Zoals aan DP026quote:Op maandag 12 februari 2018 14:12 schreef KingRadler het volgende:
Vitesse geeft ook gratis kaartjes weg aan kinderen die het minder hebben
CLEAN SWEEPquote:Op maandag 12 februari 2018 14:18 schreef wimderon het volgende:
WIJ gunnen Lotte van Beek een medalje omdat ze blessures heeft gehad.
WIJ gunnen Marrit Leenstra een medalje omdat ze vaak als vierde of lager eindigt.
WIJ gunnen Ireen Wüst een medalje omdat ze er zoveel voor doet en al zo lang aan de top staat.
Dit op zich wel.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:18 schreef wimderon het volgende:
WIJ gunnen Marrit Leenstra een medalje omdat ze vaak als vierde of lager eindigt.
Wie hoop jij Wim?quote:Op maandag 12 februari 2018 14:18 schreef wimderon het volgende:
WIJ gunnen Ireen Wüst een medalje omdat ze er zoveel voor doet en al zo lang aan de top staat.
Dat denk ik ook niet, maar ik laat me graag verrassenquote:Op maandag 12 februari 2018 14:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Takagi gaat echt niet nog een keer falen.
quote:Op maandag 12 februari 2018 14:18 schreef wimderon het volgende:
We zijn er bijnaquote:Op maandag 12 februari 2018 14:20 schreef wimderon het volgende:
Ze is in haar eentje naar Lapland getrokken met een georganiseerde reis
Oh begrijp me niet verkeerd, hoe meer medailles hoe beter. Maar op de 1500 dames lijkt het me wel heel onwaarschijnlijk, een sweep.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar ik laat me graag verrassen
Eigen cameraploeg?quote:Op maandag 12 februari 2018 14:21 schreef butz0rs het volgende:
Is de NOS ingehuurd door de OBS om de regie te doen ofzo? Continue Wurst in beeld
Eurosportquote:Op maandag 12 februari 2018 14:20 schreef Smoofie het volgende:
Is de NOS de enige die schaatsen uitzendt?
Bratwurst?quote:Op maandag 12 februari 2018 14:21 schreef butz0rs het volgende:
Is de NOS ingehuurd door de OBS om de regie te doen ofzo? Continu Wurst in beeld
De logica ontgaat me, wat dat betreft. Als Leenstra uit Duitsland zou komen zouden WE hartelijk lachen als ze weer vierde wordt.quote:
Voor mij gelden die eerste twee welquote:Op maandag 12 februari 2018 14:18 schreef wimderon het volgende:
quote:Op maandag 12 februari 2018 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lekker gewoon gebleven
Ik gun N Ihle eigenlijk wel een medaljequote:Op maandag 12 februari 2018 14:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
De logica ontgaat me, wat dat betreft. Als Leenstra uit Duitsland zou komen zouden WE hartelijk lachen als ze weer vierde wordt.
Je weet heus wel waarom... Chauvinisme is ons ook niet vreemdquote:Op maandag 12 februari 2018 14:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
De logica ontgaat me, wat dat betreft. Als Leenstra uit Duitsland zou komen zouden WE hartelijk lachen als ze weer vierde wordt.
Anschutz vond ik altijd wel een cultheldin.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sporters die altijd 4e worden gun ik eigenlijk altijd wel ietsquote:Op maandag 12 februari 2018 14:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Martin Verkerk een Duitser was, had ie dan ook in je UI gestaan?quote:Op maandag 12 februari 2018 14:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik gun(de) het Daniele Anschutz ook wel.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor mij gelden die eerste twee wel
Dan zou ik haar net zo goed een medaille gunnen. Ok, WIJ niet, maar ik welquote:Op maandag 12 februari 2018 14:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
NSB'er gespotquote:Op maandag 12 februari 2018 14:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan zou ik haar net zo goed een medaille gunnen. Ok, WIJ niet, maar ik wel
Hopelijk geen moeilijkheden met de kruis(ig)ingquote:Op maandag 12 februari 2018 14:23 schreef Wuwwa het volgende:
Nog een Christ die over water kan lopen.
jaloers?quote:Op maandag 12 februari 2018 14:25 schreef Wuwwa het volgende:
Ongelooflijk dat die Richardson op die dwarrel van een Bergsma is gevallen.
Als zijn gedragingen, interviews en heldenprestaties ondanks zijn niet-Nederlandse nationaliteit net zo goed te volgen zouden zijn geweest vast welquote:Op maandag 12 februari 2018 14:22 schreef alpeko het volgende:
[..]
Als Martin Verkerk een Duitser was, had ie dan ook in je UI gestaan?
Voor schaatsen ontzettend internationaal dus.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:25 schreef Remzz het volgende:
Hoe internationaal deze afstand is? Ik gok dat er buiten Japan, Amerika en Nederland niemand in de top 6 eindigt.
5K heren had 6 verschillende nationaliteiten bij de beste 6.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Voor schaatsen ontzettend internationaal dus.
Tennis is geen sport.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als zijn gedragingen, interviews en heldenprestaties ondanks zijn niet-Nederlandse nationaliteit net zo goed te volgen zouden zijn geweest vast wel
Denk dat dit de minst internationale afstand is die er bestaat in het schaatsenquote:Op maandag 12 februari 2018 14:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Voor schaatsen ontzettend internationaal dus.
kijk dan niet in het topicquote:Op maandag 12 februari 2018 14:27 schreef KingRadler het volgende:
aub geen spoilers, sommige streams lopen achter.
En negen in de top-10, dat doet denk ik geen enkel onderdeel op de hele Winterspelen na. Op de onderdelen met maximaal één per land na, uiteraardquote:Op maandag 12 februari 2018 14:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
5K heren had 6 verschillende nationaliteiten bij de beste 6.
thnx voor de tipquote:Op maandag 12 februari 2018 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kijk dan niet in het topic
quote:Op maandag 12 februari 2018 14:27 schreef KingRadler het volgende:
quote:
Een stream loopt altijd achter, of heb jij soms een stream die vooruit loopt?quote:Op maandag 12 februari 2018 14:27 schreef KingRadler het volgende:
Pics?quote:Op maandag 12 februari 2018 14:25 schreef Wuwwa het volgende:
Ongelooflijk dat die Richardson op die dwarrel van een Bergsma is gevallen.
1.56.46 voor Njatunquote:Op maandag 12 februari 2018 14:27 schreef KingRadler het volgende:
quote:Op maandag 12 februari 2018 14:27 schreef KingRadler het volgende:
Dat zou fijn zijn, ik durf nu niet helemaal naar beneden te scrollen.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:27 schreef KingRadler het volgende:
dan moet je maar gewoon zelf wat fok vertraging inbouwen dat kan bestquote:Op maandag 12 februari 2018 14:27 schreef KingRadler het volgende:
Helpt toch niet, Cruyff zei het al, in Spanje doen ze het allemaal, als het zou werken zou elke wedstrijd gelijk eindigen.quote:
Boeien. Alsof Biathlon en langlaufen zo internationaal is met de noren en duitsersquote:Op maandag 12 februari 2018 14:25 schreef Remzz het volgende:
Hoe internationaal deze afstand is? Ik gok dat er buiten Japan, Amerika en Nederland niemand in de top 6 eindigt.
Luchtdruk is 1020quote:Op maandag 12 februari 2018 14:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit valt tegen; blijkbaar geen superijs.
Wat een tijd.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Sow, Goede tussenronde van Wust zeg
Ben jij dat Laetitia?quote:
Herbert?quote:
quote:
Of juist niet.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:33 schreef Remzz het volgende:
Eerste volle ronde had net iets sneller gemogen
We gaan gewoon weer voor 123quote:Op maandag 12 februari 2018 14:34 schreef Felagund het volgende:
Goede race, maar ik denk niet dat het genoeg is voor goud.
Swiep dus?quote:Op maandag 12 februari 2018 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
en toch hoop ik dat Lotte en Marrit harder kunnen
Denk het niet, ik zie alleen Takagi harder gaan.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
en toch hoop ik dat Lotte en Marrit harder kunnen
Ik ook.quote:
Odds van 0.58quote:Op maandag 12 februari 2018 14:35 schreef franklop het volgende:
@heywoodu; neem aan dat je niks krijgt uitgekeerd als je op Leenstra inzet als #4?
lijkt me ook sterk hoor, Marrit zou t nog kunnen, Lotte niet lijkt mequote:Op maandag 12 februari 2018 14:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Denk het niet, ik zie alleen Takagi harder gaan.
Soooooooooow boem koekoek etc etc etc.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:36 schreef Poepz0r het volgende:
Schaatsers scharen allemaal lekker met elkaar koekoek. Die heeft een relatie met die etc etc
4 dus.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is 4 of 5 afhankelijk van wat Lotte doet
Zou mooi kut zijn.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:38 schreef franklop het volgende:
1. Takagi
2. Wust
3. Van Beek
4. leenstra.
Realistisch scenario
1. Wustquote:Op maandag 12 februari 2018 14:38 schreef franklop het volgende:
1. Takagi
2. Wust
3. Van Beek
4. leenstra.
Realistisch scenario
Genotquote:Op maandag 12 februari 2018 14:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Soooooooooow boem koekoek etc etc etc.
Is die Richardson zo uit vorm dan?quote:Op maandag 12 februari 2018 14:38 schreef franklop het volgende:
1. Takagi
2. Wust
3. Van Beek
4. leenstra.
Realistisch scenario
Denk dat Lotte én Heather sneller zijnquote:
Was al bekend.quote:
Ja, die gaat brons pakken voor Leenstra.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:38 schreef franklop het volgende:
Ik vergeet Bergsma de hele tijddie kan ook podium
Valt mee, gaat wel onder de tijd van Leenstra verwacht ik.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is die Richardson zo uit vorm dan?
Daar kom je voor naar het stadion.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Valpartij en ijsreparatie zou mooi zijn.
Dat is dan ook wel een heel langzame eerste ronde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |