quote:Op zondag 11 februari 2018 11:43 schreef franklop het volgende:
[..]
hoorde het niet helemaal goed. Maar strijden in ieder geval 1 tegen 1 dan
Gewoon, met een zwembad of kussenquote:Op zondag 11 februari 2018 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik vraag me toch af hoe ze mensen aanleren om in de lucht op ski's een salto te maken
als die ski's bovenop je knir komen lijkt me dat ook pijnlijkquote:Op zondag 11 februari 2018 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon, met een zwembad of kussen
Verdorie, nu heb ik een run gemist.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Overigens wel fan van Stolyarova:
[ afbeelding ]
We zijn amper halverwegequote:
Ik bedoelde die vorige runquote:
Zit je eerst weer een uur niks te doen en nu dit weerquote:Op zondag 11 februari 2018 11:52 schreef franklop het volgende:
Dus zo starten binnen 10 minuten van elkaar;
-Curling
- Rodelen
- Biatlon
Lekkere planning ja. Dan gaat dit gewoon uit ten faveure van het biatlonquote:Op zondag 11 februari 2018 11:52 schreef franklop het volgende:
-Curling
- Rodelen
- Biatlon
Jup. Die planners hadden ook wel standje mogen krijgen van Peterquote:Op zondag 11 februari 2018 11:52 schreef franklop het volgende:
-Curling
- Rodelen
- Biatlon
RUSquote:
Omdat ze buiten de poortjes om gingquote:
Da's dom.quote:Op zondag 11 februari 2018 12:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat ze buiten de poortjes om ging
Optrekken doen ze zelf. Is niet slechter voor de knieën dan pak hem beet alpine skiën.quote:Op zondag 11 februari 2018 12:04 schreef The_Undertone het volgende:
Lijkt me lekker voor je knieën dit.
Run 1; 20 startersquote:Op zondag 11 februari 2018 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat zijn de regels voor de finale? Is het een afvalrace?
Geen rechten?quote:Op zondag 11 februari 2018 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn trouwens dat de NOS de Slopestyle herhaalt terwijl ze hier live heen kunnen gaan
Curling vind ik ook behoorlijk gekunsteld.quote:Op zondag 11 februari 2018 13:28 schreef wimderon het volgende:
Moguls blijft toch wel met afstand het meest gekunstelde onderdeel op de winterspelen, maar toch maar weer kijken.
Alleen niet voor ski en snowboardcross en ijshockeyquote:
quote:Op zondag 11 februari 2018 13:28 schreef wimderon het volgende:
Moguls blijft toch wel met afstand het meest gekunstelde onderdeel op de winterspelen, maar toch maar weer kijken.
Dit dus.quote:Op zondag 11 februari 2018 13:28 schreef wimderon het volgende:
Inmiddels zijn ze toch nog OAR geworden op de officiële websitequote:Op zondag 11 februari 2018 13:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Stolyarova en Rakhimova naar finale 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |