Ahquote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit de Memo ook niet wil.
Dat kan idd, maar het is ook nog grotendeels beschut etc.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien ligt de grens van het merken dan wel bij 4 minuten lopen
Afgevroren of te kleine schaatsen?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ging schaatsen en nu ben ik een paar tenen kwijt
Afgevroren. Veel te koudquote:
Hoe gaat het met de kat?quote:
Wil je het gebruiken als plantenkader of gewoon ter decoratie?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:04 schreef Samzz het volgende:
Half uur bezig geweest de bielzen leuk te zetten. Ben nu redelijk tevreden.
Kijken of ik dat morgen ook nog ben.
Is dat een ding tegenwoordig, ja?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:04 schreef Samzz het volgende:
Half uur bezig geweest de bielzen leuk te zetten. Ben nu redelijk tevreden.
Kijken of ik dat morgen ook nog ben.
Ik heb ze als decoratie staan. Twee stuks. Ik heb er nog een, maar die is te groot en gaat in de lente naar buiten. Ik krijg er nog een van 40 cm, kunnen ze bij elkaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wil je het gebruiken als plantenkader of gewoon ter decoratie?
Geen idee. Ik vind het leuk. En het ruikt lekker.quote:
Gelukkig, dan is die niet eenzaam.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ze als decoratie staan. Twee stuks. Ik heb er nog een, maar die is te groot en gaat in de lente naar buiten. Ik krijg er nog een van 40 cm, kunnen ze bij elkaar.
Ga lekker tegen iemand anders zeuren.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gelukkig, dan is die niet eenzaam.
Je zou denken dat 30cm wel genoeg zou zijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gelukkig, dan is die niet eenzaam.
Oh zo los ken ik ze niet maar qua sfeer zijn ze wel leuk dus snap het wel. Wel zwaar dus knap dat je die hebt lopen slepenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ze als decoratie staan. Twee stuks. Ik heb er nog een, maar die is te groot en gaat in de lente naar buiten. Ik krijg er nog een van 40 cm, kunnen ze bij elkaar.
Toch weer gesport dit weekend.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh zo los ken ik ze niet maar qua sfeer zijn ze wel leuk dus snap het wel. Wel zwaar dus knap dat je die hebt lopen slepen
Ik ben wel een beetje bielschierig nuquote:
Wel voor twaalf uur dan.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Slechte woordgrapjes zijn zo maandagochtend
Saggy naggyquote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Slechte woordgrapjes zijn zo maandagochtend
Mwa, in stukken wegen ze niet zo veel. En voor t zagen heb ik ze met de shovel verplaatstquote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh zo los ken ik ze niet maar qua sfeer zijn ze wel leuk dus snap het wel. Wel zwaar dus knap dat je die hebt lopen slepen
Klinkt alsnog als sportschoolwerk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, in stukken wegen ze niet zo veel. En voor t zagen heb ik ze met de shovel verplaatst/lazy.
Gelukkig!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry, sekspraat bedoelde ik. Seks gaat iets te ver.
Eerst stuk zagen en dan verplaatsen, ik snap er geen reet meer van.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, in stukken wegen ze niet zo veel. En voor t zagen heb ik ze met de shovel verplaatst/lazy.
Slimmer dan andersom want dan minder zwaarquote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:18 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Eerst stuk zagen en dan verplaatsen, ik snap er geen reet meer van.
Voordat ze gezaagd werden heb ik ze met een shovel naar de werkplaats verplaatst. Toen ze eenmaal in stukken waren, kon ik ze prima vervoeren.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:18 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Eerst stuk zagen en dan verplaatsen, ik snap er geen reet meer van.
Ja, dat welquote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slimmer dan andersom want dan minder zwaar
Yeah heb geen drank in huis... toch zo maar even naar de Appie...quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Shame on you. Het is al na 18:00uur op een zaterdag
Nouja, dan heb je al meer gesport dan de meeste hier, op Samzz na dan..quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:21 schreef xFriendx het volgende:
Gister nog gesport maar vanochtend verdraaid ik uit niets m'n nek. Rest van het weekend geen sport meer vermoed ik. Vanavond nog wel naar Frank boeijen. Moet wel m'n pa laten brengen. Kan nu niet over m'n schouder kijken bij het rijden
Voltaren gel smeren en succesquote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:21 schreef xFriendx het volgende:
Gister nog gesport maar vanochtend verdraaid ik uit niets m'n nek. Rest van het weekend geen sport meer vermoed ik. Vanavond nog wel naar Frank boeijen. Moet wel m'n pa laten brengen. Kan nu niet over m'n schouder kijken bij het rijden
Volgende week Driebergenloop dus mag hopen dat m'n nek dan weer pijnloos is.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:23 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Nouja, dan heb je al meer gesport dan de meeste hier, op Samzz na dan..![]()
Voordeel is wel dat het Frank toch niet Boeit.
Ik heb vandaag geen bielzen gezaagd. Vorige week al. Ze stonden eerst in de kantine, maar m'n werkgevers reageerden er raar op dus heb ik ze meegenomen naar huis.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:23 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Nouja, dan heb je al meer gesport dan de meeste hier, op Samzz na dan..![]()
Voordeel is wel dat het Frank toch niet Boeit.
Sjonge, wees dan eens duidelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen bielzen gezaagd. Vorige week al. Ze stonden eerst in de kantine, maar m'n werkgevers reageerden er raar op dus heb ik ze meegenomen naar huis.
Nee joh.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:29 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Ok, hier ging het vorige keer ook fout.![]()
Mee eens.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, sommigen van ons zijn best leuk.
Ik ben soms leuk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same. Maar er zijn genoeg vrouwen die soms niet leuk zijn.quote:
Ductape en kussensloop.quote:
Onder andere...quote:
Een vorige keer wat? gf?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:47 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Dit doet mij ook denken aan een vorige keer
Was het goed of was het niet goed...?quote:
Hoeveel drankjes kan ik nog brengen als entertainment voor je mijn letterlijke note met mij deelt?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:48 schreef Samzz het volgende:
Verdorie. Avondje uit gaat niet door. Ik verveel me.
Nee, iets met muren, afstand en geschreeuw. Vrouwen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Was het goed of was het niet goed...?
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had ze ook zulke tetten?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:52 schreef Docker_ het volgende:
Nee, iets met muren, afstand en geschreeuw. Vrouwen.
Hoezo? Hebben ze alle kroegen gesloten in het dorp?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:48 schreef Samzz het volgende:
Verdorie. Avondje uit gaat niet door. Ik verveel me.
Ik heb behalve een plaatje nog geen drankje gehadquote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel drankjes kan ik nog brengen als entertainment voor je mijn letterlijke note met mij deelt?
Mijn favo kroeg is iid dichtquote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:54 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben ze alle kroegen gesloten in het dorp?
Ik heb nog geeneens een plaatje van mijn note gehad.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb behalve een plaatje nog geen drankje gehad.
Kinderen hinderen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn favo kroeg is iid dicht. Maar, we zouden uiteten gaan, maar een van de vriendinnen heeft geen oppas.
Oh. Nog een reden om geen kinderen te nemen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn favo kroeg is iid dicht. Maar, we zouden uiteten gaan, maar een van de vriendinnen heeft geen oppas.
Gewoon ff abbo kopen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog geeneens een plaatje van mijn note gehad.
Dat, en het is gewoon strafbaar om kinderen te nemenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:59 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Oh. Nog een reden om geen kinderen te nemen.
Het is er niet voor jou, maar voor de mods.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:59 schreef MissMSX het volgende:
Sowieso is dat hele note-systeem debiel. Ja, je hebt een note, maar we gaan niet zeggen waarvoor (tenzij je betaalt). What's the fucking use?
Daar vroeg je dan ook niet om.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog geeneens een plaatje van mijn note gehad.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is er niet voor jou, maar voor de mods.
Nou nou, daar kom je dan ook wel weer overheenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat, en het is gewoon strafbaar om kinderen te nemen
Mag niet van Miss, en die gaat over het geld.quote:
Echt... ik zat nog te twijfelen over woord keuze.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat, en het is gewoon strafbaar om kinderen te nemen
Verstandig, anders spendeer jij het alleen maar aan andere vrouwen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag niet van Miss, en die gaat over het geld.
Voor de FA's eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is er niet voor jou, maar voor de mods.
Dan zijn ze vrij dom.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo lastig wanneer mensen dat niet snappen
Pedofielen hebben het meestal niet zo best in de bajesquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou nou, daar kom je dan ook wel weer overheen.
Ik zal eens over jou gaanquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag niet van Miss, en die gaat over het geld.
Goed punt.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Verstandig, anders spendeer jij het alleen maar aan andere vrouwen.
woordkeuzequote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:01 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Echt... ik zat nog te twijfelen over woord keuze.
Heb ik niet zo'n moeite mee.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Verstandig, anders spendeer jij het alleen maar aan andere vrouwen.
Zijn voor mij ook mods, maar dan met een ander kleurtje.quote:
Joh, prima.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn voor mij ook mods, maar dan met een ander kleurtje.
Het zou wel handig zijn als je gewoon te horen krijgt: Die opmerking ging te furrrrr, rode kaart!quote:
Iemand moet het doenquote:
Wit is dan ook geen kleur.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:02 schreef Yvie_lu het volgende:
ik vind kleurtjes wel leuk, allemaal wit is ook zo saai.
Ik zou wel wit willen zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:02 schreef Yvie_lu het volgende:
ik vind kleurtjes wel leuk, allemaal wit is ook zo saai.
Daar denkt mijn kleurdoos (huehue) anders overquote:
Dagelijks al, dus bedankt.quote:
Buiten de lijntjes kleuren.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar denkt mijn kleurdoos (huehue) anders over
Krijg je ook, over het algemeen. Obvious trolls ga ik geen bericht meer sturen, tho.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zou wel handig zijn als je gewoon te horen krijgt: Die opmerking ging te furrrrr, rode kaart!
Tja. Heb er een half uurtje gezeten, niet dat ze er iets van merkt. Nu afwachten tot het voorbij is geloof ik. Ga er morgen nog naartoe.quote:
Hooguit een tik op m'n vingers gekregen, maar die heb ik wel vaker gehad, dus geen idee wanneer ik dan echt te furrrrr ben gegaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijg je ook, over het algemeen. Obvious trolls ga ik geen bericht meer sturen, tho.
Lijkt het er nu echt op dat het afgelopen is?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tja. Heb er een half uurtje gezeten, niet dat ze er iets van merkt. Nu afwachten tot het voorbij is geloof ik. Ga er morgen nog naartoe.
Samenreiskorting?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:11 schreef CherryLips het volgende:
Later wel nog weggeweest met m'n zus en taart gegeten
Waarschijnlijk ben je dan nooit te ver gegaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hooguit een tik op m'n vingers gekregen, maar die heb ik wel vaker gehad, dus geen idee wanneer ik dan echt te furrrrr ben gegaan.
Maar goed, inhoudelijk boeit die note me niet, maar ik vind het gewoon een raar systeem.
Maar: carry on
Goede afleiding. Ik ga vrijdag weer naar m'n oma maar daarna ook nog iets leuks doen zodat er wat afleiding is.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:11 schreef CherryLips het volgende:
Later wel nog weggeweest met m'n zus en taart gegeten
Ik denk niet dat die van mij positief zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je dan nooit te ver gegaan.
Notes kunnen ook positief zijn he.
De achtbaan heeft z'n eindstation jaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lijkt het er nu echt op dat het afgelopen is?
Zoals die van mijquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je dan nooit te ver gegaan.
Notes kunnen ook positief zijn he.
Dat zeg ik net.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:12 schreef Samzz het volgende:
Er is geen kleur op de wereld waar je zwart of wit mee kunt maken, dus geen kleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |