Oh ja joh wat gek nou, dacht dat dat wel algemeen bekend was.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat jij niets met Ter Mors hebt, merkte we gisteravond wel ja
Zo'n mazzel als toen krijg ik nooit meer.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blijft jammer om te zien dat Lee 10km totaal niet serieus neemt sinds Vancouver
Dat is ook mensonterend. Kan je die wedstrijd niet volgen en komen allemaal proleten met hun vage meningenquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:37 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Gaan waarschijnlijk ook niet de kroeg in als het Nederlands elftal speelt
MensenGroepsgevoel
Hij kijkt ook geen F1, maar is er toch te vinden, vooral als er iets te vieren valt.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn kijkt geen Winterspelen
Zegt hij
Deutschland über alles.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:39 schreef silverhill het volgende:
De Duitsers hebben wel weer pareltjes van namen op het ijs met Geisreiter en Hirschbichler.
Maar stel dat Kramer valt of verkeerd wisselt, dan hoop ik toch echt dat Bergsma wint. Je hoeft niet perse anti Bergsma te zijn als je hoopt dat Kramer wint.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elk verstandig mens ziet liever Kramer dan Bergsma schaatsen.
Die mensen moet je opheffenquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van die kutten die 4 jaar nooit voetbal volgen, er niks van snappen en dan blind gaan juichen en gillen.
Sommige harken meer dan schaatsen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:40 schreef Cultuur058 het volgende:
Wel mooi van die NOS comentator.. al bij 2 meneren nadrukkelijk noemen dat ze kunnen schaatsen..
* Cultuur058 wacht op een deelnemer op houtjes met een stoel voor zich.
Hij post hier ook wel ergens met een kloonquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij kijkt ook geen F1, maar is er toch te vinden, vooral als er iets te vieren valt.
U las het hier.
Een fucking kloon hebben.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij post hier ook wel ergens met een kloon
Als je het kan redden met 10km harken, mag je van mij gewoon meedoen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Sommige harken meer dan schaatsen.
Dat dus jaquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schema is geleend van Bob de Jong denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |