Zoals aan DP026quote:Op maandag 12 februari 2018 14:12 schreef KingRadler het volgende:
Vitesse geeft ook gratis kaartjes weg aan kinderen die het minder hebben
CLEAN SWEEPquote:Op maandag 12 februari 2018 14:18 schreef wimderon het volgende:
WIJ gunnen Lotte van Beek een medalje omdat ze blessures heeft gehad.
WIJ gunnen Marrit Leenstra een medalje omdat ze vaak als vierde of lager eindigt.
WIJ gunnen Ireen Wüst een medalje omdat ze er zoveel voor doet en al zo lang aan de top staat.
Dit op zich wel.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:18 schreef wimderon het volgende:
WIJ gunnen Marrit Leenstra een medalje omdat ze vaak als vierde of lager eindigt.
Wie hoop jij Wim?quote:Op maandag 12 februari 2018 14:18 schreef wimderon het volgende:
WIJ gunnen Ireen Wüst een medalje omdat ze er zoveel voor doet en al zo lang aan de top staat.
Dat denk ik ook niet, maar ik laat me graag verrassenquote:Op maandag 12 februari 2018 14:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Takagi gaat echt niet nog een keer falen.
quote:Op maandag 12 februari 2018 14:18 schreef wimderon het volgende:
We zijn er bijnaquote:Op maandag 12 februari 2018 14:20 schreef wimderon het volgende:
Ze is in haar eentje naar Lapland getrokken met een georganiseerde reis
Oh begrijp me niet verkeerd, hoe meer medailles hoe beter. Maar op de 1500 dames lijkt het me wel heel onwaarschijnlijk, een sweep.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar ik laat me graag verrassen
Eigen cameraploeg?quote:Op maandag 12 februari 2018 14:21 schreef butz0rs het volgende:
Is de NOS ingehuurd door de OBS om de regie te doen ofzo? Continue Wurst in beeld
Eurosportquote:Op maandag 12 februari 2018 14:20 schreef Smoofie het volgende:
Is de NOS de enige die schaatsen uitzendt?
Bratwurst?quote:Op maandag 12 februari 2018 14:21 schreef butz0rs het volgende:
Is de NOS ingehuurd door de OBS om de regie te doen ofzo? Continu Wurst in beeld
De logica ontgaat me, wat dat betreft. Als Leenstra uit Duitsland zou komen zouden WE hartelijk lachen als ze weer vierde wordt.quote:
Voor mij gelden die eerste twee welquote:Op maandag 12 februari 2018 14:18 schreef wimderon het volgende:
quote:Op maandag 12 februari 2018 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lekker gewoon gebleven
Ik gun N Ihle eigenlijk wel een medaljequote:Op maandag 12 februari 2018 14:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
De logica ontgaat me, wat dat betreft. Als Leenstra uit Duitsland zou komen zouden WE hartelijk lachen als ze weer vierde wordt.
Je weet heus wel waarom... Chauvinisme is ons ook niet vreemdquote:Op maandag 12 februari 2018 14:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
De logica ontgaat me, wat dat betreft. Als Leenstra uit Duitsland zou komen zouden WE hartelijk lachen als ze weer vierde wordt.
Anschutz vond ik altijd wel een cultheldin.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sporters die altijd 4e worden gun ik eigenlijk altijd wel ietsquote:Op maandag 12 februari 2018 14:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Martin Verkerk een Duitser was, had ie dan ook in je UI gestaan?quote:Op maandag 12 februari 2018 14:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik gun(de) het Daniele Anschutz ook wel.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor mij gelden die eerste twee wel
Dan zou ik haar net zo goed een medaille gunnen. Ok, WIJ niet, maar ik welquote:Op maandag 12 februari 2018 14:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
NSB'er gespotquote:Op maandag 12 februari 2018 14:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan zou ik haar net zo goed een medaille gunnen. Ok, WIJ niet, maar ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |