplayer spelen? wat is daar mis mee ?quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Watje
Sowieso een hele goede site, dat Fextralife.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:50 schreef Jimbo het volgende:
https://bloodborne.wiki.fextralife.com/Game+Progress+Route
Mocht iemand nog moeite hebben na blood starved beast of gewoon geen idee hebben waar ie heen moet
Danke vriendelijke vriend(in)quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:50 schreef Jimbo het volgende:
https://bloodborne.wiki.fextralife.com/Game+Progress+Route
Mocht iemand nog moeite hebben na blood starved beast of gewoon geen idee hebben waar ie heen moet
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2018 14:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sowieso een hele goede site, dat Fextralife.
Is journey nog tof?quote:Op woensdag 7 maart 2018 14:03 schreef Jimbo het volgende:
Voorgevoel, alles in deze sale is binnekort ps+ waardig
https://blog.eu.playstati(...)n-store/#sf183788938
Ik vond hem maar vaag... maar ik las ook vandaag pas dat de andere karakters die je tegen komt dus andere spelers zijn... zo bizar... nooit gewetenquote:
geen idee, ik kan nooit matchen met medespelersquote:
spacegames -1quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:19 schreef 2dope het volgende:
Everspace komt eind mei naar PS4. Hele dikke spaceshooter. Geen PSVR helaas.
Ruimteshooter Everspace in mei naar PS4
Het is in feite gewoon een shooter. Een met fatsoenlijke dogfights, niet van die halfzachte 'combat' zoals in NMSquote:
je kan toch gewoon alleen spelen? ik heb heel lang getwijfeld of de ander nou een speler was of niet... heb er verder nooit naar omgekekenquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, ik kan nooit matchen met medespelers
maar dan nog, in de ruimtequote:Op woensdag 7 maart 2018 15:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het is in feite gewoon een shooter. Een met fatsoenlijke dogfights, niet van die halfzachte 'combat' zoals in NMS
Yes dat kan, maar t is juist het 'op reis' gaan met een vreemde waar je alle mooie dingen meemaaktquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
je kan toch gewoon alleen spelen? ik heb heel lang getwijfeld of de ander nou een speler was of niet... heb er verder nooit naar omgekeken
shooters sowieso pc>consolequote:Op woensdag 7 maart 2018 15:49 schreef dud0r het volgende:
Sniper elite 3 is erg gaaf om coop te doen. Wel verrot moeilijk op authentic.
Eindelijk weer eens een game waar je echt moet sneaken.
third person. console > pcquote:
Ik heb gisteren sniper elite 4 gekocht. Speel nu op normal maar ga denk ik ook authentic spelen. Zitten wel echt vette animaties in als je iemand een sniperkogel door z'n pan jaagt.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:49 schreef dud0r het volgende:
Sniper elite 3 is erg gaaf om coop te doen. Wel verrot moeilijk op authentic.
Eindelijk weer eens een game waar je echt moet sneaken.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
Gewoon je PS4 in het engels houden man.
Die nederlandse woorden vind ik altijd zo verschrikkelijk
'spel spelen' bijvoorbeeld of 'doorgaan'
dat spel was ookquote:
ook die is nu in de aanbiedingquote:Op woensdag 7 maart 2018 16:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zit er aan te denken om de DLC te gaan spelen
en binnenkort GOW4 , farcry, no way outquote:
En Metro Exodus, en RDR2quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en binnenkort GOW4 , farcry, no way out
Is het ook.quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:17 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Heb the division voor 5 euro op marktplaats, schijnt een behoorlijk goede game te zijn na alle updates van de afgelopen 2 jaar ofzo.
Solo speel ik de missies op sniper Elite. Authentic alleen Coop. Anders is het echt niet te doen. Het niveau verschil daartussen is zo ontzettend groot. Je hebt gewoon een ander nodig.quote:Op woensdag 7 maart 2018 17:42 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik heb gisteren sniper elite 4 gekocht. Speel nu op normal maar ga denk ik ook authentic spelen. Zitten wel echt vette animaties in als je iemand een sniperkogel door z'n pan jaagt.
Ah oke, dan ga ik hem dus niet op Authentic spelen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Solo speel ik de missies op sniper Elite. Authentic alleen Coop. Anders is het echt niet te doen. Het niveau verschil daartussen is zo ontzettend groot. Je hebt gewoon een ander nodig.
En wil m platinum hebben dus moet m daar wel op uitspelen.
Ik weet niet hoe dat in 4 is natuurlijk. Maar in 3 heb je geen minimap, vijanden zien je eerder, je kan geen vijanden taggen, je krijgt geen scope hulp meer(dus zelf rekening houden met wind en afstand), vijanden hebben meer damage nodig. Geen checkpoints, geen save mogelijkheid, geen levensbalk, geen je bent gespot indicator.quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ah oke, dan ga ik hem dus niet op Authentic spelen.
jaquote:
murricaquote:
Waarom is dat eigenlijk? Nieuw topic is toch heel makkelijk te openenquote:Op woensdag 7 maart 2018 20:27 schreef Jimbo het volgende:
nounou we naderen het einde van het topic en iedereen is weer stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |