Daar denkt mijn kleurdoos (huehue) anders overquote:
Dagelijks al, dus bedankt.quote:
Buiten de lijntjes kleuren.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar denkt mijn kleurdoos (huehue) anders over
Krijg je ook, over het algemeen. Obvious trolls ga ik geen bericht meer sturen, tho.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zou wel handig zijn als je gewoon te horen krijgt: Die opmerking ging te furrrrr, rode kaart!
Tja. Heb er een half uurtje gezeten, niet dat ze er iets van merkt. Nu afwachten tot het voorbij is geloof ik. Ga er morgen nog naartoe.quote:
Hooguit een tik op m'n vingers gekregen, maar die heb ik wel vaker gehad, dus geen idee wanneer ik dan echt te furrrrr ben gegaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijg je ook, over het algemeen. Obvious trolls ga ik geen bericht meer sturen, tho.
Lijkt het er nu echt op dat het afgelopen is?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tja. Heb er een half uurtje gezeten, niet dat ze er iets van merkt. Nu afwachten tot het voorbij is geloof ik. Ga er morgen nog naartoe.
Samenreiskorting?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:11 schreef CherryLips het volgende:
Later wel nog weggeweest met m'n zus en taart gegeten
Waarschijnlijk ben je dan nooit te ver gegaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hooguit een tik op m'n vingers gekregen, maar die heb ik wel vaker gehad, dus geen idee wanneer ik dan echt te furrrrr ben gegaan.
Maar goed, inhoudelijk boeit die note me niet, maar ik vind het gewoon een raar systeem.
Maar: carry on
Goede afleiding. Ik ga vrijdag weer naar m'n oma maar daarna ook nog iets leuks doen zodat er wat afleiding is.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:11 schreef CherryLips het volgende:
Later wel nog weggeweest met m'n zus en taart gegeten
Ik denk niet dat die van mij positief zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je dan nooit te ver gegaan.
Notes kunnen ook positief zijn he.
De achtbaan heeft z'n eindstation jaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lijkt het er nu echt op dat het afgelopen is?
Zoals die van mijquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je dan nooit te ver gegaan.
Notes kunnen ook positief zijn he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |