Voorgaande winnaars:quote:Vrijdagavond is ´The Voice´-avond bij RTL 4. Vanaf 20 oktober barst de concurrentiestrijd tussen de coaches weer in volle hevigheid los. In het achtste seizoen van ´The voice of Holland´ maakt de veelbesproken Anouk haar comeback als coach. Ali B, Sanne en Waylon nemen plaats op de andere rode stoelen. Waylon bewees zich vorig jaar als bevlogen coach, maar met de terugkomst van Anouk staan alle coaches op scherp. Ze luisteren kritischer dan ooit en draaien alleen voor de allerbesten. Dat maakt de audities spannender dan ooit. Welke muzikale talenten durven het aan en doen dit seizoen een gooi naar de titel?
Nieuw decor, nieuwe opzet
´The Voice´ wordt dit jaar gepresenteerd vanuit een spiksplinternieuw decor. Wendy van Dijk en Martijn Krabbé, die ook dit jaar de presentatie op zich nemen, staan met de familie en de vrienden van de talenten nóg dichterbij de optredens. Waardoor zij niet alleen naar de talenten kunnen kijken, maar de talenten hen ook zien. Ook Jamai Loman maakt weer deel uit van het presentatieteam. Hij overvalt talenten met een ticket voor de´Blind Auditions´ en staat tijdens de liveshows in de RedRoom.
Naast een nieuw decor is dit jaar ook de opzet van het programma aangepast. In plaats van zes ´Blind Auditions´ zijn dit jaar zeven van deze zenuwslopende rondes te zien. Na de ‘Blind Auditions’ volgen vier ‘The Battle’-uitzendingen, waar de talenten het tijdens een muzikaal duel tegen elkaar opnemen. Iedere coach neemt acht talenten mee naar ‘The Knockouts’. Na deze ronde, waarin de talenten de coaches tijdens een solo-optreden moeten overtuigen, is bekend welke talenten doorgaan naar de liveshows. Dit seizoen zijn er vier liveshows.
RedRoom-app
Dit jaar wordt de kijker weer via verschillende kanalen betrokken bij ‘The voice of Holland’. Zo kan de kijker uiteraard in de RedRoom-app weer meespelen via de ‘Thuiscoach Game’ en met de Virtual Reality-functie ervaren hoe het is om coach of talent te zijn.
straattaalquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:32 schreef ikmoetdrieten het volgende:
hoelang was hij al bezig?
hij praat wel raar
er komt een moment dat ze echt haar tieten moet laten zien.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:31 schreef lrishCassidy het volgende:
Waarom gaat Sanne weg trouwens? Heb ik dat gemist?
ook een optiequote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind dit meer iets voor een referendum
Qua genre en type had dat echt toffer geweest.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:34 schreef Starlie het volgende:
Tjeez dan had ik Andre Hazes jr. toch leuker gevonden als we er dan toch een broekie neer gaan zetten.
Dat. Slimme zet.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welnee dat vindt de doelgroep geweldig
Yepquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:34 schreef F1gamer het volgende:
Als toch een rappert moest zijn dan had ik liever Ronnie Flex
Ik ben benieuwd. Hij heeft een team, dat stelt mij gerust.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welnee dat vindt de doelgroep geweldig
hoho niet overdrijven, beiden net zo ergquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:35 schreef ijs_beer het volgende:
Zelfs Ronnie flex was beter geweest.
Je moet ook maar tijd willen hebbenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:35 schreef ijs_beer het volgende:
Zelfs Ronnie flex was beter geweest.
Hoezo? Lil Kleine is al een tijdje bezig. Hij werkt ook hard.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Lil Kleine... Ik neem het dit echt niet serieus. Die mag de veters van Jim nog niet strikken.
je capslock hangtquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:36 schreef Guanabana het volgende:
Kutprogramma ook.
Zijn we er toch weer ingetuind.
Ja dus. Iemand op de sociale werkplaats werkt ook al jaren hard.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoezo? Lil Kleine is al een tijdje bezig. Hij werkt ook hard.
Nooit iets gepresteerd buiten Nederland. Alleen tieners vinden zijn muziek leuk.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoezo? Lil Kleine is al een tijdje bezig. Hij werkt ook hard.
Hij is best wel succesvol in Nederland.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja dus. Iemand op de sociale werkplaats werkt ook al jaren hard.
Pietertjuhquote:
quote:
NOU ALLEEN BIJ JONGE MEIDEN DENK IK , IK WEET NIET WIE HIJ IS en wat hij zingtquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij is best wel succesvol in Nederland.
quote:
Dat had me oprecht een geweldig idee geleken.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:34 schreef Starlie het volgende:
Tjeez dan had ik Andre Hazes jr. toch leuker gevonden als we er dan toch een broekie neer gaan zetten.
Zelfs de Amerikaanse rap is baggerquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
Ik merk dat ik zooooo afhaak bij veel van wat populair is in de muziek nu. Bedoel, niks tegen hiphop, maar die magere fluttekstjes van de huidige lichting NL rapperts.
ik ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |