Weet ik veelquote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:26 schreef Kyran het volgende:
Waar hebben jullie het over? Gisteravond zaten we op 10k, nu 10.7k, welke correctie?
Er is er maar 1 die zo zwetst en dat is toevalligerwijs degene die niet van VEN en van BBQ houdt.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:26 schreef Kyran het volgende:
Waar hebben jullie het over? Gisteravond zaten we op 10k, nu 10.7k, welke correctie?
Ja, moest ik ook aan denken ahah.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die zo zwetst en dat is toevalligerwijs degene die niet van VEN en van BBQ houdt.
Hoe jij dingen beschrijft heb ik het gevoel dat jij ergens aan een ketting in een donkere kelder zit. Af en toe komt je vrouw even iets te eten naar je hoofd gooien.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, moest ik ook aan denken ahah.
Oh, vrouwtje brengt net het ontbijt binnen.²
Klopt VEN staat inmiddels weer net zo hoog als toen we naar bed gingen gisteravond. Toch hoop resistance op 6 dollar. Was voor de crash ook al zo, helaas.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die zo zwetst en dat is toevalligerwijs degene die niet van VEN en van BBQ houdt.
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoe jij dingen beschrijft heb ik het gevoel dat jij ergens aan een ketting in een donkere kelder zit. Af en toe komt je vrouw even iets te eten naar je hoofd gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker man.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, moest ik ook aan denken ahah.
Oh, vrouwtje brengt net het ontbijt binnen.²
Ik denk eigenlijk dat het gewoon rapper Sjors is. Moet je het maar in zijn accent gaan lezen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoe jij dingen beschrijft heb ik het gevoel dat jij ergens aan een ketting in een donkere kelder zit. Af en toe komt je vrouw even iets te eten naar je hoofd gooien.
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:38 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het gewoon rapper Sjors is. Moet je het maar in zijn accent gaan lezen.
Chinees nieuwjaar is voorbij.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:45 schreef Weissmania het volgende:
Verwachten jullie komende dagen nog een correctie op VEN? 5.8 vind ik te hoog om in te kopen
Thanks, ik waardeer je chest enorm. Oh, omelet met champignons. Kan geen achterwerk tegenop. Héérlijk!quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:39 schreef BakkenKappen het volgende:
Doe is lief tegen BansheeBoy, hij is samen met Carlos Matos verantwoordelijk voor 50% van de memes hier.
Denk niet dat het veel lager gaat t/m rebranding event. Daarna is het koffiedik kijken. Afhankelijk van nieuws kan het moon gaan of een flinke correctie krijgen door mafkezen die standaard "sell the news" aanhoude ook al kondingen ze samenwerking met PBoC aanquote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:45 schreef Weissmania het volgende:
Verwachten jullie komende dagen nog een correctie op VEN? 5.8 vind ik te hoog om in te kopen
Fantastisch woord is dat joh. Pistoletje. Als het smaakt zoals het klinkt zit je gebakken.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:35 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Lekker man.
Ik moet voor mijn eigen voer zorgen vandaag, denk dat ik zo even knakworsten op zet en wat pistoletjes ga afbakken.
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Fantastisch woord is dat joh. Pistoletje. Als het smaakt zoals het klinkt zit je gebakken.²
No matter what the news ook is, als er nieuws is wordt er verkocht. Dat is toch een bekende vuistregel in Crypto.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel lager gaat t/m rebranding event. Daarna is het koffiedik kijken. Afhankelijk van nieuws kan het moon gaan of een flinke correctie krijgen door mafkezen die standaard "sell the news" aanhoude ook al kondingen ze samenwerking met PBoC aan
is geen peil op te trekkenquote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:53 schreef Weissmania het volgende:
Serieuze vraag, wanneer is de verwachting dat universa boven 0.2 usd komt?
paar dagen is te doen, had het meer over een paar maandenquote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is geen peil op te trekken
Het kan maandag op 0,05 blijven hangen on vervolgens gedurende een paar dagen door te schieten naar 0,5
Zie bv xrp ada
Nja kijk als het eind maart op Binance komt of zo, dan wordt dat wel een flinke hype. Als er verder nog dit soort nieuws naar buiten blijft komen ( https://webforms.ey.com/r(...)form-become-partners ) kan het hard gaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:53 schreef Weissmania het volgende:
Serieuze vraag, wanneer is de verwachting dat universa boven 0.2 usd komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |