Pietertjuhquote:
quote:
NOU ALLEEN BIJ JONGE MEIDEN DENK IK , IK WEET NIET WIE HIJ IS en wat hij zingtquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij is best wel succesvol in Nederland.
quote:
Dat had me oprecht een geweldig idee geleken.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:34 schreef Starlie het volgende:
Tjeez dan had ik Andre Hazes jr. toch leuker gevonden als we er dan toch een broekie neer gaan zetten.
Zelfs de Amerikaanse rap is baggerquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
Ik merk dat ik zooooo afhaak bij veel van wat populair is in de muziek nu. Bedoel, niks tegen hiphop, maar die magere fluttekstjes van de huidige lichting NL rapperts.
ik ook nietquote:
Ja hij is een stuk sympathieker!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat had me oprecht een geweldig idee geleken.
Je zag echt 13, 14-jarige met beugeltjes gillenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:39 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
NOU ALLEEN BIJ JONGE MEIDEN DENK IK , IK WEET NIET WIE HIJ IS en wat hij zingt
en dan rox in de plaats van Waylon voor 1 seizoen.... Lekker bitchfight tussen broer en zusquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat had me oprecht een geweldig idee geleken.
O, dat slechte nummerquote:
ja, ik ken hem nietquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:40 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Je zag echt 13, 14-jarige met beugeltjes gillen
Ja ik dacht echt dat Nienke door zou gaan toen ze net nog in de safe zone zat. Nu hopen dat Jim wint.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:39 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Één talentenjacht in de carričre, niet meer.
Tvkids was beter geweest idd.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:40 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Je zag echt 13, 14-jarige met beugeltjes gillen
twitter:Nuldettig twitterde op vrijdag 16-02-2018 om 22:33:37Krijgt Lil Kleine dan wel een kinderzitje? #tvoh https://t.co/644kOyowyf reageer retweet
oeh ja ik heb nog lekker zwarte olijven in knoflookquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:42 schreef richolio het volgende:
Ik ga worstje snijden en olijven pakken voor de grand finale, met fucking samantha ipv nienke
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:42 schreef Nizno het volgende:
twitter:Nuldettig twitterde op vrijdag 16-02-2018 om 22:33:37Krijgt Lil Kleine dan wel een kinderzitje? #tvoh https://t.co/644kOyowyf reageer retweet
Dr. Rum had ik leuk gevonden. Leuke vent.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:34 schreef F1gamer het volgende:
Als toch een rappert moest zijn dan had ik liever Ronnie Flex
Dat begreep ik ook niet, vroeg me meteen af of er gewoon niks anders was om de prijs aan te gevenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:42 schreef Greys het volgende:
Heeft die Rox Hazes trouwens echt een Edison gekregen? Waarvoor, haar meer dan waardeloze muzikale blamagebijdrages aan DWDD?
Ik ben nog geen 30 en ben ook al even afgehaakt hoor. Het is een droeve generatie onder mij.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
Ik merk dat ik zooooo afhaak bij veel van wat populair is in de muziek nu. Bedoel, niks tegen hiphop, maar die magere fluttekstjes van de huidige lichting NL rapperts.
#ouderdom
Tis echt niet te gelovenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook niet, vroeg me meteen af of er gewoon niks anders was om de prijs aan te geven
issie zo wegtwitter:Leah1969 twitterde op vrijdag 16-02-2018 om 22:37:12Volgend jaar bier gooien bij The Voice op @LilKleine #TheVoiceKids #TVOH reageer retweet
Ik heb laatst bij de keuringsdienst van waarde gezien dat die zwarte olijven hier meestal gewoon gekleurd zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh ja ik heb nog lekker zwarte olijven in knoflook
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:43 schreef Greys het volgende:
Had Juf Ank dan maar als coach genomen.
Heb ik ook. Maar niet alleen bij rap. Gewoon bij veel muziek.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
#ouderdom
ik gun hem de auto ook welquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:44 schreef -sabine- het volgende:
Jim heeft deze winst gelukkig niet nodig
Is ook meer de kick van de winnaar zijn en die auto.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:44 schreef -sabine- het volgende:
Jim heeft deze winst gelukkig niet nodig
Ik dacht serieus twee seconden dat je bedoelde dat zwarte olijven voortaan gekleurd genoemd moeten worden ipv zwart. Las te snel.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb laatst bij de keuringsdienst van waarde gezien dat die zwarte olijven hier meestal gewoon gekleurd zijn
maar wel gewoon lekker ja
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht serieus twee seconden dat je bedoelde dat zwarte olijven voortaan gekleurd genoemd moeten worden ipv zwart. Las te snel.
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:43 schreef Greys het volgende:
Nee. Geen hypes aub.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:43 schreef Greys het volgende:
Nog erger, hij hield z'n microfoon gewoon nog niet eens in de buurt van z'n mond toen die autotune aan het raaskallen was.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:45 schreef Greys het volgende:
Hoe kan een gastje dat z'n mond beweegt op de autotune in godsnaam coach worden
oke oke de laatstetwitter:Leah1969 twitterde op vrijdag 16-02-2018 om 22:34:53Nu begrijp ik waarom @erland_galjaard weg gaat bij RTL. Lil kleine als jurylid van The Voice is demonisering van het format #TVOH reageer retweet
en hij zit al in de taxi naar de studioquote:
Zelfs dat zou ik oprecht nog leuker vindenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Eigenlijk moeten ze Boef nog in de jury zetten
ze gaat 1 seizoen zingen en komt dan weer terugquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:47 schreef lrishCassidy het volgende:
Maar waarom ging Sanne nou weg. Reden?
Noem jij zwarte olijven maar gekleurde olijven hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht serieus twee seconden dat je bedoelde dat zwarte olijven voortaan gekleurd genoemd moeten worden ipv zwart. Las te snel.
ditquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en hij zit al in de taxi naar de studio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |