rtquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Souls games alleen in co-op spelen
Watje
het is toch wat hequote:
Ja dan is ie aangepast, maar heb geen geld op mn account.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nogmaals, je moet hem even toevoegen aan je winkelwagen, en dan "naar winkelwagen" gaan. Daar zie je de geupdate prijs.
bij mij kan allesquote:
souls games zowel in coop als in singleplayer spelen? wat is daar mis mee ?quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Souls games alleen in co-op spelen
Watje
Sowieso een hele goede site, dat Fextralife.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:50 schreef Jimbo het volgende:
https://bloodborne.wiki.fextralife.com/Game+Progress+Route
Mocht iemand nog moeite hebben na blood starved beast of gewoon geen idee hebben waar ie heen moet
Danke vriendelijke vriend(in)quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:50 schreef Jimbo het volgende:
https://bloodborne.wiki.fextralife.com/Game+Progress+Route
Mocht iemand nog moeite hebben na blood starved beast of gewoon geen idee hebben waar ie heen moet
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2018 14:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sowieso een hele goede site, dat Fextralife.
Is journey nog tof?quote:Op woensdag 7 maart 2018 14:03 schreef Jimbo het volgende:
Voorgevoel, alles in deze sale is binnekort ps+ waardig
https://blog.eu.playstati(...)n-store/#sf183788938
Ik vond hem maar vaag... maar ik las ook vandaag pas dat de andere karakters die je tegen komt dus andere spelers zijn... zo bizar... nooit gewetenquote:
geen idee, ik kan nooit matchen met medespelersquote:
spacegames -1quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:19 schreef 2dope het volgende:
Everspace komt eind mei naar PS4. Hele dikke spaceshooter. Geen PSVR helaas.
Ruimteshooter Everspace in mei naar PS4
Het is in feite gewoon een shooter. Een met fatsoenlijke dogfights, niet van die halfzachte 'combat' zoals in NMSquote:
je kan toch gewoon alleen spelen? ik heb heel lang getwijfeld of de ander nou een speler was of niet... heb er verder nooit naar omgekekenquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, ik kan nooit matchen met medespelers
maar dan nog, in de ruimtequote:Op woensdag 7 maart 2018 15:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het is in feite gewoon een shooter. Een met fatsoenlijke dogfights, niet van die halfzachte 'combat' zoals in NMS
Yes dat kan, maar t is juist het 'op reis' gaan met een vreemde waar je alle mooie dingen meemaaktquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
je kan toch gewoon alleen spelen? ik heb heel lang getwijfeld of de ander nou een speler was of niet... heb er verder nooit naar omgekeken
shooters sowieso pc>consolequote:Op woensdag 7 maart 2018 15:49 schreef dud0r het volgende:
Sniper elite 3 is erg gaaf om coop te doen. Wel verrot moeilijk op authentic.
Eindelijk weer eens een game waar je echt moet sneaken.
third person. console > pcquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |