Pindasaus!!!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:54 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Welke saus had je bij de mexicano?
Bon apetitequote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:23 schreef noobcrypto het volgende:
jaaaa vreten is er! oke ik ga lekker eten nom nom nommmmm
Poffertjes?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:23 schreef noobcrypto het volgende:
jaaaa vreten is er! oke ik ga lekker eten nom nom nommmmm
Dik varken.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:56 schreef Typisch het volgende:
Pizza met ansjovis, kappertjes en olijven
Nachtleven he, ik kom pas rond 13:00 ofzo uit mijn nest.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:26 schreef BadVlad het volgende:
Nu nog eten.![]()
Zitten jullie aan de ramadan?
"mocht" is een heel belangrijk woord hierquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:52 schreef Maikuuul het volgende:
Wanneer wordt Tokenpay eigenlijk op de markt gebracht?
Kreeg laatst nog een mail dat ik voor de laatste keer een 100% bonus zou kunnen krijgen. Niks van besteld overigens.
Al denk ik wel dat Verge mee kan liften, mocht het een succes worden
https://mobile.twitter.com/tokenpay/status/963725987765800960
Achja toch nog 250k aan Verge die 15k waard zijn. Toch nog een prima voor de investering die ik heb gedaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:01 schreef kthxbye het volgende:
[..]
"mocht" is een heel belangrijk woord hier[ afbeelding ]
shitcoin + shitcoin =.... shitcoin
Ja, maar je had ze beter kunnen dumpen. Buy low sell high. bijna 100k destijds toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Achja toch nog 250k aan Verge die 15k waard zijn. Toch nog een prima voor de investering die ik heb gedaan.
True. Bijna 100k in $ gehaald. Nu wat meer gespreid. 50% Verge rest btc en altcoins.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:07 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja, maar je had ze beter kunnen dumpen. Buy low sell high. bijna 100k destijds toch?
Ja, ben je een beetje van de hygiëne?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:07 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja, maar je had ze beter kunnen dumpen. Buy low sell high. bijna 100k destijds toch?
Zit die gast nog steeds niet achter de tralies? Walgelijk figuur.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:04 schreef Klaphark het volgende:
Bitcache van Kimdotcom zal ook wel een pareltje worden!
krijg de tyfus joh, achterlijke mongool. volgens mij zit je helemaal niet in crypto, zit je alleen maar te gallen hier en ik kan me echt met moeite voorstellen wat voor zielig figuur jij bent in real life. echt hoor, manmanman, hoe sneu/ziek in je hoofd moet je zijn om dag in dag uit zoveel belachelijke troep te posten.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ben je een beetje van de hygiëne?²
Neem anders een trekje van mijn joint?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:56 schreef kthxbye het volgende:
[..]
krijg de tyfus joh, achterlijke mongool. volgens mij zit je helemaal niet in crypto, zit je alleen maar te gallen hier en ik kan me echt met moeite voorstellen wat voor zielig figuur jij bent in real life. echt hoor, manmanman, hoe sneu/ziek in je hoofd moet je zijn om dag in dag uit zoveel belachelijke troep te posten.
zo. dat is eruit.[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:56 schreef kthxbye het volgende:
[..]
krijg de tyfus joh, achterlijke mongool. volgens mij zit je helemaal niet in crypto, zit je alleen maar te gallen hier en ik kan me echt met moeite voorstellen wat voor zielig figuur jij bent in real life. echt hoor, manmanman, hoe sneu/ziek in je hoofd moet je zijn om dag in dag uit zoveel belachelijke troep te posten.
[..]
Hahahahahahahquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:56 schreef kthxbye het volgende:
[..]
[..]
Sow koekoekquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:56 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Weet je, ik zit er nu 3 weken in. Ik ben ingestapt met zo'n 2200 euro fast cash. Met de kennis van nu ben ik op een ontzettend verkeerd moment ingestapt. Op dit moment heb ik, ondanks de stijgende lijn, zo'n 400 euro verlies. Vandaar dat ik over hygiëne begon.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:56 schreef kthxbye het volgende:
[..]
[..]
Praat je ook zo tegen je vrouw en op je werk ?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je, ik zit er nu 3 weken in. Ik ben ingestapt met zo'n 2200 euro fast cash. Met de kennis van nu ben ik op een ontzettend verkeerd moment ingestapt. Op dit moment heb ik, ondanks de stijgende lijn, zo'n 400 euro verlies. Vandaar dat ik over hygiëne begon.
Maar goed, middels hoddle en een stevige bips kan op de lange baan het instapmoment misschien wel perfect blijken. Wie zal het zeggen.²
Ik sta achter mijn verhaal. Uiteindelijk is het een momentopname. Ik blijf er bij dat ik moet hoddlen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:22 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Praat je ook zo tegen je vrouw en op je werk ?
Coke de witte sloperquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:56 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Banshee boy heeft beide niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:22 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Praat je ook zo tegen je vrouw en op je werk ?
En dan zeg je dat ik emotioneel ben.quote:
Als jij je eigen moeder lelijk noemt... oke dan heb ik een lelijke (sex)vriendin jaquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:26 schreef Weissmania het volgende:
lol jullie hebben allemaal lelijke vriendinnen zeker
sukkels
Ik denk dat ik een voedselallergie heb.quote:
maakt niet uit jongen, met onze dukaten lossen we alles op. Met geld is alles te koop!!!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een voedselallergie heb.²
maak me niet geilquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een voedselallergie heb.²
OmiseGO gaat als een Chinese hond man! Heb ik in mijn portfolio.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
OmiseGO gaat als een Chinese hond man! Heb ik in mijn portfolio.²
Geef mij er een paar broer, ik heb ze niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
OmiseGO gaat als een Chinese hond man! Heb ik in mijn portfolio.²
Geef maar adresje pik, boek ik over.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:37 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Geef mij er een paar broer, ik heb ze niet.
hoeveel broeder?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:37 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Geef maar adresje pik, boek ik over.
Ja klinkt goed. Lekker afromen in mijn bakjequote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:42 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
50 stuks ofzo. Beetje afromen.
Shit, ik dacht dat ik ze had. Helaas nooit gekocht. Had ik ze vorige week maar gekocht.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:42 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
50 stuks ofzo. Beetje afromen.
Ja dat ken ik, ik had laatst een hoertje besteld, dus ik lekker douchen, balletjes scheren, aftershave op gedaan en schone sokken aan getrokken. Nou ik was er helemaal klaar voor.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Shit, ik dacht dat ik ze had. Helaas nooit gekocht. Had ik ze vorige week maar gekocht.²
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:26 schreef Weissmania het volgende:
lol jullie hebben allemaal lelijke vriendinnen zeker
sukkels
Ik heb 2 woorden voor je: UTRUSTquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:54 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Ja dat ken ik, ik had laatst een hoertje besteld, dus ik lekker douchen, balletjes scheren, aftershave op gedaan en schone sokken aan getrokken
Wacht maar na Aprilquote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb 2 woorden voor je: UTRUST
Mooie dukaat.²
[..]
Over het algemeen kun je Google Authenticator gebruiken;quote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:55 schreef SMS303 het volgende:
Iemand een idee hoelang het verificatieproces bij Bibox duurt?
Hoe werkt google authentication trouwens?
SMS still N00B!
als dr Huxtable was ie best oke...quote:
Blijf es van de druks afquote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:58 schreef EggsTC het volgende:
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JA JAJA JA JAAAAAAAAAAAAAAAAAA ZEKER NAAR 300 USD EASY JAAAAAAAAAAAAAAAa
woeiiiiiiii ik twijfel om zo aan de acid te gaan.....quote:
Doe je wel ns acid ja?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:03 schreef SMS303 het volgende:
[..]
woeiiiiiiii ik twijfel om zo aan de acid te gaan.....
mocht er iemand in zn boxershort kruipend over de Nwe. Binnenweg/West-Kruiskade aangetroffen worden, svp gewoon negeren..... gaat vanzelf wel weer over
THNX! Ik ben ook van de SMS... hehehehe best logischquote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:59 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
Hoogst irritantIk kies altijd voor sms als dat kan.
Heerlijk toch ^^ Tegenwoordig komt elke prijsfluctuatie op het nieuws en grijpen steeds meer mensen de kans aan om munten te bemachtigen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:02 schreef TourOfData het volgende:
Vochtige dukaten op m'n dijen, heerlijk gewoon hoe alles naar 1 triljoen en nog wat gaat.
zie je...toch een lafbekquote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:09 schreef Manzonderschouders het volgende:
Dit zijn de avonden waarop ik goud geld verdien mannen. Net nog even wat VEN bijgekocht. Nog ff meeliften tot het event en dan sell the news bij de rebranding.
Een type belegger als ik weet zijn momentum wel uit te kiezen. Wat ik denk op welk bedrag VEN gaat uitkomen hoor ik jullie denken? Nou, ik denk 12 USD.
je hedde tohwel meer decentralized exchanges?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:01 schreef SMS303 het volgende:
[..]
als dr Huxtable was ie best oke...
maar als Bill C. met z'n ghb/rohibnol praktijken een heel stuk minder...
OT:
als dat tering etherdelta nog werkte dan hoefde ik me niet bij verschillende exchanges aan te melden om mn tokens te slijten... ze schommelen laatste dagen tussen de -10/+20%... had ik lekker kunnen stacken om mn verlies draaglijk te maken...
12 = moonquote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:11 schreef Predator38 het volgende:
[..]
zie je...toch een lafbekik hoop dat VEN moon gaat net nadat jij hebt verkocht
![]()
Succes ! Laat je even weten wanneer je precies uitgestapt bent ?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:09 schreef Manzonderschouders het volgende:
Dit zijn de avonden waarop ik goud geld verdien mannen. Net nog even wat VEN bijgekocht. Nog ff meeliften tot het event en dan sell the news bij de rebranding.
Een type belegger als ik weet zijn momentum wel uit te kiezen. Wat ik denk op welk bedrag VEN gaat uitkomen hoor ik jullie denken? Nou, ik denk 12 USD.
Dat mag jij hopen:)quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:11 schreef Predator38 het volgende:
[..]
zie je...toch een lafbekik hoop dat VEN moon gaat net nadat jij hebt verkocht
![]()
ACIDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:21 schreef SMS303 het volgende:
[..]
ACIDDDDDDDDDDDDDDDDDD
SMS303 staat voor --> Sick Muzique Syndrom 303
Eigenlijk moet ik mn muziekstudio weer es aansluiten...
Wat voorbeeldjes van rauwe on-the-hand-mixed boom boom brouwsels
https://soundcloud.com/search?q=sms303
voor wie niet weet wat ACID is... en de oudjes zullen het wel waarderen .....
Precies mijn punt. En als je je eigen leven al niet op orde hebt, ga dan niet ook nog eens ander hun crypto/forum plezier lopen verpesten met dag in dag uit dit soort nonsens te posten.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:37 schreef Typisch het volgende:
Kan het dit weekend weer gewoon over coins gaan ipv constant persoonlijk gebash?
Wat een aids
De chart ziet er idd goed uit!quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:39 schreef MaGNeT het volgende:
Heb het gevoel dat Lisk gaat moonen!
Help me ff duimen
Thorcalculator.comquote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:28 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Hmm er was ook een calculator waar je de prijs van VEN en THOR kunt invoeren toch?
kappertjes, ansjovis, olijven en artisjokquote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:41 schreef Weissmania het volgende:
Had iemand een pizza besteld btw?
UNIquote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:39 schreef kthxbye het volgende:
Ik ga weer lief doen
Mijn smeuïge florijnen glibberen lekker heen en weer en ik wacht nog totdat ze weer wat zijn ingedaald om mijn chest weer vol te spuiten met nieuwe BTC, PART, VEN, CPC, en wie weet wat DGD[ afbeelding ]
sta je nog in de plus?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
UNI
VERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAJAJAJA OE OE OE OE OE UNIVERSAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WAT EEN GODENCOIN OMG OMG BUY BUY BUY UNIVERSAAAAAAAAAAA JA JA JAJAAAAAAAAAAAAAAA
Van Lisk heb ik veels te weinig man. Misschien toch maar eens naar kijken. Maar vast weer een verkeerd moment.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:39 schreef MaGNeT het volgende:
Help me ff duimen
BAM! Tijdens mijn jaarlijkse bezoeken aan Marokko neem ik ook vaak pizza Fruit de Mér tot me.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
kappertjes, ansjovis, olijven en artisjok
Ik heb jou trouwens gespot op Telegram.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:40 schreef kthxbye het volgende:
[..]
De chart ziet er idd goed uit!
Ik stake mn LSK nu een tijdje en dat is best leuk. Een hogere coinprijs maakt dat alleen maar leuker![]()
ik sta nog slechts 10x... dus ik wacht nu op UNIVERSAAAAAAAAAAA JAJAJAJAJJAJAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Check deze link:quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:48 schreef Atlantis- het volgende:
Soms krijg ik ook het idee dat bepaalde users vanuit de dagbesteding maar naar FOK worden gestuurd zodat de begeleiders even rust hebben
Even eerlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:48 schreef Atlantis- het volgende:
Soms krijg ik ook het idee dat bepaalde users vanuit de dagbesteding maar naar FOK worden gestuurd zodat de begeleiders even rust hebben
Bedoel op Universaquote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik sta nog slechts 10x... dus ik wacht nu op UNIVERSAAAAAAAAAAA JAJAJAJAJJAJAAAAAAAAAAAAAAA
Lisk is niet voor niets mijn main asset, samen met VEN... dit gaat knallen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Check deze link:
https://cryptostart.nl/cryptovaluta/lisk-lsk/
Lisk heeft zijn zaken goed op orde. Een beter verhaal zelfs dan VEN als je het mij vraagt.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:41 schreef Weissmania het volgende:
Had iemand een pizza besteld btw?
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lisk is niet voor niets mijn main asset, samen met VEN... dit gaat knallen.
En weet je wat daarna komt?Universa hoeft niet meer zo hard te gaan en het is mijn main holding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil niet heel relevant doen, maar ik sta écht nog steeds in de min. Over een week zit ik er een maand in.quote:
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil niet heel relevant doen, maar ik sta écht nog steeds in de min. Over een week zit ik er een maand in.²
Ho ho universa moet ff de 50 cent aantikkenquote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Universa hoeft niet meer zo hard te gaan en het is mijn main holding.
Universa naar 10 usd.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ho ho universa moet ff de 50 cent aantikken
Daarom ben ik zo blij met jullie. Jullie sterken mij in het idee dat ik moet hoddlen als een hitsig paard. Eerlijk, is soms wel moeilijk.quote:
Je moet leren in spul te gaan zitten dat je begrijpt én waar je vertrouwen in hebt. Dan langzaam aan wat monnies er bij leggen en uitbouwen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij met jullie. Jullie sterken mij in het idee dat ik moet hoddlen als een hitsig paard. Eerlijk, is soms wel moeilijk.²
En zelfs dan is het geen garantie voor succes. Ik heb pas een mooie post gemaakt over die geweldige verhalen van elke coin weer. Je weet wel, de crypto-bullshit-bingo.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet leren in spul te gaan zitten dat je begrijpt én waar je vertrouwen in hebt.
Natuurlijk is het geen garantie voor succes. Elke belegger, elke investeerder zit ook in dingen die verkeerd gaan. Zo niet: liegen ze of hebben ze enorm veel gelukquote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En zelfs dan is het geen garantie voor succes. Ik heb pas een mooie post gemaakt over die geweldige verhalen van elke coin weer. Je weet wel, de crypto-bullshit-bingo.²
fuck! opsec failed.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb jou trouwens gespot op Telegram.
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:57 schreef kthxbye het volgende:
[..]
fuck! opsec failed.
stuur me eens een berichtje daar dan
Je bent best een fijne gozer. Alleen was je even behoorlijk onredelijk toen ik over hygiëne begon.quote:
Volgens mij zat ik er nog minder lang in en ik heb met 15-20% verkochtquote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil niet heel relevant doen, maar ik sta écht nog steeds in de min. Over een week zit ik er een maand in.²
Ik heb je ook gespot.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:57 schreef kthxbye het volgende:
[..]
fuck! opsec failed.
stuur me eens een berichtje daar dan
Yo wtf is ditquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Precies, pak die vigen98 en zijn kutkloon aan!
hmmmquote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:21 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik heb je ook gespot.
Volgende keer zeg ik wel hallo. Maar dan weet je wel mijn echte naam.![]()
Droppie is het kwijt man.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Yo wtf is ditIk zit even wat oudere topics te lezen want ik was hier paar dagen niet en mensen denken dat ik een kloon hier heb
Wtf
Ik word toch wel aardig gemist zo te lezen
Wie de fuck ben jij dan en waarom denkt hij dat jij mij bentquote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:32 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Droppie is het kwijt man.
Als dat gebeurd gaan we NL vestiging voor Universa openen of niet?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Universa naar 10 usd.![]()
Marketcapje van 33 miljard ofzo
ez pz
Kom je dan mijn overbuurman worden in Rotterdam? Ik wil dan een penthouse dus wil geen directe buren.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:39 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als dat gebeurd gaan we NL vestiging voor Universa openen of niet?
Als Universa 10 dollar raakt geen probleemquote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:42 schreef Typisch het volgende:
an mijn overbuurman worden in Rotterdam? Ik wil dan een pe
* Kyran Duimt meequote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:39 schreef MaGNeT het volgende:
Help me ff duimen
Ik ben de man die denkt dat VEN niet meer dan 12 dollar waard wordt. Ik vind dat overigens een mooi bedrag.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij dan en waarom denkt hij dat jij mij bent
Kan je dan ook hoeren bestellen en betalen met universa?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:39 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als dat gebeurd gaan we NL vestiging voor Universa openen of niet?
ja, daar hebben we het overquote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als Universa 10 dollar raakt geen probleem
Je bent er maar druk meequote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:44 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Ik ben de man die denkt dat VEN niet meer dan 12 dollar waard wordt. Ik vind dat overigens een mooi bedrag.
Maar, Droppie gaat sindsdien helemaal los op mij. Hij is boos en roept dat ik er geen verstand van heb. Hij heeft een paar volgers en die schreeuwen met hem mee. Ze hebben verder de ballen verstand van crypto en lijken mij veel te emotioneel voor daytraden. Verstokte hodlers dus. Die zichzelf hoop blijven geven door zichzelf te verplichten niet elke dag naar de koers te kijken, te schreeuwen dat hun coin minstens 100 dollar waard wordt (lezen ze op Telegram) en agressief te worden op alles en iedereen die ook maar iets kritisch durft te zeggen over hun munt. FUD noemen ze dat. Ik ben bang dat ze hun hele studiebeurs in shitcoins pompen.
ezpz lemon squeezyquote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, daar hebben we het over
marketcapje van net wat minder dan 40 miljard
makkie joh
waarom heb jij het steeds over horretjes neuken?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:46 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee
Je mag wel een hoertje van mij neuken voor een paar ripples?
Hoeren neuken nooit meer werken? Elke dag een ander vrouwtje, soms een x dezelfde en geen gezeik he, gewoon hoppa vol in klatsen. Niet je hobbys hoeven uit te leggen. Poh lekker manquote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom heb jij het steeds over horretjes neuken?
teveel cryptomonnies of een keienkop?
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:49 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken? Elke dag een ander vrouwtje, soms een x dezelfde en geen gezeik he, gewoon hoppa vol in klatsen. Niet je hobbys hoeven uit te leggen. Poh lekker man
HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN
Ik ben al aan het kijken naar huizen. Alleen een zwembad is wel een must.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kom je dan mijn overbuurman worden in Rotterdam? Ik wil dan een penthouse dus wil geen directe buren.
Heyheyhey! Ik en Typisch worden burenquote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:52 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik ben al aan het kijken naar huizen. Alleen een zwembad is wel een must.
Zoiets: https://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-85639362-essenweg-4/
Dan ga je lang moeten wachten met UNTP.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Heyheyhey! Ik en Typisch worden buren
meerdere paardenquote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:54 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Dan ga je lang moeten wachten met UNTP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2018 01:59:32 ]
hey msnquote:Op zaterdag 17 februari 2018 02:00 schreef noobcrypto het volgende:
Nou bedtijd.
Morgen en zondag geen tijd om hier te kletsen, beetje voetbal kijken en geld verdienen. Maar vanaf zondag avond ben ik er weer, dan krijgen jullie uitgebreid verslag van mijn weekend!
Ps ven al 12,01 dollar?????????!!!!!!!!!!!!
Dan neem ik een roze lambo omdat het kan.
Nou doeiiiiiiiiiiiiiii kusjesss
ps (L) bansheeboyyyyyyyyy
mafze en vandaag niet weer es in je bed plassen héquote:
Ja mooie tijden, heb ook nog ICQ gehad, poh en maar ruziek maken met mijn ouders over de telefoonrekening :$quote:
Typisch (*)(H) future UNT MILLIONAIR (L) crypto leven (H)quote:
Wat voor wallet is dat?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 02:13 schreef ITrade het volgende:
Ai Piraten,
Ik zie dat Bitfinex ook heel wat dukaten in de chest heeft liggen.
https://blockchain.info/a(...)PJmcMDDHYoqkyNVsFk9r
Zouden deze dukaten veroverd zijn dmv USDT?
De cold wallet van Bitfinex vol met dukaten.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 02:18 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
Wat voor wallet is dat?
Ik heb ook een hele shitlist van wallets die ik voor 0,0% vertrouw, en het blijft onduidelijk.
maar dat kan van de gebruikers zijn toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 02:19 schreef ITrade het volgende:
[..]
De cold wallet van Bittrex vol met dukaten.
opsec jongens, opsec. in die gare groepen ga je toch niet je echte naam gebruiken?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:21 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik heb je ook gespot.
Volgende keer zeg ik wel hallo. Maar dan weet je wel mijn echte naam.![]()
Je bent welkom in Osakaquote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:57 schreef Maikuuul het volgende:
Binnenkort Fok!cryptomeet in Hongkong of Macau?
Las dat iemand in dit topic ook in Azie was
Eind maart: VEN is pas 20$!quote:Op zaterdag 17 februari 2018 08:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Drie dagen geleden: “VEN is pas 4$!”
Twee dagen geleden: “VEN is pas 5$!
Vandaag: “VEN is pas 6$”
Gewoon tron kopen die gaat elke nacht naar 3,50 USD.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 08:41 schreef TwztId het volgende:
Kut limit-orders doe ik ook niet meer
Voor het slapen gaan een order gezet op iets lager dan marktwaarde, word ik wakker istie omhoog geschotenheb ik de boot gemist.
Waarom dit is een slowchat hier mag allesquote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:37 schreef Typisch het volgende:
Kan het dit weekend weer gewoon over coins gaan ipv constant persoonlijk gebash?
Wat een aids
Over coins.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom dit is een slowchat hier mag alles
Zelfs voor een slowchat is het niveau bij tijd en wijle bedroevend.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom dit is een slowchat hier mag alles
Woon je daar?quote:
Zeer zacht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zelfs voor een slowchat is het niveau bij tijd en wijle bedroevend.
Heldquote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:44 schreef Rossdale het volgende:
https://www.marketwatch.c(...)f-bitcoin-2018-02-16
Zo hoppa, iemand heeft er duidelijk vertrouwen in dat we weer in een bullmarkt zitten
Bij mij heeft gokje om rond 7.8k in Tether te gaan zitten om weer met 6.1k in BTC en alts te stappen goed uitgepakt. Geluk mee gehad anders was ik er ook nog niet geweest.quote:
Mijn swingtraden met ven heeft me geen windeieren gelegdquote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bij mij heeft gokje om rond 7.8k in Tether te gaan zitten om weer met 6.1k in BTC en alts te stappen goed uitgepakt. Geluk mee gehad anders was ik er ook nog niet geweest.
ik heb hetzelfde....ik had dikke verliezen ( 1 week voor de eerste crash ingestapt ) en rond het dieptepunt hetzelfde aantal bijgekocht om te middelen, nu op een ATH.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bij mij heeft gokje om rond 7.8k in Tether te gaan zitten om weer met 6.1k in BTC en alts te stappen goed uitgepakt. Geluk mee gehad anders was ik er ook nog niet geweest.
Shitcoin, nog maar net aan $6quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mijn swingtraden met ven heeft me geen windeieren gelegd
lekker verkopen....bazencoin ripple gaat nog minstens x 10quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Shitcoin, nog maar net aan $6Hooguit x2 vanaf hier tot EOY.
damn manquote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:52 schreef BadVlad het volgende:
[..]
En eoy 12$!:)quote:Op zaterdag 17 februari 2018 08:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Drie dagen geleden: “VEN is pas 4$!”
Twee dagen geleden: “VEN is pas 5$!
Vandaag: “VEN is pas 6$”
Ik ben gestopt met slapen om deze reden.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kralingen is niet ver bij mij vandaanquote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:52 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik kom er vaak. El Hamdaoui komt er vandaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:02 schreef TwztId het volgende:
[..]
Kralingen is niet ver bij mij vandaan
Ok.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kom er vaak. El Hamdaoui komt er vandaan.²
Ja yolo. Alles verkocht en niet meer terugkijken.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:21 schreef Manzonderschouders het volgende:
Lijkt er op dat weekenddip weer toeslaat
Mijn voorspelde correctie krijgt vorm!quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:21 schreef Manzonderschouders het volgende:
Lijkt er op dat weekenddip weer toeslaat
Weet ik veelquote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:26 schreef Kyran het volgende:
Waar hebben jullie het over? Gisteravond zaten we op 10k, nu 10.7k, welke correctie?
Er is er maar 1 die zo zwetst en dat is toevalligerwijs degene die niet van VEN en van BBQ houdt.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:26 schreef Kyran het volgende:
Waar hebben jullie het over? Gisteravond zaten we op 10k, nu 10.7k, welke correctie?
Ja, moest ik ook aan denken ahah.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die zo zwetst en dat is toevalligerwijs degene die niet van VEN en van BBQ houdt.
Hoe jij dingen beschrijft heb ik het gevoel dat jij ergens aan een ketting in een donkere kelder zit. Af en toe komt je vrouw even iets te eten naar je hoofd gooien.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, moest ik ook aan denken ahah.
Oh, vrouwtje brengt net het ontbijt binnen.²
Klopt VEN staat inmiddels weer net zo hoog als toen we naar bed gingen gisteravond. Toch hoop resistance op 6 dollar. Was voor de crash ook al zo, helaas.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die zo zwetst en dat is toevalligerwijs degene die niet van VEN en van BBQ houdt.
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoe jij dingen beschrijft heb ik het gevoel dat jij ergens aan een ketting in een donkere kelder zit. Af en toe komt je vrouw even iets te eten naar je hoofd gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker man.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, moest ik ook aan denken ahah.
Oh, vrouwtje brengt net het ontbijt binnen.²
Ik denk eigenlijk dat het gewoon rapper Sjors is. Moet je het maar in zijn accent gaan lezen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoe jij dingen beschrijft heb ik het gevoel dat jij ergens aan een ketting in een donkere kelder zit. Af en toe komt je vrouw even iets te eten naar je hoofd gooien.
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:38 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het gewoon rapper Sjors is. Moet je het maar in zijn accent gaan lezen.
Chinees nieuwjaar is voorbij.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:45 schreef Weissmania het volgende:
Verwachten jullie komende dagen nog een correctie op VEN? 5.8 vind ik te hoog om in te kopen
Thanks, ik waardeer je chest enorm. Oh, omelet met champignons. Kan geen achterwerk tegenop. Héérlijk!quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:39 schreef BakkenKappen het volgende:
Doe is lief tegen BansheeBoy, hij is samen met Carlos Matos verantwoordelijk voor 50% van de memes hier.
Denk niet dat het veel lager gaat t/m rebranding event. Daarna is het koffiedik kijken. Afhankelijk van nieuws kan het moon gaan of een flinke correctie krijgen door mafkezen die standaard "sell the news" aanhoude ook al kondingen ze samenwerking met PBoC aanquote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:45 schreef Weissmania het volgende:
Verwachten jullie komende dagen nog een correctie op VEN? 5.8 vind ik te hoog om in te kopen
Fantastisch woord is dat joh. Pistoletje. Als het smaakt zoals het klinkt zit je gebakken.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:35 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Lekker man.
Ik moet voor mijn eigen voer zorgen vandaag, denk dat ik zo even knakworsten op zet en wat pistoletjes ga afbakken.
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Fantastisch woord is dat joh. Pistoletje. Als het smaakt zoals het klinkt zit je gebakken.²
No matter what the news ook is, als er nieuws is wordt er verkocht. Dat is toch een bekende vuistregel in Crypto.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel lager gaat t/m rebranding event. Daarna is het koffiedik kijken. Afhankelijk van nieuws kan het moon gaan of een flinke correctie krijgen door mafkezen die standaard "sell the news" aanhoude ook al kondingen ze samenwerking met PBoC aan
is geen peil op te trekkenquote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:53 schreef Weissmania het volgende:
Serieuze vraag, wanneer is de verwachting dat universa boven 0.2 usd komt?
paar dagen is te doen, had het meer over een paar maandenquote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is geen peil op te trekken
Het kan maandag op 0,05 blijven hangen on vervolgens gedurende een paar dagen door te schieten naar 0,5
Zie bv xrp ada
Nja kijk als het eind maart op Binance komt of zo, dan wordt dat wel een flinke hype. Als er verder nog dit soort nieuws naar buiten blijft komen ( https://webforms.ey.com/r(...)form-become-partners ) kan het hard gaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:53 schreef Weissmania het volgende:
Serieuze vraag, wanneer is de verwachting dat universa boven 0.2 usd komt?
zie dat ik maandag had getypt, moest maanden zijnquote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:57 schreef Weissmania het volgende:
[..]
paar dagen is te doen, had het meer over een paar maanden
iemand?
Eggs?
Net zo’n hype als XRB zeker toen die op Binance kwam.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:57 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Nja kijk als het eind maart op Binance komt of zo, dan wordt dat wel een flinke hype. Als er verder nog dit soort nieuws naar buiten blijft komen ( https://webforms.ey.com/r(...)form-become-partners ) kan het hard gaan.
Typ een (F) achter je naam als je medelij heb met de zwartuhpietuh discusiiej, kusjuhzzzquote:
no mangquote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:27 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Weet ik veel
Ik werd wakker en Eth is van +/- 750 naar 780 euro gegaan. Dus ook geen flauw idee waar het over gaat.
Moet de koers denk ik met de minuut gaan volgen.
Ik kijk geen charts.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:36 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
no mang
bekijk de charts eens per jaar
In de anus van Nederland willen wonenquote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:52 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Dit ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:03 schreef BakkenKappen het volgende:
Sowieso nu vastgoed kopen
Wacht todat de markt knalt en stap dan in joh, buy the dip !
Inderdaad. Sowieso al apart slag volk die Rotterdammersquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:02 schreef hmmmz het volgende:
[..]
In de anus van Nederland willen wonen
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:03 schreef BakkenKappen het volgende:
Sowieso nu vastgoed kopen
Wacht todat de markt knalt en stap dan in joh, buy the dip !
hey weissmanquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:07 schreef Weissmania het volgende:
ik zie nu pas de tweet van mcafee over bitcoin
nou dan hodl'en we maar
Hou lekker je vervelende muil arrogantje.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:09 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso al apart slag volk die Rotterdammers
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:40 schreef cunial het volgende:
[..]
Hou lekker je vervelende muil arrogantje.
Hier kwa BTC op vooruit, kwa fiat achteruitquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:57 schreef Typisch het volgende:
Qua fiat weer op het oude niveau van voor de crash en qua waarde in btc er dik op vooruit gegaan.
Crypto wat ben je mooi
Qua fiat en btc ben ik zwaar gedaaldquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:57 schreef Typisch het volgende:
Qua fiat weer op het oude niveau van voor de crash en qua waarde in btc er dik op vooruit gegaan.
Crypto wat ben je mooi
Te weinig VEN gekocht.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 14:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Qua fiat en btc ben ik zwaar gedaald
Zodra het op meer exchanges komt en het mainnet gaat draaien, dan zal er wat waardeverandering gaan komen. Maar of dat naar 20ct is,.... Eerst zullen we op 10 blijven hangen een tijdje denk ik. Ik ben al tevreden als we aan het eind van het jaar op 30 a 40cent staan ofzo.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:57 schreef Weissmania het volgende:
[..]
paar dagen is te doen, had het meer over een paar maanden
iemand?
Eggs?
Haha wat een gezwam. Er is maar een reden waarom die zal dalen of stijgen en dat is of het uiteindelijk een functie heeft waar men voor wil betalen of niet. Dat gelul altijd over exchanges, partnerships, rebranding...quote:Op zaterdag 17 februari 2018 14:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zodra het op meer exchanges komt en het mainnet gaat draaien, dan zal er wat waardeverandering gaan komen. Maar of dat naar 20ct is,.... Eerst zullen we op 10 blijven hangen een tijdje denk ik. Ik ben al tevreden als we aan het eind van het jaar op 30 a 40cent staan ofzo.
Net zoals jouw redenatie over VEN?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 15:11 schreef Manzonderschouders het volgende:
Leuk voor de FOK crypto bingo, maar qua argumentatie over waarom bepaalde coins wel of niet gaan moonen compleet nutteloos.
nu moet hij nog vragen of VEN al op 6 staatquote:Op zaterdag 17 februari 2018 15:11 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Net zoals jouw redenatie over VEN?
Sell wall op 6 dollar. Was ook al zo voor de crash.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 15:13 schreef Syphixx het volgende:
[..]
nu moet hij nog vragen of VEN al op 6 staat
Nee, het gaat om vraag, aanbod en beschikbaarheid. Zodra het makkelijker beschikbaar komt op exchanges zal daar automatisch volume van komen op de betreffende exchange. Of naja, niet geheel automatisch, maar er zal in gehandeld gaan worden. Ik moet de eerste coin nog tegen komen die een all-time 0 volume heeft op een exchange.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 15:11 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha wat een gezwam. Er is maar een reden waarom die zal dalen of stijgen en dat is of het uiteindelijk een functie heeft waar men voor wil betalen of niet. Dat gelul altijd over exchanges, partnerships, rebranding...
Leuk voor de FOK crypto bingo, maar qua argumentatie over waarom bepaalde coins wel of niet gaan moonen compleet nutteloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |