kappertjes, ansjovis, olijven en artisjokquote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:41 schreef Weissmania het volgende:
Had iemand een pizza besteld btw?
UNIquote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:39 schreef kthxbye het volgende:
Ik ga weer lief doen
Mijn smeuïge florijnen glibberen lekker heen en weer en ik wacht nog totdat ze weer wat zijn ingedaald om mijn chest weer vol te spuiten met nieuwe BTC, PART, VEN, CPC, en wie weet wat DGD[ afbeelding ]
sta je nog in de plus?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
UNI
VERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAJAJAJA OE OE OE OE OE UNIVERSAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WAT EEN GODENCOIN OMG OMG BUY BUY BUY UNIVERSAAAAAAAAAAA JA JA JAJAAAAAAAAAAAAAAA
Van Lisk heb ik veels te weinig man. Misschien toch maar eens naar kijken. Maar vast weer een verkeerd moment.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:39 schreef MaGNeT het volgende:
Heb het gevoel dat Lisk gaat moonen!
Help me ff duimen
BAM! Tijdens mijn jaarlijkse bezoeken aan Marokko neem ik ook vaak pizza Fruit de Mér tot me.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
kappertjes, ansjovis, olijven en artisjok
Ik heb jou trouwens gespot op Telegram.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:40 schreef kthxbye het volgende:
[..]
De chart ziet er idd goed uit!
Ik stake mn LSK nu een tijdje en dat is best leuk. Een hogere coinprijs maakt dat alleen maar leuker![]()
ik sta nog slechts 10x... dus ik wacht nu op UNIVERSAAAAAAAAAAA JAJAJAJAJJAJAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Check deze link:quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:48 schreef Atlantis- het volgende:
Soms krijg ik ook het idee dat bepaalde users vanuit de dagbesteding maar naar FOK worden gestuurd zodat de begeleiders even rust hebben
Even eerlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:48 schreef Atlantis- het volgende:
Soms krijg ik ook het idee dat bepaalde users vanuit de dagbesteding maar naar FOK worden gestuurd zodat de begeleiders even rust hebben
Bedoel op Universaquote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik sta nog slechts 10x... dus ik wacht nu op UNIVERSAAAAAAAAAAA JAJAJAJAJJAJAAAAAAAAAAAAAAA
Lisk is niet voor niets mijn main asset, samen met VEN... dit gaat knallen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Check deze link:
https://cryptostart.nl/cryptovaluta/lisk-lsk/
Lisk heeft zijn zaken goed op orde. Een beter verhaal zelfs dan VEN als je het mij vraagt.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:41 schreef Weissmania het volgende:
Had iemand een pizza besteld btw?
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lisk is niet voor niets mijn main asset, samen met VEN... dit gaat knallen.
En weet je wat daarna komt?Universa hoeft niet meer zo hard te gaan en het is mijn main holding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil niet heel relevant doen, maar ik sta écht nog steeds in de min. Over een week zit ik er een maand in.quote:
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil niet heel relevant doen, maar ik sta écht nog steeds in de min. Over een week zit ik er een maand in.²
Ho ho universa moet ff de 50 cent aantikkenquote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Universa hoeft niet meer zo hard te gaan en het is mijn main holding.
Universa naar 10 usd.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ho ho universa moet ff de 50 cent aantikken
Daarom ben ik zo blij met jullie. Jullie sterken mij in het idee dat ik moet hoddlen als een hitsig paard. Eerlijk, is soms wel moeilijk.quote:
Je moet leren in spul te gaan zitten dat je begrijpt én waar je vertrouwen in hebt. Dan langzaam aan wat monnies er bij leggen en uitbouwen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij met jullie. Jullie sterken mij in het idee dat ik moet hoddlen als een hitsig paard. Eerlijk, is soms wel moeilijk.²
En zelfs dan is het geen garantie voor succes. Ik heb pas een mooie post gemaakt over die geweldige verhalen van elke coin weer. Je weet wel, de crypto-bullshit-bingo.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet leren in spul te gaan zitten dat je begrijpt én waar je vertrouwen in hebt.
Natuurlijk is het geen garantie voor succes. Elke belegger, elke investeerder zit ook in dingen die verkeerd gaan. Zo niet: liegen ze of hebben ze enorm veel gelukquote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En zelfs dan is het geen garantie voor succes. Ik heb pas een mooie post gemaakt over die geweldige verhalen van elke coin weer. Je weet wel, de crypto-bullshit-bingo.²
fuck! opsec failed.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb jou trouwens gespot op Telegram.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |