Ja. Hij is echt prima in vorm en dat onderdeel ligt hem met afstand het beste.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:10 schreef Remzz het volgende:
Gaat op de mass start nog wat worden met Swings
Niet alleen met Swings als ik de afgelopen maanden mag geloven "[insert naam] richt zich op de massastart" is nogal vaak genoemdquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:10 schreef Remzz het volgende:
Gaat op de mass start nog wat worden met Swings
Koningsnummer van het schaatsen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet alleen met Swings als ik de afgelopen maanden mag geloven "[insert naam] richt zich op de massastart" is nogal vaak genoemd
Lee gaat daar schroeien.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet alleen met Swings als ik de afgelopen maanden mag geloven "[insert naam] richt zich op de massastart" is nogal vaak genoemd
Skeeleren is dat. Maar dat is al tig jaar geleden. Toen was hij nog maar 18 jaar, volgens mij.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
Brandaris Classic? Schaatsen op de Waddenzee?
De mass start is het onderdeel bij uitstek waarop niemand kansloos is.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland is op de mass start wel echt heel kansloos
Ja dat zeggen ze echt tevaak, zelfde geld voor de ploegenachtervolging.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sven gewoon de hele afstand zo hard mogelijk rijden. Dan zit iedereen te schreeuwen om hun moeder.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland is op de mass start wel echt heel kansloos
daar is namelijk voor iedereen zilver en brons te winnenquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze echt tevaak, zelfde geld voor de ploegenachtervolging.
Daar staat tegenover dat de mass start op zich kansloos is.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De mass start is het onderdeel bij uitstek waarop niemand kansloos is.
Mantia wordt als grote kanshebber gezienquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik treur om KC Boutiette. Die had gewoon moeten starten op massstart ipv een andere nobody
Ja, of Chad Hedrickquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik treur om KC Boutiette. Die had gewoon moeten starten op massstart ipv een andere nobody
Waarom staat dit niet in de OP?quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
Voordat je reageert
Erben is van zijn fiets gevallen.
Hij is volgens mij gewoon naar huis gereden door die nobuddy.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schandaligquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:14 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Hij is volgens mij gewoon naar huis gereden door die nobuddy.
Ik laat me graag verrassen.quote:
Dat heb ik altijd met wielrennen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik word al moe als ik die lui zie verzuren
Leuk dat je daar vandaag gewoon vierde mee kunt wordenquote:
Anderhalve ronde pakken op Kossgod.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Leuk dat je daar vandaag gewoon vierde mee kunt worden
Daar val ik al in slaap na twee minuten.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met wielrennen.
Dit is helemaal niet prima...quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Swings rijdt een prima toernooi. Zou leuk zijn voor de Belgen als ie een medaille kan pakken op de massastart.
Je bent een smakeloos mannetje.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar val ik al in slaap na twee minuten.
Nee.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:17 schreef DeLuna het volgende:
Dit gaat Belchos toch niet volhouden ofwel
Hij gaat 12.30 rijden.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:17 schreef DeLuna het volgende:
Dit gaat Belchos toch niet volhouden ofwel
Ingegeven door de Snollebollekes zeker.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:18 schreef Protoplanet het volgende:
Irritant dat die vent steeds zo nadrukkelijk naar links en rechts kijkt
carnavalquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ingegeven door de Snollebollekes zeker.
terechte klachtquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:19 schreef ijs_beer het volgende:
Bokko rijdt rond als een dikke toerist.
Dan is Belchinees al ingestort.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:19 schreef LekkerWeertje het volgende:
Bokko wordt straks toch niet gelapt?
Talent in altijd maar weer falenquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:20 schreef de_boswachter het volgende:
Bokko is nooit een talent geweest.
Helemaal kapot gemaakt door Mueller.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:20 schreef de_boswachter het volgende:
Zou Muller Hege ook gedaan hebben?quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Helemaal kapot gemaakt door Mueller.
Volgensmij om de jonge Noren te ondersteunenquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:20 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom schaatst Bokko eigenlijk nog?
Hij wekt al een paar jaar de indruk er geen enkel plezier meer aan te beleven.
En dat heywoodu die dat al had voorzien daardoor miljonair wordt.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:21 schreef Ferdii het volgende:
Belchos als verassende winnaar zal best lache zijn, gewoon om alle “expert analisten” te fucken
Zijn hoogtepunt was 2009/2010. Daarna ging het alleen maar bergafwaarts.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:20 schreef de_boswachter het volgende:
Vandaar dat zijn 5km junioren wr en het record op de grote vierkamp nog steeds staat.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:20 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wielrennen is gewoon de saaiste sport ooit.
Net als Maren Haugliquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Helemaal kapot gemaakt door Mueller.
Ook helemaal kapot gemaaktquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:21 schreef Klummie het volgende:
[..]
Zou Muller Hege ook gedaan hebben?
Dan zal hij nog extra moeten schroeien straks.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:21 schreef Ferdii het volgende:
Belchos als verassende winnaar zal best lache zijn, gewoon om alle “expert analisten” te fucken
Als hege maar niet stoptquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:20 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom schaatst Bokko eigenlijk nog?
Hij wekt al een paar jaar de indruk er geen enkel plezier meer aan te beleven.
Fish-o-maniaquote:
Schaken en dammen ook.quote:
Niet strak genoeg?quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze moest 30 hechtingen hebben na afloop.
Dat heb ik een keer gekeken op rtl 7 met een kater van 3 dagen stappen/festivalquote:
Dat zijn net als darts gewoon spelletjes.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Schaken en dammen ook.
Gewoon.
Nu ga je te ver.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn net als darts gewoon spelletjes.
Bart Schouten.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:24 schreef Bugno het volgende:
Wie had het ook alweer over 12:48? Je hebt er niet zoveel kijk op.
Linda zou trots zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belchos gaat voor 38.5 straks
Dat was gebaseerd op Schouten zijn verhaalquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:24 schreef Bugno het volgende:
Wie had het ook alweer over 12:48? Je hebt er niet zoveel kijk op.
Boeko geeft geen fuck.quote:
Hij had anders wel gelijk dat Belchos hard ging rijden.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:24 schreef franklop het volgende:
Tot zover voorspellen met Bart Schouten
Straks even wat Koreanen omkopen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ging Anema nou testen of de blazers aan zijn?
Ja, die heeft ie gekocht.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ging Anema nou testen of de blazers aan zijn?
Kan zelfs nog nipt onder de 13 minuten.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:27 schreef DeLuna het volgende:
Belchos gaat nu toch wel weer aardig. Het loopt niet verder op.
Relatief.quote:
Budraketgenot.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:29 schreef Klummie het volgende:
bukkoo had beter de bus kunnen nemen.
Op een gegeven moment ben je door de verzuring heen na enigszins temperen van de snelheid. Zo'n 10 kilometer is lang genoeg om heel lichtjes te herstellen onderweg als je even de druk eraf haalt.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:27 schreef DeLuna het volgende:
Belchos gaat nu toch wel weer aardig. Het loopt niet verder op.
Ja.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:29 schreef skysherrif het volgende:
Er zit een dweil nog tussen rit 3 en 4 toch?
Daar zit Dione nog op.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:29 schreef skysherrif het volgende:
Er zit ook een dweil in rit 4quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:29 schreef skysherrif het volgende:
Gebeurt nog opvallend vaak met Blokkie.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:30 schreef Dagoduck het volgende:
Valse start op 10k zou ook genot zijn.
Lijkt Thialf wel.quote:
Half 2.quote:
ghehe.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zit ook een dweil in rit 4
Ik ben beide.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:32 schreef Protoplanet het volgende:
Moeten we straks nou pro Bergsma of anti Anema zijn
anti allebeiquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:32 schreef Protoplanet het volgende:
Moeten we straks nou pro Bergsma of anti Anema zijn
Lulletje rozewater die niet zelf kan nadenken maar altijd alles doet wat Anema zegt.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:34 schreef potjecreme het volgende:
Waarom zijn we anti-bergsma eigenlijk?
Advocaat moest destijds gelyncht worden.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:33 schreef marcodej het volgende:
Wat een overdreven gedoe zeg, die rel rond Anema.
'we' zijn zeker niet allemaal anti-bergsma, ik ben pro-alle nederlandse sporters.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:34 schreef potjecreme het volgende:
Omdat we liever arrogante mensen zoals Kramer zien schaatsen denk ik.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:34 schreef potjecreme het volgende:
wimderon en ajacied422 vinden dit niet leukquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:35 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
'we' zijn zeker niet allemaal anti-bergsma, ik ben pro-alle nederlandse sporterd.
En al helemaal geen flowersquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
Lee gaat hier geen Towers mee verzetten.
Vermoeiend al die Nederlandhaters op FOK!quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wimderon en ajacied422 vinden dit niet leuk
Elk verstandig mens ziet liever Kramer dan Bergsma schaatsen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:35 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Omdat we liever arrogante mensen zoals Kramer zien schaatsen denk ik.
'juichen voor een vlaggetjequote:Op donderdag 15 februari 2018 12:36 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Vermoeiend al die Nederlandhaters op FOK!
ajacied nuquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wimderon en ajacied422 vinden dit niet leuk
Het is ook vermoeiend om blind voor alles met een vlaggetje te juichen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:36 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Vermoeiend al die Nederlandhaters op FOK!
Ik zie niet graag arrogante mensen eigenlijk.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elk verstandig mens ziet liever Kramer dan Bergsma schaatsen.
Gaan waarschijnlijk ook niet de kroeg in als het Nederlands elftal speeltquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'juichen voor een vlaggetje', citeer ik
Kramer is dan ook niet arrogant.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:37 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Ik zie niet graag arrogante mensen eigenlijk.
Ik vind persoonlijkheid ook net iets belangrijker dan juichen voor een vlaggetje, maar heb wel liever een onsympathieke Nederlander dan een onsympathieke buitenlanderquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:37 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Gaan waarschijnlijk ook niet de kroeg in als het Nederlands elftal speelt
MensenGroepsgevoel
Van die kutten die 4 jaar nooit voetbal volgen, er niks van snappen en dan blind gaan juichen en gillen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:37 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
MensenGroepsgevoel
Zo sta ik er ook in.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijkheid ook net iets belangrijker dan juichen voor een vlaggetje, maar heb wel liever een onsympathieke Nederlander dan een onsympathieke buitenlander
Dat jij niets met Ter Mors hebt, merkte we gisteravond wel jaquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:37 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan dus echt niet juichen voor Bergsma en Ter Mors, geen last van dat vlaggetje
Echt hequote:Op donderdag 15 februari 2018 12:38 schreef DeLuna het volgende:
Lekker hyper worden terwijl er nog +9 sec staat
Oh ja joh wat gek nou, dacht dat dat wel algemeen bekend was.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat jij niets met Ter Mors hebt, merkte we gisteravond wel ja
Zo'n mazzel als toen krijg ik nooit meer.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blijft jammer om te zien dat Lee 10km totaal niet serieus neemt sinds Vancouver
Dat is ook mensonterend. Kan je die wedstrijd niet volgen en komen allemaal proleten met hun vage meningenquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:37 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
MensenGroepsgevoel
Hij kijkt ook geen F1, maar is er toch te vinden, vooral als er iets te vieren valt.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn kijkt geen Winterspelen
Zegt hij
Deutschland über alles.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:39 schreef silverhill het volgende:
De Duitsers hebben wel weer pareltjes van namen op het ijs met Geisreiter en Hirschbichler.
Maar stel dat Kramer valt of verkeerd wisselt, dan hoop ik toch echt dat Bergsma wint. Je hoeft niet perse anti Bergsma te zijn als je hoopt dat Kramer wint.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elk verstandig mens ziet liever Kramer dan Bergsma schaatsen.
Die mensen moet je opheffenquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van die kutten die 4 jaar nooit voetbal volgen, er niks van snappen en dan blind gaan juichen en gillen.
Sommige harken meer dan schaatsen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:40 schreef Cultuur058 het volgende:
Wel mooi van die NOS comentator.. al bij 2 meneren nadrukkelijk noemen dat ze kunnen schaatsen..
* Cultuur058 wacht op een deelnemer op houtjes met een stoel voor zich.
Hij post hier ook wel ergens met een kloonquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij kijkt ook geen F1, maar is er toch te vinden, vooral als er iets te vieren valt.
U las het hier.
Een fucking kloon hebben.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij post hier ook wel ergens met een kloon
Als je het kan redden met 10km harken, mag je van mij gewoon meedoen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Sommige harken meer dan schaatsen.
Dat dus jaquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schema is geleend van Bob de Jong denk ik
Als je Kramer midden in de nacht wakker maakt rijdt hij dit nog steeds makkelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |