Ik had de dagen na m'n slijmerige afscheiding positieve ovulatietestenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:39 schreef Tink89 het volgende:
Hmm, gisteren en vanochtend (zo goed als) witte ovulatietesten, maar net wel veel slijm (structuur van eiwit, maar dan doorzichtig)... Ik ben in de war. Zou vandaag moeten ovuleren volgens de app. Misschien heb ik dan net te laat geovulatietest en was de LH-piek al voor gistermiddag. Zondag vergeten te testen, dus heb geen idee nu.
Lekker handig dit ook weer
Edit: Oh! En gefeliciteerd natuurlijk![]()
![]()
Oke! Ik kan in de app niet echt een patroon zien in de vorige vier cyclussen qua afscheiding en moment van positief testen, dus ga je advies ter harte nemen en nog even door testenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:05 schreef Camac het volgende:
[..]
Ik had de dagen na m'n slijmerige afscheiding positieve ovulatietestendus even door blijven testen nu
Volgens m'n app was dag 16 slijm, dag 18&19 positieve ovulatietesten.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:13 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Oke! Ik kan in de app niet echt een patroon zien in de vorige vier cyclussen qua afscheiding en moment van positief testen, dus ga je advies ter harte nemen en nog even door testen
Wel braaf geluisterd en doorgetestquote:Op woensdag 7 februari 2018 14:01 schreef Tink89 het volgende:
Hypochonder ze dames. Nu maar hopen dat het eigenlijk geen hypochonderen is, maar gewoon een scala aan zwangerschapskwaaltjes.
Ik heb - net als vorige cyclus - knallende hoofdpijn op mijn ovulatiedag (vanochtend een knaller van een ovulatietest, terwijl hij gisterenochtend nog wit was). Herkent iemand dat? Het maakt het wat ingewikkelder om het gezellig te maken. Zelfs mijn eigen getyp op m'n toetsenbord maakt dat ik vlekken zie...
Pffft, dat gaat lekker danquote:Op woensdag 7 februari 2018 14:01 schreef Tink89 het volgende:
Hypochonder ze dames. Nu maar hopen dat het eigenlijk geen hypochonderen is, maar gewoon een scala aan zwangerschapskwaaltjes.
Ik heb - net als vorige cyclus - knallende hoofdpijn op mijn ovulatiedag (vanochtend een knaller van een ovulatietest, terwijl hij gisterenochtend nog wit was). Herkent iemand dat? Het maakt het wat ingewikkelder om het gezellig te maken. Zelfs mijn eigen getyp op m'n toetsenbord maakt dat ik vlekken zie...
Jepquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:06 schreef Tink89 het volgende:
[..]
JepCyclus duurt nu wrs dus wel een dag of vier langer dan de vorige keren. Maar goed, dat weet ik dan tenminste wel...
Nu aan de paracetamol en ondanks het mooie weer de verduisterende gordijnen maar even dicht getrokken. Als het niet wegtrekt, ga ik zo even een dutje doen. Soms haalt dat net het scherpe randje eraf.
pfft, het heerst ofzo. Was bij mij de laatste cyclus ook. Bij mij hielp het om vast te houden aan 'over een week is het voorbij, over een week is het voorbij, over een week...'quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:44 schreef Camac het volgende:
Dankjewel lieverds
Helaas is het deze keer gelijk een bloedbad extravaganza XXXXL-editie
Met duct tape en takjesquote:Op zaterdag 3 februari 2018 08:50 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben ongesteld,dus op naar de volgende ronde.
Gisteren had ik enorme kramp, maar we hebben onze magnetron uitgeleend dus ik kon mijn pittenkussen niet gebruikenToen heeft mijn vriend heel lief zitten MacGyveren en toch een soort kruik weten te maken
oeh.... veel plezier en veel plezierquote:Op maandag 5 februari 2018 20:29 schreef June. het volgende:
Ik ga over 2 weken skieen (niet met vriend) en verwacht ovulatie over 10 dagen ofzo. Hopelijk komt mn ei niet te laat
Behoorlijkquote:Op donderdag 8 februari 2018 16:11 schreef aapieannie het volgende:
Camac wat vervelend dat het gelijk van xxxxxl formaat isveel last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |