abonnement Unibet Coolblue
pi_177211702
quote:
PARKLAND - Bij een Amerikaanse school in Parkland, in Florida, is een schietpartij geweest. Dat schrijven Amerikaanse media.

Het zou gaan om de Marjory Stoneman Douglas High School. Veiligheidsdiensten zijn massaal ter plaatse gekomen. Mogelijk is er nog steeds een actieve schutter in het gebouw.

Hoeveel gewonden er zijn gevallen, is nog niet bekend. Volgens Amerikaanse media is ten minste één student op een brancard afgevoerd.

De politie roept mensen op om de plaats te vermijden. Leraren en leerlingen moeten zich in de school ophouden en de deur van hun lokaal barricaderen, zo schrijft de politie.

Later meer.

https://www.telegraaf.nl/(...)p-amerikaanse-school
quote:
The leader of a white nationalist militia says Florida school shooting suspect Nikolas Cruz was a member of his group and participated in paramilitary drills in Tallahassee.

Jordan Jereb told The Associated Press on Thursday that his group, the Republic of Florida, wants Florida to become its own white ethno-state. He said his group holds “spontaneous random demonstrations” and tries not to participate in the modern world.

Jereb said he didn’t know Cruz personally and that “he acted on his own behalf of what he just did and he’s solely responsible for what he just did.”

He also said he had “trouble with a girl” and he believed the timing of the attack, carried out on Valentine’s Day, wasn’t a coincidence.
https://apnews.com/892a28(...)witter&utm_medium=AP
pi_177212728

FBI heeft weer eens lopen falen, maanden ervoor heeft hij met zijn echte naam op youtube gepost dat hij een professional school schooter gaat worden.

FBI is zelfs bij dhr geweest om informatie te achterhalen, screenshots gemaakt van de comments.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_177212763
Was even vergeten dat Florida vroeger ook deel uitmaakte van the Confederacy.

The south will rise again.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177212825
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:05 schreef epicbeardman het volgende:

FBI heeft weer eens lopen falen, maanden ervoor heeft hij met zijn echte naam op youtube gepost dat hij een proffesional school schooter gaat worden.

FBI is zelfs bij dhr de comment gescreenshot,
Als je alle onzin en troll posts op Youtube gaat onderzoeken/nalopen dan ben je wel een tijdje bezig.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177212894
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:08 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Als je alle onzin en troll posts op Youtube gaat onderzoeken/nalopen dan ben je wel een tijdje bezig.
Toch is de FBI langs geweest bij de melder en hebben ze dit toch niet weten te voorkomen, ze hebben tegenwoordig echt wel de technologie om te achterhalen wat iemand op het internet uitspookt.

Het is nota bene een comment van een account met de daders echte naam.

Verder een half? Mexicaan bij een rechts-extremistische groepering, dat is ook nieuw maar niets verbaast me meer, ook hollandse meiden bekeren zich tot moslim-extremist om te gaan vechten voor allah.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_177212977
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:11 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Toch is de FBI langs geweest bij de melder en hebben ze dit toch niet weten te voorkomen, ze hebben tegenwoordig echt wel de technologie om te achterhalen wat iemand op het internet uitspookt.

Het is nota bene een comment van een account met de daders echte naam.
Niet als je VPN of Tor hebt. :P

Maar die Nikolas kan ook makkelijk tegen politie/fbi zeggen dat die comment niet serieus was bedoeld. Dan kun je als agent niet veel doen toch?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177213179
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Niet als je VPN of Tor hebt. :P

Maar die Nikolas kan ook makkelijk tegen politie/fbi zeggen dat die comment niet serieus was bedoeld. Dan kun je als agent niet veel doen toch?
Als jij post dat je een school gaat kapot schieten wordt gewoon je VPN provider gecontacteerd en die delen op rechtersverzoek of zelfs zonder gewoon je gegevens hoor bij dit soort urgente zaken, binnen een dag staat de politie op je stoep om vragen te stellen.
TOR is ook een sprookje qua anonimiteit.

Maar dat doet er niet toe, want hij liet een comment achter met zijn echte naam.

Natuurlijk is het moeilijk om iemand continue in de gaten te houden, maar als hij dit soort opmerkingen online zet en tevens van de school afgetrapt? is, toegang tot wapens heeft vind ik nog steeds dat de FBI hier weer erg mis zit, ik ga er vanuit dat hij op dat moment ook al bij deze rechtse groepering zat.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_177213309
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:24 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Een extreem rechtse gekkie die de superieure blanke ras wil omleggen

Klinkt logisch
Met Mexicaanse ouders.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_177213352
En zoals altijd...... de republikeinen blokkeren strengere wapenwetten.
pi_177213674
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:26 schreef Bluesdude het volgende:
En zoals altijd...... de republikeinen blokkeren strengere wapenwetten.
Dat krijg je met een representatieve democratie, de meerderheid van de bevolking is wel voor strengere wapenwetten. Hadden ze maar een bindend referendum.
pi_177213728
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Met Mexicaanse ouders.
Nog steeds onlogisch maar goed het heeft op nos.nl gestaan en daarmee is het antifa/commie beeldvorming ONTKRACHT
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_177213780
quote:
Nikolas Cruz, 19, a former student at Marjory Stoneman Douglas High School, had been expelled from the school and did not graduate after causing so much concern that school administrators banned him from campus, according to police. The suspect’s former classmates revealed he had a history of making dark, gun-related jokes and suffered from “a lot of anger management issues.”

“Finding out it was him makes a lot of sense now,” said 19-year-old Jillian Davis, who participated in the U.S. Army Junior Reserve Officers’ Training Corps with Cruz.
According to her, Cruz often joked about shooting people and/or establishments and would frequently talk about having guns and using them. Math teacher Jim Gard said that Cruz had been aggressive toward other students in the past.
Weer een gefrustreerde scholier met een geweldsfixatie
http://www.palmbeachpost.(...)JOTRECJU7lF24MLJ6yH/

Zou hij ook verslaafd zijn aan schietspelletjes op de computer ?
pi_177213868
Palmbeachpost , wie heeft er niet van gehoord

Zeg ouwe lul ga iets nuttigs doen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_177213872
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:39 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Weer een gefrustreerde scholier met een geweldsfixatie
http://www.palmbeachpost.(...)JOTRECJU7lF24MLJ6yH/

Zou hij ook verslaafd zijn aan schietspelletjes op de computer ?
Denk eerder aan xanax en andere antidepressiva wat ze maar al te graag uitgeven in America, maar ken jij jeugd die niet gamed? iedereen onder de 25 speelt wel eens spelletjes en de jongens wat vaker schietspellen omdat dat nu eenmaal een populaire genre is.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Overall beste user 2022 donderdag 15 februari 2018 @ 20:48:30 #15
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177214025
quote:
(..)Voorzitter (Paul) Ryan laat donderdag weten dat er nog veel onduidelijk is over het incident. "Ik vind niet dat je het gesprek moet laten draaien om het afpakken van burgerrechten", zegt de Republikein over de schietpartij en de opnieuw oplaaiende discussie over legaal wapenbezit. "In dit stadium moeten we even ademhalen en de feiten verzamelen."
https://www.nu.nl/buitenl(...)loedbad-florida.html

Het is inderdaad niet het moment en thoughts en prayers en blablabla.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177214199
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:43 schreef epicbeardman het volgende:
iedereen onder de 25 speelt wel eens spelletjes en de jongens wat vaker schietspellen omdat dat nu eenmaal een populaire genre is.
Ik had het over verslaving.... en dan bedoel ik extreme verslaving. Niet een uurtje per dag.
Het lijkt mij dat iemand die werkelijk met een massamoord bezig is, het wil zien als een spel.
Zoals hij het dagelijks speelde.
Dat is een soort conditionering tot niets humaans voelen, maar kicken op de adrenaline en de scores
pi_177214204
De media is weer goed bezig om iedereen tegen elkaar op te hitsen met "racist" etc, we leven in een tijdperk dat het altijd om ras en etniciteit gaat.

Komt er altijd op neer dat linksgekkies tegen rechtsgekkies gaan lopen "discussiëren" en het weer uitloopt op een zooitje.

Kunnen ze niet het niet een keer bestempelen als iemand die psychisch niet helemaal in orde is?
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  donderdag 15 februari 2018 @ 20:54:58 #19
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_177214266

Oudje, maar blijft actueel.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_177214386
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:53 schreef epicbeardman het volgende:
De media is weer goed bezig om iedereen tegen elkaar op te hitsen met "racist" etc,
Je overdrijft. Ik heb die hetze niet gelezen. Bijv niet bij CNN
Het is logisch dat men ook wil weten of er racistische motieven zijn, want hij is lid van een racistische groep.

quote:
"He was psycho, for sure," said a student who knew Cruz. "He was crazy because he liked to kill small things, like little animals -- frogs and other animals like that -- and he just had a crazy mind. He was racist and he was just crazy."

Another student Fernando Santos told ABC News that Cruz didn't have many friends.

Santos said Cruz was picked on during the first few years of high school. His friend knew he liked guns a lot, but Santos said he never had any reason to think he might hurt other people.

In Cruz's neighborhood, a girl who lived nearby said she was terrified of him.

“I had him in my math class last year and like I had a lot of suspicions about him. ... Me and my friend we always said like something might happen, and we don’t want to be one of his targets. He said that he wanted to go to the military to shoot people. I remember that so clearly.”
Een mede-student noemt Cruz een psycho en racist. Maar de nadruk ligt eerder op psycho.
Dat laatste vond een klasgenote ook.

[ Bericht 26% gewijzigd door Bluesdude op 15-02-2018 21:06:10 ]
pi_177214696
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:53 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik had het over verslaving.... en dan bedoel ik extreme verslaving. Niet een uurtje per dag.
Het lijkt mij dat iemand die werkelijk met een massamoord bezig is, het wil zien als een spel.
Zoals hij het dagelijks speelde.
Dat is een soort conditionering tot niets humaans voelen, maar kicken op de adrenaline en de scores
Wat is dit voor een vreemde gedachtegang? wie weet heeft hij nog nooit een spel aangeraakt, beetje vreemde aannames, misschien luistert hij wel naar Death Punk,Hard Rock of Metal, oef..

Volgens mij kick je zelf op deze adrenaline en scores? heb er nog nooit zo iemand over horen praten :*

quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:58 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je overdrijft. Ik heb die hetze niet gelezen. Bijv niet bij CNN
Het is logisch dat men ook wil weten of er racistische motieven zijn, want hij is lid van een racistische groep.
Het staat zelfs bij CNN in de titel??? "Social media paints picture of racist 'professional school shooter'"

Jij had het ook al weer in de titel staan door "rechts-extremist".

Elke pagina lees ik dat het om een "racist" gaat, heb zo mijn bedenkingen dat het hier echt een aanslag is met racistisch motief. Zeker gezien de blanke school.
Iedereen wil naar Trump wijzen dat hij hier iets mee te maken heeft.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  donderdag 15 februari 2018 @ 21:09:50 #22
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_177214792
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:53 schreef epicbeardman het volgende:

Kunnen ze niet het niet een keer bestempelen als iemand die psychisch niet helemaal in orde is?
Dat ze het 'een verwarde man' noemen, bijvoorbeeld?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_177214943
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:06 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Wat is dit voor een vreemde gedachtegang? wie weet heeft hij nog nooit een spel aangeraakt, beetje vreemde aannames, misschien luistert hij wel naar Death Punk,Hard Rock of Metal, oef..
Joh... ik stelde de vraag. Ik heb geen idee of hij extreem verslaafd is.
De vraag stellen is niet vreemd

quote:
Het staat zelfs bij CNN in de titel??? "Social media paints picture ofracist 'professional school shooter'"
In het hele artikel wordt niet veel beweerd over racistische motieven.
Jij bent geboeid in dat racismeverwijt.
Ik denk dat hij een psycho is...... gefrustreerde puber , gefixeerd op geweld.

quote:
Jij had het ook al weer in de titel staan door "rechts-extremist".
Dat is hij toch ook ? Wil je dat liever niet lezen ?

quote:
Elke pagina lees ik dat het om een "racist" gaat,
Je bent bezeten met dat racismeverwijt?

quote:
heb zo mijn bedenkingen dat het hier echt een aanslag is met racistisch motief.
Klopt ..... ik denk ook van niet

quote:
Iedereen wil naar Trump wijzen dat hij hier iets mee te maken heeft.
Is toch ook zo... hij weigert een strenge wapenwetgeving.
ps.... iedereen? je overdrijft hiermee
pi_177215101
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:09 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat ze het 'een verwarde man' noemen, bijvoorbeeld?
Is hij verward dan ?
Dat is niet wat zijn medestudenten zeggen.. Die beschrijven hem als een psycho, een creep.
Ik denk dat hij net zo is als al die andere schoolshooters: gefrustreerde scholier met veel agressie, kicken op schieten.
  donderdag 15 februari 2018 @ 21:22:35 #25
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_177215206
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:19 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Is hij verward dan ?
Dat is niet wat zijn medestudenten zeggen.. Die beschrijven hem als een psycho, een creep.
Ik denk dat hij net zo is als al die andere schoolshooters: gefrustreerde scholier met veel agressie,
kicken op schieten
Als je random mensen op een school gaat doodschieten dan ben je wat mij betreft wel redelijk in de war, ja. Ongeacht of daar nu extreem-rechtse, extreem-linkse, extreem-religieuze of extreem-andere ideeën achter zitten.

Maar we willen dit soort figuren nu eenmaal graag in een groep duwen, en omdat we dan zelf niet bij die groep horen, voelen we ons goed. Zo werkt het helaas.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Overall beste user 2022 donderdag 15 februari 2018 @ 21:26:06 #26
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177215325
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:22 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Als je random mensen op een school gaat doodschieten dan ben je wat mij betreft wel redelijk in de war, ja. Ongeacht of daar nu extreem-rechtse, extreem-linkse, extreem-religieuze of extreem-andere ideeën achter zitten.

Maar we willen dit soort figuren nu eenmaal graag in een groep duwen, en omdat we dan zelf niet bij die groep horen, voelen we ons goed. Zo werkt het helaas.
Iemand op voorbaat maar verward noemen is precies hetzelfde.

Wat als hij alles helemaal uitgedacht had? Hij probeerde mee te glippen met de vluchtende kids. Dat komt mij niet verward over.

Enge gedachte hè?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177215467
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:26 schreef Ulx het volgende:

[..]

Iemand op voorbaat maar verward noemen is precies hetzelfde.

Wat als hij alles helemaal uitgedacht had? Hij probeerde mee te glippen met de vluchtende kids. Dat komt mij niet verward over.

Enge gedachte hè?
Er zijn hele slechte mensen met een bedorven geest op de wereld. Ik zou die inderdaad niet per definitie verward willen noemen.
  donderdag 15 februari 2018 @ 21:31:30 #29
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_177215509
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:30 schreef Tem het volgende:

[..]

Er zijn hele slechte mensen met een bedorven geest op de wereld. Ik zou die inderdaad niet per definitie verward willen noemen.
Goed, waar stopt in de war zijn en begint niet sporen?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Overall beste user 2022 donderdag 15 februari 2018 @ 21:33:48 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177215582
Misschien was hij inderdaad jaren getreiterd en geslagen. Dat doen de pestkoppen nu geheid nooit meer.

Misschien ging het hem daar wel om.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177215643
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:22 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Als je random mensen op een school gaat doodschieten dan ben je wat mij betreft wel redelijk in de war, ja. Ongeacht of daar nu extreem-rechtse, extreem-linkse, extreem-religieuze of extreem-andere ideeën achter zitten.

Maar we willen dit soort figuren nu eenmaal graag in een groep duwen, en omdat we dan zelf niet bij die groep horen, voelen we ons goed. Zo werkt het helaas.
Ik vind "verward" een eufemisme. 'gestoord' is beter.
"verward' suggereert alsof iemand weinig rationeel is.
Ik stop hem wat deze actie betreft in het hokje : gestoorde puber, geobsedeerd met geweld, wraaknemend op school en maatschappij. Voorlopig dus.

En dat hij daarnaast ook lid is van een extremistische groep is geen toeval. Hij is als persoon een extremist en is aangetrokken door politiek extremisme.
pi_177215774
Maar ik zie net dat een modje liever niet in TT ziet dat deze psycho ook een rechtsextremist is .
De TT is veranderd.
Tjaaaaa...... censuur ?
pi_177215778
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:31 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Goed, waar stopt in de war zijn en begint niet sporen?
Als iemand vanaf zijn jeugd af aan al niet normaal geaccepteerd gedrag vertoont, is hij dan in de war of heeft hij een defect? Ik weet de achtergrond niet van deze jongen maar verward koppel ik meer aan een tijdelijke staat van zijn. Wat ik lees is dat hij al lange tijd afwijkend gedrag vertoonde en dat het meer lijkt op een zieke geest.
  donderdag 15 februari 2018 @ 21:39:02 #34
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_177215783
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:39 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Weer een gefrustreerde scholier met een geweldsfixatie
http://www.palmbeachpost.(...)JOTRECJU7lF24MLJ6yH/

Zou hij ook verslaafd zijn aan schietspelletjes op de computer ?
Er is nooit een verband aangetoond....
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_177215845
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:38 schreef Bluesdude het volgende:
Maar ik zie net dat een modje liever niet in TT ziet dat deze psycho ook een rechtsextremist is .
De TT is veranderd.
Tjaaaaa...... censuur ?
Was er aanleiding dan hij een rechtsextremist is? Liefde voor wapens is niet alleen voorbehouden aan rechtsextremisten, zeker niet in Amerika.
  donderdag 15 februari 2018 @ 21:42:03 #36
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_177215897
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:26 schreef Ulx het volgende:

Iemand op voorbaat maar verward noemen is precies hetzelfde.
Verward is hetzelfde als extreem rechts/links/religieus????
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 15 februari 2018 @ 21:42:05 #37
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_177215899
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:40 schreef Tem het volgende:

[..]

Was er aanleiding dan hij een rechtsextremist is? Liefde voor wapens is niet alleen voorbehouden aan rechtsextremisten, zeker niet in Amerika.
Ja, een extreem-rechts type van een extreem-rechts clubje heeft geclaimd dat de schutter lid was.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_177215916
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:40 schreef Tem het volgende:

[..]

Was er aanleiding dan hij een rechtsextremist is?
Wat Janneke zei.... Cruz is een lid van een racistisch clubje
Hij is toch ook een extremist ? En zijn extremisme als persoon staat niet los van zijn keuze voor politiek extremisme.
pi_177215926
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:40 schreef Tem het volgende:

[..]

Was er aanleiding dan hij een rechtsextremist is? Liefde voor wapens is niet alleen voorbehouden aan rechtsextremisten, zeker niet in Amerika.
Vermeend lidmaatschap van een soort van Wodanboys las ik ergens.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177215988
Dan slaat de TT wijziging nergens op inderdaad.
pi_177216022
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Vermeend lidmaatschap van een soort van Wodanboys las ik ergens.
Vermeend? Het is bevestigd door een van de leiders
Deze club: https://republicofflorida.wordpress.com/
quote:
“That race whose males will not fight to death to keep and mate with their females will perish.” –
quote:
Cruz volgde paramilitaire trainingen bij de nationalistische groepering Republic of Florida. Hij zou ook lid zijn geweest van deze groep. Cruz was een 'normale witte jongen uit Florida', zegt de leider tegenover persbureau AP, Jordan Jereb.

De groepering Republic of Florida organiseert 'willekeurige demonstraties'. Ze vinden dat Florida een staat moet worden voor witte mensen. "We staan niet echt achter de dingen die hij gedaan heeft", zegt Jereb. "Maar tegelijkertijd is het logisch dat mensen gek worden in deze inherent zieke maatschappij." Onder ziekten verstaat Jereb hyper-egalitarisme en feminisme.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)m-rechtse-groepering
pi_177216069
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Vermeend lidmaatschap van een soort van Wodanboys las ik ergens.
Cruz _O-
pi_177216106
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:48 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Cruz _O-
Ja lach er maar om. Familie van hem heeft JFK vermoord.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177216147
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja lach er maar om. Familie van hem heeft JFK vermoord.
_O- hoe gek moet jij wel niet zijn.
pi_177216205
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:50 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

_O- hoe gek moet jij wel niet zijn.
Gewoon iets meer belezen dan jij. Dit was namelijk een gekscherende verwijzing naar Trump die beweerde dat de vader van Cruz betrokken was bij de moord op JFK.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177216242
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Gewoon iets meer belezen dan jij. Dit was namelijk een gekscherende verwijzing naar Trump die beweerde dat de vader van Cruz betrokken was bij de moord op JFK.
Ahah.. een Zijlstratje van je dus
pi_177216280
Waarom had hij dan zo'n antifa shirt aan op een foto? Andere fase in zijn leven?
pi_177216307
quote:
9s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:55 schreef TheJanitor het volgende:
Waarom had hij dan zo'n antifa shirt aan op een foto? Andere fase in zijn leven?
Was hij dat wel ?
Wat is de bron van die foto?

quote:
Some such trolls spread a photograph that they claimed showed the gunman, Nikolas Cruz, wearing an “antifa” (anti-fascist) shirt via online forums, blogs, and social media pages. Not only is the man shown in the photograph not shooter Nikolas Cruz, but the t-shirt that person is wearing in the picture nothing to do with the antifa movement, which has its roots in 1930s anti-fascist movements in Europe.
https://www.snopes.com/florida-shooter-antifa-shirt/


links nep-Cruz in shirt...... rechts : echte Cruz


[ Bericht 24% gewijzigd door Bluesdude op 15-02-2018 22:01:34 ]
  donderdag 15 februari 2018 @ 21:56:29 #49
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_177216316
quote:
9s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:55 schreef TheJanitor het volgende:
Waarom had hij dan zo'n antifa shirt aan op een foto? Andere fase in zijn leven?
Geen andere fase, andere dude.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_177216475
Het is voor sommige mensen kennelijk nogal lastig te bevatten dat er in de VS heel wat extreemrechtse schietgrage idioten rondlopen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177216504
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Was hij dat wel ?
Wat is de bron van die foto?

[..]

https://www.snopes.com/florida-shooter-antifa-shirt/

links nep-Cruz in shirt...... rechts : echte Cruz
[ afbeelding ]

Oh dat was weer FAKE NEWS.
pi_177216610
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:02 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Oh dat was weer FAKE NEWS.
Oke, Stevie Wonder.
pi_177216628
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:06 schreef Tem het volgende:

[..]

Oke, Stevie Wonder.
Wat?
pi_177216808


Onze Obama die 8jaar de tijd heeft gehad om er iets aan te doen sinds Sandy Hook komt ook weer even kijken hoor. :') 8 jaar.. man man man.

Iedereen weet dat geen enkele president het lang volhoud of überhaupt president word als je pro anti-gun bent.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_177216859
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:14 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Onze Obama die 8jaar de tijd heeft gehad om er iets aan te doen sinds Sandy Hook komt ook weer even kijken hoor. :') 8 jaar.. man man man.

Iedereen weet dat geen enkele president het lang volhoud of überhaupt president word als je pro anti-gun bent.
Als je de Amerikaanse politiek had gevolgd, dan had je gezien dat hij dat ook wel heeft gedaan. Alleen ben je zonder meerderheid in het congres beperkt for executive orders. Zoals die EO omtrent mensen met een psychiatrische geschiedenis die Trump vervolgens weer de nek om heeft gedraaid.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177216874
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:07 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Wat?
Die heeft gevoel voor ritme, net als jij. Vandaar de vergelijking.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 15 februari 2018 @ 22:18:21 #57
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_177216889
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:14 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Onze Obama die 8jaar de tijd heeft gehad om er iets aan te doen sinds Sandy Hook komt ook weer even kijken hoor. :') 8 jaar.. man man man.

Iedereen weet dat geen enkele president het lang volhoud of überhaupt president word als je pro anti-gun bent.
Je doelt op de Obama-wet die het voor geschifte personen moeilijker maakte om aan wapens te komen, en die door Trump net is afgeschaft?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_177217008
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:18 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Je doelt op de Obama-wet die het voor geschifte personen moeilijker maakte om aan wapens te komen, en die door Trump net is afgeschaft?
Die wet was sowieso al bijzonder, omdat de wapenlobby echt sterk is in de VS en deze wet al met pijn en moeite is..eh..was gerealiseerd.
pi_177217101
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:22 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Die wet was sowieso al bijzonder, omdat de wapenlobby echt sterk is in de VS en deze wet al met pijn en moeite is..eh..was gerealiseerd.
Het was geen wet, maar een executive order. Die kan een president eenzijdig uitvaardigen. Probleem is dus dat een volgende president hem ook gewoon weer eenzijdig in kan trekken.
Ik zie niet in wat er zo opzienbarend is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177217292
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:18 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Je doelt op de Obama-wet die het voor geschifte personen moeilijker maakte om aan wapens te komen, en die door Trump net is afgeschaft?
Geen enkele wet of order zal er in Amerika tot leiden dat er geen wapens toegankelijk zijn, indien ze verboden worden komen diegene die wapens willen hebben wel op een of andere manier aan. (schietscholen en clubs of jagen)

Er kan blijven gehamerd worden op gun-laws maar dat gaat hem nooit worden, ook die "geschiften-wet" is complete nonsense die totaal geen invloed heeft op realiteit, leuk voor in de media en daarom is deze wet er ook doorheen gekomen, omdat het een schijnwet/order is.
In Nederland kan je ook gewoon een AK-47 bestellen en word bezorgd via PostNL, in Amerika zijn zo veel wapens, denk dat wij dat niet kunnen voorstellen, dit zal altijd zo blijven.

Er zullen altijd instabiele figuren rondlopen op deze wereld, gun laws hebben daar niets mee te maken, als ze geen geweren gebruiken zullen ze wel op een andere manier wapens gebruiken of maken. (zie Breivik)
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_177217389
Eerst klagen over het feit dat een voorgaande president niets deed en vervolgens claimen dat er niets aan gedaan kan worden. Lekker consequent wel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177217443
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:34 schreef Monolith het volgende:
Eerst klagen over het feit dat een voorgaande president niets deed en vervolgens claimen dat er niets aan gedaan kan worden. Lekker consequent wel.
Dat is omdat er destijds tegen Obama werd gedaan alsof hij een God was, en nu is Trump verantwoordelijk. tijdens Sandy Hook had niemand het over Obama.

Dan moet Obama ook niet in de media trots lopen doen, dit is gewoon een Amerikaans probleem wat geen enkele president kan tackelen, ook de aankomende 5 niet.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_177217594
De beschikbaarheid van wapens maakt wel dat dit enkel in Amerika voorkomt. People kill people, ja maar een automatisch wapen maakt dat wel even een stuk eenvoudiger.

Ik ben bang dat de gun law er nooit doorkomt in Amerika, maar ik denk zeker wel dat je veel voorkomt door wapens te verbieden.
met her in the burgerking, fell in love at the soda-machine
pi_177217621
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het was geen wet, maar een executive order. Die kan een president eenzijdig uitvaardigen. Probleem is dus dat een volgende president hem ook gewoon weer eenzijdig in kan trekken.
Ik zie niet in wat er zo opzienbarend is.
Ah, dat onderscheid herkende ik niet. Dank.

Opzienbarend niet per se maar elke stap "tegen" de wapenlobby is er een die meteen van alle kanten tegengewerkt wordt vanuit diezelfde lobby.
pi_177217717
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dat is omdat er destijds tegen Obama werd gedaan alsof hij een God was, en nu is Trump verantwoordelijk. tijdens Sandy Hook had niemand het over Obama.

Dan moet Obama ook niet in de media trots lopen doen, dit is gewoon een Amerikaans probleem wat geen enkele president kan tackelen, ook de aankomende 5 niet.
Wat een onsamenhangend gebrabbel. Leren ze jullie niet meer om iets fatsoenlijk te onderbouwen tegenwoordig?
Dat jij een of ander misplaatst Messiascomplex hebt als het op Obama aankomt lijkt me allereerst niet zo relevant.
Daarnaast is het vrij simpel. Het gaat niet om of er iets plaats vindt of niet. Dat heb je niet direct in de hand. Wel kun je maatregelen nemen om het risico in te perken. Obama heeft nog iets gedaan, al was hij met handen en voeten gebonden omdat vrijwel alle republikeinen en ook een aantal democraten in het congres in de zak van de NRA zitten.
Maar het kleine beetje wat Obama kon doen en deed, werd doodleuk teruggedraaid door Trump. Volkomen terecht om je daarover te beklagen natuurlijk.

Daarbij is het ook een volstrekte drogreden om te stellen dat omdat iets niet volledig te volkomen is, er maar niets aan gedaan moet worden. Verkeersdoden zijn ook niet geheel te voorkomen, maar in Nederland toch zowel in relatieve als absolute zin fors gedaald sinds de jaren '70. Hetzelfde valt best te bewerkstelligen met de juiste politieke wil.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177217853
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:42 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ah, dat onderscheid herkende ik niet. Dank.

Opzienbarend niet per se maar elke stap "tegen" de wapenlobby is er een die meteen van alle kanten tegengewerkt wordt vanuit diezelfde lobby.
Tja, tenzij ze de president in hun zak hebben kunnen die niet veel doen aan een executive order. Het probleem is dat enkel een deel van de democraten in het congres voorstander is van strengere wapenwetgeving.

In individuele staten varieert de wetgeving wel, maar even naar een andere staat om zwaardere wapens in te slaan is ook niet heel moeilijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177218001
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat een onsamenhangend gebrabbel. Leren ze jullie niet meer om iets fatsoenlijk te onderbouwen tegenwoordig?
Dat jij een of ander misplaatst Messiascomplex hebt als het op Obama aankomt lijkt me allereerst niet zo relevant.
Daarnaast is het vrij simpel. Het gaat niet om of er iets plaats vindt of niet. Dat heb je niet direct in de hand. Wel kun je maatregelen nemen om het risico in te perken. Obama heeft nog iets gedaan, al was hij met handen en voeten gebonden omdat vrijwel alle republikeinen en ook een aantal democraten in het congres in de zak van de NRA zitten.
Maar het kleine beetje wat Obama kon doen en deed, werd doodleuk teruggedraaid door Trump. Volkomen terecht om je daarover te beklagen natuurlijk.

Daarbij is het ook een volstrekte drogreden om te stellen dat omdat iets niet volledig te volkomen is, er maar niets aan gedaan moet worden. Verkeersdoden zijn ook niet geheel te voorkomen, maar in Nederland toch zowel in relatieve als absolute zin fors gedaald sinds de jaren '70. Hetzelfde valt best te bewerkstelligen met de juiste politieke wil.
Het komt er ook op neer dat het Amerikaanse volk ook zelf veel te trots is om hun wapens af te moeten staan, dat zal nooit gebeuren.

En over je verkeersdoden verhaaltje, de doden zijn verminderd omdat auto's veiliger zijn geworden, er gebeuren veel meer ongelukken de afgelopen jaren, er zijn ook veel verkeersongevallen waarbij er drank of drugs in het spel is, wat ook hier verboden is, maar toch zitten er mensen dronken en high achter het stuur. (zie vader transavia piloot)
Beetje beetje rare redenatie en onsamenhangend gebrabbel, ik snap je punt maar dit komt niet door de politiek, die ontwerpen geen veiligere auto's.

Ook al zijn wapens verboden in America, diegene die het willen zullen echt wel aan een wapen kunnen komen, want zie zelfs Breivik komt in het schattige Noorwegen aan semi automatische wapens!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_177218506
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dat is omdat er destijds tegen Obama werd gedaan alsof hij een God was, en nu is Trump verantwoordelijk. tijdens Sandy Hook had niemand het over Obama.

Dan moet Obama ook niet in de media trots lopen doen, dit is gewoon een Amerikaans probleem wat geen enkele president kan tackelen, ook de aankomende 5 niet.
Je kunt natuurlijk wel maatregelen inlassen om te zorgen dat het voor risico-groepen moeilijker is om aan een wapen te komen. Lijkt me niets mis mee. Dat het voorkomt is geen reden om te zeggen: we doen verder niets.
pi_177218545
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het komt er ook op neer dat het Amerikaanse volk ook zelf veel te trots is om hun wapens af te moeten staan, dat zal nooit gebeuren.
Generaliseren is nooit verstandig. Allereerst heeft nog niet de helft van de huishoudens een wapen. Ook al is de publieke opinie weer wat verschoven het laatste decennium, de meerderheid wil nog steeds sterkere restricties op wapenbezit.
Daarnaast heeft ook niemand het gehad over 'alle wapens verbieden'. Maatregelen liggen veel vaker in de lijn van background checks, beperken van automatische wapens, grote magazijnen of andere middelen waarmee flinke schade aangericht kan worden en ga zo maar door.

quote:
En over je verkeersdoden verhaaltje, de doden zijn verminderd omdat auto veiliger zijn geworden, er gebeuren veel meer ongelukken de afgelopen jaren, er zijn ook veel verkeersongevallen waarbij er drank of drugs in het spel is, wat ook hier verboden is, maar toch zitten er mensen dronken en high achter het stuur. (zie vader transavia piloot)
Beetje beetje rare redenatie en onsamenhangend gebrabbel, ik snap je punt maar dit komt niet door de politiek, die ontwerpen geen veiligere auto's.
Schattig hoor dat je met je beperkte intellect probeert te spiegelen, maar je slaat de plank helaas behoorlijk mis.
Het aantal verkeersdoden is pakweg een kwart van het aantal in de jaren '70 in absolute zin met een veelvoud aan verkeer, zo uit mijn hoofd al een factor zes meer auto's. De veiligheid van auto's verklaart maar een klein deel van de daling, de helft van de slachtoffers op het hoogtepunt waren geen automobilisten en bij automobilisten spelen ook nog een hoop andere oorzaken.
De verplichting van de gordel, andere indeling van de infrastructuur, eindeloze campagnes tegen rijden met drank op en ga zo maar door zijn belangrijkste oorzaken van de daling geweest.


quote:
Ook al zijn wapens verboden in America, diegene die het willen zullen echt wel aan een wapen kunnen komen, want zie zelfs Breivik komt in het schattige Noorwegen aan semi automatische wapens!
Wat snapte je ook alweer precies niet aan 'je kunt incidenten niet voorkomen, maar wel reduceren'?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177218560
Als de overige klasgenoten ook wapens hadden gehad waren er veel doden bespaard gebleven.
pi_177218684
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:21 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Als de overige klasgenoten ook wapens hadden gehad waren er veel doden bespaard gebleven.
En jij gelooft dat echt?
Hoe meer wapens in omloop, hoe normaler men het gaat zien, hoe meer gefrustreerde pubers op scholen eerder naar die wapens grijpen en scholieren neerknallen.
Om nog niet te denken aan het wapengeweld buiten de scholen door jongeren en volwassenen die massaal altijd wapens dragen.

In dit geval waren er geen klasgenoten meer, want Cruz zat niet meer op school.
Een verdorven geest had dan iets gedaan met een beschermend vest, beschermende auto voor de deur, bommen bij de ingang...
pi_177218739
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:21 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Als de overige klasgenoten ook wapens hadden gehad waren er veel doden bespaard gebleven.
Goeie grap.
pi_177218749
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:27 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

En jij gelooft dat echt?
Hoe meer wapens in omloop, hoe normaler men het gaat zien, hoe meer gefrustreerde pubers op scholen eerder naar die wapens grijpen en scholieren neerknallen.
Om nog niet te denken aan het wapengeweld buiten de scholen door jongeren en volwassenen die massaal altijd wapens dragen.

In dit geval waren er geen klasgenoten meer, want Cruz zat niet meer op school.
Een verdorven geest had dan iets gedaan met een beschermend vest, beschermende auto voor de deur, bommen bij de ingang...
Zoals eerder aangegeven, ook als je alle wapens zou verbieden, kun je er illegaal alsnog aan komen. Dan kun je iedereen afknallen want niemand kan zich verdedigen. Als iedereen eenwapen draagt, ligt de schutter neer voordat hij zijn eerste slachtoffer maakt. Het meest logische zou dus een wapenverplichting voor iedereen zijn.
pi_177218805
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:30 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:

[..]

Zoals eerder aangegeven, ook als je alle wapens zou verbieden, kun je er illegaal alsnog aan komen. Dan kun je iedereen afknallen want niemand kan zich verdedigen. Als iedereen eenwapen draagt, ligt de schutter neer voordat hij zijn eerste slachtoffer maakt. Het meest logische zou dus een wapenverplichting voor iedereen zijn.
:')
pi_177218858
Altijd lastig als je niet kunt zien of je te maken hebt met een echte user of met een clichégenerator.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 15 februari 2018 @ 23:39:56 #76
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177218935
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:26 schreef Bluesdude het volgende:
En zoals altijd...... de republikeinen blokkeren strengere wapenwetten.
Ik kan hun argument wel goed begrijpen hoor.

Iedereen hoort het recht te hebben zichzelf te verdedigen.
Niet alleen tegen criminelen, maar ook tegen de overheid.

Ik ben best wel pro-gun, maar alleen als vergunningen goed uitgegeven worden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177218943
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Schattig hoor dat je met je beperkte intellect probeert te spiegelen, maar je slaat de plank helaas behoorlijk mis.
Het aantal verkeersdoden is pakweg een kwart van het aantal in de jaren '70 in absolute zin met een veelvoud aan verkeer, zo uit mijn hoofd al een factor zes meer auto's. De veiligheid van auto's verklaart maar een klein deel van de daling, de helft van de slachtoffers op het hoogtepunt waren geen automobilisten en bij automobilisten spelen ook nog een hoop andere oorzaken.
De verplichting van de gordel, andere indeling van de infrastructuur, eindeloze campagnes tegen rijden met drank op en ga zo maar door zijn belangrijkste oorzaken van de daling geweest.
Je brengt me nu echt aan het lachen, sorry maar hier laat ik mijn avond niet aan verpesten.

Laten we maar weer ontopic gaan want discussiëren over auto's uit de jaren 70 of auto's die rond dit tijdperk gemaakt zijn met 25+ airbags heeft weinig toevoeging voor dit topic, en in mijn ogen een aardige tijdsverspilling.

Veel succes met de aankomende jaren dat je telkens weer in herhaling moet vallen over gun-laws, ik heb al medelijden met je. Reduceren klinkt mooi op papier, maar in werkelijkheid gaat dat geen baat hebben tegenover dit soort incidenten.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_177218963
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:30 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:

[..]

Zoals eerder aangegeven, ook als je alle wapens zou verbieden, kun je er illegaal alsnog aan komen. Dan kun je iedereen afknallen want niemand kan zich verdedigen.
Jaja..... in theorie kan iemand nu de straat opgaan en fietsers en voetgangers neerknallen..Die zijn bijna altijd ongewapend.
Maar dat gebeurt niet. Omdat men dat niet wilt en wie het wel zou willen heeft geen wapen in Nederland. Men moet veel moeite doen om illegaal een wapen te kopen.
Daarbij is er een algemene afkeer van wapenbezit in Nederland en dat weerhoudt mensen er van legaal of illegaal zo'n ding te bezitten en wat jij voorstelt is dat er zoveel mogelijk wapens moet zijn bij zoveel mogelijk mensen

quote:
Als iedereen eenwapen draagt, ligt de schutter neer voordat hij zijn eerste slachtoffer maakt. Het meest logische zou dus een wapenverplichting voor iedereen zijn.
dream on...... jij wil een samenleving met vele schietpartijen, met vele doden, met vele ontwrichtingen en een agressieve moraal.
pi_177219027
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:41 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jaja..... in theorie kan iemand nu de straat opgaan en fietsers en voetgangers neerknallen..Die zijn bijna altijd ongewapend.
Maar dat gebeurt niet. Omdat men dat niet wilt en wie het wel zou willen heeft geen wapen in Nederland. Men moet veel moeite doen om illegaal een wapen te kopen.
Daarbij is er een algemene afkeer van wapenbezit in Nederland en dat weerhoudt mensen er van legaal of illegaal zo'n ding te bezitten en wat jij voorstelt is dat er zoveel mogelijk wapens moet zijn bij zoveel mogelijk mensen

[..]

dream on...... jij wil een samenleving met vele schietpartijen, met vele doden, met vele ontwrichtingen en een agressieve moraal.
Tristan vergeten? Daarnaast verafschuw ik geweld en jij legt mij woorden in de mond dat ik een ontwrichte samenleving wil met veel schietpartijen. Wat een bizarre ongefundeerde aanname.
pi_177219035
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:40 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Je brengt me nu echt aan het lachen, sorry maar hier laat ik mijn avond niet aan verpesten.

Laten we maar weer ontopic gaan want discussiëren over auto's uit de jaren 70 of auto's die rond dit tijdperk gemaakt zijn met 25+ airbags heeft weinig toevoeging voor dit topic, en in mijn ogen een aardige tijdsverspilling.
Heeft inderdaad niet zoveel zin, aangezien je niet echt in staat lijkt tot een inhoudelijke discussie op basis van argumenten.

quote:
Veel succes met de aankomende jaren dat je telkens weer in herhaling moet vallen over gun-laws, ik heb al medelijden met je. Reduceren klinkt mooi op papier, maar in werkelijkheid gaat dat geen baat hebben tegenover dit soort incidenten.
Ik zie geen argument. Ik zie je alleen maar je mantra's herkauwen. Dat de VS qua aantal vuurwapendoden per inwoner een keer of 10-15 zo hoog ligt als in het gros van de Europese landen zegt genoeg. Daar valt heel wat winst te behalen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177219040
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:39 schreef Harvest89 het volgende:

Iedereen hoort het recht te hebben zichzelf te verdedigen.

jaja en iedereen hoort het recht te hebben gevrijwaard te blijven van agressieve ventjes met wapens. Dat recht wordt met een strenge wapenwetgeving meer gerealiseerd dan in een triggerloving samenleving. Hoera voor Nederland... die veel minder doden door vuurwapens heeft dan de USA en nog veel minder dit soort massamoorden.

En dat idee van met geweld de eigen overheid bestrijden is helemaal bezopen in een democratie. In de USA is het ook vaak een smoes voor machogedrag, geilen op wapens.
pi_177219143
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:44 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:

[..]

Tristan vergeten?
Nee..... maar in de USA gebeurt dit soort shootings veel vaker dan in Nederland.
En waarom is dat..... omdat men strenger het wapenbezit beperkt, zodat nieuwe Tristans minder kans hebben een wapen te verwerven

quote:
Daarnaast verafschuw ik geweld en jij legt mij woorden in de mond dat ik een ontwrichte samenleving wil met veel schietpartijen. Wat een bizarre ongefundeerde aanname.
Nee hoor,,,,,, ik interpreteer jouw horrorfantasie van zoveel mogelijk mensen die wapens dagelijks dragen.
  donderdag 15 februari 2018 @ 23:52:25 #83
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177219193
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:45 schreef Bluesdude het volgende:
jaja en iedereen hoort het recht te hebben gevrijwaard te blijven van agressieve ventjes met wapens.
En die agressieve ventjes met wapens verschijnen steeds meer. En de wapenloze burger is machteloos ertegen, lijkt wel een cuckold.

Als criminaliteit steeds meer toeneemt, en regeringen steeds meer macht krijgen, vind ik wapens voor burgers geen slecht idee.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177219228
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

En die agressieve ventjes met wapens verschijnen steeds meer. En de wapenloze burger is machteloos ertegen, lijkt wel een cuckold.

Als criminaliteit steeds meer toeneemt, en regeringen steeds meer macht krijgen, vind ik wapens voor burgers geen slecht idee.
En zodra je hem een wapen in de hand duwt wordt die (ongetrainde) wapenloze burger ineens een ware Rambo die competent genoeg is om zichzelf en anderen te beschermen?
pi_177219239
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

En die agressieve ventjes met wapens verschijnen steeds meer.
Zoals Nikolas Cruz.... In Nederland had hij niet de wapens zomaar in de winkel kunnen kopen.
En ook via het buitenland per internet, moet hij een vergunning aanvragen
Daarom gebeuren deze moordpartijen veel minder in Nederland.
Jouw oplossing is juist meer moordpartijen mogelijk maken.
pi_177219243
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:54 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

En zodra je hem een wapen in de hand duwt wordt die (ongetrainde) wapenloze burger ineens een ware Rambo die competent genoeg is om zichzelf en anderen te beschermen?
Dat zien we toch in de VS? Elke dag wel weer een heroïsch verhaal van een rechtgeaarde burger die weer een misdrijf heeft voorkomen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 15 februari 2018 @ 23:55:31 #87
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177219250
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:54 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

En zodra je hem een wapen in de hand duwt wordt die (ongetrainde) wapenloze burger ineens een ware Rambo die competent genoeg is om zichzelf en anderen te beschermen?
Hij heeft in ieder geval een kans om zichzelf te beschermen.
En je kunt best een wet maken waarin je eerst een examen moet doen voordat je een geweer mag kopen, net zoals bij een rijbewijs bijvoorbeeld.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177219256
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:50 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee..... maar in de USA gebeurt dit soort shootings veel vaker dan in Nederland.
En waarom is dat..... omdat men strenger het wapenbezit beperkt, zodat nieuwe Tristans minder kans hebben een wapen te verwerven

[..]

Nee hoor,,,,,, ik interpreteer jouw horrorfantasie van zoveel mogelijk mensen die wapens dagelijks dragen.
Ja maar jij wil een samenleving waarin gordon iedereen kont voor kont afgaat totdat hij iedereen heeft gehad en dan weer van voor af aan begint. Dat is mijn interpretatie van jouw ideale samenleving.
  donderdag 15 februari 2018 @ 23:57:19 #89
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177219286
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:54 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Zoals Nikolas Cruz.... In Nederland had hij niet de wapens zomaar in de winkel kunnen kopen.
En ook via het buitenland per internet, moet hij een vergunning aanvragen
Daarom gebeuren deze moordpartijen veel minder in Nederland.
Jouw oplossing is juist meer moordpartijen mogelijk maken.
Een van de grootste redenen waarom dit in NL minder gebeurt is omdat we goede zorg en sociale voorzieningen hebben. Maar gezien de huidige koers gaat dat waarschijnlijk in de toekomt ook steeds slechter worden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177219320
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:55 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:

[..]

Ja maar jij wil een samenleving waarin gordon iedereen kont voor kont afgaat totdat hij iedereen heeft gehad en dan weer van voor af aan begint.
Dat is jouw horrorfantasie. Het is ook horror die ik niet wil.
Gelukkig is Gordon geen psychopathische verkrachter

quote:
Dat is mijn interpretatie van jouw ideale samenleving.
Ik beschrijf de situatie zoals die in Nederland is... stukken veiliger dan de USA, en jij wilt nog meer mensen die dagelijks wapens dragen dan nu is in de USA.
Nog meer moorden
pi_177219386
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:58 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat is jouw horrorfantasie.
Het is ook horror die ik niet wil

[..]

Ik beschrijf de situatie zoals die in Nederland is... stukken veiliger dan de USA, en jij wilt nog meer mensen die dagelijks wapens dragen dan nu is in de USA.
Nog meer moorden
Dus jij wil een maatschappij waarin alleen moordenaars illegale wapens hebben en dat onschuldige burgers ongewapend afgeslacht worden.
pi_177219442
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:02 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:

[..]

Dus jij wil een maatschappij waarin alleen moordenaars illegale wapens hebben en dat onschuldige burgers ongewapend afgeslacht worden.
Ik wil dus geen maatschappij waar vele burgers elkaar neerknallen..... en dat wil jij wel.
De overheid moet streng, strenger en strengst het wapenbezit tegengaan.
Dat is veel veiliger dan een groot aantal wapens in omloop brengen en mensen aanmoedigen dagelijks wapens te dragen ..
Nu ben ik in mijn omgeving in mijn hele leven geen moord/dode tegengekomen, ook niet met een wapen. Maar die kans wordt groter als men massaal wapens draagt altijd.
En scholieren wapens geven is helemaal crimineel. Direct die ouders, schoolleiding en politici voor de rechter slepen.
pi_177219482
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:07 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik wil dus geen maatschappij waar vele burgers elkaar neerknallen..... en dat wil jij wel.
De overheid moet streng, strenger en strengst het wapenbezit tegengaan.
Dat is veel veiliger dan een groot aantal wapens in omloop brengen en mensen aanmoedigen dagelijks wapens te dragen ..
Nu ben ik in mijn omgeving in mijn hele leven geen moord/dode tegengekomen, ook niet met een wapen. Maar die kans wordt groter als men massaal wapens draagt altijd.
En scholieren wapens geven is helemaal crimineel. Direct die ouders, schoolleiding en politici voor de rechter slepen.
Dus jij wil een soort noord korea in nederland waarin de overheid de bevolking onderdrukt, je wil dus eigenlijk een totalitaire dictatuur.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 00:14:14 #94
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_177219508
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

En die agressieve ventjes met wapens verschijnen steeds meer. En de wapenloze burger is machteloos ertegen, lijkt wel een cuckold.

Als criminaliteit steeds meer toeneemt, en regeringen steeds meer macht krijgen, vind ik wapens voor burgers geen slecht idee.
En met dit soort ideeën werk je het dus in de hand.

Er zijn zó veel slachtoffers gevallen door shootings.. Wat moet er nog gebeuren voordat men daar inziet dat wapens niet normaal zijn?

De NRA zit ook zo vuistdiep in de politiek daar. En iedereen in het congres daar (veelal republikeinen) die gun control laws hebben tegengehouden hebben veel bloed aan hun handen

Bizar land
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_177219546
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:11 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:

[..]

Dus jij wil een soort noord korea in nederland waarin de overheid de bevolking onderdrukt, je wil dus eigenlijk een totalitaire dictatuur.
Jemig, wat ben jij een vieze etter. Constant iemand woorden in de mond leggen, tzou bijna lood kunnen zijn.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 16 februari 2018 @ 00:19:49 #96
319979 Fok-it
All is well
pi_177219559
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:11 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:

[..]

Dus jij wil een soort noord korea in nederland waarin de overheid de bevolking onderdrukt, je wil dus eigenlijk een totalitaire dictatuur.
Ja want de bevolking niet volledige toegang tot wapens geven staat gelijk aan een totalitaire dictatuur natuurlijk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177219564
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:18 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Jemig, wat ben jij een vieze etter. Constant iemand woorden in de mond leggen, tzou bijna lood kunnen zijn.
Volgens mij moet jij eerst een teruglezen, hij begint met mij woorden in de mond te leggen, ik toon alleen aan dat als je dit doet je geen normale discussie kunt voeren, maar hij begrijpt dit niet want hij blijft happen.
pi_177219600
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:20 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij eerst een teruglezen, hij begint met mij woorden in de mond te leggen, ik toon alleen aan dat als je dit doet je geen normale discussie kunt voeren, maar hij begrijpt dit niet want hij blijft happen.
Ik moet niks, hij begint, wat was zijn bedoeling dan? Doe eens een gok ofzo?

Je toon staat mij totaal niet aan, neem eens contact op met iemand die zichzelf wel op je niveau communicatief goed gedraagt oid.

Neem me niet kwalijk als ik je even verkeerd had verstaan.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 16 februari 2018 @ 00:25:10 #99
319979 Fok-it
All is well
pi_177219604
Een vergunning krijgt een Amerikaan na het beantwoorden van enkele vragen en het overhandigen van een soort verklaring van goed gedrag''

Begin hier eerst maar eens mee
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 16 februari 2018 @ 00:27:18 #100
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177219617
Een regering die steeds meer Noord-Koreaanse symptonen vertoont zoals bijvoorbeeld een sleepwet maken, een referendum afschaffen, en censuur in willen voeren is gevaarlijk.

Als in de toekomst ook de zorg en sociale voorzieningen verder versoberen met als gevolg natuurlijk een gigantische criminaliteit, dan koop ik toch lekker een wapen hoor. Of dat nu mag of niet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 00:29:51 #101
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177219635
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:14 schreef richolio het volgende:

[..]

En met dit soort ideeën werk je het dus in de hand.

Er zijn zó veel slachtoffers gevallen door shootings.. Wat moet er nog gebeuren voordat men daar inziet dat wapens niet normaal zijn?

De NRA zit ook zo vuistdiep in de politiek daar. En iedereen in het congres daar (veelal republikeinen) die gun control laws hebben tegengehouden hebben veel bloed aan hun handen

Bizar land
Bizar inderdaad. Dat mensen zichzelf en hun gezin willen verdedigen tegen verkrachters, drugsdealers, inbrekers en ander tuig. Wat bezielt ze toch?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177219638
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:24 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Ik moet niks, hij begint, wat was zijn bedoeling dan? Doe eens een gok ofzo?

Je toon staat mij totaal niet aan, neem eens contact op met iemand die zichzelf wel op je niveau communicatief goed gedraagt oid.

Neem me niet kwalijk als ik je even verkeerd had verstaan.
Zijn bedoeling was om een legitieme discussie te saboteren door bizarre aannames en onwaarheden te verspreiden. En dat neem ik je wel kwalijk, vooral omdat jij in je leven zelf heel veel ellende hebt meegemaakt en weet hoe het is om in een diep dal te zitten, darvan verwacht ik op zijn minst begrip en nederigheid.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 00:44:17 #103
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_177219720
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Bizar inderdaad. Dat mensen zichzelf en hun gezin willen verdedigen tegen verkrachters, drugsdealers, inbrekers en ander tuig. Wat bezielt ze toch?
Laten we heel de wereld wapens geven, komt vast goed
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_177219788
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:44 schreef richolio het volgende:

[..]

Laten we heel de wereld wapens geven, komt vast goed
Waarom niet? Werkt prima in Zwitserland
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 03:13:50 #105
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_177220624
Thoughts and prayers en andere blablabla .....

Ze dronken in Washington een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  vrijdag 16 februari 2018 @ 03:17:21 #106
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_177220635
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Bizar inderdaad. Dat mensen zichzelf en hun gezin willen verdedigen tegen verkrachters, drugsdealers, inbrekers en ander tuig. Wat bezielt ze toch?
Het middel is dus duidelijk 1000x dodelijker dan de kwaal, suffie.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  vrijdag 16 februari 2018 @ 04:11:28 #107
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_177220831
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Bizar inderdaad. Dat mensen zichzelf en hun gezin willen verdedigen tegen verkrachters, drugsdealers, inbrekers en ander tuig. Wat bezielt ze toch?
Je bedoelt dat verkrachters, drugsdealers en overvallers makkelijker aan de slag kunnen door direct een wapen op iemand te richten :P Je kan dan duizend wapens in je huis hebben liggen, dan nog ben je te laat.

Je bent altijd te traag tegen iemand die al weet wat hij van plan is.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 februari 2018 @ 05:30:03 #108
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177221975
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:51 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Waarom niet? Werkt prima in Zwitserland
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Zug_massacre
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177222441


Binnenkort bij uw kinderen op school.?
´
pi_177222505
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 04:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Je bedoelt dat verkrachters, drugsdealers en overvallers makkelijker aan de slag kunnen door direct een wapen op iemand te richten :P Je kan dan duizend wapens in je huis hebben liggen, dan nog ben je te laat.

Je bent altijd te traag tegen iemand die al weet wat hij van plan is.
Precies, want die verkrachters, drugsdealers en overvallers zijn voorbereid en de onschuldige burgers niet. Kans is dus groter dat die onschuldig burgers gelijk worden doodgeschoten.
ROBODEMONS..................|:(
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 februari 2018 @ 07:35:20 #111
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177222686
Lachen. Drugsdealers in je huis doodschieten.

- Wat deed die daar?
- Wat zegt de kartelbaas?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 07:47:41 #112
80382 manny
30 is best veel
pi_177222782
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:51 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Waarom niet? Werkt prima in Zwitserland
Waarom niet ? bij die vraag kun je onderstaand hulpje gebruiken Ik noem het de Patrick Kluivert regel.

Dus bij dit soort vraagstukken vraag je jezelf af "zou Patrick Kluivert hier mee kunnen omgaan ?"

Indien nee: niet doen. Indien ja. Stel de vraag nog een keer, maar dan met Rapper Sjors als naam.

Dus afschaffen snelheidslimiet snelwegen, het referendum, wapens vrijgeven. Scoort alllemaal al een "nee" in de eerste ronde van de test. Niet doen dus.

Keep it simple.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 16 februari 2018 @ 07:50:28 #113
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_177222812
quote:
13s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 06:55 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Precies, want die verkrachters, drugsdealers en overvallers zijn voorbereid en de onschuldige burgers niet. Kans is dus groter dat die onschuldig burgers gelijk worden doodgeschoten.
Kans is nog groter dat de onschuldige burgers (of diens partner of kinderen) doodgeschoten worden bij een ongeluk of bij een al te effectieve poging tot zelfmoord.

Zoals Manny hierboven al zegt: stel dat Patrick Kluivert een vuurwapen zou hebben. Zouden boeven dan moeten vrezen, of zou iedereen dan moeten vrezen?
pi_177222845
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 07:47 schreef manny het volgende:

[..]

Waarom niet ? bij die vraag kun je onderstaand hulpje gebruiken Ik noem het de Patrick Kluivert regel.

Dus bij dit soort vraagstukken vraag je jezelf af "zou Patrick Kluivert hier mee kunnen omgaan ?"

Indien nee: niet doen. Indien ja. Stel de vraag nog een keer, maar dan met Rapper Sjors als naam.

Dus afschaffen snelheidslimiet snelwegen, het referendum, wapens vrijgeven. Scoort alllemaal al een "nee" in de eerste ronde van de test. Niet doen dus.

Keep it simple.
:D

_O_
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 08:03:25 #115
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_177222960
De Patrick Kluivert regel _O_
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 16 februari 2018 @ 08:37:02 #116
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177223298
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 08:55:11 #117
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177223578
Het leek mij al onwaarschijnlijk, een latino in een white supremacist groep. Die leider wilde of aandacht, of hij heeft zich oprecht vergist in de naam.

Blijkbaar wordt hij door de lokale autoriteiten niet al te serieus genomen.
pi_177223886
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 08:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Het leek mij al onwaarschijnlijk, een latino in een white supremacist groep. Die leider wilde of aandacht, of hij heeft zich oprecht vergist in de naam.

Blijkbaar wordt hij door de lokale autoriteiten niet al te serieus genomen.
Die gast is gewoon wit. Zie de foto's. Hij voelt zich wit, Is een rechtsextremist en wit supremist.

Als het om Marokkanen gaat roepen jullie geen racisme omdat Marokko geen ras is. Nu zeggen jullie het tegenovergestelde. Wees eens consistent.
pi_177223943
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dat is omdat er destijds tegen Obama werd gedaan alsof hij een God was, en nu is Trump verantwoordelijk. tijdens Sandy Hook had niemand het over Obama.

Dan moet Obama ook niet in de media trots lopen doen, dit is gewoon een Amerikaans probleem wat geen enkele president kan tackelen, ook de aankomende 5 niet.
Misschien dat Obama hier ook iets tegen wilde doen? Uiteraard geblokkeerd door de machtige wapenlobby.

Ik ben zelf in de VS geweest dit jaar. En hoe makkelijk je bij een sportwinkel wapens kunt kopen die geen ander doel hebben dan mensen doden is schrikbarend.

Echt, je hebt het niet over een handvuurwapen om jezelf ennranch mee te verdedigen als je overvallen wordt. Of een jachtgeweer.

Ar15's shotguns waar je vrij snel 16 Shells me kunt afschieten, semi automatische geweren waarmee je vooral makkelijk een schoolklas mee doorzeeft.

Trump en zijn puppets bidden en condoleren met rechts. Met links geven ze de wapenlobby meer macht en ruimte. Zelf wonen, werken ze op plekken met bewapende bewakers, dikke muren en flinke hekken.

Je hoeft wapens echt niet meteen volledig af te schaffen. Jachtwapens en kleine vuurwapens toestaan maar semi automaten niet zou voor dit soort mass shooting al enorm helpen denk ik.
Whatever...
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 februari 2018 @ 11:13:42 #120
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177226215
National Rifle Association calls for ban on ‘schools’

quote:
After a further mass shootings at a US school, the National Rifle Association has insisted that the only way to prevent further tragedies of this nature is to finally implement a ban ‘schools’.

Yesterday’s shooting at the Marjory Stoneman Douglas High School left at least 17 people dead and forced the NRA to call for immediate changes to existing legislation.

NRA spokesperson Chuck Williams told reporters, “This is a terrible moment for the United States, and our hearts go out to all of those affected, but now is the time to acknowledge that this senseless act would never have happened if it wasn’t for this so-called ‘school’.

“People will say that an education is an inalienable right of all Americans and that it was core to the vision of this country’s forefathers, but we live in very different times now, and clearly something needs to be done.

“It won’t be popular, and people will obviously resist the change, but in order to protect this nation’s children, it is now the time to finally ban schools.

He went on, “Do you know how many school massacres there are in Chad? None. Do you know why? Because they don’t have an organised secondary school system.

“The evidence is right there in front of us if only people would open their eyes and see it.”

When asked if tighter gun control laws could also have perhaps prevented the Florida school shooting, Williams said such suggestions were simply ‘grasping at straws’.

He went on, “Some people will make knee-jerk assumptions on why this tragic event occurred for political purposes, but I would ask you all not to lose sight of the fact that these children were gathered in a convenient place of learning.

“Columbine, Virginia Tech, Sandy Hook and now Parkland Florida. Education is at the root of all these tragedies.

“High-powered assault rifles don’t kill children, schools do.”
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 11:52:17 #121
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177227255
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:13 schreef Starmanelon het volgende:

[..]

Die gast is gewoon wit. Zie de foto's. Hij voelt zich wit, Is een rechtsextremist en wit supremist.
Hij is helemaal niet blank, hij ziet eruit als een typische Mexicaan met Spaans en inheems Zuid-Amerikaans bloed.

Verder is er - behalve wat gehoax door 4Chan - nog weinig bekend over zijn denkbeelden, dus hoe hij zich voelt en dat het een ''rechtsextremist'' zou zijn is speculatie.

Het klopt dat ''Marokkaan'' geen ras is, maar blank zijn ze ook niet. Verder is er niet zoiets als een ''Marokkaan supremacist'' maar sluiten White Supremacist groepen meestal mensen zonder Scandinavisch / Germaans / Anglo-Saksische uiterlijk wel uit.

Wat ik zeg is volkomen logisch en normaal, jij bent degene die steeds als en gebeten hond reageert en doet alsof ik racisme verdedig, terwijl ik gewoon bij de feiten blijf.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 12:23:19 #122
8369 speknek
Another day another slay
pi_177228196
Spanjaarden zijn gewoon blank. En White Supremacisten sluiten mensen met een Spaanse achtergrond helemaal niet uit. The National Review maakte daar een bijtend commentaar over:

quote:
They complain that white men are blamed for all of society’s troubles, that racial and ethnic pride is permitted to everyone except whites (no one has informed the Irish Americans of this), and that they are being “displaced” by immigrants. A Charlottesville protester named Nicholas J. Fuentes, raging against the “rootless transnational elite,” vows: “You will not replace us.”

I have reviewed the passenger manifest of the Mayflower, and there is not a single “Fuentes” to be found.
http://www.nationalreview(...)ts-what-do-they-want

En natuurlijk



Dat mensen Cruz als wit zien blijkt ook wel uit deze thread dat we pas halverwege het eerste deel zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 12:43:32 #123
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177228765
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:16 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Misschien dat Obama hier ook iets tegen wilde doen? Uiteraard geblokkeerd door de machtige wapenlobby.

Ik ben zelf in de VS geweest dit jaar. En hoe makkelijk je bij een sportwinkel wapens kunt kopen die geen ander doel hebben dan mensen doden is schrikbarend.

Echt, je hebt het niet over een handvuurwapen om jezelf ennranch mee te verdedigen als je overvallen wordt. Of een jachtgeweer.

Ar15's shotguns waar je vrij snel 16 Shells me kunt afschieten, semi automatische geweren waarmee je vooral makkelijk een schoolklas mee doorzeeft.

Trump en zijn puppets bidden en condoleren met rechts. Met links geven ze de wapenlobby meer macht en ruimte. Zelf wonen, werken ze op plekken met bewapende bewakers, dikke muren en flinke hekken.

Je hoeft wapens echt niet meteen volledig af te schaffen. Jachtwapens en kleine vuurwapens toestaan maar semi automaten niet zou voor dit soort mass shooting al enorm helpen denk ik.
Een van de redenen waarom veel mensen die automatische geweren willen hebben is om zichzelf te verdedigen tegen een toekomstige dictatuur.

Goede zaak vind ik. Bewapen jezelf en waak tegen de politiestaat, in plaats van om te buigen en je alles laten gevallen als volk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177228840
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Een van de redenen waarom veel mensen die automatische geweren willen hebben is om zichzelf te verdedigen tegen een toekomstige dictatuur.

Dat is ook een smoes voor machogedrag.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 12:46:38 #125
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177228845
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:23 schreef speknek het volgende:
En White Supremacisten sluiten mensen met een Spaanse achtergrond helemaal niet uit.
Ze zijn er zeker geen fan van hoor.
Ik denk dat ze het als een soort klassensysteem zien. Wit staat bovenaan, en op de tweede plaats komt het Spaans/Latino uiterlijk. Zwarten en Semieten/Joden staan waarschijnlijk helemaal onderaan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 12:48:09 #126
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177228877
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:46 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat is ook een smoes voor machogedrag.
Onzin.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 12:55:16 #127
8369 speknek
Another day another slay
pi_177229136
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Een van de redenen waarom veel mensen die automatische geweren willen hebben is om zichzelf te verdedigen tegen een toekomstige dictatuur.

Goede zaak vind ik. Bewapen jezelf en waak tegen de politiestaat, in plaats van om te buigen en je alles laten gevallen als volk.
Het leidt alleen maar tot een politiestaat. De politie in de VS rijdt rond in legermaterieel om zich te wapenen tegen het volk en heeft een beleid van eerst schieten, daarna vragen.

En bewapenen tegen de overheid, ahahaha.

Veel succes met het neerschieten van een intercontinentale raket met je pistool, buiten de dampkring. Je AR gaat veel uitrichten, tegen een hellfire van zes kilometer afstand.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 12:55:33 #128
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_177229149
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Een van de redenen waarom veel mensen die automatische geweren willen hebben is om zichzelf te verdedigen tegen een toekomstige dictatuur.

Goede zaak vind ik. Bewapen jezelf en waak tegen de politiestaat, in plaats van om te buigen en je alles laten gevallen als volk.
Die survival gasten maken net zoveel kans tegen een leger, als gamers en nerds tegen de Zombie-apocalyps. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Hyperdude op 16-02-2018 13:05:12 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:01:10 #129
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_177229339
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Een van de redenen waarom veel mensen die automatische geweren willen hebben is om zichzelf te verdedigen tegen een toekomstige dictatuur.

Goede zaak vind ik. Bewapen jezelf en waak tegen de politiestaat, in plaats van om te buigen en je alles laten gevallen als volk.
Dat is natuurlijk ook een goede zaak opzich.

Maar intussen lijkt men gewoon lui op hun reet te zitten terwijl Amerika in een politiestaat veranderd. Als het zo belangrijk is voor ze, waarom protesteert niemand dan bijvoorbeeld tegen de verregaande spionage van de NSA of de politie die langzaam in het leger veranderd? (waar de grap ook nog is dat de politie steeds zwaardere wapens krijgt vanwege alle wapens die tegen hen gebruikt wordt.)

Ik kan dus niet geloven dat Amerikanen wapens willen houden tegen een mogelijke dictatuur. Sterker nog, ik denk dat Amerikanen juist zelf op een dictatuur aansturen. Onder de angst van een mogelijke aanslag geven ze gewillig de ene na de andere vrijheid op.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:05:11 #130
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177229476
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:55 schreef speknek het volgende:

[..]

Het leidt alleen maar tot een politiestaat. De politie in de VS rijdt rond in legermaterieel om zich te wapenen tegen het volk en heeft een beleid van eerst schieten, daarna vragen.

En bewapenen tegen de overheid, ahahaha.

Veel succes met het neerschieten van een intercontinentale raket met je pistool, buiten de dampkring. Je AR gaat veel uitrichten, tegen een hellfire van zes kilometer afstand.
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:55 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Die survival gasten maken net zoveel kans tegen een leger, als gamers en nerds tegen de Zombie-acopalyps. :')
Mensen zijn al helemaal kansloos als er een dictatuur/politiestaat komt en ze hebben niks van wapens. Een bewapend volk kan tenminste nog wat weerstand bieden.

Beter strijdend sterven dan te sterven als een wapenloze pannenkoek.

Wat als de Duitse burgers 80 jaar terug allemaal bewapend waren? of de Russen 100 jaar terug? Zouden die erge dictaturen er dan gekomen zijn?

En als die heilstaten er wel waren gekomen dan hadden ze een veel groter probleem dan dat handjevol verzetsmensen/partizanen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177229713
Mensen die zeggen aanvalswapens nodig te hebben en daardoor juist de veroorzaker zijn van het probleem dat men zegt te hebben :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_177230147
Een gewone vraag van een domme muts: Waarom heeft de gemiddelde Amerikaan een wapen nodig als het allemaal zo goed geregeld is in de USA?
Want iedereen heeft daar toch dezelfde kansen, er wordt daar absoluut niet gediscrimineerd, vrouwen en mannen zijn volkomen gelijkwaardig, iedereen mag denken en zeggen en schrijven en geloven wat hij wil?
Hoe komt het dan dat daar regelmatig scholieren hun klasgenootjes afslachten?
Wat leren ze daar op school? Als ik Grease weer eens bekijk, lijkt het alsof Walt Disney dit gemaakt heeft.
Waarom schoot Sandy Danny niet neer toen hij haar zo vernederde tegenover zijn vrienden? Dat zou heel wat realistischer overkomen?

Kortom: Amerika moet heel snel zijn grote bek eens houden.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:23:56 #133
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_177230172
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:23 schreef Hiddendoe het volgende:
Een gewone vraag van een domme muts: Waarom heeft de gemiddelde Amerikaan een wapen nodig als het allemaal zo goed geregeld is in de USA?
omdat RIGHT 2 BEAR ARMS HURRDURRDURRR
pi_177230217
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:23 schreef Twiitch het volgende:

[..]

omdat RIGHT 2 BEAR ARMS HURRDURRDURRR
Ik versta er niks van. Kan je dat eens herhalen?
In normaal Nederlands.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:26:12 #135
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_177230242
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:25 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ik versta er niks van. Kan je dat eens herhalen?
In normaal Nederlands.
Ok. RECHT OP BEREN ARMEN HURRDURRDURRR
pi_177230288
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:26 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ok. RECHT OP BEREN ARMEN HURRDURRDURRR
Begrijp ik je goed? Iedereen heeft het recht om wapens te dragen vanwege zelfverdediging?
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:29:38 #137
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_177230339
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:27 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Begrijp ik je goed? Iedereen heeft het recht om wapens te dragen vanwege zelfverdediging?
Wanneer je gaat tornen aan wapenbezit wijzen de Amerikanen naar het tweede amendement van de Amerikaanse grondwet, oftewel "the right of the people to keep and bear arms". Ik ben overigens faliekant tegen particulier wapenbezit.
pi_177230405
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:29 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Wanneer je gaat tornen aan wapenbezit wijzen de Amerikanen naar het tweede amendement van de Amerikaanse grondwet, oftewel "the right of the people to keep and bear arms". Ik ben overigens faliekant tegen particulier wapenbezit.
Ik ook. Want dit amendement geeft mij, als vrouw zijnde, dus het recht om elke man neer te schieten.
Want ik ervaar dat als een bedreiging.
Amerika is compleet van de pot gerukt.
pi_177230460
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

[..]

Mensen zijn al helemaal kansloos als er een dictatuur/politiestaat komt en ze hebben niks van wapens. Een bewapend volk kan tenminste nog wat weerstand bieden.
Ja, dat scenario is net zo waarschijnlijk als dat onze aarde wordt getroffen door een meteoriet en ons wegvaagt. Als je daarmee rekening moet houden heb je geen leven meer. En sowieso; hoe ga je je met je AK tegen het leger van bijvoorbeeld de VS verzetten? :')
pi_177230507
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, dat scenario is net zo waarschijnlijk als dat onze aarde wordt getroffen door een meteoriet en ons wegvaagt. Als je daarmee rekening moet houden heb je geen leven meer. En sowieso; hoe ga je je met je AK tegen het leger van bijvoorbeeld de VS verzetten? :')
een beetje zoals de taliban dat doet?
..///
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:36:26 #141
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_177230533
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:33 schreef Xa1pt het volgende:
En sowieso; hoe ga je je met je AK tegen het leger van bijvoorbeeld de VS verzetten? :')
Niet natuurlijk. Maar het is stoer om dat te roepen op de buurt bbq, terwijl je die AK met die van je buurman vergelijkt.
pi_177230627
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:36 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Niet natuurlijk. Maar het is stoer om dat te roepen op de buurt bbq, terwijl je die AK met die van je buurman vergelijkt.
Beetje micropenissen compenseren terwijl je een McHeartattack aar binnen schrokt en wegspoelt met dat piswater van bier dat ze hebben.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:39:53 #143
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_177230645
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Beetje micropenissen compenseren terwijl je een McHeartattack aar binnen schrokt en wegspoelt met dat piswater van bier dat ze hebben.
Als ze echt chic willen doen drinken ze Heineken.
pi_177230723

Zolang dit het beeld is wat wij moeten hebben van de USA, moet de USA niet zeiken over een paar kapotgeschoten leerlingen.

:( :( :(
pi_177230811
Las Vegas massamoord oktober 2017

quote:
Inside the 32nd floor room from where he committed the deadliest mass shooting in modern U.S. history, Paddock had 23 guns, believed to have been transported in 10 suitcases.
http://metro.co.uk/2017/1(...)6972676/?ito=cbshare

Wie gelooft nog die smoes dat Paddock dit arsenaal aanlegde om het land te redden van een theoretische dictatuur ?
Welnee..... hij geilde op die wapens, hij kwam klaar op die macht mensen te vermoorden.
Machogedrag.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:45:26 #146
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_177230828
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:33 schreef Xa1pt het volgende:
En sowieso; hoe ga je je met je AK tegen het leger van bijvoorbeeld de VS verzetten?
Daarom heeft de iets te dikke buurtwachter tegenwoordig ook gewoon een tank in de schuur staan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_177230847
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:39 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Als ze echt chic willen doen drinken ze Heineken.
Die arme kolonialen...ik zou ook in 't rond gaan schieten dan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:49:02 #148
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_177230923
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 februari 2018 @ 13:50:09 #149
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177230944
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook een goede zaak opzich.

Maar intussen lijkt men gewoon lui op hun reet te zitten terwijl Amerika in een politiestaat veranderd. Als het zo belangrijk is voor ze, waarom protesteert niemand dan bijvoorbeeld tegen de verregaande spionage van de NSA of de politie die langzaam in het leger veranderd? (waar de grap ook nog is dat de politie steeds zwaardere wapens krijgt vanwege alle wapens die tegen hen gebruikt wordt.)

Ik kan dus niet geloven dat Amerikanen wapens willen houden tegen een mogelijke dictatuur. Sterker nog, ik denk dat Amerikanen juist zelf op een dictatuur aansturen. Onder de angst van een mogelijke aanslag geven ze gewillig de ene na de andere vrijheid op.
Het is echt heel gek dat de militiatypes niets doen tegen de huidige regering. Zo raar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:58:06 #150
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177231160
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:50 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het is echt heel gek dat de militiatypes niets doen tegen de huidige regering. Zo raar.
De "militia" die ik heb gezien in een paar docu's willen niet tegen de staat vechten, maar willen met rust gelaten worden.

Er zijn een paar nieuwe gemeenschappen gevormd bestaande uit mensen die hun eigen huizen bouwen,tot de tand toe bewapend zijn, en ook geen belasting betalen.

Ze willen niets te maken hebben met de government en de rest van de VS.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 februari 2018 @ 14:04:08 #151
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177231343
Ja klopt. Gewoon geen belasting betalen en als je daar gezeik mee krijgt open je het vuur.

En die dochters, tja, waarom zegt Big Government dat je daar niet aan mag zitten als vader of leider van de groep?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177231356
quote:
Police: No connection between Florida school shooter and far-right militia
https://www.jta.org/2018/(...)nd-far-right-militia

quote:
Having breathlessly reported that Florida gunman Nikolas Cruz was a member of a white supremacist group, media outlets across the world failed to issue retractions when it emerged that this story was completely fake news.

The farce began when the Anti-Defamation League and Associated Press reported that a representative of the Republic of Florida Militia, a group that believes in a “white ethnostate,” told them that Cruz was a member of the organization.

However, it quickly emerged that the story had begun as a prank on the notorious 4chan messaging board after members had convinced another individual, Jordan Jereb, to falsely tell the media that Cruz was an “affiliate” of the white supremacist group.
https://www.newswars.com/(...)-group-not-retracted
  vrijdag 16 februari 2018 @ 14:09:20 #153
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177231499
Heeft het Nederlandse nieuws de schutter ook als rechtsextremist bestempeld?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177231602
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:45 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Daarom heeft de iets te dikke buurtwachter tegenwoordig ook gewoon een tank in de schuur staan.
En Amerikaanse burgers kopen tegenwoordig massaal Apaches in.
pi_177231603
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:58 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

De "militia" die ik heb gezien in een paar docu's willen niet tegen de staat vechten, maar willen met rust gelaten worden.

Er zijn een paar nieuwe gemeenschappen gevormd bestaande uit mensen die hun eigen huizen bouwen,tot de tand toe bewapend zijn, en ook geen belasting betalen.

Ze willen niets te maken hebben met de government en de rest van de VS.
Het is niet dat ze niet willen, het is meer dat ze weten dat ze binnen 10 minuutjes in de pan gehakt gaan worden mocht het zover komen :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_177231626
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:58 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

De "militia" die ik heb gezien in een paar docu's willen niet tegen de staat vechten
Nee, wie wil dat wel? :') Je wapenen om nog tegen de staat kunnen te vechten slaat helemaal nergens op.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 14:14:59 #157
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_177231667
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_177231918
quote:
Cruz always had his hair short and had a penchant for wearing patriotic shirts that “seemed really extreme, like hating on” Islam, Parodie said. The suspected gunman would also deride Muslims as “terrorists and bombers.”“ I’ve seen him wear a Trump hat,” the student said.
https://www.thedailybeast(...)-douglas-high-school
  vrijdag 16 februari 2018 @ 15:02:56 #159
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_177232703
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 16 februari 2018 @ 15:29:31 #160
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177233231
quote:
Ja want dat is ook echt Trumps fout. :')

Wat een hysterisch wijf.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 15:31:26 #161
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_177233266
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja want dat is ook echt Trumps fout. :')

Dat staat er niet, misschien moet je nog een keer lezen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_177233279
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja want dat is ook echt Trumps fout. :')

Wat een hysterisch wijf.
Die neemt niet echt de moeite om wapenbezit voor risicogroepen te reduceren en is dikke vriendjes met de lobby, dus ik kan me voorstellen dat je dat nogal een holle tweet vindt.
pi_177233321
Gewoon wapens verbieden en vervolgens 'thoughts and prayers' sturen naar mensen die hun wapens zijn verloren. Als 'thoughts and prayers' goed genoeg zijn voor families die een dierbare zijn verloren, dan zijn ze ook goed genoeg voor mensen die hun wapens zijn verloren :)
  vrijdag 16 februari 2018 @ 15:38:29 #164
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177233396
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja want dat is ook echt Trumps fout. :')

Wat een hysterisch wijf.
Sterker nog, als zij gewoon een wapen bij zich had gehad had ze de dader kunnen uitschakelen. Het is dus ook wel deels haar eigen schuld.
And so is the past
pi_177233491
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Een van de redenen waarom veel mensen die automatische geweren willen hebben is om zichzelf te verdedigen tegen een toekomstige dictatuur.

Goede zaak vind ik. Bewapen jezelf en waak tegen de politiestaat, in plaats van om te buigen en je alles laten gevallen als volk.
Natuurlijk. Met een ar15 verdedig je jezelf tegen een tank.

Tot nu toe heeft geen leger een volk dat echt niet meer wil kunnen tegenhouden. Met name omdat dat leger ook deel is van de bevolking.

Pas als de politie en het leger, de bewapende delen van de staat, zelf niet tegen hun bevolking wil vechten raakt een regering zijn macht kwijt.

De bewapening van de tegenpartij maakt weinig uit.
Whatever...
  vrijdag 16 februari 2018 @ 15:42:12 #166
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_177233494
In plaats van #thoughtsandprayers is het nu #seesomethingsaysomething _O_

Ze gaan deze oorlog winnen jongens, one tweet at a time _O_
  vrijdag 16 februari 2018 @ 15:51:07 #168
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177233718
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:38 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Sterker nog, als zij gewoon een wapen bij zich had gehad had ze de dader kunnen uitschakelen. Het is dus ook wel deels haar eigen schuld.
Grof gezegd, maar het klopt eigenlijk wel.
Het waren nu allemaal lammetjes die het wachten waren op een wolf.

Zorg dus dat je een wolf bent en geen schaap.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 februari 2018 @ 15:51:52 #169
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177233736
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:42 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Natuurlijk. Met een ar15 verdedig je jezelf tegen een tank.

Daarom is het noodzakelijk dat Big Government nu eindelijk eens dat onchristelijke verbod op antitankwapens, mijnen, Hellfire raketten en 30mm gatlingguns voor de gewone burger afschaft.

2nd Amendment FTW.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 februari 2018 @ 15:52:22 #170
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177233747
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Grof gezegd, maar het klopt eigenlijk wel.
Het waren nu allemaal lammetjes die het wachten waren op een wolf.

Zorg dus dat je een wolf bent en geen schaap.
Precies. Net zoals Nikolas.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 15:52:59 #171
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177233763
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:42 schreef Spanky78 het volgende:
Pas als de politie en het leger, de bewapende delen van de staat, zelf niet tegen hun bevolking wil vechten raakt een regering zijn macht kwijt.
Precies.
En daarom is het van belang dat burgers zich bewapenen om te kunnen vechten.
Zodat de moraal van de politie of het leger afneemt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177233769
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:38 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Sterker nog, als zij gewoon een wapen bij zich had gehad had ze de dader kunnen uitschakelen. Het is dus ook wel deels haar eigen schuld.
Man man man.
pi_177233786
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Precies.
En daarom is het van belang dat burgers zich bewapenen om te kunnen vechten.
Zodat de moraal van de politie of het leger afneemt.
Ja, lekker met je AK-47 een gevechtsvliegtuig neerhalen.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 15:56:10 #174
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177233853
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, lekker met je AK-47 een gevechtsvliegtuig neerhalen.
Waarom kom je nu steeds met een AK-47 aan man. Volgens mij haten veel Amerikanen dat wapen, want het is Russisch = Communist.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177233938
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Precies.
En daarom is het van belang dat burgers zich bewapenen om te kunnen vechten.
Zodat de moraal van de politie of het leger afneemt.
Syrie 2.0. Geweldig plan man.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 februari 2018 @ 15:59:35 #176
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177233947
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, lekker met je AK-47 een gevechtsvliegtuig neerhalen.
Misschien is asymmetrische oorlog beter. Beetje een vrachtwagen met kunstmest en diesel laten ploffen bij overheidsgebouwen. IED's. Dat soort dingen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177233950
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Precies.
En daarom is het van belang dat burgers zich bewapenen om te kunnen vechten.
Zodat de moraal van de politie of het leger afneemt.
Wat moet jij je kut voelen dat het in Nederland niet kan.

Mooi
pi_177234012
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Precies.
En daarom is het van belang dat burgers zich bewapenen om te kunnen vechten.
Zodat de moraal van de politie of het leger afneemt.
(Mogelijk) bewapende burgers hebben juist voor de kloof tussen politie en burger gezorgd. De politie hier hoeft zich niet echt zorgen te maken dat ze doodgeschoten worden als ze iemand aanhouden voor een kapot achterlicht. Daar wel, dus dan begin je al met een verhoogde waakzaamheid en een grotere kans op escalatie. Het "moraal" van de politie verhard alleen maar met een oplopende wapenwedloop tussen de twee groepen.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 16:02:42 #179
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177234042
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Wat moet jij je kut voelen dat het in Nederland niet kan.

Mooi
Inderdaad wel jammer.
Maar zoals ik al eerder zei, als de NL overheid en samenleving zich nog enger gaat gedragen dan nu, dan koop ik er een.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 februari 2018 @ 16:03:13 #180
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177234055
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:01 schreef zuchtje het volgende:

[..]

(Mogelijk) bewapende burgers hebben juist voor de kloof tussen politie en burger gezorgd. De politie hier hoeft zich niet echt zorgen te maken dat ze doodgeschoten worden als ze iemand aanhouden voor een kapot achterlicht. Daar wel, dus dan begin je al met een verhoogde waakzaamheid en een grotere kans op escalatie. Het "moraal" van de politie verhard alleen maar met een oplopende wapenwedloop tussen de twee groepen.
Op zich kun je beveiligingscamera's en politiedrones ook bewapenen. Dan kan de politie dat veilig vanuit de bunker doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177234091
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:02 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Inderdaad wel jammer.
Maar zoals ik al eerder zei, als de NL overheid en samenleving zich nog enger gaat gedragen dan nu, dan koop ik er een.
Hoi Tristan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_177234121
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:02 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Inderdaad wel jammer.
Hoe jammer ?

quote:
Maar zoals ik al eerder zei, als de NL overheid en samenleving zich nog enger gaat gedragen dan nu, dan koop ik er een.
Dat gaat niet gebeuren he, zou je hierdoor vroegtijdig kunnen sterven door emotie?
pi_177234197
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:02 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Inderdaad wel jammer.
Maar zoals ik al eerder zei, als de NL overheid en samenleving zich nog enger gaat gedragen dan nu, dan koop ik er een.
De overheid en samenleving verander je hier niet door. Je kunt beter wat beter je best doen om te integreren, of een andere plek op de wereld vinden om te wonen.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 16:11:27 #184
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177234223
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hoi Tristan.
Bizarre post. Doe normaal man.
Ik ben niet van plan om een heel winkelcentrum vol onschuldige mensen neer te knallen.
Maar pure zelfverdediging tegen tuig en overheid.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177234250
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:11 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Bizarre post. Doe normaal man.
Ik ben niet van plan om een heel winkelcentrum vol onschuldige mensen neer te knallen.
Maar pure zelfverdediging tegen tuig en overheid.
Jouw post is daarmee echt volstrekt normaal. :')
  vrijdag 16 februari 2018 @ 16:13:22 #186
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_177234260
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:11 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik ben niet van plan om een heel winkelcentrum vol onschuldige mensen neer te knallen.
maar wat dan wel¿ :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_177234276
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:11 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Bizarre post. Doe normaal man.
Ik ben niet van plan om een heel winkelcentrum vol onschuldige mensen neer te knallen.
Maar pure zelfverdediging tegen tuig en overheid.
Jezelf proberen te verdedigen tegen de overheid verlies je waarschijnlijk. Je kunt wel slachtoffers maken, maar dat zal ze niet tegenhouden.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 16 februari 2018 @ 16:14:13 #188
319979 Fok-it
All is well
pi_177234277
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:12 schreef Deckard het volgende:

[..]

Jouw post is daarmee echt volstrekt normaal. :')
Je praat tegen een Limburgse pvvgekkie. What else is new
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177234288
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:42 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Fake News
Waarom is dit fake:
Die student die zei dit niet? Verzonnen door een schrijver ?
Of die student zei dat wel, maar hij loog?
Hoe weet je dat ?

quote:
Cruz always had his hair short and had a penchant for wearing patriotic shirts that “seemed really extreme, like hating on” Islam, Parodie said. The suspected gunman would also deride Muslims as “terrorists and bombers.”“ I’ve seen him wear a Trump hat,” the student said.
pi_177234290
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je praat tegen een Limburgse pvvgekkie. What else is new
Die moet zijn hond nog even een beurt geven en in iemand zijn brievenbus pissen. Het is tenslotte al bijna weekend.
pi_177234300
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:11 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Bizarre post. Doe normaal man.
Ik ben niet van plan om een heel winkelcentrum vol onschuldige mensen neer te knallen.
Maar pure zelfverdediging tegen tuig en overheid.
Actie-reactie, met je bizarre posts vol met vuurwapenverheerlijking.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 16:17:03 #192
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177234316
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:13 schreef wise het volgende:

[..]

maar wat dan wel¿ :')
Laten we er maar over ophouden, want ik heb al twee keer uitgelegd wat dan wel.

Hier is een eerdere post van mij in dit topic, wat ik zeg lijkt me vrij duidelijk:
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:27 schreef Harvest89 het volgende:
Een regering die steeds meer Noord-Koreaanse symptonen vertoont zoals bijvoorbeeld een sleepwet maken, een referendum afschaffen, en censuur in willen voeren is gevaarlijk.

Als in de toekomst ook de zorg en sociale voorzieningen verder versoberen met als gevolg natuurlijk een gigantische criminaliteit, dan koop ik toch lekker een wapen hoor. Of dat nu mag of niet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177234333
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:02 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Inderdaad wel jammer.
Maar zoals ik al eerder zei, als de NL overheid en samenleving zich nog enger gaat gedragen dan nu, dan koop ik er een.
En je snapt niet dat jij een van die engerds ben?

De meerderheid van de bevolking doet aan zelfverdediging dwz men wil dat de overheid namens hun het wapenbezit streng beperkt.
Jij bent een gevaar met je wapenliefde en men verdedigt zich via de overheid tegen jou
  vrijdag 16 februari 2018 @ 16:19:48 #194
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177234375
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:14 schreef zuchtje het volgende:
Jezelf proberen te verdedigen tegen de overheid verlies je waarschijnlijk
Dat maakt me niets uit.
Ik wil gewoon de kans hebben om mij te kunnen verdedigen, ook al verlies ik.

Ik ga niet bewijze van als een cuckold met mijn hoofd in het zand, en kont omhoog, wachtend tot iemand me verkracht. :')

Dat mag jij gerust doen, maar ik vecht liever.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177234514
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat maakt me niets uit.
Ik wil gewoon de kans hebben om mij te kunnen verdedigen, ook al verlies ik.

Ik ga niet bewijze van als een cuckold met mijn hoofd in het zand, en kont omhoog, wachtend tot iemand me verkracht. :')

Dat mag jij gerust doen, maar ik vecht liever.
Ah, je bent een bangepoepert die weinig om zijn toekomst, of buren geeft. Prima, dan zul je waarschijnlijk toch niet gemist worden.
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 februari 2018 @ 16:28:32 #196
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177234548
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat maakt me niets uit.
Ik wil gewoon de kans hebben om mij te kunnen verdedigen, ook al verlies ik.

Ik ga niet bewijze van als een cuckold met mijn hoofd in het zand, en kont omhoog, wachtend tot iemand me verkracht. :')

Dat mag jij gerust doen, maar ik vecht liever.
Tenzij het onterecht of buitensporigwas en je de gevangenis in moet. Dan krijg je geen wapen mee als je moet douchen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 16:34:58 #197
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177234690
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:26 schreef zuchtje het volgende:

[..]

Ah, je bent een bangepoepert die weinig om zijn toekomst, of buren geeft. Prima, dan zul je waarschijnlijk toch niet gemist worden.
Onsmakelijke reactie. :{w
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 februari 2018 @ 16:36:14 #198
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177234732
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Onsmakelijke reactie. :{w
Je zit niet in de safespace, snowflake.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 16:37:32 #199
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_177234756
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:02 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Inderdaad wel jammer.
Maar zoals ik al eerder zei, als de NL overheid en samenleving zich nog enger gaat gedragen dan nu, dan koop ik er een.
Beetje paranoia wel dit man. Wat doet de overheid en de samenleving dat jij een wapen wil?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 16 februari 2018 @ 16:38:14 #200
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_177234772
Thoughts and prayers....


Lieve Satan, Heer van het Duister,

Nog bedankt voor de miljoenen campagnegeld die de NRA door uw influisteringen in mijn herverkiezingsfonds heeft gestort.

Dank u voor de vlotte leugens waarmee ik in staat ben deze uiterst lucratieve zelfverrijking te rechtvaardigen.

Ik dank u voor de gemoedrust waarmee u mij zegent, terwijl ik de beelden van slachtoffers en nabestaanden tot mij neem.

Dank u voor de naieve idioten, die zich willoos door mijn politieke spel laten gebruiken, om twijfel te zaaien, om het debat te verstoren.

Ik wil u danken voor de vrijheid die we hier genieten om, zonder enig risico, de meest efficiente moordmachines aan te schaffen die de wereld ooit gezien heeft. Het was natuurlijk ook U die met uw nobele opstand tegen die walgelijke Jahweh, de vrijheid in de eerste plaats geschapen heeft.

Ik wil U vragen mij in Oktober nogmaals te zegenen met een verkiezingsoverwinning, zodat ik Uw glorieuze werk hier op deze aardkloot kan voortzetten.

Als laatste wil ik u vragen, om de jongeheer Cruz, mocht hij de doodstraf ontvangen, neder te laten dalen ter helle, alwaar hij deelgenoot zal worden van Uw hoogste eerbetoon.

In de naam van de Zwarte, de Onheilige, amen.

(Gebed van een willekeurige GOP congressman)
Op het scherp van de snede.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 16:40:02 #201
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177234814
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:37 schreef richolio het volgende:

[..]

Beetje paranoia wel dit man. Wat doet de overheid en de samenleving dat jij een wapen wil?
Nog niet zo veel.
Maar zoals ik al eerder zei, als het in de toekomst erger wordt (en dat verwacht ik wel) dan wil ik graag een wapen.

Weet zeker dat ik niet de enige ben die er zo over denkt in dit land.
En enorm veel mensen maken zich terecht zorgen over de toekomst van NL.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177234832
quote:
Police across the nation are now on alert for possible copycat shootings following the mass shooting at a South Florida high school on Wednesday that left 17 people dead.

Law enforcement officials have responded to threats in several states, including many posted on social media, of possible school attacks since the murders in Parkland, Fla. Some school districts, wary of threats, have cancelled school.

Police in Fayetteville, Ark. arrested a student who threatened to "shoot up the school like they did in Florida" on Thursday, though the police assessed that the student did not plan on carrying out the threat and the school held classes on Friday.

And a high school student in Spartanburg, S.C. was arrested after posting a photo on Snapchat captioned "Round 2 of Florida tomorrow" while wearing a mask and holding what resembled an assault rifle similar to the one used in Wednesday's murders.

An official from the Spartanburg County Sheriff's Office told local news station WHNS on Thursday that police determined the post was "intended as a joke" and did not intent to carry out a copycat attack, but the school district responded by increasing security at the school.

Police also arrested and charged 18-year-old Alwin Chen in Germantown, Maryland on Thursday for arriving at school with a loaded handgun and knife, according to the Montgomery County Police report.

A similar post on social media "referring to the recent school shooting in Florida" on the night of the Florida shooting led to the arrest of a high school student in Ohio for "Inducing Panic a Felony of the 2nd degree," police said.
http://thehill.com/blogs/(...)le-copycat-shootings
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_177234913
Amerikaans onderwijs onder de republikeinen. Lekker aan het creationisme terwijl er iedere minuut een geestelijk beperkte kan binnenstormen met een halfautomaat.

En uiteraard moeilijk doen over computerspellen.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 17:01:18 #204
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_177235295
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nog niet zo veel.
Maar zoals ik al eerder zei, als het in de toekomst erger wordt (en dat verwacht ik wel) dan wil ik graag een wapen.

Weet zeker dat ik niet de enige ben die er zo over denkt in dit land.
En enorm veel mensen maken zich terecht zorgen over de toekomst van NL.
Zorgen maken over je toekomst is logisch en menselijk, maar ik zie onze overheid nou niet echt de verkeerde kant op gaan eigenlijk
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_177235512
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat maakt me niets uit.
Ik wil gewoon de kans hebben om mij te kunnen verdedigen, ook al verlies ik.

Ik ga niet bewijze van als een cuckold met mijn hoofd in het zand, en kont omhoog, wachtend tot iemand me verkracht. :')

Dat mag jij gerust doen, maar ik vecht liever.
Je zit hier op een publieke website, dat weet je.
pi_177235650
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Waarom kom je nu steeds met een AK-47 aan man. Volgens mij haten veel Amerikanen dat wapen, want het is Russisch = Communist.
Dan neem je een M16 ofzo, of een ander wapen. Je gaat er niks mee kunnen beginnen tegen een legermacht van een politiestaat.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 17:20:56 #207
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177235702
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan neem je een M16 ofzo, of een ander wapen. Je gaat er niks mee kunnen beginnen tegen een legermacht van een politiestaat.
Het is in elk geval beter dan niets.
Liever strijdend ten onder, dan buigend ten onder.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177235732
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:20 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het is in elk geval beter dan niets.
Liever strijdend ten onder, dan buigend ten onder.
En aangezien je geen wapen kunt bemachtigen zul je wel buigend ten onder gaan.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 17:23:26 #209
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177235759
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]

En aangezien je geen wapen kunt bemachtigen zul je wel buigend ten onder gaan.
Dat zeg jij. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177235864
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat zeg jij. :')
Dat gaat gebeuren

Je gaat hard in je O genomen worden.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 17:30:58 #211
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177235871
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:30 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat gaat gebeuren

Je gaat hard in je O genomen worden.
Oke man, blijkbaar weet je dan meer dan ik.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177235886
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:30 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Oke man, blijkbaar weet je dan meer dan ik.
Sowieso
  vrijdag 16 februari 2018 @ 17:34:01 #213
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177235899
Laten we het ontopic houden verder.

Wordt er in Amerika ook onderzocht hoe het kan dat iemand zo zwaar doordraait dat hij onschuldige tieners gaat afknallen, of wordt er alleen puur gehaat op die wapenwet?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 17:35:18 #214
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177235908
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:32 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Sowieso
Hou eens op gast.
je kunt altijd aan een wapen komen, legaal of niet.
Tenzij je elke dag eenzaam en alleen op een zolderkamer woont zonder contacten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177235964
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:34 schreef Harvest89 het volgende:
Laten we het ontopic houden verder.
Als jij ons verteld dat jij persoonlijk in Nederland ook een bloedbad zou kunnen aanrichten als je toegang had tot een vuurwapen dan is dat redelijk ontopic.

quote:
Wordt er in Amerika ook onderzocht hoe het kan dat iemand zo zwaar doordraait dat hij onschuldige tieners gaat afknallen, of wordt er alleen puur gehaat op die wapenwet?
Schets ons eens een uitgebreider beeld van jouw gedachten en we hebben wel een vrij compleet plaatje hier.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Hou eens op gast.
je kunt altijd aan een wapen komen, legaal of niet.
Tenzij je elke dag eenzaam en alleen op een zolderkamer woont zonder contacten.
Iemand heeft al een cct'je naar de Aivd gedaan dus dat hoef je zelf niet meer te doen.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 17:43:42 #216
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177236015
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:39 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Als jij ons verteld dat jij persoonlijk in Nederland ook een bloedbad zou kunnen aanrichten als je toegang had tot een vuurwapen dan is dat redelijk ontopic.

[..]

Schets ons eens een uitgebreider beeld van jouw gedachten en we hebben wel een vrij compleet plaatje hier.

[..]

Iemand heeft al een cct'je naar de Aivd gedaan dus dat hoef je zelf niet meer te doen.
Wat ben jij voor een trieste kneus.

Voor mij part stuur je 10 cc'tjes naar de Aivd, verspilling van overheidsgeld zou ik zeggen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 17:51:16 #217
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_177236113
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wat ben jij voor een trieste kneus.

Voor mij part stuur je 10 cc'tjes naar de Aivd, verspilling van overheidsgeld zou ik zeggen.
Nee man. Iemand doet gevaarlijke praat (met overigens een vreemde fascinatie voor "buigen") over wapens op het Internet. Iemand anders brengt de autoriteiten op de hoogte. Zo iemand is een held en zeker geen kneus!!
Op het scherp van de snede.
pi_177236143
Interessant grafiekje voor onze vrienden de Amerikanen:

I´m back.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 17:54:36 #219
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177236158
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:51 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Nee man. Iemand doet gevaarlijke praat (met overigens een vreemde fascinatie voor "buigen") over wapens op het Internet. Iemand anders brengt de autoriteiten op de hoogte. Zo iemand is een held en zeker geen kneus!!
:')

Gevaarlijke praat zeg je ook nog.
Die gast is geen held, maar een enorme klapjosti.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 17:56:49 #220
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177236189
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:53 schreef Ryan3 het volgende:
Interessant grafiekje voor onze vrienden de Amerikanen:

[ afbeelding ]
Ik geloof niet dat die mass shootings aan de wapenwet en hoeveelheid wapens ligt.

Als iemand een hele school overhoop schiet, zou ik misschien als overheid iets meer in de geestelijke gezondheidszorg investeren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177236201
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat die mass shootings aan de wapenwet en hoeveelheid wapens ligt.

Als iemand een hele school overhoop schiet, zou ik misschien iets meer in de geestelijke gezondheidszorg investeren.
Lopen hier ook gekken rond toch?
I´m back.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 17:58:38 #222
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_177236228
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

:')

Gevaarlijke praat zeg je ook nog.
Die gast is geen held, maar een enorme klapjosti.
Mwoa... Aankondigen dat je van plan bent om gewapend de opstand tegen de Nederlandse overheid te beginnen. Jij mag dat grappig vinden. Ik verzeker je dat anderen in zekere functies daar verschillend over denken. Ik hou mijn vingers gekruist en hoop op een drietal zwarte, geblindeerde busjes voor je flatje.
Op het scherp van de snede.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 17:58:55 #223
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177236232
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lopen hier ook gekken rond toch?
Ik denk dat we onze samenleving beter niet met die van de VS kunnen vergelijken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 februari 2018 @ 18:00:59 #224
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177236264
O ja. Net als in de Sovjet-Unie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 18:01:01 #225
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177236265
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:58 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Mwoa... Aankondigen dat je van plan bent om gewapend de opstand tegen de Nederlandse overheid te beginnen. Jij mag dat grappig vinden. Ik verzeker je dat anderen in zekere functies daar verschillend over denken. Ik hou mijn vingers gekruist en hoop op een drietal zwarte, geblindeerde busjes voor je flatje.
Wat een kneuzen hier.

Ik heb gezegd dat ik graag een gewapende opstand tegen de overheid zie als het een dictatuur zou zijn.

Koop een bril, want je bent hartstikke scheel man, idoot.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177236293
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat die mass shootings aan de wapenwet en hoeveelheid wapens ligt.

Als iemand een hele school overhoop schiet, zou ik misschien als overheid iets meer in de geestelijke gezondheidszorg investeren.
Zeker, gezondheidszorg is in letterlijk elk land ter wereld beter op orde waardoor dit alleen in Amerika gebeurt.

Wellicht regels instellen waardoor mensen met psychische problemen geen wapen kunnen kopen? Ideetje?

Grapje natuurlijk, die regel was er. Tot Trump die weer afschafte.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_177236294
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:58 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik denk dat we onze samenleving beter niet met die van de VS kunnen vergelijken.
Jij zegt dat de geestelijke gezondheidszorg faalt in VS, vandaar die shootings, toch?
Ik zeg lopen elders in de wereld waaronder ook in NL ook genoeg gekken los, dus daar zie je ook falende geestelijke gezondheidszorg, echter niet zoveel shootings dus.
Ergo daar ligt het niet per se aan.
I´m back.
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 februari 2018 @ 18:02:38 #228
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177236297
Maar het is toch een dictatuur volgens de PVV en de FvD?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177236373
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wat een kneuzen hier.

Ik heb gezegd dat ik graag een gewapende opstand tegen de overheid zie als het een dictatuur zou zijn.

Koop een bril, want je bent hartstikke scheel man, idoot.
Stukje emotie erbij
  vrijdag 16 februari 2018 @ 18:21:35 #230
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177236534
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:07 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Stukje emotie erbij
Heb je voor de rest nog iets anders toe te voegen naast deze constatering?

Je kunt ook gewoon oprotten, en me niet meer quoten. Want je voegt totaal niets toe.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177236557
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:02 schreef Ulx het volgende:
Maar het is toch een dictatuur volgens de PVV en de FvD?
Wat?
I´m back.
pi_177236582
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:58 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik denk dat we onze samenleving beter niet met die van de VS kunnen vergelijken.
Overigens zelfde zie je met seriemoordenaars. Volgens mij zijn meer dan 75% van alle seriemoordenaars ook afkomstig uit VS.
I´m back.
pi_177236615
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Heb je voor de rest nog iets anders toe te voegen naast deze constatering?

Je kunt ook gewoon oprotten, en me niet meer quoten. Want je voegt totaal niets toe.
Zolang jij geen toegang hebt tot vuurwapens kunnen we je in principe gewoon laten buigen.
pi_177236627
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Zolang jij geen toegang hebt tot vuurwapens kunnen we je in principe gewoon laten buigen.
Yernaz van het FvD wil ook vrij wapenbezit in NL hè.
I´m back.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 18:30:22 #235
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_177236642
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wat een kneuzen hier.

Ik heb gezegd dat ik graag een gewapende opstand tegen de overheid zie als het een dictatuur zou zijn.

Koop een bril, want je bent hartstikke scheel man, idoot.
De AIVD leest mee...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 16 februari 2018 @ 18:32:51 #236
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177236672
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:30 schreef Falco het volgende:

[..]

De AIVD leest mee...
Het zal mij wat interesseren.
Ik wens ze veel plezier toe.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177236683
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Yernaz van het FvD wil ook vrij wapenbezit in NL hè.
Die loopt dan weer niet te verkondigen dat hij authoriteiten naar de tering zou schieten.
pi_177236698
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Die loopt dan weer niet te verkondigen dat hij authoriteiten naar de tering zou schieten.
Hij is daarom nog wel eh 8)7 .
I´m back.
pi_177236700
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het zal mij wat interesseren.
Ik wens ze veel plezier toe.
Precies, je kunt altijd nog met je supersoaker naar buiten als je t benauwd krijgt.
pi_177236727
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wat een kneuzen hier.

Ik heb gezegd dat ik graag een gewapende opstand tegen de overheid zie als het een dictatuur zou zijn.

Koop een bril, want je bent hartstikke scheel man, idoot.
Gezien je verleden is melding maken bij justitie wel verstandig.
pi_177236730
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Overigens zelfde zie je met seriemoordenaars. Volgens mij zijn meer dan 75% van alle seriemoordenaars ook afkomstig uit VS.
Is dat zo of komt dat door de talloze films en series uit de vs over seriemoordenaars? Als ik de wiki pagina bekijk dan zijn er ook flink wat eoropese seriemoordenaars.
pi_177236776
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:36 schreef grimselman het volgende:

[..]

Is dat zo of komt dat door de talloze films en series uit de vs over seriemoordenaars? Als ik de wiki pagina bekijk dan zijn er ook flink wat eoropese seriemoordenaars.
Zijn er elders ook wel, maar veel minder.
In Sovjet-Unie had je er wel een behoorlijk aantal, dacht ik, en zeker toen dat uit elkaar ging vallen ook. Maar beduidend minder in de rest van de wereld dan in de VS alleen.
I´m back.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 16 februari 2018 @ 18:40:51 #243
319979 Fok-it
All is well
pi_177236819
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wat een kneuzen hier.

Ik heb gezegd dat ik graag een gewapende opstand tegen de overheid zie als het een dictatuur zou zijn.

Koop een bril, want je bent hartstikke scheel man, idoot.
Anders probeer je je idiote drang naar geweld en wapens nog even te verduidelijken :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177236824
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij is daarom nog wel eh 8)7 .
Lijkt me een goede indoctrinatiedokter.
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 februari 2018 @ 18:42:38 #245
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177236847
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat?
We zijn toch slaven van de dictators uit Brussel?

Of nu ineens weer niet?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177236871
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:41 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Lijkt me een goede indoctrinatiedokter.
Of nu ineens weer niet? Wanneer heb ik dat gezegd dan???
I´m back.
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 februari 2018 @ 18:45:14 #247
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177236883
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:36 schreef grimselman het volgende:

[..]

Is dat zo of komt dat door de talloze films en series uit de vs over seriemoordenaars? Als ik de wiki pagina bekijk dan zijn er ook flink wat eoropese seriemoordenaars.
Spreekilling is wel meer 'Murica! Gewoon seriemoorden doet men overal.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177236891
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:41 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Lijkt me een goede indoctrinatiedokter.
Ja, als hij een clubje 18-jarige onder zijn hoede krijgt dan kun je wrs spreken over indoctrinatie idd. :{.
I´m back.
pi_177236902
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:45 schreef Ulx het volgende:

[..]

Spreekilling is wel meer 'Murica! Gewoon seriemoorden doet men overal.
Nee, ik denk zeker 75% in de VS, kan alleen niet echt een relevante bron daarvoor vinden.
I´m back.
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 februari 2018 @ 18:48:10 #250
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177236939
Je moet wel gebieden met vergelijkbare populaties nemen. Luxemburg met de VS vergelijken is onzin. 0
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177236983
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Hij is helemaal niet blank, hij ziet eruit als een typische Mexicaan met Spaans en inheems Zuid-Amerikaans bloed.

Verder is er - behalve wat gehoax door 4Chan - nog weinig bekend over zijn denkbeelden, dus hoe hij zich voelt en dat het een ''rechtsextremist'' zou zijn is speculatie.

Het klopt dat ''Marokkaan'' geen ras is, maar blank zijn ze ook niet. Verder is er niet zoiets als een ''Marokkaan supremacist'' maar sluiten White Supremacist groepen meestal mensen zonder Scandinavisch / Germaans / Anglo-Saksische uiterlijk wel uit.

Wat ik zeg is volkomen logisch en normaal, jij bent degene die steeds als en gebeten hond reageert en doet alsof ik racisme verdedig, terwijl ik gewoon bij de feiten blijf.
Ik vind het gewoon raar dat je meteen in verdediging schiet als men zegt dat hij een white supremacist was. Voel je je aangesproken ofzo?

Volgens mij worden Marokkanen gewoon ingedeeld binnen de 'caucastisch' ras. Technisch gezien zijn ze dus wel blank. Of bedoel je iets anders met blank?
pi_177236995
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:48 schreef Ulx het volgende:
Je moet wel gebieden met vergelijkbare populaties nemen. Luxemburg met de VS vergelijken is onzin. 0
VS contra rest van de wereld. Heb je makkelijk 75% VS, denk ik.
I´m back.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 18:52:26 #253
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177237012
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Anders probeer je je idiote drang naar geweld en wapens nog even te verduidelijken :')
Geweld tegen een politiestaat en een dictatuur mag dus niet volgens jou?
Lekker triest man.

En dan ook nog het lef hebben om mij idioot te noemen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177237030
Op het moment weer iets gaande:

RT_com twitterde op vrijdag 16-02-2018 om 18:50:33 Reports of shots fired, nothing confirmed yet - police https://t.co/BJ8YVsYW87 #HighlineCollege reageer retweet
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 februari 2018 @ 18:54:25 #255
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177237037
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Geweld tegen een politiestaat en een dictatuur mag dus niet volgens jou?
Lekker triest man.

En dan ook nog het lef hebben om mij idioot te noemen.
Natuurlijk mag het. Het Zwarte Blok is een goed voorbeeld.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177237065
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:53 schreef Infection het volgende:
Op het moment weer iets gaande:

RT_com twitterde op vrijdag 16-02-2018 om 18:50:33 Reports of shots fired, nothing confirmed yet - police https://t.co/BJ8YVsYW87 #HighlineCollege reageer retweet
Falende geestelijke gezondheidszorg, zegt iemand hier.
I´m back.
pi_177237077
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Geweld tegen een politiestaat en een dictatuur mag dus niet volgens jou?
Lekker triest man.

En dan ook nog het lef hebben om mij idioot te noemen.
Wat, waar, welke politiestaat en dictatuur?
I´m back.
pi_177237085
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Falende geestelijke gezondheidszorg, zegt iemand hier.
Veel van de daders van eerdere schietpartijen gebruikten ook bepaalde medicijnen. Men wordt al gauw volgestouwd in Amerika als er iets mis met je is, in plaats van de juiste hulp te krijgen.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 18:57:23 #259
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177237088
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij zegt dat de geestelijke gezondheidszorg faalt in VS, vandaar die shootings, toch?
Ik zeg lopen elders in de wereld waaronder ook in NL ook genoeg gekken los, dus daar zie je ook falende geestelijke gezondheidszorg, echter niet zoveel shootings dus.
Ergo daar ligt het niet per se aan.
Er is hier ook falende gezondheidszorg, alleen lang niet zoveel als in de VS.
Dat komt omdat je daar voor de ggz enorm veel moet betalen. Dus veel mensen gaan er niet eens heen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177237090
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:57 schreef Infection het volgende:

[..]

Veel van de daders van eerdere schietpartijen gebruikten ook bepaalde medicijnen. Men wordt al gauw volgestouwd in Amerika als er iets mis met je is.
Downers?
I´m back.
pi_177237105
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Downers?
Antidepressiva en dergelijke ja.
pi_177237115
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Er is hier ook falende gezondheidszorg, alleen lang niet zoveel als in de VS.
Dat komt omdat je daar voor de ggz enorm veel moet betalen. Dus veel mensen gaan er niet eens heen.
Hier ook steeds meer faal, kijk eens naar de epidemie van verwarde mensen de laatste jaren. Shootings? Spreekillers?
I´m back.
pi_177237142
36 School shooters/school related violence committed by those under the influence of psychiatric drugs

https://www.cchrint.org/school-shooters/
pi_177237154
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:58 schreef Infection het volgende:

[..]

Antidepressiva en dergelijke ja.
Ja, op downers begaan dat soort mensen geen shootings imho. Maar goed, ggz faalt ook hartstikke en steeds meer in NL edoch niet massale shootings op scholen bijv. Hoe kan dat dan?
Er is in de VS toch meer aan de hand? Of mag je dat niet zeggen?
I´m back.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 19:01:02 #265
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177237163
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat, waar, welke politiestaat en dictatuur?
Lees mijn eerdere posts in dit topic.

Maar mensen hier kunnen niet lezen. Ze denken dat ik een wapengeile hilbilly ben, die met een blikje Duff beer in de hand en met een AK-47 in de andere hand in mijn tuin lig te schieten. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177237170
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Of nu ineens weer niet? Wanneer heb ik dat gezegd dan???
Jij?

Dat zeg ik. Ik vind 'm een vrij bijzonder fenomeen met de klinische ernst in z'n boodschappen. Iemand om rekening mee te houden in de toekomst.
pi_177237177
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, op downers begaan dat soort mensen geen shootings imho. Maar goed, ggz faalt ook hartstikke en steeds meer in NL edoch niet massale shootings op scholen bijv. Hoe kan dat dan?
Er is in de VS toch meer aan de hand? Of mag je dat niet zeggen?
Heel erg simpel: omdat je hier niet zo makkelijk toegang hebt tot wapens.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 19:02:03 #268
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177237184
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Downers?
Volgens mij kun je ze daar zelfs in de drogisterij kopen.
Hier in NL heb je daar een doktersreceptje voor nodig.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177237189
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:59 schreef Infection het volgende:
36 School shooters/school related violence committed by those under the influence of psychiatric drugs

https://www.cchrint.org/school-shooters/
Ja, en wat ik dus zeg je ziet in NL een epidemie van verwarde mensen, maar geen shootings. Dus? Heeft het niets te maken met de beschikbaarheid van vuurwapens in de VS? Echt niet?
I´m back.
pi_177237198
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Geweld tegen een politiestaat en een dictatuur mag dus niet volgens jou?
Lekker triest man.

En dan ook nog het lef hebben om mij idioot te noemen.
Het is dus ff wachten tot het punt dat jij voelt dat het een politiestaat is voor je helemaal los gaat... zonder wapen
pi_177237203
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:01 schreef Infection het volgende:

[..]

Heel erg simpel: omdat je hier niet zo makkelijk toegang hebt tot wapens.
Ja, lijkt me ook. Dus die eenvoudige beschikbaarheid van vuurwapens is het probleem. Toch?
I´m back.
pi_177237220
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

ja, en wat ik dus zeg je ziet in NL een epidemie van verwarde mensen, maar geen shootings. Dus? Heeft het niets te maken met de beschikbaarheid van vuurwapens in de VS? Echt niet?
Jawel, dat zei ik zojuist ook al. Het is vooral de combinatie van mentaal gestoord en wapens.

En door de falende gezondsheidszorg wordt er niets tot weinig gedaan aan de mentale gestoordheid van dit soort figuren.
pi_177237227
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Lees mijn eerdere posts in dit topic.

Maar mensen hier kunnen niet lezen. Ze denken dat ik een wapengeile hilbilly ben, die met een blikje Duff beer in de hand en met een AK-47 in de andere hand in mijn tuin lig te schieten. :')
Op musjes?
I´m back.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 19:04:37 #274
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177237231
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

ja, en wat ik dus zeg je ziet in NL een epidemie van verwarde mensen, maar geen shootings. Dus? Heeft het niets te maken met de beschikbaarheid van vuurwapens in de VS? Echt niet?
Het heeft er een beetje mee te maken, maar in plaats van te haten op die wapenwet moeten ze dus het daadwerkelijke probleem er achter aanpakken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177237238
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, lijkt me ook. Dus die eenvoudige beschikbaarheid van vuurwapens is het probleem. Toch?
Ja, dat is allang bewezen. Je kunt het zelfs terugvinden in allerlei kaartjes en onderzoeken.

Het probleem is alleen dat je die wapens niet meer weg krijgt en dus is de enige optie om de gezondheidszorg te verbeteren.
pi_177237247
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:04 schreef Infection het volgende:

[..]

Jawel, dat zei ik zojuist ook al. Het is vooral de combinatie van mentaal gestoord en wapens.

En door de falende gezondsheidszorg wordt er niets tot weinig gedaan aan de mentale gestoordheid van dit soort figuren.
En door de falende president wordt er weinig gedaan tegen wapens in de maatschappij.
pi_177237253
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:04 schreef Infection het volgende:

[..]

Jawel, dat zei ik zojuist ook al. Het is vooral de combinatie van mentaal gestoord en wapens.

En door de falende gezondsheidszorg wordt er niets tot weinig gedaan aan de mentale gestoordheid van dit soort figuren.
Ja, maar zou je dus dat vuurwapenbezit aan banden leggen dan zorg je voor minder shootings in ieder geval. Maar daartoe is men niet bereid. En dat heeft met cultuur en een bepaalde politieke opvatting te maken.
I´m back.
pi_177237266
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:05 schreef Beathoven het volgende:

[..]

En door de falende president wordt er weinig gedaan tegen wapens in de maatschappij.
Deed Obama daar wel wat aan dan?

Overigens valt er niet veel aan te doen. Wapens verbieden is zo goed als onmogelijk aangezien de wapenlobby erg veel macht heeft en je daar hele volksopstanden mee veroorzaakt. En ook heeft 1 op de 2 Amerikanen een wapen en die pak je ze ook niet zomaar af.
pi_177237295
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:06 schreef Infection het volgende:

[..]

Deed Obama daar wel wat aan dan?

Overigens valt er niet veel aan te doen. Wapens verbieden is zo goed als onmogelijk aangezien de wapenlobby erg veel macht heeft en je daar hele volksopstanden mee veroorzaakt. Overigens heeft 1 op de 2 Amerikanen een wapen en die pak je ze ook niet zomaar af.
Hij benoemde het probleem, voor afschaffing had hij langer nodig gehad. Trump kan net zo goed een willekeurige regel uit een willekeurig boek uitspreken want die gaat het met kilometers uit de weg.
pi_177237310
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar zou je dus dat vuurwapenbezit aan banden leggen dan zorg je voor minder shootings in ieder geval. Maar daartoe is men niet bereid. En dat heeft met cultuur en een bepaalde politieke opvatting te maken.
Klopt. Amerikanen zien een wapen vooral als een soort zelfverdedigingsmiddel tegen onder andere een corrupte overheid. Verbiedt je die wapens, dan is er nog veel meer reden voor ze om een wapen te hebben.

Sinds Trump president is worden er zelfs minder wapens gekocht, vanwege het feit dat hij VOOR het verkoop van wapens is en dus vindt men het niet nodig om een wapen aan te schaffen in het geval het verboden wordt.

https://www.trouw.nl/home(...)door-trump~a225eaaa/
pi_177237347
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:08 schreef Infection het volgende:

[..]

Klopt. Amerikanen zien een wapen vooral als een soort zelfverdedigingsmiddel tegen onder andere een corrupte overheid. Verbiedt je die wapens, dan is er nog veel meer reden voor ze om een wapen te hebben.
Klopt, wantrouwen naar de federale overheid, daarop is de cultuur gebaseerd, plus een soort frontier mentaliteit, ontwikkeld na de burgeroorlog.
quote:
Sinds Trump president is worden er zelfs minder wapens gekocht, vanwege het feit dat hij VOOR het verkoop van wapens is en dus vindt men het niet nodig om een wapen aan te schaffen in het geval het verboden wordt.
Ja, dat is dus paradoxaal.
I´m back.
pi_177237361
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:08 schreef Infection het volgende:

[..]

Klopt. Amerikanen zien een wapen vooral als een soort zelfverdedigingsmiddel tegen onder andere een corrupte overheid. Verbiedt je die wapens, dan is er nog veel meer reden voor ze om een wapen te hebben.

Sinds Trump president is worden er zelfs minder wapens gekocht, vanwege het feit dat hij VOOR het verkoop van wapens is en dus vindt men het niet nodig om een wapen aan te schaffen in het geval het verboden wordt.
Er is dus nog iets positiefs te melden over de vele shootings. De wapenverkoop loopt terug.
pi_177237387
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:11 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Er is dus nog iets positiefs te melden over de vele shootings. De wapenverkoop loopt terug.
Nou ja, kijk, als de zombie-apocalyps begint zitten zij er beter voor dan wij, dat is het enige wat voor hen spreekt, zeg maar.

Hier in NL ga je binnenkort zien dat de overheid de strijd aanbindt tegen alcohol gebruik en onverzadigde vetten, omdat dat de samenleving te veel kost. Ook zout en suiker moeten eraan geloven, in de VS kunnen ze niet eens een striktere wapenwet invoeren.

Ik denk dat de overheid zelfs gaat voorschrijven hoeveel toastjes je mag nemen per maand op den duur, hier in NL, gebruikmakend van targets en kpi's.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ryan3 op 16-02-2018 19:23:12 ]
I´m back.
pi_177237417
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:11 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Er is dus nog iets positiefs te melden over de vele shootings. De wapenverkoop loopt terug.
Die shootings blijf je gewoon houden, ook al loopt de wapenverkoop terug (daarvoor zijn er al teveel in omloop). Laat ze nu maar eens de gezondheidszorg aanpakken, dan zul je waarschijnlijk wel minder shootings gaan zien.
pi_177237454
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:14 schreef Infection het volgende:

[..]

Die shootings blijf je gewoon houden, ook al loopt de wapenverkoop terug (daarvoor zijn er al teveel in omloop). Laat ze nu maar eens de gezondheidszorg aanpakken, dan zul je waarschijnlijk wel minder shootings gaan zien.
Not in our lifetime.
I´m back.
pi_177237667
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:14 schreef Infection het volgende:

[..]

Die shootings blijf je gewoon houden, ook al loopt de wapenverkoop terug (daarvoor zijn er al teveel in omloop). Laat ze nu maar eens de gezondheidszorg aanpakken, dan zul je waarschijnlijk wel minder shootings gaan zien.
pi_177237832
I´m back.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 07:14:39 #288
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_177247879
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:32 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
Die is wel goed.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zaterdag 17 februari 2018 @ 08:09:19 #289
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_177247978
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:32 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel elke keer ongeveer hetzelfde dader profiel inderdaad. Vaak ook jongens die op een of andere manier wroeging voelen tegen de maatschappij, maar het zelfs thuis vaak niet heel slecht hebben ofzo. Wat ik bedoel is dan ze niet uit een arme ghetto komen maar vaak uit een typisch middenklasse gezin.

Ik herinner me nog een paar jaar terug dat een jongen mensen dood schoot vanwege afwijzingen van meisjes op school. Hij was 17 ofzo. Dan denk ik, man man man, je hele leven nog voor je gaat daarom mensen doodschieten? Dan moet ie toch wel een of andere manier 'geleerd' hebben dat je een complete failure bent als je geen vriendin hebt op je 17e. En aan de andere kant niet doorhebben hoe fucking goed je het hebt met een dak boven je hoofd en eten. Heb toch het idee dat er iets mis is in de Amerikaanse samenleving. Misschien de media? Ik weet het niet... Ze missen een goed referentiekader ofzo. Denken dat alles om hen draait?

Ik walg trouwens ook van hoe Amerikaanse media berichten over deze gebeurtenissen. Meteen zo'n speciale leading video erbij met het geluid van schoten, dikke foto van de dader erbij, sensationele titels.. dan denk ik van ja... tsja. Ga eens wat aan zelfbeheersing doen op alle vlakken in de maatschappij.

[ Bericht 8% gewijzigd door Eyjafjallajoekull op 17-02-2018 08:15:21 ]
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_177248160
Niet lid van een politiek extreem clubje, wel dit
quote:
Neighbors knew something was up; Cruz talked constantly about killing animals.

Local law enforcement say they have not verified alleged ties to a white supremacist group, but it seems Cruz displayed a white supremacist ideology: A classmate said he talked about how white people were better than black and Latino people.
quote:
Lots of people who interacted with Cruz saw the day coming when he would do something drastic, maybe even one day shoot up a school.
https://theintercept.com/(...)ooting-nikolas-cruz/
pi_177248185
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 08:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ze missen een goed referentiekader ofzo. Denken dat alles om hen draait?
Pubers met attitude.... is toch overal zo. Ook in Nederland, maar hier is het moeilijker aan wapens te komen... en als men een paar jaar ouder is, dan zijn de meesten meer bezadigd.
Of men wordt crimineel.
Nu ken ik Amerika niet, maar soms lijkt het alsof men daar meer gefixeerd is op geweld dan in Nederland. Qua aandacht voor wantoestanden, maar ook verheerlijking van wapenbezit en geweld.
pi_177248409
Tsja. Als echt iedere debiel semi automatische assault rifles kan kopen... Dan krijg je dit.

Je hoeft wapens echt niet volledig te verbieden, maar op deze manier is het echt vragen om ellende.

Het gebeurt ook alleen in de usa. Ze hebben daar geen moslimterroristen nodig...
Whatever...
  zaterdag 17 februari 2018 @ 09:46:13 #293
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_177248790
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 08:55 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Pubers met attitude.... is toch overal zo. Ook in Nederland, maar hier is het moeilijker aan wapens te komen... en als men een paar jaar ouder is, dan zijn de meesten meer bezadigd.
Of men wordt crimineel.
Nu ken ik Amerika niet, maar soms lijkt het alsof men daar meer gefixeerd is op geweld dan in Nederland. Qua aandacht voor wantoestanden, maar ook verheerlijking van wapenbezit en geweld.
Nee vind ik niet. Pubers met attitude is wat anders. Weglopen van huis, doen wat je wilt qua drank, drugs en seks, etc. Dit zijn geen pubers met attitude maar juist pubers die zich gekrengd en zielig voelen. Ze zijn vaak juist teruggetrokken en introvert in het dagelijkse leven.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_177249406
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 07:14 schreef nixxx het volgende:

[..]

Die is wel goed.
Het zijn er gewoon nog steeds te weinig. De enige manier om van die wapenpest af te komen is als er iedere dag mass shootings zijn met meer dan 50 doden. Plus de bewaking en het wapenverbod op het Capitool moet weg. Als er iemand 17 politici doodschiet en er een stuk of 50 verwondt blijft het echt niet bij toughts and prayers.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 17 februari 2018 @ 11:11:04 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177250406
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:42 schreef Ali_boo het volgende:
Palmbeachpost , wie heeft er niet van gehoord

Zeg ouwe lul ga iets nuttigs doen
Dat jij het niet kent is jouw probleem, ik ken de PBP al 30 jaar en dat is gewoon een prima krant.
De school waar het gebeurd is ligt wel in Broward County, maar aan de noordkant, dus tegen Palm Beach County aan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 17 februari 2018 @ 12:29:10 #296
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_177252145
How white nationalists fooled the media about Florida shooter
https://www.politico.com/(...)-nationalists-415672

Zeer interessant artikel over hoe 4chan users de pers hebben getrolled.
pi_177255407
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 12:29 schreef YazooW het volgende:
How white nationalists fooled the media about Florida shooter
https://www.politico.com/(...)-nationalists-415672

Zeer interessant artikel over hoe 4chan users de pers hebben getrolled.
Sta er wel van te kijken dat Discord word omschreven als een app die populair is bij fascistische groepen, ik dacht dat het gewoon een middel was voor gamers om makkelijk te communiceren, zoals Teamspeak.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_177256106
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:04 schreef Infection het volgende:

[..]

Jawel, dat zei ik zojuist ook al. Het is vooral de combinatie van mentaal gestoord en wapens.

En door de falende gezondsheidszorg wordt er niets tot weinig gedaan aan de mentale gestoordheid van dit soort figuren.
Maar gelukkig heeft Trump ervoor gezorgd dat ook mentaal gestoorden weer gewoon wapens kunnen kopen.

quote:
Mr Trump last year repealed an Obama-era rule allowing the names of certain people on mental health benefits to be entered into a criminal database.
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-43088644
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_177256569
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 14:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Sta er wel van te kijken dat Discord word omschreven als een app die populair is bij fascistische groepen, ik dacht dat het gewoon een middel was voor gamers om makkelijk te communiceren, zoals Teamspeak.
Klopt, maar iedereen kan Discord gebruiken, dus vast ook wel andere groeperingen.

quote:
3s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 14:56 schreef OllieA het volgende:

[..]

Maar gelukkig heeft Trump ervoor gezorgd dat ook mentaal gestoorden weer gewoon wapens kunnen kopen.

[..]

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-43088644
12de pagina en nog steeds over Trump, zo veel haat tegen Trump het is echt lachwekkend.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_177256811
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 15:17 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Klopt, maar iedereen kan Discord gebruiken, dus vast ook wel andere groeperingen.

[..]

12de pagina en nog steeds over Trump, zo veel haat tegen Trump het is echt lachwekkend.
Trump is net even wat beter dan Ad Melkert.
pi_177256827
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 15:17 schreef epicbeardman het volgende:

12de pagina en nog steeds over Trump, zo veel haat tegen Trump het is echt lachwekkend.
Het intrekken van die wet door Trump is relevant voor deze discussie. Jammer dat je er niet inhoudelijk op in wil gaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')