Ik kijk maandag weer als de Megalomaan weer aanmeert.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://live.dartsdata.com/
Van Gerwen wint toch wel, en Gando is weer instabiele troep.
Dat was vrij hinderlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jules Deelder bij die VI-uitzending in het Kasteel
muren afbrekenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jules Deelder bij die VI-uitzending in het Kasteel
Hij haalt wel slecht de angel uit het aanvalsspel van de tegenstander.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:50 schreef Ties02 het volgende:
Bijenslechtste verdediger die ik heb meegemaakt
(lol)quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij haalt wel slecht de angel uit het aanvalsspel van de tegenstander.
Gaat toch wel op de bal af als een beer op een pot honing.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:50 schreef Ties02 het volgende:
Bijenslechtste verdediger die ik heb meegemaakt
Jaquote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:53 schreef Ties02 het volgende:
Gaan we nu echt doen alsof het nog spannend gaat worden?
Games Done Quick, een event waarbij allemaal autisten in één kamer bij elkaar komen om speedruns te streamen op twitch en dan geld op te halen voor een goed doel.quote:
Wat is een speedrun? Samen snuiven?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Games Done Quick, een event waarbij allemaal autisten in één kamer bij elkaar komen om speedruns te streamen op twitch en dan geld op te halen voor een goed doel.
Was ooit leuk om te kijken vanwege de vele "cringe" momenten en geinige speedruns maar tegenwoordig wordt alles gecensureerd om het family friendly te maken zodat ze meer kijkers krijgen, dus is het niet leuk meer.
leukquote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gaat Co stompe weer belastingformuliertjes invullen van Johan![]()
zo snel mogelijk een spelletje uitspelenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is een speedrun? Samen snuiven?
Morgen kijken we naar modderrijdenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Burnley v Everton.
Als je daar vrijwillig naar gaat zitten kijken, spoor je voor geen ene meter.
Ik blijf het een raar fenomeen vinden.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
zo snel mogelijk een spelletje uitspelen
er zijn mensen die daar helemaal in op gaan om één of andere reden
Als je al dacht dat je zelf geen leven hebt dan ken je de speedrunners nog niet. Dagenlang dezelfde levels over en over spelen om één seconde van je record af te halen, genot.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik blijf het een raar fenomeen vinden.
wee ikquote:Op vrijdag 2 maart 2018 22:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik bedoel die met die lange nek van het pijltjes gooien
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/
Niks mis mee ouwe reus.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 01:28 schreef PSVCL het volgende:
Wat een Waardeloze rtl boulevard uitzending
Ik kijk nooit naar jinek ,humberto bounty of wat dan ook
Praat gewoon over voetbal
Okquote:Op zaterdag 3 maart 2018 01:28 schreef PSVCL het volgende:
Daar zijn al genoeg programma's voorquote:Op zaterdag 3 maart 2018 01:28 schreef PSVCL het volgende:
Ik kijk dat ook nooit, maar dan vind ik het nog wel leuk om de heren bij VI erover te horen. Bij voetbal gaan ze weer snel over op hun conservatieve stokpaardjes zoals hun ergernissen over buitenspelers die naar binnen komen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 01:28 schreef PSVCL het volgende:
een minuut of 10 kan het nog wel maar een halve uitzending lullen over Gerard Joling gaat me te ver.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 12:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk dat ook nooit, maar dan vind ik het nog wel leuk om de heren bij VI erover te horen. Bij voetbal gaan ze weer snel over op hun conservatieve stokpaardjes zoals hun ergernissen over buitenspelers die naar binnen komen.
Rondo is ook niet veel, al hoor ik Kieft wel graag praten. Maar dan krijg je Henk "Ik heb geen kapper" Spaan weer met één of ander cringe stukje.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 14:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
een minuut of 10 kan het nog wel maar een halve uitzending lullen over Gerard Joling gaat me te ver.
Boskamp dacht op een gegeven moment ook waar gaat dit over .
Doe mij maar rondo
Ik krijg overal jeuk als ik Pieter Zwart in beeld zie. Daarom kijk ik nooit naar Rondo.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rondo is ook niet veel, al hoor ik Kieft wel graag praten. Maar dan krijg je Henk "Ik heb geen kapper" Spaan weer met één of ander cringe stukje.
Die is daar al een tijdje weg met zijn ongemakkelijke filmpjes. Al zit hij nog wel eens bij FC Afkicken waar ik hem beter te pruimen vind.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 15:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik krijg overal jeuk als ik Pieter Zwart in beeld zie. Daarom kijk ik nooit naar Rondo.
Zo iemand zou zich nooit in het openbaar moeten vertonen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is daar al een tijdje weg met zijn ongemakkelijke filmpjes. Al zit hij nog wel eens bij FC Afkicken waar ik hem beter te pruimen vind.
Een kappertje en logopedist kunnen wonderen doen denk ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo iemand zou zich nooit in het openbaar moeten vertonen.
Die paar keren dat ik Rondo gezien heb zaten de tafelgasten incl. Sjek maar wat door elkaar heen te schreeuwen. Op een willekeurig moment stond er plots eentje op om een biertje uit de koelkast te trekken, ook zoiets raars. Daardoor ben ik ook afgehaakt. Alleen Kieft zei zinnige dingen. Misschien is dat nu ook anders.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is daar al een tijdje weg met zijn ongemakkelijke filmpjes. Al zit hij nog wel eens bij FC Afkicken waar ik hem beter te pruimen vind.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die paar keren dat ik Rondo gezien heb zaten de tafelgasten incl. Sjek maar wat door elkaar heen te schreeuwen. Op een willekeurig moment stond er plots eentje op om een biertje uit de koelkast te trekken, ook zoiets raars. Daardoor ben ik ook afgehaakt. Alleen Kieft zei zinnige dingen. Misschien is dat nu ook anders.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:50 schreef De_Kraam het volgende:
...... Alleen Kieft zei zinnige dingen. ....
Wat een niveauquote:Op maandag 5 maart 2018 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
https://www.ziggosport.nl(...)la-coruna-eibar.html
Die keeper van Seedorf heeft toch wel een beetje een ongelukkig debuut.
Ben jij geestelijk 13 ofzo?quote:Op zondag 4 maart 2018 11:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
Willem Kieft houdt ook van wegrennen.
Ikweethetookniet hooligans zijn vaak on tour, die missen nog wel eens een aflevering.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat vaker kijken.
Op naar het Sjamberto-topic allen.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ikweethetookniet hooligans zijn vaak on tour, die missen nog wel eens een aflevering.
Wat is die keeper aan het doen? Hij voelt zich zeker eenzaam, want hij gaat op zoek naar gezelschap.quote:Op maandag 5 maart 2018 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
https://www.ziggosport.nl(...)la-coruna-eibar.html
Die keeper van Seedorf heeft toch wel een beetje een ongelukkig debuut.
quote:Op maandag 5 maart 2018 13:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op naar het Sjamberto-topic allen.
Stagair moet ook wat te doen hebben.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom doen ze dit? Het is niet eens gesponsord
Ideetje van directeurtje.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom doen ze dit? Het is niet eens gesponsord
Die houdt wel van fillersquote:
Danny is goed aan het rocken inderdaad.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2018 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
kijken wat voor bullshit ze nu weer gaan vertellen
aandachtshoeren
quote:Op maandag 5 maart 2018 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
kijken wat voor bullshit ze nu weer gaan vertellen
aandachtshoeren
Ik dacht dat je gestopt was met deze act.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze openen het programma met FC Groningen, terecht
Je hebt ook altijd van die spelers die gaan klappen als hun medespeler een kutpass geeft.quote:
13equote:Op maandag 5 maart 2018 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze openen het programma met FC Groningen, terecht
Ik haat acts.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gestopt was met deze act.
ER GAAT NIETS BOVEN GRONINGENquote:Op maandag 5 maart 2018 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gestopt was met deze act.
mee eensquote:
quote:Op maandag 5 maart 2018 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mee eens
net als derksen trouwens
quote:Op maandag 5 maart 2018 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
derksen vind zichzelf intelligent
wat een kut clown
Je plaat blijft een beetje hangen.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een kut clown
Je mag Derksen niet, je vindt VI niks.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een kut clown
ik maak zelf wel uit wat ik doequote:Op maandag 5 maart 2018 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag Derksen niet, je vindt VI niks.
Kijk dan niet.
Allemaal even lachen mensen, het begint nogal zielig te worden.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik maak zelf wel uit wat ik doe
en als het je niet bevalt kom je nu even naar het pleintje.....
Ik ben echt witheet inderdaad.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik maak zelf wel uit wat ik doe
en als het je niet bevalt kom je nu even naar het pleintje.....
quote:Op maandag 5 maart 2018 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
derksen
mongool
alleen zijn mening is zo goed
Dat is echt een kek deuntjequote:Op maandag 5 maart 2018 20:47 schreef franklop het volgende:
Kom nou maar met het Fox Sports muziekje
Ik in Football Manager.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
Alles kopen genot. Doe ik ook altijd bij monopoly.
Enige reden dat ik kijk op maandagquote:
quote:Op maandag 5 maart 2018 20:47 schreef franklop het volgende:
Kom nou maar met het Fox Sports muziekje
f jes ook zin beter kunnen formulerenquote:Op maandag 5 maart 2018 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:
f jes kunnen zo een bal goed terugspelen naar de keeper
is dit turks ofzoquote:Op maandag 5 maart 2018 20:50 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
f jes ook zin beter kunnen formuleren
quote:Op maandag 5 maart 2018 20:50 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
f jes ook zin beter kunnen formuleren
Fixed.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als zijn vriendin nou het hele elftal die Spanjaarden had verwend waren we gewoon wereldkampioen.
Sylvie had het gedaan.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als zijn vriendin nou het hele elftal had verwend waren we gewoon wereldkampioen.
Dat was mooi geknipt van de stagiair.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij de NOS heb ik de versie gezien dat die er in ging
Wordt het 5-1? Hardlopen voor volwassenen.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:53 schreef franklop het volgende:
In 2014 gaf ie zo'n bal op Robben tegen Spanje die er wel in ging
Is het zo'n dag? JAAAAA HET IS ZO'N DAG.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:53 schreef Klummie het volgende:
[..]
Wordt het 5-1? Hardlopen voor volwassenen.
5-1 zegt het voort, 5-1quote:Op maandag 5 maart 2018 20:53 schreef Klummie het volgende:
[..]
Wordt het 5-1? Hardlopen voor volwassenen.
Duimpje omhoog voor de moeite.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:55 schreef De_Kraam het volgende:
Waarom is de kwaliteit van dit filmpje zo kut? Hebben ze het van joetoep geript?
Lekker vragen voorlezen van z'n blaadjequote:Op maandag 5 maart 2018 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat Derksen niet meer die interviews doet
Flashbacks naar het rondje nieuwtjes van de VI redacteuren, de bril gaat opquote:Op maandag 5 maart 2018 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker vragen voorlezen van z'n blaadje
Wind in zijn haar.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker vragen voorlezen van z'n blaadje
Dat mis ik welquote:Op maandag 5 maart 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Flashbacks naar het rondje nieuwtjes van de VI redacteuren, de bril gaat op
quote:Op maandag 5 maart 2018 21:11 schreef Liftdeur het volgende:
Ik eet de dönerschotel die ik gisteren niet opgekregen heb omdat ik met het verlies van Ajax in mijn maag zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |