Hahaquote:Op zaterdag 3 februari 2018 10:13 schreef Tink89 het volgende:
Aah, wat lief van hem bertha! Een idee om voor die paar euro gewoon even een kruik te halen? Dat scheelt zo veel bij kramp...
Mijn keel gaat de goede kant op, dus zo manlief maar eens wakker maken
Edit: nu ik die laatste zin terug lees klinkt het niet alsof we iets gaan doen wat tot een baby kan leiden....![]()
hahaha les 1 uit de Tina en de Breakout...quote:Op zaterdag 3 februari 2018 10:13 schreef Tink89 het volgende:
Aah, wat lief van hem bertha! Een idee om voor die paar euro gewoon even een kruik te halen? Dat scheelt zo veel bij kramp...
Mijn keel gaat de goede kant op, dus zo manlief maar eens wakker maken
Edit: nu ik die laatste zin terug lees klinkt het niet alsof we iets gaan doen wat tot een baby kan leiden....![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 11:24 schreef aapieannie het volgende:
Hahahaha tink gezellige avond gehad??
Bertha vervelend dat je zo last had. Gelukkig nu minder!
Jongens ik wel janken.. ik heb zon verschrikkelijke hoofdpijn, werd er vannacht gewoon wakker van. Toen wel gelijk paracetamol ingenomen maar doet weinig. Net dus toch maar icm ibuprofen gedaan. Hoop dat het weinig kwaad kan en dat het gauw weg is. De hele rechterkant van mn gezicht doet gewoon pijn ervan
Yep!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 06:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij en je broers? Ben je van een drieling?
Ochtend. En dat werd hem ook niet, manlief is nu ziek. Die slaapt nu en ik zit met een bordje comfortfood op de bank... Kijken wel of het nog wat wordt, we hebben iig nog tot dinsdag.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 11:24 schreef aapieannie het volgende:
Hahahaha tink gezellige avond gehad??
Bertha vervelend dat je zo last had. Gelukkig nu minder!
Jongens ik wel janken.. ik heb zon verschrikkelijke hoofdpijn, werd er vannacht gewoon wakker van. Toen wel gelijk paracetamol ingenomen maar doet weinig. Net dus toch maar icm ibuprofen gedaan. Hoop dat het weinig kwaad kan en dat het gauw weg is. De hele rechterkant van mn gezicht doet gewoon pijn ervan
Ik quote mezelf even van een klein maandje geleden.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 12:34 schreef Zhero het volgende:
Even een vraagje van een man. Wij willen binnenkort ook gaan proberen om een babytje te verwekken en inmiddels heb ik ovulatietests aangeschaft van Sensitest, maar 1 dingetje is mij niet duidelijk. Wanneer heb je nu de meeste kans om zwanger te raken: op de dag dat je twee van zulke streepjes ziet (volgens de handleiding is dat 24-48 uur voor de ovulatie), of dan juist 1-2 dagen later (tijdens de ovulatie). Zal vast een ontzettend domme vraag zijn,maar ik het oprecht geen idee en probeer me er een beetje in te verdiepen
.
Dit is inderdaad een zwangerschapstest. Omg. HELP.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:51 schreef B.ertha het volgende:
Welke is de teststreep en welke de controlestreep? Als de teststreep de donkerste is, dan is het dus een positieve ovulatietest en "is de shit aan". Dus maak het vanavond maar gezellig. Als het andersom is, ben je bijna zover. Dan vanavond gezellig maken maar ook nog ff door testen.
Maarruh, dit is een vrij vage foto maar blauwe testen zijn volgens mij hcg testen en geen lh testen. Als het dat is, ben je dus gewoon zwanger!
Hij niet hoor.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:51 schreef B.ertha het volgende:
Als het dat is, ben je dus gewoon zwanger!
quote:Op zondag 4 februari 2018 22:53 schreef Zhero het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een zwangerschapstest. Omg. HELP.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 4 februari 2018 22:53 schreef Zhero het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een zwangerschapstest. Omg. HELP.
Nou, daar hoef je niet met een half dichtgeknepen oog naar te kijken met je scherm een kwartslag gedraaid om de streep te zienquote:Op zondag 4 februari 2018 22:47 schreef Zhero het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even van een klein maandje geleden.
[ afbeelding ]
Is de shit nu aan?
Ik had de dagen na m'n slijmerige afscheiding positieve ovulatietestenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:39 schreef Tink89 het volgende:
Hmm, gisteren en vanochtend (zo goed als) witte ovulatietesten, maar net wel veel slijm (structuur van eiwit, maar dan doorzichtig)... Ik ben in de war. Zou vandaag moeten ovuleren volgens de app. Misschien heb ik dan net te laat geovulatietest en was de LH-piek al voor gistermiddag. Zondag vergeten te testen, dus heb geen idee nu.
Lekker handig dit ook weer
Edit: Oh! En gefeliciteerd natuurlijk![]()
![]()
Oke! Ik kan in de app niet echt een patroon zien in de vorige vier cyclussen qua afscheiding en moment van positief testen, dus ga je advies ter harte nemen en nog even door testenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:05 schreef Camac het volgende:
[..]
Ik had de dagen na m'n slijmerige afscheiding positieve ovulatietestendus even door blijven testen nu
Volgens m'n app was dag 16 slijm, dag 18&19 positieve ovulatietesten.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:13 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Oke! Ik kan in de app niet echt een patroon zien in de vorige vier cyclussen qua afscheiding en moment van positief testen, dus ga je advies ter harte nemen en nog even door testen
Wel braaf geluisterd en doorgetestquote:Op woensdag 7 februari 2018 14:01 schreef Tink89 het volgende:
Hypochonder ze dames. Nu maar hopen dat het eigenlijk geen hypochonderen is, maar gewoon een scala aan zwangerschapskwaaltjes.
Ik heb - net als vorige cyclus - knallende hoofdpijn op mijn ovulatiedag (vanochtend een knaller van een ovulatietest, terwijl hij gisterenochtend nog wit was). Herkent iemand dat? Het maakt het wat ingewikkelder om het gezellig te maken. Zelfs mijn eigen getyp op m'n toetsenbord maakt dat ik vlekken zie...
Pffft, dat gaat lekker danquote:Op woensdag 7 februari 2018 14:01 schreef Tink89 het volgende:
Hypochonder ze dames. Nu maar hopen dat het eigenlijk geen hypochonderen is, maar gewoon een scala aan zwangerschapskwaaltjes.
Ik heb - net als vorige cyclus - knallende hoofdpijn op mijn ovulatiedag (vanochtend een knaller van een ovulatietest, terwijl hij gisterenochtend nog wit was). Herkent iemand dat? Het maakt het wat ingewikkelder om het gezellig te maken. Zelfs mijn eigen getyp op m'n toetsenbord maakt dat ik vlekken zie...
Jepquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:06 schreef Tink89 het volgende:
[..]
JepCyclus duurt nu wrs dus wel een dag of vier langer dan de vorige keren. Maar goed, dat weet ik dan tenminste wel...
Nu aan de paracetamol en ondanks het mooie weer de verduisterende gordijnen maar even dicht getrokken. Als het niet wegtrekt, ga ik zo even een dutje doen. Soms haalt dat net het scherpe randje eraf.
pfft, het heerst ofzo. Was bij mij de laatste cyclus ook. Bij mij hielp het om vast te houden aan 'over een week is het voorbij, over een week is het voorbij, over een week...'quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:44 schreef Camac het volgende:
Dankjewel lieverds
Helaas is het deze keer gelijk een bloedbad extravaganza XXXXL-editie
Met duct tape en takjesquote:Op zaterdag 3 februari 2018 08:50 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben ongesteld,dus op naar de volgende ronde.
Gisteren had ik enorme kramp, maar we hebben onze magnetron uitgeleend dus ik kon mijn pittenkussen niet gebruikenToen heeft mijn vriend heel lief zitten MacGyveren en toch een soort kruik weten te maken
oeh.... veel plezier en veel plezierquote:Op maandag 5 februari 2018 20:29 schreef June. het volgende:
Ik ga over 2 weken skieen (niet met vriend) en verwacht ovulatie over 10 dagen ofzo. Hopelijk komt mn ei niet te laat
Behoorlijkquote:Op donderdag 8 februari 2018 16:11 schreef aapieannie het volgende:
Camac wat vervelend dat het gelijk van xxxxxl formaat isveel last van?
Ja nog een dag of 16. Maar ik drink dan toch liever niet. Voelt niet fijn ofzo.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:59 schreef B.ertha het volgende:
Klinkt goed Tink! Maar jouw nod duurt toch nog wel even?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:43 schreef pinquit het volgende:
Ik heb al een paar dagen zo'n sterke behoefte aan broodjes rosbief en mediumrare biefstuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En nu heb je net je mooie draagdoek weggedaan!
Gefeliciteerd, wat leuk zeg!
Ik heb al een paar dagen zo'n sterke behoefte aan broodjes rosbief en mediumrare biefstuk
Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Protčge moi de mes désirs.
Niet waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gefeliciteerd!! Wat superleuk! naar de nieuwe praktijk hč
![]()
jeeeejjjj, de twee-op-één-kamer-streepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jeeeejjjj, de twee-op-één-kamer-streep![]()
![]()
Dat lukt ons gewoon niet. Met een 2,5 jarige erbij maakt het nog lastiger...quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:05 schreef aapieannie het volgende:
Aah camac volgende ronde beter. Misschien toch net te laat je ei gevonden.
Stippel ook succes met het hoesten en benauwd zijn! En hoe lastig he die nachtdiensten. Hier ben ik degene die ze draait. Maar we vinden toch altijd wel een momentje om het even gezellig te maken haha!
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
Met een kleuter soms ook een flinke uitdaging hoor haha!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:30 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Dat lukt ons gewoon niet. Met een 2,5 jarige erbij maakt het nog lastiger...
Suffe vraag van mij in dat geval. Hoe kan ik mobiel een post link kopiėren? Of moet ik dan gewoon de pagina waar het op staat kopiėren?quote:Op maandag 12 februari 2018 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
Pinq! Gefeliciteerd!!!!
Zeg, dat update topic is er niet voor de sier he
op het posticon van de te quoten post klikken en dan de url uit de adresbalk kopiėrenquote:Op maandag 12 februari 2018 09:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Suffe vraag van mij in dat geval. Hoe kan ik mobiel een post link kopiėren? Of moet ik dan gewoon de pagina waar het op staat kopiėren?
Thanksquote:Op maandag 12 februari 2018 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op het posticon van de te quoten post klikken en dan de url uit de adresbalk kopiėren
Omgohhh gefeliciteerd!! <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |