Ik ging schaatsen en nu ben ik een paar tenen kwijtquote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gisteren moest ik er toch even uit, maar dat is echt letterlijk 3 min lopen. En ik vond het ook niet echt koud.
Misschien ligt de grens van het merken dan wel bij 4 minuten lopenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gisteren moest ik er toch even uit, maar dat is echt letterlijk 3 min lopen. En ik vond het ook niet echt koud.
Ahquote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit de Memo ook niet wil.
Dat kan idd, maar het is ook nog grotendeels beschut etc.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien ligt de grens van het merken dan wel bij 4 minuten lopen
Afgevroren of te kleine schaatsen?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ging schaatsen en nu ben ik een paar tenen kwijt
Afgevroren. Veel te koudquote:
Hoe gaat het met de kat?quote:
Wil je het gebruiken als plantenkader of gewoon ter decoratie?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:04 schreef Samzz het volgende:
Half uur bezig geweest de bielzen leuk te zetten. Ben nu redelijk tevreden.
Kijken of ik dat morgen ook nog ben.
Is dat een ding tegenwoordig, ja?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:04 schreef Samzz het volgende:
Half uur bezig geweest de bielzen leuk te zetten. Ben nu redelijk tevreden.
Kijken of ik dat morgen ook nog ben.
Ik heb ze als decoratie staan. Twee stuks. Ik heb er nog een, maar die is te groot en gaat in de lente naar buiten. Ik krijg er nog een van 40 cm, kunnen ze bij elkaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wil je het gebruiken als plantenkader of gewoon ter decoratie?
Geen idee. Ik vind het leuk. En het ruikt lekker.quote:
Gelukkig, dan is die niet eenzaam.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ze als decoratie staan. Twee stuks. Ik heb er nog een, maar die is te groot en gaat in de lente naar buiten. Ik krijg er nog een van 40 cm, kunnen ze bij elkaar.
Ga lekker tegen iemand anders zeuren.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gelukkig, dan is die niet eenzaam.
Je zou denken dat 30cm wel genoeg zou zijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gelukkig, dan is die niet eenzaam.
Oh zo los ken ik ze niet maar qua sfeer zijn ze wel leuk dus snap het wel. Wel zwaar dus knap dat je die hebt lopen slepenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ze als decoratie staan. Twee stuks. Ik heb er nog een, maar die is te groot en gaat in de lente naar buiten. Ik krijg er nog een van 40 cm, kunnen ze bij elkaar.
Toch weer gesport dit weekend.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh zo los ken ik ze niet maar qua sfeer zijn ze wel leuk dus snap het wel. Wel zwaar dus knap dat je die hebt lopen slepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |