Heldquote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:44 schreef Rossdale het volgende:
https://www.marketwatch.c(...)f-bitcoin-2018-02-16
Zo hoppa, iemand heeft er duidelijk vertrouwen in dat we weer in een bullmarkt zitten
Bij mij heeft gokje om rond 7.8k in Tether te gaan zitten om weer met 6.1k in BTC en alts te stappen goed uitgepakt. Geluk mee gehad anders was ik er ook nog niet geweest.quote:
Mijn swingtraden met ven heeft me geen windeieren gelegdquote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bij mij heeft gokje om rond 7.8k in Tether te gaan zitten om weer met 6.1k in BTC en alts te stappen goed uitgepakt. Geluk mee gehad anders was ik er ook nog niet geweest.
ik heb hetzelfde....ik had dikke verliezen ( 1 week voor de eerste crash ingestapt ) en rond het dieptepunt hetzelfde aantal bijgekocht om te middelen, nu op een ATH.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bij mij heeft gokje om rond 7.8k in Tether te gaan zitten om weer met 6.1k in BTC en alts te stappen goed uitgepakt. Geluk mee gehad anders was ik er ook nog niet geweest.
Shitcoin, nog maar net aan $6quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mijn swingtraden met ven heeft me geen windeieren gelegd
lekker verkopen....bazencoin ripple gaat nog minstens x 10quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Shitcoin, nog maar net aan $6Hooguit x2 vanaf hier tot EOY.
damn manquote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:52 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik ben al aan het kijken naar huizen. Alleen een zwembad is wel een must.
Zoiets: https://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-85639362-essenweg-4/
En eoy 12$!:)quote:Op zaterdag 17 februari 2018 08:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Drie dagen geleden: “VEN is pas 4$!”
Twee dagen geleden: “VEN is pas 5$!
Vandaag: “VEN is pas 6$”
Ik ben gestopt met slapen om deze reden.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kralingen is niet ver bij mij vandaanquote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:52 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik ben al aan het kijken naar huizen. Alleen een zwembad is wel een must.
Zoiets: https://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-85639362-essenweg-4/
Ik kom er vaak. El Hamdaoui komt er vandaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:02 schreef TwztId het volgende:
[..]
Kralingen is niet ver bij mij vandaan
Ok.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kom er vaak. El Hamdaoui komt er vandaan.²
Ja yolo. Alles verkocht en niet meer terugkijken.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:21 schreef Manzonderschouders het volgende:
Lijkt er op dat weekenddip weer toeslaat
Mijn voorspelde correctie krijgt vorm!quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:21 schreef Manzonderschouders het volgende:
Lijkt er op dat weekenddip weer toeslaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |