2014 denk ik.quote:Op zondag 20 januari 2019 11:22 schreef GeorgeM het volgende:
Leuk Sara! Wat doe je eng op die foto![]()
Wat naar voor je det je die klachten hebt, hoe lang heb je dat al?
En is dat (een soort) hoofdpijn?quote:
Leuk dat je 'm ook hebt ingevuld George.quote:Op zondag 20 januari 2019 10:35 schreef GeorgeM het volgende:
Naam: - Inge
Leeftijdscategorie: - 51 🤓
Regio: - Doetinchem
Kijkt het songfestival sinds: - Pfoe..heeel lang al
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Vrede en Waterloo
Ik vind leuk aan ESF-forum: - het hyperen, elkaar in z’n waarde laten
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - niets
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - helaas niet, lijkt me geweldig!
Favoriete ESF-user: - Summer en Whiskers (where are joe?)
Hoe lang ben je al op FOK!: - niet zo lang..een jaartje(?)
Naast het Songfestival vind ik leuk: - voetbal (CL/NE) kijken, F1 kijken (alleen vanwege Max)
Kan je koken: - ja, alleen omdat het moet
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - hé
Ik word schijtchagrijnig van: - koken, huishouden, mensen die slecht opgevoed zijn (geen of weinig waarden en normen hebben), agressieve mensen, mensen die niet luisteren, mensen die zichzelf belangrijk vinden, aandachtsgeile mensen, Facebook, dat we misschien geen hond kunnen nemen, dat ik mijn huis wil veranderen, maar er geen geld voor heb, het idee dat ik mijn ouders kwijt kan raken, de overgang, dat vrouwen en meisjes nog steeds wereldwijd worden gediscrimineerd en dat dat voor mijn gevoel alleen maar erger wordt, het gestress op m’n werk, dat ik er steeds meer verlept uitzie, naarmate ik ouder word, m’n schoonouders, bep overheidsbedrijven (DUO oa) die zichzelf God vinden, iets zeggen en dan wat anders doen, sommige collega’s, mensen die niet doorrijden, dat alles duurder wordt, dat Waylon en Ilse niet meer samenwerken (hebben de x-factor imo), allerlei fijne onderzoeken na je vijftigste, brutale jongeren met een grote mond.
Ik word erg gelukkig van: - mensen met normen en waarden, mijn kinderen, mijn ouders, dat mijn gezin en ouders gezond zijn, een film, UIT ETEN(!), op de bank voetbal, het ESF of een goede film kijken, weekendje zee, honden (niet alle), hardlopen, chocola
Favo (Netflix)serie('s): - Klem, Engelse detectives
Favo film(s): - the Italian Job, de Die Hard films, Sea of Love, Black Rain, alle films met Al Pacino, de Lethal Weapon films
Wat ik tot slot nog kwijt wil: - ben blij dat ik me, na al die jaren meelezen, heb aangemeld
FOTO, optioneel: -
Favoriete ESF-gif: - Kermit
Oh dat is dichtbij toch..?quote:
Het lijkt wel of iemand met een spons door mijn hersenen veegt.quote:
Sterkte! Hopelijk halen ze er wat uit en weten ze eindelijk wat het is. En dat het dan goed te behandelen is.quote:Op zondag 20 januari 2019 12:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
Het lijkt wel of iemand met een spons door mijn hersenen veegt.
Vrijdag slaaponderzoek, komt daar niks uit een 24u EEG.
Leuk Inge, zo leer je elkaar wat beter kennen. En Engelse detectives......heerlijk. Midsomer Murders, Vera, J.Frost, Father Brown. Ik kijk heel veel naar BBC First. Even hartelijk gelachen om....er verlept uit zien, meisje je komt pas kijken😊.quote:Op zondag 20 januari 2019 10:35 schreef GeorgeM het volgende:
Naam: - Inge
Leeftijdscategorie: - 51 🤓
Regio: - Doetinchem
Kijkt het songfestival sinds: - Pfoe..heeel lang al
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Vrede en Waterloo
Ik vind leuk aan ESF-forum: - het hyperen, elkaar in z’n waarde laten
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - niets
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - helaas niet, lijkt me geweldig!
Favoriete ESF-user: - Summer en Whiskers (where are joe?)
Hoe lang ben je al op FOK!: - niet zo lang..een jaartje(?)
Naast het Songfestival vind ik leuk: - voetbal (CL/NE) kijken, F1 kijken (alleen vanwege Max)
Kan je koken: - ja, alleen omdat het moet
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - hé
Ik word schijtchagrijnig van: - koken, huishouden, mensen die slecht opgevoed zijn (geen of weinig waarden en normen hebben), agressieve mensen, mensen die niet luisteren, mensen die zichzelf belangrijk vinden, aandachtsgeile mensen, Facebook, dat we misschien geen hond kunnen nemen, dat ik mijn huis wil veranderen, maar er geen geld voor heb, het idee dat ik mijn ouders kwijt kan raken, de overgang, dat vrouwen en meisjes nog steeds wereldwijd worden gediscrimineerd en dat dat voor mijn gevoel alleen maar erger wordt, het gestress op m’n werk, dat ik er steeds meer verlept uitzie, naarmate ik ouder word, m’n schoonouders, bep overheidsbedrijven (DUO oa) die zichzelf God vinden, iets zeggen en dan wat anders doen, sommige collega’s, mensen die niet doorrijden, dat alles duurder wordt, dat Waylon en Ilse niet meer samenwerken (hebben de x-factor imo), allerlei fijne onderzoeken na je vijftigste, brutale jongeren met een grote mond.
Ik word erg gelukkig van: - mensen met normen en waarden, mijn kinderen, mijn ouders, dat mijn gezin en ouders gezond zijn, een film, UIT ETEN(!), op de bank voetbal, het ESF of een goede film kijken, weekendje zee, honden (niet alle), hardlopen, chocola
Favo (Netflix)serie('s): - Klem, Engelse detectives
Favo film(s): - the Italian Job, de Die Hard films, Sea of Love, Black Rain, alle films met Al Pacino, de Lethal Weapon films
Wat ik tot slot nog kwijt wil: - ben blij dat ik me, na al die jaren meelezen, heb aangemeld
FOTO, optioneel: -
Favoriete ESF-gif: - Kermit
ontzettend vervelend dat je die klachten hebt, ik hoop toch dat er snel een diagnose gesteld gaat worden zodat er iets aan gedaan kan worden.quote:Op zondag 20 januari 2019 11:16 schreef sararaats het volgende:
Naam: - Sara
Leeftijdscategorie: - ik word 40 op 13 april
Regio: - Gooreind-Wuustwezel
Kijkt het songfestival sinds: - geen idee, kan sinds 1991 zijn
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Lass die Sonne in dein Herz en City Lights
Ik vind leuk aan ESF-forum: - de sfeer en users
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - niks
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - nee
Favoriete ESF-user: - jullie allemaal
Hoe lang ben je al op FOK!: - sinds april 2005
Naast het Songfestival vind ik leuk: - de kleuren van India en Nepal, Zuid Afrika, mijn familie
Kan je koken: - behoorlijk
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - les
Ik word schijtchagrijnig van: - het feit dat de medische wereld niks vind ivm de aanvallen die meer en meer uit mijn hoofd lijken te komen.
Ik word erg gelukkig van: - Sonja Janssen, Loes, Jaan, Mie, Eef, Wiebke, Olle en Doukje, de mama. Zij is er altijd voor me
Favo (Netflix)serie('s): - ik kijk heel weinig tv
Favo film(s): - teveel om op te noemen
Wat ik tot slot nog kwijt wil: - ga zo voort met dit prachtforum
FOTO, optioneel: - [ afbeelding ]
Welkomquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:00 schreef MMF93 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief zeg! Ik ga mijn afstudeerdatum maar vast verplaatsen denk ik want ik ga hier veel te veel tijd doorbrengen
. Vraag 1 alvast trouwens: Wat voor ESF evenementen zijn er in Nederland allemaal (buiten EIC dan)? Is daar een topic over? Duurt me altijd veeeeeel te lang die songfestival-loze periode van het jaar
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Welkom MMF93Je bent een stuk sneller met voorstellen dan ik
Jij binnen twee dagen, ik heb het na twee maanden nog steeds niet gedaan in dit topic
En ook vandaag gaat dat niet gebeuren
Als het scheelt: ik ben al wel wezen sjoelenquote:
Dat kan niet iedereen zeggen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het scheelt: ik ben al wel wezen sjoelen
Dankje, en je hebt helemaal gelijk! Ja he, fantastische traditie toch om met je vader te hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:09 schreef grazz het volgende:
Welkom MMF93 en trek je niks aan van wat anderen vinden over je liefde voor het songfestival. Leuk ook dat je al 5 jaar samen met je vader naar EIC gaat. Misschien zien we je dit jaar
Dankje! Hahaha, nou als je ooit zo ver bent om je hier nog voor te stellen zal ik hem met plezier lezenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jij binnen twee dagen, ik heb het na twee maanden nog steeds niet gedaan in dit topic
Ach, ik post hier al veel langer en heb me ook nog niet voorgesteldquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:29 schreef Momo... het volgende:
Welkom MMF93, fijn dat je al zo snel fijn voelt hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:29 schreef Momo... het volgende:
Welkom MMF93, fijn dat je al zo snel fijn voelt hier!Dankjewel!! Wat leuk dat je je ook voorstelt na al die tijd. Zit je al 11 jaar op FOK ja?! En vooral leuk dat je pinguïns leuk vindt, ik ben er ook fan vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:D.
Pinguïnsquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:57 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dankjewel!! Wat leuk dat je je ook voorstelt na al die tijd. Zit je al 11 jaar op FOK ja?! En vooral leuk dat je pinguïns leuk vindt, ik ben er ook fan van:D.
Mijn account is ruim 16 jaar oud, wat betekent dat ik meer dan de helft van mijn leven een Fok-account hebquote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:06 schreef Momo... het volgende:
[..]
Pinguïns![]()
Fok! bestaat al vanaf 1999 volgens, dus er zijn mensen die al 20 jaar hier zitten
soooo truequote:Op donderdag 31 januari 2019 21:02 schreef Momo... het volgende:
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: – Dat we maar een half jaar per jaar kunnen hyperen
Ik mag jou wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:40 schreef Meke het volgende:
Favo (Netflix)serie('s): - Younger, Drop dead diva, Friends, HIMYM, Riverdale, Grey's Anatomy, Gilmore Girls, RuPaul's Dragrace, etc etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |