zo snel mogelijk een spelletje uitspelenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is een speedrun? Samen snuiven?
Morgen kijken we naar modderrijdenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Burnley v Everton.
Als je daar vrijwillig naar gaat zitten kijken, spoor je voor geen ene meter.
Ik blijf het een raar fenomeen vinden.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
zo snel mogelijk een spelletje uitspelen
er zijn mensen die daar helemaal in op gaan om één of andere reden
Als je al dacht dat je zelf geen leven hebt dan ken je de speedrunners nog niet. Dagenlang dezelfde levels over en over spelen om één seconde van je record af te halen, genot.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik blijf het een raar fenomeen vinden.
wee ikquote:Op vrijdag 2 maart 2018 22:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik bedoel die met die lange nek van het pijltjes gooien
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/
Niks mis mee ouwe reus.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 01:28 schreef PSVCL het volgende:
Wat een Waardeloze rtl boulevard uitzending
Ik kijk nooit naar jinek ,humberto bounty of wat dan ook
Praat gewoon over voetbal
Okquote:Op zaterdag 3 maart 2018 01:28 schreef PSVCL het volgende:
Daar zijn al genoeg programma's voorquote:Op zaterdag 3 maart 2018 01:28 schreef PSVCL het volgende:
Ik kijk dat ook nooit, maar dan vind ik het nog wel leuk om de heren bij VI erover te horen. Bij voetbal gaan ze weer snel over op hun conservatieve stokpaardjes zoals hun ergernissen over buitenspelers die naar binnen komen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 01:28 schreef PSVCL het volgende:
een minuut of 10 kan het nog wel maar een halve uitzending lullen over Gerard Joling gaat me te ver.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 12:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk dat ook nooit, maar dan vind ik het nog wel leuk om de heren bij VI erover te horen. Bij voetbal gaan ze weer snel over op hun conservatieve stokpaardjes zoals hun ergernissen over buitenspelers die naar binnen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |