Dat lukt ons gewoon niet. Met een 2,5 jarige erbij maakt het nog lastiger...quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:05 schreef aapieannie het volgende:
Aah camac volgende ronde beter. Misschien toch net te laat je ei gevonden.
Stippel ook succes met het hoesten en benauwd zijn! En hoe lastig he die nachtdiensten. Hier ben ik degene die ze draait. Maar we vinden toch altijd wel een momentje om het even gezellig te maken haha!
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:43 schreef pinquit het volgende:
Ik heb al een paar dagen zo'n sterke behoefte aan broodjes rosbief en mediumrare biefstuk
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
Met een kleuter soms ook een flinke uitdaging hoor haha!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:30 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Dat lukt ons gewoon niet. Met een 2,5 jarige erbij maakt het nog lastiger...
Suffe vraag van mij in dat geval. Hoe kan ik mobiel een post link kopiėren? Of moet ik dan gewoon de pagina waar het op staat kopiėren?quote:Op maandag 12 februari 2018 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
Pinq! Gefeliciteerd!!!!
Zeg, dat update topic is er niet voor de sier he
op het posticon van de te quoten post klikken en dan de url uit de adresbalk kopiėrenquote:Op maandag 12 februari 2018 09:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Suffe vraag van mij in dat geval. Hoe kan ik mobiel een post link kopiėren? Of moet ik dan gewoon de pagina waar het op staat kopiėren?
Thanksquote:Op maandag 12 februari 2018 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op het posticon van de te quoten post klikken en dan de url uit de adresbalk kopiėren
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:43 schreef pinquit het volgende:
Ik heb al een paar dagen zo'n sterke behoefte aan broodjes rosbief en mediumrare biefstuk
Omgohhh gefeliciteerd!! <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |