Er was al lang een biatlontopic hoorquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Schandalig dat de mooiste sport op de winterspelen nog geen topic had....
Biatlon is een mooie tweede, ook fantastisch.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er was al lang een biatlontopic hoor
Wel +1 voor skicross, ik hoop echt enorm op goud voor Öhling Norberg.
Öhling zou ik prachtig vinden nadat Holmlund (zijn vriendin) vorig seizoen zo zwaar gewond raakte, die hebben ongekend zware tijden gehad, dus gun ik hem juist nu wel zo'n succesquote:Op donderdag 8 februari 2018 16:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Biatlon is een mooie tweede, ook fantastisch.
Korotkov moet natuurlijk de Ski Cross winnen. Bij de vrouwen aerials zou Hanna Huskova fantastisch zijn na haar val in Sochi.
Ook opvallend: vrijwel de enige die de rehterbaan koos.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 02:11 schreef heywoodu het volgende:
Koreaanse onderuit
Niet eens op de sprong, maar op de moguls
Geen echte favorieten erbuiten dus, zo te zien? Zo geweldig is C Dufour-Lapointe tegenwoordig immers niet meer.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 02:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Uitslag kwalificatie 1 vrouwen: (Alleen deze eerste 10 hebben zich gekwalificeerd)
1. Perrine LAFFONT (FRA)
2. Andi NAUDE (CAN)
3. Morgan SCHULD (USA)
4. Justine DUFOUR-LAPOINTE (CAN)
5. Jaelin KAUF (USA)
6. Britteny COX (AUS)
7. Yulia GALYSHEVA (KAZ)
8. Keaton McCARGO (USA)
9. Arisa MURATA (JPN)
10. Audrey ROBICHAUD (CAN)
Johnson vind ik wel verrassend, niet direct in Q1 in de top 10, maar 22e....quote:Op vrijdag 9 februari 2018 03:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen echte favorieten erbuiten dus, zo te zien? Zo geweldig is C Dufour-Lapointe tegenwoordig immers niet meer.
Verrassendquote:Op vrijdag 9 februari 2018 04:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Uitslag kwalificatie 1 mannen: (Alleen eerste 10 hebben zich gekwalificeerd)
1. Mikael KINGSBURY (CAN) 86.07
ja niet goed voor de autisten onder onsquote:
Als Anton Kushnis als vrouw gegeven wordt zie je een foutje ja.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:31 schreef sararaats het volgende:
Anton Kushnir is een vrouw? Of zie ik een foutje?
Er staat in de OP dat deze persoon zowel bij vrouwen als mannen de aerials won.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als Anton Kushnis als vrouw gegeven wordt zie je een foutje ja.
Nee, er staat dat Belarus dat deed (wat eigenlijk gewoon Wit-Rusland heet)quote:Op zondag 11 februari 2018 11:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
Er staat in de OP dat deze persoon zowel bij vrouwen als mannen de aerials won.
/confused
Ow dan heb ik verkeerd gelezen.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, er staat dat Belarus dat deed (wat eigenlijk gewoon Wit-Rusland heet)
Even gecheckt. Belarus is ook in het Nederlands gewoon correct.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, er staat dat Belarus dat deed (wat eigenlijk gewoon Wit-Rusland heet)
Klopt, maar de meesten kennen het als Wit-Rusland. Maakt ook niet uit natuurlijk, details ftwquote:Op zondag 11 februari 2018 11:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Even gecheckt. Belarus is ook in het Nederlands gewoon correct.
Vlag op de mouw helpt welquote:Op zondag 11 februari 2018 11:40 schreef DeLuna het volgende:
Bij deze sporten hebben ze altijd van die onduidelijke kleding aan, weet nooit bij welk land ze horen
Wat is 'dat andere'?quote:Op zondag 11 februari 2018 11:41 schreef franklop het volgende:
Dat andere onderdeel klinkt leuker dan dit eigenlijk
Aerials?quote:Op zondag 11 februari 2018 11:41 schreef franklop het volgende:
Dat andere onderdeel klinkt leuker dan dit eigenlijk
En de naam en vlag bij het voorstellenquote:Op zondag 11 februari 2018 11:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Staat ook vrij groot de naam van het land bij een aantal op de achterkant van de jas.
quote:Op zondag 11 februari 2018 11:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En de naam en vlag bij het voorstellen
hoorde het niet helemaal goed. Maar strijden in ieder geval 1 tegen 1 danquote:
Dual mogulsquote:Op zondag 11 februari 2018 11:43 schreef franklop het volgende:
[..]
hoorde het niet helemaal goed. Maar strijden in ieder geval 1 tegen 1 dan
moeten ze maar doen ipv ditquote:Op zondag 11 februari 2018 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dual Moguls
maar da's niet olumpisch
quote:Op zondag 11 februari 2018 11:43 schreef franklop het volgende:
[..]
hoorde het niet helemaal goed. Maar strijden in ieder geval 1 tegen 1 dan
Gewoon, met een zwembad of kussenquote:Op zondag 11 februari 2018 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik vraag me toch af hoe ze mensen aanleren om in de lucht op ski's een salto te maken
als die ski's bovenop je knir komen lijkt me dat ook pijnlijkquote:Op zondag 11 februari 2018 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon, met een zwembad of kussen
Verdorie, nu heb ik een run gemist.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Overigens wel fan van Stolyarova:
[ afbeelding ]
We zijn amper halverwegequote:
Ik bedoelde die vorige runquote:
Zit je eerst weer een uur niks te doen en nu dit weerquote:Op zondag 11 februari 2018 11:52 schreef franklop het volgende:
Dus zo starten binnen 10 minuten van elkaar;
-Curling
- Rodelen
- Biatlon
Lekkere planning ja. Dan gaat dit gewoon uit ten faveure van het biatlonquote:Op zondag 11 februari 2018 11:52 schreef franklop het volgende:
-Curling
- Rodelen
- Biatlon
Jup. Die planners hadden ook wel standje mogen krijgen van Peterquote:Op zondag 11 februari 2018 11:52 schreef franklop het volgende:
-Curling
- Rodelen
- Biatlon
RUSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |