Ik heb vandaag geen bielzen gezaagd. Vorige week al. Ze stonden eerst in de kantine, maar m'n werkgevers reageerden er raar op dus heb ik ze meegenomen naar huis.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:23 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Nouja, dan heb je al meer gesport dan de meeste hier, op Samzz na dan..![]()
Voordeel is wel dat het Frank toch niet Boeit.
Sjonge, wees dan eens duidelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen bielzen gezaagd. Vorige week al. Ze stonden eerst in de kantine, maar m'n werkgevers reageerden er raar op dus heb ik ze meegenomen naar huis.
Nee joh.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:29 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Ok, hier ging het vorige keer ook fout.![]()
Mee eens.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, sommigen van ons zijn best leuk.
Ik ben soms leuk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same. Maar er zijn genoeg vrouwen die soms niet leuk zijn.quote:
Ductape en kussensloop.quote:
Onder andere...quote:
Een vorige keer wat? gf?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:47 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Dit doet mij ook denken aan een vorige keer
Was het goed of was het niet goed...?quote:
Hoeveel drankjes kan ik nog brengen als entertainment voor je mijn letterlijke note met mij deelt?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:48 schreef Samzz het volgende:
Verdorie. Avondje uit gaat niet door. Ik verveel me.
Nee, iets met muren, afstand en geschreeuw. Vrouwen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Was het goed of was het niet goed...?
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had ze ook zulke tetten?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:52 schreef Docker_ het volgende:
Nee, iets met muren, afstand en geschreeuw. Vrouwen.
Hoezo? Hebben ze alle kroegen gesloten in het dorp?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:48 schreef Samzz het volgende:
Verdorie. Avondje uit gaat niet door. Ik verveel me.
Ik heb behalve een plaatje nog geen drankje gehadquote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel drankjes kan ik nog brengen als entertainment voor je mijn letterlijke note met mij deelt?
Mijn favo kroeg is iid dichtquote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:54 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben ze alle kroegen gesloten in het dorp?
Ik heb nog geeneens een plaatje van mijn note gehad.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb behalve een plaatje nog geen drankje gehad.
Kinderen hinderen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn favo kroeg is iid dicht. Maar, we zouden uiteten gaan, maar een van de vriendinnen heeft geen oppas.
Oh. Nog een reden om geen kinderen te nemen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn favo kroeg is iid dicht. Maar, we zouden uiteten gaan, maar een van de vriendinnen heeft geen oppas.
Gewoon ff abbo kopen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog geeneens een plaatje van mijn note gehad.
Dat, en het is gewoon strafbaar om kinderen te nemenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:59 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Oh. Nog een reden om geen kinderen te nemen.
Het is er niet voor jou, maar voor de mods.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:59 schreef MissMSX het volgende:
Sowieso is dat hele note-systeem debiel. Ja, je hebt een note, maar we gaan niet zeggen waarvoor (tenzij je betaalt). What's the fucking use?
Daar vroeg je dan ook niet om.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog geeneens een plaatje van mijn note gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |