Dat klinkt echt super vet. Instabuy.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:53 schreef 2dope het volgende:
Geschikte couch co-op om met je chick te spelen Jimbo.
Wel benieuwd naar de prijsquote:Op dinsdag 6 maart 2018 12:46 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Dat klinkt echt super vet. Instabuy.
Ja, dat hoop ik ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 13:04 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Eurootje of 20 max neem ik aan?
Ben er nu mee bezig. maanden nadat ik ik t uitgespeeld heb, dus was weer f finkomen.quote:Op maandag 5 maart 2018 14:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan kan je de normale editie van Horizon kopen voor ¤20,- en later voor ¤10,- misschien The Frozen Wilds kopen
Zonder de DLC is het al een fantastisch spel![]()
Ik heb de DLC niet eens gespeeld.
Volgens mij is die optie er niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe zet ik rachet and clank op het Engels ? Zonder dat mijn hele Playstation naar Engels moet.
Matig moeten ze gewoon standaard erin hebben zitten nu moet mijn Playstation weer op zijn Engels.quote:
Nederlands menu in sommige games is wel fijner maar er moet gewoon in dat spel een optie zijn dat je kan switchen zonder dat je de taal van je console helemaal moet aanpassen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
Gewoon je PS4 in het engels houden man.
Die nederlandse woorden vind ik altijd zo verschrikkelijk
'spel spelen' bijvoorbeeld of 'doorgaan'
Tja, ze zijn niet de enige... ik had van de week een app op m'n telefoon (volgens mij AccuWeather), die bij mij engels is, en bij m'n vriendin nederlands.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Matig moeten ze gewoon standaard erin hebben zitten nu moet mijn Playstation weer op zijn Engels.
Niet meer van deze tijd hoor.
Is die ook gratis? Toen ik de andere games aan m'n bibliotheek toevoegde kostte die nog 6,99 namelijk. :/quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:41 schreef Jimbo het volgende:
tevens bomberman clone op de ps4 in ps+ deze maand
Hier kinderen, waarvan de jongste nog niet zo bekwaam is in het engels. Daarbij zijn de meeste games zelf gewoon in het engels, dus ik vind het wel bestquote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
Gewoon je PS4 in het engels houden man.
Die nederlandse woorden vind ik altijd zo verschrikkelijk
'spel spelen' bijvoorbeeld of 'doorgaan'
tja, ze spelen genoeg in het engels, en engelse tv series met ondertiteling is ook al populair. Maar af en toe gewoon dom kunnen focussen op het spel zonder steeds te hoeven vragen "wat moet ik nu doen?" is ook wel leuk hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2018 16:12 schreef MMaRsu het volgende:
Kinderen leren juist beter engels als t allemaal in het engels staat is mijn idee. Zo leerde ik veel engels van engelse cartoons zoals Xmen, spiderman, batman tas, samurai pizza cats en dat soort spul.
Heb altijd het idee dat als kids alles in t nederlands gaan kijken dat ze dan minder goed engels leren.
Als nog nieuwe game maken ?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 16:41 schreef Jimbo het volgende:
Beetje jammer, ben met bloodborne in NG++++, maar moet nu compleet opnieuw beginnen met alles, dus t is EN tyfus moeilijk en 't is alsof je de game opnieuw moet leren
Dit gaat een nachtmerrie met old hunters DLC worden
Persoonlijk vond ik BB een stuk leuker.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:48 schreef ForzaMilan het volgende:
Bloodborne in de download staan. Heb destijds ds3 gespeeld en me erg mee vermaakt. Hopen dat dit net zo leuk is.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe zet ik rachet and clank op het Engels ? Zonder dat mijn hele Playstation naar Engels moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |