Ik heb gisteren sniper elite 4 gekocht. Speel nu op normal maar ga denk ik ook authentic spelen. Zitten wel echt vette animaties in als je iemand een sniperkogel door z'n pan jaagt.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:49 schreef dud0r het volgende:
Sniper elite 3 is erg gaaf om coop te doen. Wel verrot moeilijk op authentic.
Eindelijk weer eens een game waar je echt moet sneaken.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
Gewoon je PS4 in het engels houden man.
Die nederlandse woorden vind ik altijd zo verschrikkelijk
'spel spelen' bijvoorbeeld of 'doorgaan'
dat spel was ookquote:
ook die is nu in de aanbiedingquote:Op woensdag 7 maart 2018 16:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zit er aan te denken om de DLC te gaan spelen
en binnenkort GOW4 , farcry, no way outquote:
En Metro Exodus, en RDR2quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en binnenkort GOW4 , farcry, no way out
Is het ook.quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:17 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Heb the division voor 5 euro op marktplaats, schijnt een behoorlijk goede game te zijn na alle updates van de afgelopen 2 jaar ofzo.
Solo speel ik de missies op sniper Elite. Authentic alleen Coop. Anders is het echt niet te doen. Het niveau verschil daartussen is zo ontzettend groot. Je hebt gewoon een ander nodig.quote:Op woensdag 7 maart 2018 17:42 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik heb gisteren sniper elite 4 gekocht. Speel nu op normal maar ga denk ik ook authentic spelen. Zitten wel echt vette animaties in als je iemand een sniperkogel door z'n pan jaagt.
Ah oke, dan ga ik hem dus niet op Authentic spelen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Solo speel ik de missies op sniper Elite. Authentic alleen Coop. Anders is het echt niet te doen. Het niveau verschil daartussen is zo ontzettend groot. Je hebt gewoon een ander nodig.
En wil m platinum hebben dus moet m daar wel op uitspelen.
Ik weet niet hoe dat in 4 is natuurlijk. Maar in 3 heb je geen minimap, vijanden zien je eerder, je kan geen vijanden taggen, je krijgt geen scope hulp meer(dus zelf rekening houden met wind en afstand), vijanden hebben meer damage nodig. Geen checkpoints, geen save mogelijkheid, geen levensbalk, geen je bent gespot indicator.quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ah oke, dan ga ik hem dus niet op Authentic spelen.
jaquote:
murricaquote:
Waarom is dat eigenlijk? Nieuw topic is toch heel makkelijk te openenquote:Op woensdag 7 maart 2018 20:27 schreef Jimbo het volgende:
nounou we naderen het einde van het topic en iedereen is weer stil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |