Als je zo in de middenmoot moet sporten voor een NOCNSF uitkering van 1400 euro dan ga je toch lekker wat anders doen? Of vergis ik mijquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meer zit er voor deze knakker ook echt niet in.
Wie?quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:17 schreef DeLuna het volgende:
Hadden jullie een medaille verwacht van Breeuwsma ofzo? Wtf
De algehele reactie hier? Wat Breeuwsma hier doet is gewoon volgens verwachting toch?quote:
Behalve Sjinkie en Idzak houdt het bij de mannen niet over. Hoewel ik 7e gewoon prima vind hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:18 schreef Klummie het volgende:
[..]
Wat doet 'ie dan hier? Hebben wij zo weinig talent?
Natuurlijk, sommigen trollen gewoon graagquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De algehele reactie hier? Wat Breeuwsma hier doet is gewoon volgens verwachting toch?
Hij zit ook in de relay.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je zo in de middenmoot moet sporten voor een NOCNSF uitkering van 1400 euro dan ga je toch lekker wat anders doen? Of vergis ik mij
so-so-sooowquote:
Ja je kan ook de hele dag een uitkering trekken en gefrustreerd plaatjes posten van sporters die je uit elkaar wilt trekken.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je zo in de middenmoot moet sporten voor een NOCNSF uitkering van 1400 euro dan ga je toch lekker wat anders doen? Of vergis ik mij
Het is lastig met die trollen.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De algehele reactie hier? Wat Breeuwsma hier doet is gewoon volgens verwachting toch?
Moet je niet in het biatlontopic zijn?quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pas op hoor, dat mag je niet zeggen hier
Ziedend.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wie doet dat dan ouwe pik?quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja je kan ook de hele dag een uitkering trekken en gefrustreerd plaatjes posten van sporters die je uit elkaar wilt trekken.
Sow koekoekquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja je kan ook de hele dag een uitkering trekken en gefrustreerd plaatjes posten van sporters die je uit elkaar wilt trekken.
Madquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moet ik daar zijn?quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Moet je niet in het biatlontopic zijn?
Naja OOK daar zijn zeg maarquote:
Altijd lastig te zeggen met sportbeha's. Die drukken alles aardig plat.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:22 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
kleine borstjes zijn juist mooi (nee bedoel niet plat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |