Er was al lang een biatlontopic hoorquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Schandalig dat de mooiste sport op de winterspelen nog geen topic had....
Biatlon is een mooie tweede, ook fantastisch.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er was al lang een biatlontopic hoor
Wel +1 voor skicross, ik hoop echt enorm op goud voor Öhling Norberg.
Öhling zou ik prachtig vinden nadat Holmlund (zijn vriendin) vorig seizoen zo zwaar gewond raakte, die hebben ongekend zware tijden gehad, dus gun ik hem juist nu wel zo'n succesquote:Op donderdag 8 februari 2018 16:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Biatlon is een mooie tweede, ook fantastisch.
Korotkov moet natuurlijk de Ski Cross winnen. Bij de vrouwen aerials zou Hanna Huskova fantastisch zijn na haar val in Sochi.
Ook opvallend: vrijwel de enige die de rehterbaan koos.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 02:11 schreef heywoodu het volgende:
Koreaanse onderuit
Niet eens op de sprong, maar op de moguls
Geen echte favorieten erbuiten dus, zo te zien? Zo geweldig is C Dufour-Lapointe tegenwoordig immers niet meer.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 02:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Uitslag kwalificatie 1 vrouwen: (Alleen deze eerste 10 hebben zich gekwalificeerd)
1. Perrine LAFFONT (FRA)
2. Andi NAUDE (CAN)
3. Morgan SCHULD (USA)
4. Justine DUFOUR-LAPOINTE (CAN)
5. Jaelin KAUF (USA)
6. Britteny COX (AUS)
7. Yulia GALYSHEVA (KAZ)
8. Keaton McCARGO (USA)
9. Arisa MURATA (JPN)
10. Audrey ROBICHAUD (CAN)
Johnson vind ik wel verrassend, niet direct in Q1 in de top 10, maar 22e....quote:Op vrijdag 9 februari 2018 03:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen echte favorieten erbuiten dus, zo te zien? Zo geweldig is C Dufour-Lapointe tegenwoordig immers niet meer.
Verrassendquote:Op vrijdag 9 februari 2018 04:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Uitslag kwalificatie 1 mannen: (Alleen eerste 10 hebben zich gekwalificeerd)
1. Mikael KINGSBURY (CAN) 86.07
ja niet goed voor de autisten onder onsquote:
Als Anton Kushnis als vrouw gegeven wordt zie je een foutje ja.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:31 schreef sararaats het volgende:
Anton Kushnir is een vrouw? Of zie ik een foutje?
Er staat in de OP dat deze persoon zowel bij vrouwen als mannen de aerials won.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als Anton Kushnis als vrouw gegeven wordt zie je een foutje ja.
Nee, er staat dat Belarus dat deed (wat eigenlijk gewoon Wit-Rusland heet)quote:Op zondag 11 februari 2018 11:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
Er staat in de OP dat deze persoon zowel bij vrouwen als mannen de aerials won.
/confused
Ow dan heb ik verkeerd gelezen.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, er staat dat Belarus dat deed (wat eigenlijk gewoon Wit-Rusland heet)
Even gecheckt. Belarus is ook in het Nederlands gewoon correct.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, er staat dat Belarus dat deed (wat eigenlijk gewoon Wit-Rusland heet)
Klopt, maar de meesten kennen het als Wit-Rusland. Maakt ook niet uit natuurlijk, details ftwquote:Op zondag 11 februari 2018 11:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Even gecheckt. Belarus is ook in het Nederlands gewoon correct.
Vlag op de mouw helpt welquote:Op zondag 11 februari 2018 11:40 schreef DeLuna het volgende:
Bij deze sporten hebben ze altijd van die onduidelijke kleding aan, weet nooit bij welk land ze horen
Wat is 'dat andere'?quote:Op zondag 11 februari 2018 11:41 schreef franklop het volgende:
Dat andere onderdeel klinkt leuker dan dit eigenlijk
Aerials?quote:Op zondag 11 februari 2018 11:41 schreef franklop het volgende:
Dat andere onderdeel klinkt leuker dan dit eigenlijk
En de naam en vlag bij het voorstellenquote:Op zondag 11 februari 2018 11:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Staat ook vrij groot de naam van het land bij een aantal op de achterkant van de jas.
quote:Op zondag 11 februari 2018 11:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En de naam en vlag bij het voorstellen
hoorde het niet helemaal goed. Maar strijden in ieder geval 1 tegen 1 danquote:
Dual mogulsquote:Op zondag 11 februari 2018 11:43 schreef franklop het volgende:
[..]
hoorde het niet helemaal goed. Maar strijden in ieder geval 1 tegen 1 dan
moeten ze maar doen ipv ditquote:Op zondag 11 februari 2018 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dual Moguls
maar da's niet olumpisch
quote:Op zondag 11 februari 2018 11:43 schreef franklop het volgende:
[..]
hoorde het niet helemaal goed. Maar strijden in ieder geval 1 tegen 1 dan
Gewoon, met een zwembad of kussenquote:Op zondag 11 februari 2018 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik vraag me toch af hoe ze mensen aanleren om in de lucht op ski's een salto te maken
als die ski's bovenop je knir komen lijkt me dat ook pijnlijkquote:Op zondag 11 februari 2018 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon, met een zwembad of kussen
Verdorie, nu heb ik een run gemist.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Overigens wel fan van Stolyarova:
[ afbeelding ]
We zijn amper halverwegequote:
Ik bedoelde die vorige runquote:
Zit je eerst weer een uur niks te doen en nu dit weerquote:Op zondag 11 februari 2018 11:52 schreef franklop het volgende:
Dus zo starten binnen 10 minuten van elkaar;
-Curling
- Rodelen
- Biatlon
Lekkere planning ja. Dan gaat dit gewoon uit ten faveure van het biatlonquote:Op zondag 11 februari 2018 11:52 schreef franklop het volgende:
-Curling
- Rodelen
- Biatlon
Jup. Die planners hadden ook wel standje mogen krijgen van Peterquote:Op zondag 11 februari 2018 11:52 schreef franklop het volgende:
-Curling
- Rodelen
- Biatlon
RUSquote:
Omdat ze buiten de poortjes om gingquote:
Da's dom.quote:Op zondag 11 februari 2018 12:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat ze buiten de poortjes om ging
Optrekken doen ze zelf. Is niet slechter voor de knieën dan pak hem beet alpine skiën.quote:Op zondag 11 februari 2018 12:04 schreef The_Undertone het volgende:
Lijkt me lekker voor je knieën dit.
Run 1; 20 startersquote:Op zondag 11 februari 2018 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat zijn de regels voor de finale? Is het een afvalrace?
Geen rechten?quote:Op zondag 11 februari 2018 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn trouwens dat de NOS de Slopestyle herhaalt terwijl ze hier live heen kunnen gaan
Curling vind ik ook behoorlijk gekunsteld.quote:Op zondag 11 februari 2018 13:28 schreef wimderon het volgende:
Moguls blijft toch wel met afstand het meest gekunstelde onderdeel op de winterspelen, maar toch maar weer kijken.
Alleen niet voor ski en snowboardcross en ijshockeyquote:
quote:Op zondag 11 februari 2018 13:28 schreef wimderon het volgende:
Moguls blijft toch wel met afstand het meest gekunstelde onderdeel op de winterspelen, maar toch maar weer kijken.
Dit dus.quote:Op zondag 11 februari 2018 13:28 schreef wimderon het volgende:
Inmiddels zijn ze toch nog OAR geworden op de officiële websitequote:Op zondag 11 februari 2018 13:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Stolyarova en Rakhimova naar finale 2.
ik voel het altijd in mijn knieën als ik het ziequote:Op zondag 11 februari 2018 13:28 schreef wimderon het volgende:
Terwijl die helemaal niet bijzonder harde klappen krijgen, maar het lijkt inderdaad wel zo.quote:Op zondag 11 februari 2018 13:42 schreef Falco het volgende:
[..]
ik voel het altijd in mijn knieën als ik het zie
Eindelijk een beetje echte wintersfeer.quote:Op zondag 11 februari 2018 13:52 schreef Klummie het volgende:
Leuk dat het sneeuwt. Geeft er net dat beetje cachet aan.
haha ja van mcdonaldsquote:Op zondag 11 februari 2018 13:56 schreef franklop het volgende:
Die kan op een Cargo vlucht weer naar huis
Flauwheid na uurtje of 11 wakker zijn slaat toe.quote:
Daarvoor moet je bij de Aerials zijn.quote:Op zondag 11 februari 2018 14:03 schreef Klummie het volgende:
Waarom geen drievoudige salto met dubbele schroef?
Niet bijzonder veel, want de knieën krijgen lang niet zulke harde klappen als het lijkt.quote:Op zondag 11 februari 2018 14:02 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel benieuwd hoe veel knieën het begeven per seizoen
Inclusief toeschouwers?quote:Op zondag 11 februari 2018 14:02 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel benieuwd hoe veel knieën het begeven per seizoen
quote:Op zondag 11 februari 2018 14:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Inclusief toeschouwers?
Want die van mij vinden het niet leuk dat ik kijk
Nu ook precies het verschil in punten jaquote:
er is een mid-race doping controle bij de moguls?quote:
Correct, ideaal gepland tegelijk met het biatlon.quote:
Ja en het einde valt samen met het schaatsenquote:Op maandag 12 februari 2018 11:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Correct, ideaal gepland tegelijk met het biatlon.
duw er effe een quote uit als ronde 3 begint, wil je?quote:
Ik beloof niksquote:Op maandag 12 februari 2018 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
duw er effe een quote uit als ronde 3 begint, wil je?
Laten we hopen dat die pas begint als het Biatlon eindigt.quote:
Tweede Japanse god die er al uit ligtquote:
Wij juichen voor de Halve Nederlanderquote:Op maandag 12 februari 2018 14:02 schreef Columbiafan het volgende:
Juichen wij voor de Japanner of voor Kingsbury?
Zijnde?quote:Op maandag 12 februari 2018 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij juichen voor de Halve Nederlander
Andringaquote:
Ik juich voor een Canadees.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:10 schreef Aguero het volgende:
Ik neem aan dat wij juichen voor de Japanner?
His younger sister Alex-Anne has competed in freestyle skiing at international level, winning silver in moguls at the 2017 Canadian Championships in Val Saint-Come, QC, Canada. (SportsDeskOnline, 29 Aug 2017; olympic.ca, 19 Feb 2017)quote:
We juichen voor een halve Nederlander.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:10 schreef Aguero het volgende:
Ik neem aan dat wij juichen voor de Japanner?
Die bedoelt hij niet denk ik.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:11 schreef franklop het volgende:
[..]
His younger sister Alex-Anne has competed in freestyle skiing at international level, winning silver in moguls at the 2017 Canadian Championships in Val Saint-Come, QC, Canada. (SportsDeskOnline, 29 Aug 2017; olympic.ca, 19 Feb 2017)
Dit is de info die ik hadquote:
Halve Nederlander?quote:Op maandag 12 februari 2018 14:11 schreef franklop het volgende:
[..]
We juichen voor een halve Nederlander.
Casey Andringa heeft Friese roots.quote:
6-2 = 4 = fake news.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
sjuut voor de Halve Nederlander
blijven staan is dus al genoeg voor een medalje nu
die eerste run was ook niet veel.quote:
Natuurlijk niet.quote:
Dat zou niet goed zijn voor een betje die ik open heb staanquote:Op maandag 12 februari 2018 14:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Verdiende kampioen! Al had ik Australisch goud stiekem ook wel heel tof gevonden.
Alla Inmiddels niet meer door de beste sprong van allemaal..quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:58 schreef heywoodu het volgende:
Olympisch kampioene Alla Tsuper ligt eruit, net als Lydia Lassila, die voor Tsuper het goud won.
Ik vind dit juist heel makkelijk: eens in de paar minuten even 5 seconden kijken voor de sprong en 5 seconden voor de score en verder schaatsen kijkenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:11 schreef franklop het volgende:
Ik ben totaal niet aan het opletten eigenlijk
Ik zit zo eens op een ander forum te bladeren. Posters in het freestyletopic: niemand. Posters in het schaatstopic: mensen uit Kroatië, Servië, Montenegro, Canada en Italië. Aerials is gewoon niet zo'n enorm groot ding ofzo. Net als de 5km bij de vrouwen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Nederlanders zijn niet te begrijpen soms.
zijn ook 2 totaal niet boeiende onderdelen natuurlijk. 5 km voor vrouwen is het meest niveauloze schaatsonderdeelquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zit zo eens op een ander forum te bladeren. Posters in het freestyletopic: niemand. Posters in het schaatstopic: mensen uit Kroatië, Servië, Montenegro, Canada en Italië. Aerials is gewoon niet zo'n enorm groot ding ofzo. Net als de 5km bij de vrouwen.
Precies. Overigens vind ik aerials nog wel honderdduizend keer leuker dan big air bij het snowboarden, daar gebeurt in vergelijking echt geen fuck in de lucht.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zijn ook 2 totaal niet boeiende onderdelen natuurlijk. 5 km voor vrouwen is het meest niveauloze schaatsonderdeel
Ja dat kan..... Bij een 500/1000/1500m kan ik dat nog wel een ergens klein beetje voorstellen... Maar een 5000m vrouwen.... Ik snap gewoon niet dat dat leuker is/kan zijn dan de Aerials. Maargoed ieder zijn ding en smaken verschillen...quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zit zo eens op een ander forum te bladeren. Posters in het freestyletopic: niemand. Posters in het schaatstopic: mensen uit Kroatië, Servië, Montenegro, Canada en Italië. Aerials is gewoon niet zo'n enorm groot ding ofzo. Net als de 5km bij de vrouwen.
Ik vind slopestyle het enige leuke onderdeel van al die gekke freestylejuryonderdelenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies. Overigens vind ik aerials nog wel honderdduizend keer leuker dan big air bij het snowboarden, daar gebeurt in vergelijking echt geen fuck in de lucht.
Halfpipe vind ik leukerquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind slopestyle het enige leuke onderdeel van al die gekke freestylejuryonderdelen
Schema's rijden.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja dat kan..... Bij een 500/1000/1500m kan ik dat nog wel een ergens klein beetje voorstellen... Maar een 5000m vrouwen.... Ik snap gewoon niet dat dat leuker is/kan zijn dan de Aerials. Maargoed ieder zijn ding en smaken verschillen...
Ik zou naar het skeleton gaan als ik jou wasquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu effe full focus
zendt een zender dit uit?
Moguls is imo het mooiste onderdeel. Slopestyle vind ik net niet, maar dat komt vooral omdat er zo weinig creativiteit is bij de rijders en rijdsters. Iedereen kiest zo een beetje dezelfde lijn waardoor je voor het oog eigenlijk 60 dezelfde runs ziet.....quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind slopestyle het enige leuke onderdeel van al die gekke freestylejuryonderdelen
oh komt Bos zo in actie? Dan zal t NOS dat wel uitzenden toch? Toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zou naar het skeleton gaan als ik jou was
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh komt Bos zo in actie? Dan zal t NOS dat wel uitzenden toch? Toch?
Nu gaat alles toch weer op 0quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Deze sprong had betere punten verdiend....
als 17e, ze zijn nu bij 5quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh komt Bos zo in actie? Dan zal t NOS dat wel uitzenden toch? Toch?
dat wordt krap...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |