Ja klinkt goed. Lekker afromen in mijn bakjequote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:42 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
50 stuks ofzo. Beetje afromen.
Shit, ik dacht dat ik ze had. Helaas nooit gekocht. Had ik ze vorige week maar gekocht.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:42 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
50 stuks ofzo. Beetje afromen.
Ja dat ken ik, ik had laatst een hoertje besteld, dus ik lekker douchen, balletjes scheren, aftershave op gedaan en schone sokken aan getrokken. Nou ik was er helemaal klaar voor.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Shit, ik dacht dat ik ze had. Helaas nooit gekocht. Had ik ze vorige week maar gekocht.²
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:26 schreef Weissmania het volgende:
lol jullie hebben allemaal lelijke vriendinnen zeker
sukkels
Ik heb 2 woorden voor je: UTRUSTquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:54 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Ja dat ken ik, ik had laatst een hoertje besteld, dus ik lekker douchen, balletjes scheren, aftershave op gedaan en schone sokken aan getrokken
Wacht maar na Aprilquote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb 2 woorden voor je: UTRUST
Mooie dukaat.²
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:56 schreef kthxbye het volgende:
[..]
krijg de tyfus joh, achterlijke mongool. volgens mij zit je helemaal niet in crypto, zit je alleen maar te gallen hier en ik kan me echt met moeite voorstellen wat voor zielig figuur jij bent in real life. echt hoor, manmanman, hoe sneu/ziek in je hoofd moet je zijn om dag in dag uit zoveel belachelijke troep te posten.
zo. dat is eruit.[ afbeelding ]
Over het algemeen kun je Google Authenticator gebruiken;quote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:55 schreef SMS303 het volgende:
Iemand een idee hoelang het verificatieproces bij Bibox duurt?
Hoe werkt google authentication trouwens?
SMS still N00B!
als dr Huxtable was ie best oke...quote:
Blijf es van de druks afquote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:58 schreef EggsTC het volgende:
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JA JAJA JA JAAAAAAAAAAAAAAAAAA ZEKER NAAR 300 USD EASY JAAAAAAAAAAAAAAAa
woeiiiiiiii ik twijfel om zo aan de acid te gaan.....quote:
Doe je wel ns acid ja?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:03 schreef SMS303 het volgende:
[..]
woeiiiiiiii ik twijfel om zo aan de acid te gaan.....
mocht er iemand in zn boxershort kruipend over de Nwe. Binnenweg/West-Kruiskade aangetroffen worden, svp gewoon negeren..... gaat vanzelf wel weer over
THNX! Ik ben ook van de SMS... hehehehe best logischquote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:59 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
Hoogst irritantIk kies altijd voor sms als dat kan.
Heerlijk toch ^^ Tegenwoordig komt elke prijsfluctuatie op het nieuws en grijpen steeds meer mensen de kans aan om munten te bemachtigen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:02 schreef TourOfData het volgende:
Vochtige dukaten op m'n dijen, heerlijk gewoon hoe alles naar 1 triljoen en nog wat gaat.
zie je...toch een lafbekquote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:09 schreef Manzonderschouders het volgende:
Dit zijn de avonden waarop ik goud geld verdien mannen. Net nog even wat VEN bijgekocht. Nog ff meeliften tot het event en dan sell the news bij de rebranding.
Een type belegger als ik weet zijn momentum wel uit te kiezen. Wat ik denk op welk bedrag VEN gaat uitkomen hoor ik jullie denken? Nou, ik denk 12 USD.
je hedde tohwel meer decentralized exchanges?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:01 schreef SMS303 het volgende:
[..]
als dr Huxtable was ie best oke...
maar als Bill C. met z'n ghb/rohibnol praktijken een heel stuk minder...
OT:
als dat tering etherdelta nog werkte dan hoefde ik me niet bij verschillende exchanges aan te melden om mn tokens te slijten... ze schommelen laatste dagen tussen de -10/+20%... had ik lekker kunnen stacken om mn verlies draaglijk te maken...
12 = moonquote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:11 schreef Predator38 het volgende:
[..]
zie je...toch een lafbekik hoop dat VEN moon gaat net nadat jij hebt verkocht
![]()
Succes ! Laat je even weten wanneer je precies uitgestapt bent ?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:09 schreef Manzonderschouders het volgende:
Dit zijn de avonden waarop ik goud geld verdien mannen. Net nog even wat VEN bijgekocht. Nog ff meeliften tot het event en dan sell the news bij de rebranding.
Een type belegger als ik weet zijn momentum wel uit te kiezen. Wat ik denk op welk bedrag VEN gaat uitkomen hoor ik jullie denken? Nou, ik denk 12 USD.
Dat mag jij hopen:)quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:11 schreef Predator38 het volgende:
[..]
zie je...toch een lafbekik hoop dat VEN moon gaat net nadat jij hebt verkocht
![]()
ACIDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:21 schreef SMS303 het volgende:
[..]
ACIDDDDDDDDDDDDDDDDDD
SMS303 staat voor --> Sick Muzique Syndrom 303
Eigenlijk moet ik mn muziekstudio weer es aansluiten...
Wat voorbeeldjes van rauwe on-the-hand-mixed boom boom brouwsels
https://soundcloud.com/search?q=sms303
voor wie niet weet wat ACID is... en de oudjes zullen het wel waarderen .....
Precies mijn punt. En als je je eigen leven al niet op orde hebt, ga dan niet ook nog eens ander hun crypto/forum plezier lopen verpesten met dag in dag uit dit soort nonsens te posten.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:37 schreef Typisch het volgende:
Kan het dit weekend weer gewoon over coins gaan ipv constant persoonlijk gebash?
Wat een aids
De chart ziet er idd goed uit!quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:39 schreef MaGNeT het volgende:
Heb het gevoel dat Lisk gaat moonen!
Help me ff duimen
Thorcalculator.comquote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:28 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Hmm er was ook een calculator waar je de prijs van VEN en THOR kunt invoeren toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |