abonnement Unibet Coolblue
pi_186887971
Hmm ik kreeg vandeweek thee uit Rusland.


Nog niet open gemaakt... heb nog een kast vol thee... en meeste ervan gekregen van mensen die het meenamen uit het buitenland omdat ze weten dat ik dat leuk vind.
pi_186911117
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 00:29 schreef THEFXR het volgende:
Wat vinden jullie de lekkerste thee? Waar kopen jullie die? Met melk en suiker of zonder?

Ik zelf vind thee van drink me chai latte enorm lekker. Beetje melk erbij....

En anders heb ik in Apeldoorn, in de hoofdstraat een winkel ontdekt die ook schepthee verkoopt. Een daarvan is schepthee met choco, kokos en zwarte thee.
Nomnomnom :9

En jullie?
Gewoon Simon levelt dus waar je geweest bent...
pi_186911164
Ik drink met name rooibos heeft
African Tiger vind ik erg lekker, verder rooibos Orange van de Lidl maar lust bijna alle soorten thee wel zonder melk zonder suiker
pi_186911662
Autumn storm van Pickwick, en had laatst bij een Turk gember thee gedronken dat was ook echt Nice !
Ik was hier...
  zondag 16 juni 2019 @ 12:10:26 #55
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_187451887
Dit bazentopic verdient een kick.

Groene thee met cranberries en rozenbladeren :9
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_187451934
Ik drink nu ambootia royal first flush, die is best nice.
pi_187452294
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2019 12:13 schreef Farenji het volgende:
Ik drink nu ambootia royal first flush, die is best nice.
Hmm me wants :)

Hier braaf aan de koffie op het moment...

Ik zou geaag een nieuw blik van deze thee willen.. lifetime favorite tot nu toe.


  zaterdag 10 augustus 2019 @ 18:21:25 #58
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_188378125
Nu gewoon pickwick groene thee uit zakjes.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_190958868
Kleine bump.

Ik heb witte thee gekocht bij simon en levelt, nu verschilt het nogal hoe lang men het laat trekken, dit loopt van 4 minuten tot een kwartier wat houden jullie aan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_190959272
quote:
16s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 01:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Kleine bump.

Ik heb witte thee gekocht bij simon en levelt, nu verschilt het nogal hoe lang men het laat trekken, dit loopt van 4 minuten tot een kwartier wat houden jullie aan?
Hmm hier maar kort... blijft het wel heel licht maar het smaakt prima dan.

Het wordt geen hele sterke thee (ook niet na een kwartier vermoed ik)
En in niet te heet water.. net als met groene thee moet je heel even (Iets langer zelfs) wachten want dan komt de smaak beter uit.

Krijg je een lichte “bloemige” smaak van.

Misschien dat degenen die het een kwartier laten staan bang zijn dat het anders nergens naar smaakt ofzo... kan me er weinig anders bij voorstellen eigenlijk.
pi_190959431
Ik zou zeggen ongeveer 3 minuten met 80graden water :)
  zondag 12 januari 2020 @ 13:50:27 #62
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190994248
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 00:29 schreef THEFXR het volgende:
Wat vinden jullie de lekkerste thee? Waar kopen jullie die? Met melk en suiker of zonder?

Ik zelf vind thee van drink me chai latte enorm lekker. Beetje melk erbij....

En anders heb ik in Apeldoorn, in de hoofdstraat een winkel ontdekt die ook schepthee verkoopt. Een daarvan is schepthee met choco, kokos en zwarte thee.
Nomnomnom :9

En jullie?
Welke winkel is dat?
Resistance is futile.
  zondag 12 januari 2020 @ 13:52:14 #63
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190994267
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2020 13:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Welke winkel is dat?
Simon Levelt ;)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zondag 12 januari 2020 @ 13:55:07 #64
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190994318
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 17:55 schreef Goitske het volgende:

[..]

Gewoon Simon levelt dus waar je geweest bent...
OK, antwoord gevonden :+
Resistance is futile.
  zondag 12 januari 2020 @ 13:57:00 #65
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190994345
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 13:52 schreef Muck het volgende:

[..]

Simon Levelt ;)
Ik had zulke mooie verwachtingen :+

Hoewel, ik ben nog nooit bij Simon Levelt binnengeweest dus misschien moet ik m'n vooroordelen over commercieel maar goede marketing laten varen.
Resistance is futile.
  zondag 12 januari 2020 @ 14:01:30 #66
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190994397
Zo. Dus ik drink al jaaaaaaaren vooral veel koffie omdat thee uit koffie-automaten gewoon dikke bagger is. Maar eigenlijk ben ik altijd een thee liefhebber geweest.

Ik ben gek op jasmijnthee. En een Chinese vriend van me liet me kennis maken met zijn favoriete lokale thee die hij had meegenomen uit China: Da Hong Pao Oolong. Geen idee wat dat betekent maar het was lekker!

Dus nu ben ik op zoek. Ik weet dat Simon Levelt Da Hong Pao verkoopt. En ik ga voorlopig niet naar China.
Resistance is futile.
pi_190994469
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2020 14:01 schreef Seven. het volgende:
Zo. Dus ik drink al jaaaaaaaren vooral veel koffie omdat thee uit koffie-automaten gewoon dikke bagger is. Maar eigenlijk ben ik altijd een thee liefhebber geweest.

Ik ben gek op jasmijnthee. En een Chinese vriend van me liet me kennis maken met zijn favoriete lokale thee die hij had meegenomen uit China: Da Hong Pao Oolong. Geen idee wat dat betekent maar het was lekker!

Dus nu ben ik op zoek. Ik weet dat Simon Levelt Da Hong Pao verkoopt. En ik ga voorlopig niet naar China.
Bij mijn buurman:
https://www.theemaas.nl/webshop/thee/da-hong-pao :P

Mijn favo op dit moment is deze milky oolong:



Hij ruikt licht zoetig en er zit een soort romige smaak aan deze thee. Echt genieten c_/
pi_190994586
Oh voor de geļnteresseerden, een groene thee is nauwelijks geoxideerd, een zwarte thee is volledig geoxideerd en een oolong is eigenlijk alles daar tussen in. De ene oolong kan dus heel dicht bij een groene thee liggen, terwijl een andere heel dicht bij een zwarte thee ligt.

Tot zover mijn theekennis :+
  zondag 12 januari 2020 @ 14:21:08 #69
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190994631
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 14:07 schreef Aure het volgende:

[..]

Bij mijn buurman:
https://www.theemaas.nl/webshop/thee/da-hong-pao :P

Mijn favo op dit moment is deze milky oolong:

[ afbeelding ]

Hij ruikt licht zoetig en er zit een soort romige smaak aan deze thee. Echt genieten c_/
Kijk eens aan, een kenner!
Thanks voor de tip :)

Welke jasmijnthee van je buurman raad je aan?
Resistance is futile.
  zondag 12 januari 2020 @ 14:21:56 #70
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190994641
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 14:17 schreef Aure het volgende:
Oh voor de geļnteresseerden, een groene thee is nauwelijks geoxideerd, een zwarte thee is volledig geoxideerd en een oolong is eigenlijk alles daar tussen in. De ene oolong kan dus heel dicht bij een groene thee liggen, terwijl een andere heel dicht bij een zwarte thee ligt.

Tot zover mijn theekennis :+
Nah, ik vroeg het me al af. Ik vind zwarte thee al snel te heftig.
Resistance is futile.
pi_190994753
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2020 14:21 schreef Seven. het volgende:

[..]

Kijk eens aan, een kenner!
Thanks voor de tip :)

Welke jasmijnthee van je buurman raad je aan?
Ik heb er zelf maar twee gedronken, dus ik weet niet hoe de rest is.

Dit is daarvan mijn persoonlijke favoriet maar dat is wel een zwarte thee: https://www.theemaas.nl/webshop/thee/jasmin-red-pearls

En deze heb ik ook en is ook erg lekker, deze is wel groen:
https://www.theemaas.nl/webshop/thee/jasmijnparels
  zondag 12 januari 2020 @ 14:37:18 #72
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190994851
Hoe zit dat eigenlijk met van die parels? Wat is het verschil met losse blaadjes?
Resistance is futile.
pi_190995191
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2020 14:37 schreef Seven. het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met van die parels? Wat is het verschil met losse blaadjes?
Qua smaak doet het niks en in je theekop valt het zo uiteen in losse blaadjes en dan is het verschil al helemaal weg :P ik vind het makkelijk doseren (6 parels voor de groene versie, 1 voor de zwarte). En het ziet er leuk uit voor je visite :P maar dat is het dan ook wel.
pi_197279901
https://yunnansourcing.co(...)oma-yunnan-black-tea <- dit is één van m'n grotere ontdekkingen van de laatste tijd. Meteen maar 250g besteld. Het is een hele karakteristieke Yunnan zwarte thee, met hele kruidige, maar ook honingachtige en bloemige aroma's. Lekker stevig en vol van textuur, en met een wrang randje dat ik heel goed kan hebben (Yunnan zwarte theeėn zijn meestal heel soepel, maar een beetje bite vind ik eigenlijk wel fijn).
[i]Sometimes we live
no particular way
but our own[/i]
pi_197279910
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2020 14:37 schreef Seven. het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met van die parels? Wat is het verschil met losse blaadjes?
Jasmijnparels zijn volgens mij vaak wel van betere kwaliteit. Betere kwaliteit betekent bij jasmijnthee dat de thee zelf zacht en goed is, met mooi intact blad en knop (anders kun je het ook niet zo mooi rollen). Meestal is het meerdere keren met jasmijn gegeurd, en zitten de jasmijnbloemetjes er zelf niet in (bij goedkope jasmijnthee vaak wel, dat moet je echt niet hebben). Jasmijnparels zijn met de hand gerold, dat doe je in principe alleen met goed kwaliteit materiaal, anders kan het helemaal niet uit.

Het verschil tussen goede jasmijnthee en goedkope jasmijnthee is heel groot. Goede jasmijnthee is veel zachter en subtieler bloemig.
[i]Sometimes we live
no particular way
but our own[/i]
pi_197280411
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 06:15 schreef naamdrager het volgende:

[..]

Jasmijnparels zijn volgens mij vaak wel van betere kwaliteit. Betere kwaliteit betekent bij jasmijnthee dat de thee zelf zacht en goed is, met mooi intact blad en knop (anders kun je het ook niet zo mooi rollen). Meestal is het meerdere keren met jasmijn gegeurd, en zitten de jasmijnbloemetjes er zelf niet in (bij goedkope jasmijnthee vaak wel, dat moet je echt niet hebben). Jasmijnparels zijn met de hand gerold, dat doe je in principe alleen met goed kwaliteit materiaal, anders kan het helemaal niet uit.

Het verschil tussen goede jasmijnthee en goedkope jasmijnthee is heel groot. Goede jasmijnthee is veel zachter en subtieler bloemig.
Ik heb dragon pearls hier.
Dat is ongeveer de duurste thee dje je kunt kopen.. witte thee met jasmijn.
Handgerold natuurlijk.
Maar het is dan ook wel echt superlekker.

Mijn exschoonmams dacht dat ze koffie mee nam van vakantie voor me.
Bleek dus een kg jasmijn/witte thee bolletjes te zijn. 4 is genoeg voor een beker.
Ik kan tot mn dood deze thee drinken denk ik _O-

Ik moest zo lachen toen we koffie wilden zetten.. en later nog meer om de reactie van oma..
“Mja ik vond het al duur.. maarja ik mag jullie best een keer verwennen toch?”

Nouja.. dat deed ze zeker O+
pi_197284972
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 07:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik heb dragon pearls hier.
Dat is ongeveer de duurste thee dje je kunt kopen.. witte thee met jasmijn.
Het kan nog veel duurder, hoor :) . Grappig verhaal verder, haha!
[i]Sometimes we live
no particular way
but our own[/i]
pi_197297122
Ik drink tegenwoordig vaak thee van twisttea met name de kerstthee cozy Christmas en oh denneboom en van the tearose in Deventer de fireplace
  zaterdag 9 januari 2021 @ 03:11:18 #79
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197300374
De Chinese vriend waarover ik eerder sprak, is een webshop begonnen *O*

Ik heb nu heel wat smaakjes:
Aardbei rabarber
Jasmijn
Munt eucalyptus
Rooibos
Relax concentratie
Ananas mango papaya
Resistance is futile.
pi_197300971
quote:
88s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 03:11 schreef Seven. het volgende:
De Chinese vriend waarover ik eerder sprak, is een webshop begonnen *O*

Ik heb nu heel wat smaakjes:
Aardbei rabarber
Jasmijn
Munt eucalyptus
Rooibos
Relax concentratie
Ananas mango papaya
Dat is altijd goed O+
  zondag 10 januari 2021 @ 00:14:32 #81
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_197316326


[ Bericht 26% gewijzigd door Muck op 13-01-2021 18:10:12 (Ga lekker anders pedant doen.) ]
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_197317283
Van de supermarkt thee vind ik Clipper altijd wel lekker, alleen de laatste tijd lijkt het alsof er veel minder smaak in zit vergeleken met vroeger (jaar of 2/3 terug)
pi_197478147
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 06:11 schreef naamdrager het volgende:
[ afbeelding ]https://yunnansourcing.co(...)oma-yunnan-black-tea <- dit is één van m'n grotere ontdekkingen van de laatste tijd. Meteen maar 250g besteld. Het is een hele karakteristieke Yunnan zwarte thee, met hele kruidige, maar ook honingachtige en bloemige aroma's. Lekker stevig en vol van textuur, en met een wrang randje dat ik heel goed kan hebben (Yunnan zwarte theeėn zijn meestal heel soepel, maar een beetje bite vind ik eigenlijk wel fijn).
Ik ben altijd op zoek naar goede honingthee maar 21 dollar is best wel een bedrag, tenzij het heel goed is natuurlijk.

Zit erover te denken om de Yunnan eens te proberen of de onderstaande:

https://www.evansnwatson.(...)#/3-gewicht-250_gram

Mocht iemand beide soorten kennen hoor ik het graag.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_197632056
Ik was zaterdag in Rotterdam en kocht bij the Tea Lab wat leuke smaakjes, onder andere Open your mind, met hibiscus en chai. Bevalt me goed! Als ik daar weer eens in de buurt ben haal ik nog wat meer smaakjes.
pi_197668195
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 23:45 schreef kawotski het volgende:

[..]

Ik ben altijd op zoek naar goede honingthee maar 21 dollar is best wel een bedrag, tenzij het heel goed is natuurlijk.

Zit erover te denken om de Yunnan eens te proberen of de onderstaande:

https://www.evansnwatson.(...)#/3-gewicht-250_gram

Mocht iemand beide soorten kennen hoor ik het graag.
En als je het per kopje uitrekent kost het niks :) . 10 cent ofzo.

Als je er wat van wil proeven kan ik je wat opsturen trouwens!
[i]Sometimes we live
no particular way
but our own[/i]
pi_197713527
Al een hele tijd favoriet; Witte Wieven thee! https://www.erica.eu/WITTE-WIEVEN-100-G/p/0001002769
Deze heeft ook een fijne warme smaak, Chai Groene thee; https://www.erica.eu/GROENE-CHAI-100-G/p/0001087909
pi_197740917
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:52 schreef naamdrager het volgende:

[..]

En als je het per kopje uitrekent kost het niks :) . 10 cent ofzo.

Als je er wat van wil proeven kan ik je wat opsturen trouwens!
bedankt, ik hou het even in de gaten want ik krijg een nieuw voorraadje zwarte gearomatiseerde honingthee. Maar ik zet deze op de wenslijst voor verjaardag en/of sinterklaas ;)
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_197741792
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 11:44 schreef kawotski het volgende:

[..]

bedankt, ik hou het even in de gaten want ik krijg een nieuw voorraadje zwarte gearomatiseerde honingthee. Maar ik zet deze op de wenslijst voor verjaardag en/of sinterklaas ;)
Ondertussen zit ik alweer een klein uur smaakjes te bladeren.... bedankt he _O-

Zie dat ze ook een zoet proefpakket hebben.
Mijn dochter gaat dat geweldig vinden O+

En ik zag zelf ook genoeg leuke dingen.. probleem is dat ik al een half jaar mn kast met thee aan het leegdrinken ben en dat er nauwelijks verschil zichtbaar is ondanks dat ik al best wat verpakkingen geleegd heb inmiddels _O-
(Ja er lopen ook weleens nieuwe verpakkinhen spontaan binnen maar wel een stuk minder vaak..)

Dus eigenlijk moet ik eerst meer thee opmaken voor ik online voor 30¤ aan thee mag uitzoeken.
Want het past gewoon echt niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer tips welkom... ik hou zelf niet zo van fruitthee trouwens. Wel van earl grey.. niet van perzik zegmaar. Fruitig is prima.. zoete meuk.. meestal minder mijn ding. Chai, spicy.. yum.
Witte/groene thee vaak ook.

En die english caramel ligt hier toevallig ook want gekregen... waar ik verwachtte dat die echt niet lekker zou zijn... vind ik hem niet superbijzonder maar wel gewoon prima thee.
pi_201613089
Nieuwste aanwinst is een cakeje van deze https://www.farmer-leaf.com/products/bulang-meng-noy . Echt heerlijk.
[i]Sometimes we live
no particular way
but our own[/i]
pi_201676301
Theetopic O+

Mijn favoriet is momenteel Rooibos Latte Macchiato
https://webshop.ydtc.nl/winkel/latte-macchiato/

Leuk van deze winkel is dat je van alle smaken samples kan bestellen. Lekker veel proeven zonder dat de kast overvol raakt.
pi_201678586
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 22:29 schreef Elleska het volgende:
Theetopic O+

Mijn favoriet is momenteel Rooibos Latte Macchiato
https://webshop.ydtc.nl/winkel/latte-macchiato/

Leuk van deze winkel is dat je van alle smaken samples kan bestellen. Lekker veel proeven zonder dat de kast overvol raakt.
Deed ik bij evans & watson.
Leuke is dat er ook wat dingen bij zaten die me niks leken… maar toch erg lekker bleken.
Die had ik dus nooit gekocht anders.

Verder laatst op verzoek van dochterlief een blikje turkse thee gehaald.
Stiekem natuurlijk gewoon earl grey thee in een turks blik… maar die smaakt behoorlijk goed eigenlijk… voor een goedkoop blikkie thee :)
  Moderator zondag 3 april 2022 @ 14:19:11 #92
382129 crew  Donna
pi_204318074
TVP
pi_204331498
Ik kreeg net vandaag weer thee binnen. The Vert Marco Polo van Mariage Freres. Komt uit Parijs.

Inclusief UPS levering is dit goedkoper als in Nederland bestellen. Drink dit al jaren. Heerlijke thee.

Voor mij alleen losse thee. Zakjes vindt ik niks.
  maandag 4 april 2022 @ 20:09:32 #94
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204332415
Goeie kick.

Ik heb ondertussen een stuk of 8 leuke theeblikjes gekocht O+



Resistance is futile.
pi_204334229
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 00:29 schreef THEFXR het volgende:
Wat vinden jullie de lekkerste thee? Waar kopen jullie die? Met melk en suiker of zonder?

Ik zelf vind thee van drink me chai latte enorm lekker. Beetje melk erbij....

En anders heb ik in Apeldoorn, in de hoofdstraat een winkel ontdekt die ook schepthee verkoopt. Een daarvan is schepthee met choco, kokos en zwarte thee.
Nomnomnom :9

En jullie?
Clipper Raspberry & Mint
pi_204335074
Yunnan. Zowel zwart als groen.
pi_204336966
Ik ben overgestapt van pickwick naar thee van Pukka.
Ben daar erg gecharmeerd van. De smaken, three Ginger, erg lekker, tumeric gold ook erg lekker.
Zo zijn er nog wel een paar.
India, ga er na toe!
pi_204337361
Pukka en Clipper zijn hier ook favoriete merken, naast allerlei kruidenthee van zonnatura.
Een andere favoriet is helaas uit het assortiment van de Aldi: landenthee Zuid-Afrika. We hebben aardig wat voorraad opgekocht, maar ook die voorraad is helaas eindig. Ook de variant Oriėntaalse munt was heerlijk, jammer dat ze bij de Aldi bijna het gehele assortiment thee vernieuwd hebben, die nieuwe rooibosvarianten zijn vies, ik koop er eigenlijk alleen nog de biologische kruidenthee en de grootverpakkingen zonnatura die ze regelmatig hebben.
Pukka bestel ik bij bol.com, Clipper is regelmatig in de aanbieding bij de Deka.
Mijn echtgenoot drinkt voornamelijk groene thee met sencha of matcha van de Lidl, 1 variant was al uit het assortiment, maar ik zie nu de andere variant ook niet meer op hun website staan…
Bij mijn ontbijt dronk ik altijd de Fairtrade bio Darjeeling van de Lidl, maar je raadt het al…dus nu ben ik maar weer bij de Fairtrade bio English blend daarvan (en koop ik in de Duitse Lidl een enorme voorraad van de Darjeeling)
pi_204338208
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 11:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Pukka en Clipper zijn hier ook favoriete merken, naast allerlei kruidenthee van zonnatura.
Een andere favoriet is helaas uit het assortiment van de Aldi: landenthee Zuid-Afrika. We hebben aardig wat voorraad opgekocht, maar ook die voorraad is helaas eindig. Ook de variant Oriėntaalse munt was heerlijk, jammer dat ze bij de Aldi bijna het gehele assortiment thee vernieuwd hebben, die nieuwe rooibosvarianten zijn vies, ik koop er eigenlijk alleen nog de biologische kruidenthee en de grootverpakkingen zonnatura die ze regelmatig hebben.
Pukka bestel ik bij bol.com, Clipper is regelmatig in de aanbieding bij de Deka.
Mijn echtgenoot drinkt voornamelijk groene thee met sencha of matcha van de Lidl, 1 variant was al uit het assortiment, maar ik zie nu de andere variant ook niet meer op hun website staan…
Bij mijn ontbijt dronk ik altijd de Fairtrade bio Darjeeling van de Lidl, maar je raadt het al…dus nu ben ik maar weer bij de Fairtrade bio English blend daarvan (en koop ik in de Duitse Lidl een enorme voorraad van de Darjeeling)
beiden verkopen ze ook bij De Tuinen. of hoe dat heet tegenwoordig.. Holland& Barret.

scheelt weer online bestellen als dat toevallig in de buurt zit :)
  Moderator dinsdag 5 april 2022 @ 14:36:08 #100
382129 crew  Donna
pi_204338933
Mijn lievelingsthee komt van Filsen in Sneek. O+

Mijn favorieten verschillen per seizoen, maar ik drink nu een zoete fruitthee met de naam; Catch the unicorns if you can

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')