Hoeren neuken nooit meer werken? Elke dag een ander vrouwtje, soms een x dezelfde en geen gezeik he, gewoon hoppa vol in klatsen. Niet je hobbys hoeven uit te leggen. Poh lekker manquote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom heb jij het steeds over horretjes neuken?
teveel cryptomonnies of een keienkop?
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:49 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken? Elke dag een ander vrouwtje, soms een x dezelfde en geen gezeik he, gewoon hoppa vol in klatsen. Niet je hobbys hoeven uit te leggen. Poh lekker man
HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN
Ik ben al aan het kijken naar huizen. Alleen een zwembad is wel een must.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kom je dan mijn overbuurman worden in Rotterdam? Ik wil dan een penthouse dus wil geen directe buren.
Heyheyhey! Ik en Typisch worden burenquote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:52 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik ben al aan het kijken naar huizen. Alleen een zwembad is wel een must.
Zoiets: https://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-85639362-essenweg-4/
Dan ga je lang moeten wachten met UNTP.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Heyheyhey! Ik en Typisch worden buren
meerdere paardenquote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:54 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Dan ga je lang moeten wachten met UNTP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2018 01:59:32 ]
hey msnquote:Op zaterdag 17 februari 2018 02:00 schreef noobcrypto het volgende:
Nou bedtijd.
Morgen en zondag geen tijd om hier te kletsen, beetje voetbal kijken en geld verdienen. Maar vanaf zondag avond ben ik er weer, dan krijgen jullie uitgebreid verslag van mijn weekend!
Ps ven al 12,01 dollar?????????!!!!!!!!!!!!
Dan neem ik een roze lambo omdat het kan.
Nou doeiiiiiiiiiiiiiii kusjesss
ps (L) bansheeboyyyyyyyyy
mafze en vandaag niet weer es in je bed plassen héquote:
Ja mooie tijden, heb ook nog ICQ gehad, poh en maar ruziek maken met mijn ouders over de telefoonrekening :$quote:
Typisch (*)(H) future UNT MILLIONAIR (L) crypto leven (H)quote:
Wat voor wallet is dat?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 02:13 schreef ITrade het volgende:
Ai Piraten,
Ik zie dat Bitfinex ook heel wat dukaten in de chest heeft liggen.
https://blockchain.info/a(...)PJmcMDDHYoqkyNVsFk9r
Zouden deze dukaten veroverd zijn dmv USDT?
De cold wallet van Bitfinex vol met dukaten.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 02:18 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
Wat voor wallet is dat?
Ik heb ook een hele shitlist van wallets die ik voor 0,0% vertrouw, en het blijft onduidelijk.
maar dat kan van de gebruikers zijn toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 02:19 schreef ITrade het volgende:
[..]
De cold wallet van Bittrex vol met dukaten.
opsec jongens, opsec. in die gare groepen ga je toch niet je echte naam gebruiken?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:21 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik heb je ook gespot.
Volgende keer zeg ik wel hallo. Maar dan weet je wel mijn echte naam.![]()
Je bent welkom in Osakaquote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:57 schreef Maikuuul het volgende:
Binnenkort Fok!cryptomeet in Hongkong of Macau?
Las dat iemand in dit topic ook in Azie was
Eind maart: VEN is pas 20$!quote:Op zaterdag 17 februari 2018 08:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Drie dagen geleden: “VEN is pas 4$!”
Twee dagen geleden: “VEN is pas 5$!
Vandaag: “VEN is pas 6$”
Gewoon tron kopen die gaat elke nacht naar 3,50 USD.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 08:41 schreef TwztId het volgende:
Kut limit-orders doe ik ook niet meer
Voor het slapen gaan een order gezet op iets lager dan marktwaarde, word ik wakker istie omhoog geschotenheb ik de boot gemist.
Waarom dit is een slowchat hier mag allesquote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:37 schreef Typisch het volgende:
Kan het dit weekend weer gewoon over coins gaan ipv constant persoonlijk gebash?
Wat een aids
Over coins.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom dit is een slowchat hier mag alles
Zelfs voor een slowchat is het niveau bij tijd en wijle bedroevend.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom dit is een slowchat hier mag alles
Woon je daar?quote:
Zeer zacht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zelfs voor een slowchat is het niveau bij tijd en wijle bedroevend.
Heldquote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:44 schreef Rossdale het volgende:
https://www.marketwatch.c(...)f-bitcoin-2018-02-16
Zo hoppa, iemand heeft er duidelijk vertrouwen in dat we weer in een bullmarkt zitten
Bij mij heeft gokje om rond 7.8k in Tether te gaan zitten om weer met 6.1k in BTC en alts te stappen goed uitgepakt. Geluk mee gehad anders was ik er ook nog niet geweest.quote:
Mijn swingtraden met ven heeft me geen windeieren gelegdquote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bij mij heeft gokje om rond 7.8k in Tether te gaan zitten om weer met 6.1k in BTC en alts te stappen goed uitgepakt. Geluk mee gehad anders was ik er ook nog niet geweest.
ik heb hetzelfde....ik had dikke verliezen ( 1 week voor de eerste crash ingestapt ) en rond het dieptepunt hetzelfde aantal bijgekocht om te middelen, nu op een ATH.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bij mij heeft gokje om rond 7.8k in Tether te gaan zitten om weer met 6.1k in BTC en alts te stappen goed uitgepakt. Geluk mee gehad anders was ik er ook nog niet geweest.
Shitcoin, nog maar net aan $6quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mijn swingtraden met ven heeft me geen windeieren gelegd
lekker verkopen....bazencoin ripple gaat nog minstens x 10quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Shitcoin, nog maar net aan $6Hooguit x2 vanaf hier tot EOY.
damn manquote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:52 schreef BadVlad het volgende:
[..]
En eoy 12$!:)quote:Op zaterdag 17 februari 2018 08:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Drie dagen geleden: “VEN is pas 4$!”
Twee dagen geleden: “VEN is pas 5$!
Vandaag: “VEN is pas 6$”
Ik ben gestopt met slapen om deze reden.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kralingen is niet ver bij mij vandaanquote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:52 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik kom er vaak. El Hamdaoui komt er vandaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:02 schreef TwztId het volgende:
[..]
Kralingen is niet ver bij mij vandaan
Ok.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kom er vaak. El Hamdaoui komt er vandaan.²
Ja yolo. Alles verkocht en niet meer terugkijken.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:21 schreef Manzonderschouders het volgende:
Lijkt er op dat weekenddip weer toeslaat
Mijn voorspelde correctie krijgt vorm!quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:21 schreef Manzonderschouders het volgende:
Lijkt er op dat weekenddip weer toeslaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |