ik voel het altijd in mijn knieën als ik het ziequote:Op zondag 11 februari 2018 13:28 schreef wimderon het volgende:
Moguls blijft toch wel met afstand het meest gekunstelde onderdeel op de winterspelen, maar toch maar weer kijken.
Terwijl die helemaal niet bijzonder harde klappen krijgen, maar het lijkt inderdaad wel zo.quote:Op zondag 11 februari 2018 13:42 schreef Falco het volgende:
[..]
ik voel het altijd in mijn knieën als ik het zie
Eindelijk een beetje echte wintersfeer.quote:Op zondag 11 februari 2018 13:52 schreef Klummie het volgende:
Leuk dat het sneeuwt. Geeft er net dat beetje cachet aan.
haha ja van mcdonaldsquote:Op zondag 11 februari 2018 13:56 schreef franklop het volgende:
Die kan op een Cargo vlucht weer naar huis
Flauwheid na uurtje of 11 wakker zijn slaat toe.quote:
Daarvoor moet je bij de Aerials zijn.quote:Op zondag 11 februari 2018 14:03 schreef Klummie het volgende:
Waarom geen drievoudige salto met dubbele schroef?
Niet bijzonder veel, want de knieën krijgen lang niet zulke harde klappen als het lijkt.quote:Op zondag 11 februari 2018 14:02 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel benieuwd hoe veel knieën het begeven per seizoen
Inclusief toeschouwers?quote:Op zondag 11 februari 2018 14:02 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel benieuwd hoe veel knieën het begeven per seizoen
quote:Op zondag 11 februari 2018 14:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Inclusief toeschouwers?
Want die van mij vinden het niet leuk dat ik kijk
Nu ook precies het verschil in punten jaquote:
er is een mid-race doping controle bij de moguls?quote:
Correct, ideaal gepland tegelijk met het biatlon.quote:
Ja en het einde valt samen met het schaatsenquote:Op maandag 12 februari 2018 11:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Correct, ideaal gepland tegelijk met het biatlon.
duw er effe een quote uit als ronde 3 begint, wil je?quote:
Ik beloof niksquote:Op maandag 12 februari 2018 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
duw er effe een quote uit als ronde 3 begint, wil je?
Laten we hopen dat die pas begint als het Biatlon eindigt.quote:
Tweede Japanse god die er al uit ligtquote:
Wij juichen voor de Halve Nederlanderquote:Op maandag 12 februari 2018 14:02 schreef Columbiafan het volgende:
Juichen wij voor de Japanner of voor Kingsbury?
Zijnde?quote:Op maandag 12 februari 2018 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij juichen voor de Halve Nederlander
Andringaquote:
Ik juich voor een Canadees.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:10 schreef Aguero het volgende:
Ik neem aan dat wij juichen voor de Japanner?
His younger sister Alex-Anne has competed in freestyle skiing at international level, winning silver in moguls at the 2017 Canadian Championships in Val Saint-Come, QC, Canada. (SportsDeskOnline, 29 Aug 2017; olympic.ca, 19 Feb 2017)quote:
We juichen voor een halve Nederlander.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:10 schreef Aguero het volgende:
Ik neem aan dat wij juichen voor de Japanner?
Die bedoelt hij niet denk ik.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:11 schreef franklop het volgende:
[..]
His younger sister Alex-Anne has competed in freestyle skiing at international level, winning silver in moguls at the 2017 Canadian Championships in Val Saint-Come, QC, Canada. (SportsDeskOnline, 29 Aug 2017; olympic.ca, 19 Feb 2017)
Dit is de info die ik hadquote:
Halve Nederlander?quote:Op maandag 12 februari 2018 14:11 schreef franklop het volgende:
[..]
We juichen voor een halve Nederlander.
Casey Andringa heeft Friese roots.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |