Veel zijn gewoon ingestudeerde 'highlights'. Daarom zie je ook geen fragmenten die langer dan tien seconden duren.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Grounded: For the toughest of the hardcore. Supplies are next to non-existent. Listen Mode is disabled. All enemies do triple damage. The HUD is disabled. Enemy AI is extremely sharp; more so than survivor. Multiple mid-combat and mid-stealth checkpoints have been removed. Allies do not grant the player ammunition or health kits, except David. The revolver, however, does instantly kill enemies without armor, something which it does not do in easy.
Dan heeft ie nooit eerder ammo gebruikt ofzo...quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Grounded: For the toughest of the hardcore. Supplies are next to non-existent. Listen Mode is disabled. All enemies do triple damage. The HUD is disabled. Enemy AI is extremely sharp; more so than survivor. Multiple mid-combat and mid-stealth checkpoints have been removed. Allies do not grant the player ammunition or health kits, except David. The revolver, however, does instantly kill enemies without armor, something which it does not do in easy.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:59 schreef jackson het volgende:
Bloodborne, ik ga al dood bij het laadscherm
Je kunt zien in welke NG+ je ziet door een enkele enemy te verslaan en te zien hoeveel blood echoes je er voor krijgt.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:37 schreef Jimbo het volgende:
Heerlijk om weer terug te zijn in bloodborne, maar of ik zit weer in een nieuwe NG+ (iemand een idee waar je dat kan zien?) of mn progress is gereset, geen lampje is meer aan maar alle shortcuts zijn wel al open :/
thanks <3quote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:23 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Je kunt zien in welke NG+ je ziet door een enkele enemy te verslaan en te zien hoeveel blood echoes je er voor krijgt.
Op bloodborne.wikia.com vind je een uitgebreide tabel met blood echoes per enemy.
De boses solo doen is juist het leukste aan het hele spel.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:21 schreef Jimbo het volgende:
kan ik in BB ook mensen helpen die in een lagere NG zitten (dmv password oid?)
zo ja, dan kan ik iedereen hier wel helpen met de eerste bosses enzo
https://bloodborne.wiki.fextralife.com/Bloodborne+Wikiquote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:23 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Je kunt zien in welke NG+ je ziet door een enkele enemy te verslaan en te zien hoeveel blood echoes je er voor krijgt.
Op bloodborne.wikia.com vind je een uitgebreide tabel met blood echoes per enemy.
Ligt het aan mij of zijn de prijzen nog niet bijgewerkt. Alles wat ik aanklik is nog de oude prijs zoals bijv. Last of us is nog 40, the order 60, GTSports 60 etc.quote:Op woensdag 7 maart 2018 06:51 schreef Cryothic het volgende:
Kortingen!
O.a. horizon en de bloodborn dlc
https://blog.eu.playstati(...)n-playstation-store/
Die kortingen zullen vanmiddag wel in gaan denk ik?quote:Op woensdag 7 maart 2018 06:51 schreef Cryothic het volgende:
Kortingen!
O.a. horizon en de bloodborn dlc
https://blog.eu.playstati(...)n-playstation-store/
Je moet ze ff toevoegen aan je winkelwagentje dan zie je de goede prijs. Old hunters is 7 euro.quote:Op woensdag 7 maart 2018 07:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die kortingen zullen vanmiddag wel in gaan denk ik?
Zowel via die link, de mobiele PlayStation app, en mijn PS4 is The Old Hunters dlc nog de oude prijs.
Ach, tot die tijd lekker met Chloë en Nadine spelen![]()
Ja, dat idee had ik ook. Dacht dat het aan de mobiele site lagquote:Op woensdag 7 maart 2018 07:27 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn de prijzen nog niet bijgewerkt. Alles wat ik aanklik is nog de oude prijs zoals bijv. Last of us is nog 40, the order 60, GTSports 60 etc.
19,99quote:Op woensdag 7 maart 2018 08:12 schreef Aurelius het volgende:
Everybody's Golf ook in de aanbieding. Benieuwd naar de prijs.
Thanks, ik kon niet op de store inloggen op het werk.quote:Op woensdag 7 maart 2018 08:13 schreef Cryothic het volgende:
19,99
zoals hierboven gezegd werd, als je hem in je winkelwagen gooit zie je de prijs
Knack2 ook 19,99
zijn allemaal net prijzen die ik er op dit moment net niet voor over heb. Daar heb ik nog teveel voor liggen.
Ja, voor dat geld had ik hem ook gekochtquote:Op woensdag 7 maart 2018 08:25 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Thanks, ik kon niet op de store inloggen op het werk.
Everybody's Golf is al eerder 19,99 geweest. ik wacht tot die 9,99 is.
Even geduld, komt vanzelf denk ik.quote:Op woensdag 7 maart 2018 09:04 schreef Cryothic het volgende:
Ja, voor dat geld had ik hem ook gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |