Ik zit zo eens op een ander forum te bladeren. Posters in het freestyletopic: niemand. Posters in het schaatstopic: mensen uit Kroatië, Servië, Montenegro, Canada en Italië. Aerials is gewoon niet zo'n enorm groot ding ofzo. Net als de 5km bij de vrouwen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Nederlanders zijn niet te begrijpen soms.
zijn ook 2 totaal niet boeiende onderdelen natuurlijk. 5 km voor vrouwen is het meest niveauloze schaatsonderdeelquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zit zo eens op een ander forum te bladeren. Posters in het freestyletopic: niemand. Posters in het schaatstopic: mensen uit Kroatië, Servië, Montenegro, Canada en Italië. Aerials is gewoon niet zo'n enorm groot ding ofzo. Net als de 5km bij de vrouwen.
Precies. Overigens vind ik aerials nog wel honderdduizend keer leuker dan big air bij het snowboarden, daar gebeurt in vergelijking echt geen fuck in de lucht.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zijn ook 2 totaal niet boeiende onderdelen natuurlijk. 5 km voor vrouwen is het meest niveauloze schaatsonderdeel
Ja dat kan..... Bij een 500/1000/1500m kan ik dat nog wel een ergens klein beetje voorstellen... Maar een 5000m vrouwen.... Ik snap gewoon niet dat dat leuker is/kan zijn dan de Aerials. Maargoed ieder zijn ding en smaken verschillen...quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zit zo eens op een ander forum te bladeren. Posters in het freestyletopic: niemand. Posters in het schaatstopic: mensen uit Kroatië, Servië, Montenegro, Canada en Italië. Aerials is gewoon niet zo'n enorm groot ding ofzo. Net als de 5km bij de vrouwen.
Ik vind slopestyle het enige leuke onderdeel van al die gekke freestylejuryonderdelenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies. Overigens vind ik aerials nog wel honderdduizend keer leuker dan big air bij het snowboarden, daar gebeurt in vergelijking echt geen fuck in de lucht.
Halfpipe vind ik leukerquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind slopestyle het enige leuke onderdeel van al die gekke freestylejuryonderdelen
Schema's rijden.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja dat kan..... Bij een 500/1000/1500m kan ik dat nog wel een ergens klein beetje voorstellen... Maar een 5000m vrouwen.... Ik snap gewoon niet dat dat leuker is/kan zijn dan de Aerials. Maargoed ieder zijn ding en smaken verschillen...
Ik zou naar het skeleton gaan als ik jou wasquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu effe full focus
zendt een zender dit uit?
Moguls is imo het mooiste onderdeel. Slopestyle vind ik net niet, maar dat komt vooral omdat er zo weinig creativiteit is bij de rijders en rijdsters. Iedereen kiest zo een beetje dezelfde lijn waardoor je voor het oog eigenlijk 60 dezelfde runs ziet.....quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind slopestyle het enige leuke onderdeel van al die gekke freestylejuryonderdelen
oh komt Bos zo in actie? Dan zal t NOS dat wel uitzenden toch? Toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zou naar het skeleton gaan als ik jou was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |