abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 januari 2018 @ 13:09:19 #1
163650 Greys
pi_176609527


quote:
"Ik wilde dolgraag nog een keer, dat heb ik nooit onder stoelen of banken gestoken. Eigenlijk wil ik blijven gaan tot ik eerste word. Dus alle haters kunnen hun lol op", zegt Waylon op de site van het Songfestival. Voor de zanger voelt het Songfestival als de Olympische Spelen voor een sporter. "Je stopt ook niet als je een keer goud, zilver of brons hebt gewonnen. En binnen mijn tak van sport is dit het enige podium waar ik Nederland kan vertegenwoordigen."

"Je land vertegenwoordigen blijft iets moois", gaat Waylon verder. "We zijn namelijk een prachtig land dus ik sta gewoon weer te stralen volgend jaar met een glimlach die pas ontspant na 12 mei. Nu hard aan de slag om het winnende liedje te maken!"



[ Bericht 33% gewijzigd door Greys op 19-01-2018 13:15:02 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 januari 2018 @ 13:10:13 #2
163650 Greys
pi_176609544
Carlo Boszszhardtdt als Salvador Sobral en Og3ne met een tip voor Waylon :D :')

http://www.telegraaf.nl/v(...)tatie-carlo-boszhard

Waylon, ik zou NIET naar Carlo en Og3ne luisteren... :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176609636
belachelijke imitatie
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 januari 2018 @ 13:18:23 #4
163650 Greys
pi_176609719
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 13:14 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
belachelijke imitatie
Ach ja. Carlo.... :')
Met al z'n songfestivalkennis en 'goede' ESF smaak.

Lekker een gast belachelijk maken die nou echt eens won ZONDER burenvriendjes en gekochte stemmen en met de meeste punten van zowel jury als thuis. Maar dan nog is het niet oké en fake en fout allemaal, natuurlijk. Zure verliezers.

Als je nou niet moet luisteren naar hoe het op een ESF moet zijn het Carlo en Og3ne _O-
Oke en Jan Smit. En Daniël Dekker. En Gordon. En Froger. En Tatjana. En heel soms Cornald.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 19 januari 2018 @ 17:58:36 #5
368283 ato
pi_176615853
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 13:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Ach ja. Carlo.... :')
Met al z'n songfestivalkennis en 'goede' ESF smaak.

Lekker een gast belachelijk maken die nou echt eens won ZONDER burenvriendjes en gekochte stemmen en met de meeste punten van zowel jury als thuis. Maar dan nog is het niet oké en fake en fout allemaal, natuurlijk. Zure verliezers.

Als je nou niet moet luisteren naar hoe het op een ESF moet zijn het Carlo en Og3ne _O-
Oke en Jan Smit. En Daniël Dekker. En Gordon. En Froger. En Tatjana. En heel soms Cornald.
En Gerard Joling..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 januari 2018 @ 18:03:33 #6
163650 Greys
pi_176615959
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 17:58 schreef ato het volgende:

[..]

En Gerard Joling..
En Pierre.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176617852
quote:
- Inmiddels zit hij in Amerika om in Nashville Tennessee een nieuw album op te nemen dat rond april gaat uitkomen. Daarna gaat hij toeren met zijn band. Dit zal hij onderbreken voor zijn deelname aan het Eurovisiesongfestival in Portugal. In de tweede week van mei probeert hij in Lissabon de finale van deze muzikale competitie te halen. Waylon: "Eens kijken of we daar geschiedenis kunnen gaan schrijven? Ik ben er super serieus mee bezig. Ik bereid me nu al voor als een echte topsporter. Ik ga voor het beste resultaat en vind die hele zoektocht naar het juiste liedje én mijn act boeiend. Mijn gevoel gaat toch wel uit naar een mooi en bijzonder liedje", vertelt hij.
https://www.deposthoorn.n(...)-voor-zanger-waylon-
pi_176623406
quote:
'.. naar het juiste liedje én mijn act boeiend'

_O_ *O*
pi_176625682
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 13:10 schreef Greys het volgende:
Carlo Boszszhardtdt als Salvador Sobral en Og3ne met een tip voor Waylon :D :')

http://www.telegraaf.nl/v(...)tatie-carlo-boszhard

Waylon, ik zou NIET naar Carlo en Og3ne luisteren... :+
Ach ze zeggen NIET kopiëren toch? Lijkt me een goed advies.

Ik vind die persiflage best grappig. Terwijl ik de TV kantine haat. :@ maar ik vond Salvador ook een ongeloofwaardie aansteller met een mooi liedje dus ja...
Kwak
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 januari 2018 @ 00:31:37 #11
163650 Greys
pi_176626378
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 00:15 schreef Zen90 het volgende:
Yay... Dus toch iets met dat citaat :)
https://www.facebook.com/waylonmusic/posts/1976378022374204
Ah de tour heet dus The World Can Wait :D

Wie weet de single idd ook wel. Ben benieuwd.

Leuke tour, 23 concerten. Zonder AHOY meegerekend die daarna ook weer komt in december.



[ Bericht 5% gewijzigd door Greys op 20-01-2018 00:48:54 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 januari 2018 @ 00:34:55 #12
163650 Greys
pi_176626452
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 00:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ach ze zeggen NIET kopiëren toch? Lijkt me een goed advies.

Ik vind die persiflage best grappig. Terwijl ik de TV kantine haat. :@ maar ik vond Salvador ook een ongeloofwaardie aansteller met een mooi liedje dus ja...
Oh ik bedoelde ook eigenlijk niet echt dit advies (ik verstond het eerlijk gezegd niet zo goed :@) maar doelde meer met een knipoog op niet luisteren naar Carlo omdat hij toen hij vakjury was op het NSF imho nogal een slechte smaak had qua eurovisieliedjes. :D En ik vond het lied van Og3ne zelf nogal slecht voor ESF dus dat bedoelde ik met luister maar liever niet naar hun adviezen.

Ik vind Carlo zelf gewoon een leuke man hoor. Hij moet zich alleen niet te veel met esf bemoeien. Net als Jan Smit en Daniel Dekker ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 20-01-2018 00:40:16 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 januari 2018 @ 21:11:15 #14
163650 Greys
pi_176641132
Oeh! Goed gezien :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176652290
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:11 schreef Greys het volgende:
Oeh! Goed gezien :D
10 maart is alleen wel een zaterdag... Maar het zal vast ergens rond die datum zijn. :)
  zondag 21 januari 2018 @ 13:39:13 #16
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_176652476
9 maart bij DWDD?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 januari 2018 @ 13:50:46 #17
163650 Greys
pi_176652671
In godsnaam niet bij DWDD. :D
Die verdienen de primeur niet na het elke keer compleet afzeiken van het ESF en zijn deelname. Dat ie wel gek was om aan zo'n circus mee te doen. Dus nee, niet daar..

Gewoon op een 'officiële' bekendmaking zoals bij Douwe en Og3ne enzo toch, hoop ik.
Zodat de videoclip getoond wordt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Greys op 21-01-2018 13:56:07 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176653027
Hij zou inderdaad wel gek zijn om nog bij DWDD te gaan zitten.
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † zondag 21 januari 2018 @ 14:37:34 #19
368283 ato
pi_176653487
quote:
14s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:50 schreef Greys het volgende:
In godsnaam niet bij DWDD. :D
Die verdienen de primeur niet na het elke keer compleet afzeiken van het ESF en zijn deelname. Dat ie wel gek was om aan zo'n circus mee te doen. Dus nee, niet daar..

Gewoon op een 'officiële' bekendmaking zoals bij Douwe en Og3ne enzo toch, hoop ik.
Zodat de videoclip getoond wordt.
Ik weet wel zeker dat het op dezelfde manier gebeurd als bij OG3NE en Douwe Bob op 9 maart dan.
Op 10 maart lijkt mij niet handig.
Zijn album heet dus The world can wait, zou een leuke titel zijn voor een single.
Overigens lees ik dat de album Nashville sound gaat krijgen, dan wordt het toch Country, blues muziek?
Life can be a bitch, so like it..
pi_176654188
OG3NE kwam het toen 's avonds live zingen bij Humberto toch? Dat lijkt me ook wel perfect voor Waylon, aangezien hij daar vaker is en de toon dan inderdaad in ieder geval niet negatief is.

Verder: ZO BENIEUWD *O* w/
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 januari 2018 @ 15:45:06 #21
163650 Greys
pi_176655017
quote:
14s.gif Op zondag 21 januari 2018 15:12 schreef Em31 het volgende:
OG3NE kwam het toen 's avonds live zingen bij Humberto toch? Dat lijkt me ook wel perfect voor Waylon, aangezien hij daar vaker is en de toon dan inderdaad in ieder geval niet negatief is.

Verder: ZO BENIEUWD *O* w/
Ja als ie het ergens live doet die dag dan inderdaad liever bij z'n vriend Humberto die het ESF leuk vindt en Waylon goed. Dan weet je iig zeker dat het programma je niet af gaat zeiken. Dat doen de kijkers daarna dan wel, maar ach :D Deden ze in eerste instantie bij CATS ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 21 januari 2018 @ 16:02:30 #22
368283 ato
pi_176655539
Ik heb het gevoel, dat hier een super inzending voor Nederland uitkomt. *O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_176657805
quote:
14s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:50 schreef Greys het volgende:
In godsnaam niet bij DWDD. :D
Die verdienen de primeur niet na het elke keer compleet afzeiken van het ESF en zijn deelname. Dat ie wel gek was om aan zo'n circus mee te doen. Dus nee, niet daar..

Gewoon op een 'officiële' bekendmaking zoals bij Douwe en Og3ne enzo toch, hoop ik.
Zodat de videoclip getoond wordt.
Die negativiteit kan Waylon best ´handelen´. Hij is immers zelf ook niet onverdeeld positief over het songfestival, eigenlijk vindt hij alle inzendingen kut behalve zijn eigen. Volgens mij waren Salvador en z?n zus net zo snobistisch.

Het maakt natuurlijk ook niks uit waar dat nummer bekend wordt gemaakt, de performance in Lissabon is waar het om draait.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 januari 2018 @ 19:13:59 #24
163650 Greys
pi_176659801
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 17:55 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Die negativiteit kan Waylon best ´handelen´. Hij is immers zelf ook niet onverdeeld positief over het songfestival, eigenlijk vindt hij alle inzendingen kut behalve zijn eigen. Volgens mij waren Salvador en z?n zus net zo snobistisch.

Het maakt natuurlijk ook niks uit waar dat nummer bekend wordt gemaakt, de performance in Lissabon is waar het om draait.
Omdat ie ooit heeft gezegd dat ie bv dat Belgische mama-lied van jaren geleden vreselijk vond (was het ook) is het nu meteen letterlijk 'eigenlijk vindt ie alle inzendingen kut?' ja? Vind je dat niet een beetje rare uitspraak? :D Niemand vindt alle inzendingen mooi. Iemand die dat zegt liegt. Hij had destijds ook diverse andere favorieten. Zoek anders de persconferentie even terug waar hij en Ilse er een aantal noemden daar.

En hier bv in de Volkskrant over dat ie Conchita de terechte winnaar vond. Hoezo 'hij vindt alle inzendingen kut'? :P



Verder zei hij letterlijk dat het esf het mooiste en grootste podium is dat je als muzikant kunt krijgen en dat ie het daarom zo serieus neemt als de Olympische Spelen. Lijkt me vrij positief..

Salvador en z'n zus hebben tijdens hun esf zelfs meerdere inzendingen van dat jaar gecovered terwijl ze daar nog waren en voordat ze wonnen (oa Blackbird) en hebben nog een aantal andere nummers genoemd die ze heel goed vonden.



Ik snap dus niet zo goed dat je zulke dingen zo zwart-wit stelt waarvan je (volgens mij) zelf ook heel goed weet dat het niet waar is.

Wel helemaal eens met dat het geen reet uitmaakt waar het gepresenteerd wordt, dat het om Lissabon gaat. Ik zei dan ook alleen dat ik het DWDD de presentatie niet gún na hun negativiteit. Da's heel wat anders. Toch? En Waylon kon dat idd prima handelen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Greys op 21-01-2018 20:09:17 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 januari 2018 @ 19:16:31 #25
163650 Greys
pi_176659873
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 16:02 schreef ato het volgende:
Ik heb het gevoel, dat hier een super inzending voor Nederland uitkomt. *O*
Hm.. Ik ga er voor de zekerheid maar vanuit dat het me in eerste instantie tegenvalt. Had ik bij Calm After The Storm namelijk ook. :@

En ik wilde ook heel graag dat Douwe ging en toen viel het lied me ook tegen.

Dus ik durf nog even niet te hopen op.. Enzo. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zondag 21 januari 2018 @ 19:23:31 #26
87554 Cee
Welluk?
pi_176660091
Even denken...

10 maart is op zaterdag.
Op zaterdag is vanaf 16.00 uur op radio 2 altijd het programma Muziekcafé, waar muziek wordt afgewisseld met liveoptredens van een artiest of band, vaak vanuit een vaste locatie in Hilversum, maar soms ook bij speciale gelegenheden vanuit een andere zaal.
Muziekcafé is van de AVROTROS en wordt gepresenteerd door ene Daniël Dekker.

:P
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 januari 2018 @ 19:25:52 #27
163650 Greys
pi_176660169
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:23 schreef Cee het volgende:
Even denken...

10 maart is op zaterdag.
Op zaterdag is vanaf 16.00 uur op radio 2 altijd het programma Muziekcafé, waar muziek wordt afgewisseld met liveoptredens van een artiest of band, vaak vanuit een vaste locatie in Hilversum, maar soms ook bij speciale gelegenheden vanuit een andere zaal.
Muziekcafé is van de AVROTROS en wordt gepresenteerd door ene Daniël Dekker.

:P
Slim! :D

Als er dan dit keer ook maar camera's bij zijn of de clip tegelijkertijd online wordt gegooid. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zondag 21 januari 2018 @ 19:26:50 #28
87554 Cee
Welluk?
pi_176660207
Het is altijd live en zelfs via de site van radio 2 met beeld te volgen. :)
pi_176660434
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:26 schreef Cee het volgende:
Het is altijd live en zelfs via de site van radio 2 met beeld te volgen. :)
Daniel Dekker wil je inderdaad wel per se met beeld volgen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 januari 2018 @ 19:38:08 #30
163650 Greys
pi_176660533
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:34 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Daniel Dekker wil je inderdaad wel per se met beeld volgen.
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zondag 21 januari 2018 @ 19:40:20 #31
87554 Cee
Welluk?
pi_176660586
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:34 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Daniel Dekker wil je inderdaad wel per se met beeld volgen.
_O-
pi_176663529
quote:
3s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Slim! :D

Als er dan dit keer ook maar camera's bij zijn of de clip tegelijkertijd online wordt gegooid. *O*
Dubbel
pi_176663538
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:33 schreef Zen90 het volgende:

[..]

Heel slim. :D Zou heel goed kunnen. In de Vorstin dan! Het geluid is dan iig 1000x beter dan bij DWDD haha... Muziekcafe is ook altijd toegankelijk voor publiek btw. Mocht dit kloppen, wellicht leuk om bij te wonen als dat die dag ook kan.
Waylon heeft begin vorig jaar ook wat nummers gedaan bij Muziekcafe. Klonk goed

pi_176673608
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Omdat ie ooit heeft gezegd dat ie bv dat Belgische mama-lied van jaren geleden vreselijk vond (was het ook) is het nu meteen letterlijk 'eigenlijk vindt ie alle inzendingen kut?' ja? Vind je dat niet een beetje rare uitspraak? :D Niemand vindt alle inzendingen mooi. Iemand die dat zegt liegt. Hij had destijds ook diverse andere favorieten. Zoek anders de persconferentie even terug waar hij en Ilse er een aantal noemden daar.

En hier bv in de Volkskrant over dat ie Conchita de terechte winnaar vond. Hoezo 'hij vindt alle inzendingen kut'? :P

[ afbeelding ]

Verder zei hij letterlijk dat het esf het mooiste en grootste podium is dat je als muzikant kunt krijgen en dat ie het daarom zo serieus neemt als de Olympische Spelen. Lijkt me vrij positief..

Salvador en z'n zus hebben tijdens hun esf zelfs meerdere inzendingen van dat jaar gecovered terwijl ze daar nog waren en voordat ze wonnen (oa Blackbird) en hebben nog een aantal andere nummers genoemd die ze heel goed vonden.



Ik snap dus niet zo goed dat je zulke dingen zo zwart-wit stelt waarvan je (volgens mij) zelf ook heel goed weet dat het niet waar is.

Wel helemaal eens met dat het geen reet uitmaakt waar het gepresenteerd wordt, dat het om Lissabon gaat. Ik zei dan ook alleen dat ik het DWDD de presentatie niet gún na hun negativiteit. Da's heel wat anders. Toch? En Waylon kon dat idd prima handelen.
Een beetje gechargeerd gezegd, natuurlijk. Ik ga de letterlijke quotes er niet bij zoeken, maar Waylon heeft wel een 'air' die suggereert dat hij de meeste songfestivalliedjes gewoon niet zo goed vindt, en een hoop poppenkast. Volgens mij gold dat voor de familie Sobral ook. Zie ook de befaamde greenroom-opname waar ze de draak staken met het hele fenomeen.

Maar voor beiden zal gelden dat het toch een podium is waar een paar honderd miljoen mensen naar kijken. Met name bij Waylon is dat de reden om mee te doen, niet omdat het nou zo'n kwalitatief en artistiek hoogtepunt is. En dat is het toch ook niet? Laten we wel wezen, de paar echt goede liedjes van de afgelopen jaren zijn op een hand te tellen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 januari 2018 @ 15:06:38 #35
163650 Greys
pi_176674446
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:32 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Een beetje gechargeerd gezegd, natuurlijk.
Oké, maar 'hij vindt alle inzendingen kut behalve die van hem' is dan imho echt een stapje te ver qua chargeren :P

quote:
Ik ga de letterlijke quotes er niet bij zoeken, maar Waylon heeft wel een 'air' die suggereert dat hij de meeste songfestivalliedjes gewoon niet zo goed vindt, en een hoop poppenkast.
Mjah, ik zie dat dus niet zo zeer als 'air' maar iets dat volgens mij de meeste mensen (ook de kijkers) vinden. Wij vinden er zelf meestal toch ook maar een paar écht goed/mooi per jaar? Ik wel tenminste.. :@ Is gewoon eerlijk. Niemand vindt alles mooi en het merendeel is ook gewoon vermakelijke niemendalletjes. En sommigen zijn niet eens vermakelijk.

quote:
Volgens mij gold dat voor de familie Sobral ook. Zie ook de befaamde greenroom-opname waar ze de draak staken met het hele fenomeen.
Grappige gekke bekken trekken tijdens de puntentelling is toch niet meteen 'ik vind dit hele gebeuren kut'. Je zou er tegenover kunnen zetten dat broer en zus echt niet letterlijk zijn leven zouden hebben gewaagd met een hart dat het elk moment kon begeven voor iets dat ze beiden een stom event vonden. Hij heeft inmiddels een nieuw hart gekregen na vier maanden ziekenhuisopname, weet niet of je het had meegekregen? *O*

quote:
Maar voor beiden zal gelden dat het toch een podium is waar een paar honderd miljoen mensen naar kijken. Met name bij Waylon is dat de reden om mee te doen, niet omdat het nou zo'n kwalitatief en artistiek hoogtepunt is. En dat is het toch ook niet? Laten we wel wezen, de paar echt goede liedjes van de afgelopen jaren zijn op een hand te tellen.
Nu zeg je het exact zelf :D Dus waarom is het dan een 'air' als Waylon dat zou vinden en 'snobistisch' van de Sobrals als ze dat zouden vinden, maar als wij het zelf vinden is het prima? Of vind je jezelf dan ook snobistisch? :P

Ik vind het de laatste jaren wel oprecht beter worden, kwalitatief. En ik hoop dat die lijn doorzet. Dat er steeds meer goede nummers komen, ongeacht stijl.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 22-01-2018 15:47:17 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176674567
10 MAART 10 MAART 10 MAART JONGENS 10 MAART
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 januari 2018 @ 15:11:48 #37
163650 Greys
pi_176674578
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:11 schreef Nexum het volgende:
10 MAART 10 MAART 10 MAART JONGENS 10 MAART
IS HET BEVESTIGD? *O* *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176674591
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:11 schreef Greys het volgende:

[..]

IS HET BEVESTIGD? *O* *O*
JAJAJAJAAJ OMEGOS GREYS SCHAT BEN ZO HYPED

EN VOOR SOME REASON HEB IK NU SLOW DOWN IN MN HOOFD
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 januari 2018 @ 15:16:59 #39
163650 Greys
pi_176674705
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:12 schreef Nexum het volgende:

[..]

JAJAJAJAAJ OMEGOS GREYS SCHAT BEN ZO HYPED

EN VOOR SOME REASON HEB IK NU SLOW DOWN IN MN HOOFD
WAAR IS HET BEVESTIGD DAN GEEF ME GEEF ME GEEF ME *O*

En we moeten idd ook down slowen, we zijn veel te hyper, zo overleven onze hartjes het niet tot mei _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176674737
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:16 schreef Greys het volgende:

[..]

WAAR IS HET BEVESTIGD DAN GEEF ME GEEF ME GEEF ME *O*

En we moeten idd ook down slowen, we zijn veel te hyper, zo overleven onze hartjes het niet tot mei _O-
https://www.nu.nl/uitgaan(...)en-songfestival.html
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 januari 2018 @ 15:22:20 #41
163650 Greys
pi_176674826
quote:
*O* *O*

Goed verhaal wel trouwens. Vooral dat laatste van liefst je telefoon thuislaten als je naar z'n concerten gaat. Tis wel echt zo, mensen zijn vaak twee uur bezig met filmen en foto's ipv genieten en beleven.

quote:
Waylon op tournee langs poppodia voor en na Songfestival
Foto: ANP
Gepubliceerd: 22-01-18 13:14
Laatste update: 22-01-18 13:14
Deel
Waylon gaat dit jaar op tournee langs de grote Nederlandse poppodia onder de titel The World Can Wait, naar het gelijknamige album dat later dit jaar verschijnt met daarop zijn songfestivallied dat hij op 10 maart presenteert.
Waylon, die in mei Nederland vertegenwoordigt bij het songfestival in Lissabon, begint zijn tournee op 12 april in Grenswerk in Venlo en eindigt deze op 30 september in P3 in Purmerend. Tijdens de tour is hij te zien in dertig poppodia, waaronder Luxor Live in Arnhem (31 mei), de Effenaar in Eindhoven (1 juni), Paradiso in Amsterdam (10 juni) en ’t Paard in Den Haag (14 juni). De kaartverkoop begint dinsdag 09.00 uur.

Tijdens de shows trakteert Waylon zijn publiek onder meer op een voorproefje van het langverwachte persoonlijke album dat hij na het songfestival uitbrengt. De titel The World Can Wait is een verwijzing naar het uitsluiten van alle invloeden van buitenaf.

Waylon: "Ik hoop dat de mensen die naar mij komen kijken, volledig kunnen opgaan in de muziek. Op het podium ben ik er helemaal voor het publiek, dat verlang ik ook van hen. Meer dan ooit. Het liefst heb ik dat iedereen zijn mobiele telefoon thuislaat, of in ieder geval uitzet. Je ziet vaak dat mensen toch gaan filmen of foto's maken. Je creëert daarmee een filter tussen wat je ziet, voelt, hoort en ervaart. Wat is een herinnering waard als je hem per se moet delen. Net alsof het anders niet is gebeurd. Hoe mooi zou het zijn als je daar even een paar uur los van komt en alleen met jezelf of met mij de dialoog aangaat. Gewoon genieten. The World Can Wait."
Dat van het uitsluiten van invloeden van buitenaf moet ie zelf ook nog wat meer oefenen. :P Dan hoeft ie niet meer zo los te gaan op Instagram als Boulevardmannen lelijk tegen z'n meissie doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176680066
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:06 schreef Greys het volgende:
Nu zeg je het exact zelf :D Dus waarom is het dan een 'air' als Waylon dat zou vinden en 'snobistisch' van de Sobrals als ze dat zouden vinden, maar als wij het zelf vinden is het prima? Of vind je jezelf dan ook snobistisch? :P
Ja, dat vind ik inderdaad :) Ik vind snobisme ook helemaal niet slecht, maar het moet wel geïnformeerd snobisme zijn (dat op zich is al een snobistische opmerking ;) )

De nummers worden inderdaad over het geheel wel beter, al is er ook wel steeds meer eenheidsworst qua Zweedse lopende bandproducties. Die Zweedse nummers zitten over het algemeen wel goed in elkaar, maar zijn fantasieloos en ongeïnspireerd. Niet elke Zweedse songwriter is een Per Gessle of Max Martin.

Ik moet ook nog zien waar Waylon mee komt, de meeste van z'n eigen nummers vind ik 'n beetje saai. Maar als hij met een tweede Giving Up Easy komt hoor je mij niet klagen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 januari 2018 @ 20:11:18 #43
163650 Greys
pi_176680189
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:06 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik inderdaad :) Ik vind snobisme ook helemaal niet slecht, maar het moet wel geïnformeerd snobisme zijn (dat op zich is al een snobistische opmerking ;) )

De nummers worden inderdaad over het geheel wel beter, al is er ook wel steeds meer eenheidsworst qua Zweedse lopende bandproducties. Die Zweedse nummers zitten over het algemeen wel goed in elkaar, maar zijn fantasieloos en ongeïnspireerd. Niet elke Zweedse songwriter is een Per Gessle of Max Martin.

Ik moet ook nog zien waar Waylon mee komt, de meeste van z'n eigen nummers vind ik 'n beetje saai. Maar als hij met een tweede Giving Up Easy komt hoor je mij niet klagen.
Ah oke, dan bedoelde je air en snobistisch in dit geval minder negatief dan ik dacht!

En ja, ik hoop ook op een tweede Giving Up Easy. _O_ Of evt een tweede Wicked Ways. Maar liever die eerste :P

Ik hoop zo dat het niet tegen gaat vallen.. Ik hou er iig rekening mee dat het me in eerste instantie tegen gaat vallen (omdat ik de AVROTROS presentatie altijd zo kneuterig vindt en dat beïnvloedt me meestal helaas negatief) en dat het later als geheel goed komt mede door performance en goede zang.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176684182
Niet teruggelezen, maar is er al iets van een datum bekend qua release :?

Ik overweeg trouwens toch maar om inzendingen te gaan luisteren, er is echt geen hol aan om over het ESF te praten als je geen enkel lied hebt gehoord _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 januari 2018 @ 22:17:31 #45
163650 Greys
pi_176684378
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Niet teruggelezen, maar is er al iets van een datum bekend qua release :?

Ik overweeg trouwens toch maar om inzendingen te gaan luisteren, er is echt geen hol aan om over het ESF te praten als je geen enkel lied hebt gehoord _O-
10 maart kennelijk!

Niet bevestigd door songfestival.nl ofzo volgens mij maar kijk:

https://www.nu.nl/uitgaan(...)en-songfestival.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176684862
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:17 schreef Greys het volgende:

[..]

10 maart kennelijk!

Niet bevestigd door songfestival.nl ofzo volgens mij maar kijk:

https://www.nu.nl/uitgaan(...)en-songfestival.html
Ah ok :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 januari 2018 @ 23:06:46 #47
163650 Greys
pi_176685709
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:33 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ah ok :P
Oh en als je dan toch gaat luisteren, luister dan even Lisboa Jerusalem. In het Franse topic. Benieuwd wat jij vindt, of dat hun inzending moet worden of niet.

(Sorry voor offtopic :@ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 23:52:47 #48
375570 crew  Cyan9
pi_176686545
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Niet teruggelezen, maar is er al iets van een datum bekend qua release :?

Ik overweeg trouwens toch maar om inzendingen te gaan luisteren, er is echt geen hol aan om over het ESF te praten als je geen enkel lied hebt gehoord _O-
Geef jezelf er aan over, do it!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_176687595
The world can wait is natuurlijk wel de perfecte titel voor een ESF inzending. :)
pi_176688391
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 00:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah de tour heet dus The World Can Wait :D

Wie weet de single idd ook wel. Ben benieuwd.

Leuke tour, 23 concerten. Zonder AHOY meegerekend die daarna ook weer komt in december.

[ afbeelding ]
Oeh, ik was best scherp idd, al zeg ik 't zelf :D
Of hij leest mee hier de jatterd :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 januari 2018 @ 10:02:46 #51
163650 Greys
pi_176689644
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 08:27 schreef superrmama het volgende:

[..]

Oeh, ik was best scherp idd, al zeg ik 't zelf :D
Of hij leest mee hier de jatterd :P
Ja dat was echt heel oplettend van je, die quote toen onderaan die Instapost :D

Ik vind het ook echt een mooie titel. En een goede 'boodschap', waar je tijdens de persconferentie tenminste iets over kunt vertellen. Beetje Slow Down maar dan anders :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 januari 2018 @ 10:21:39 #52
163650 Greys
pi_176689861
Flinke run op de concertkaartjes zo te zien op Facebook _O-

En netjes dat ie er ff op hamert om echt alleen via de echte site te bestellen omdat je anders geen 29 eu kwijt bent maar het dubbele. En dat dat gewoon zonde van je geld is. Het wordt echt tijd dat die opkooptoestanden verboden worden. Ook bij esf kaarten verkoop was dat weer dramatisch. Goed als artiesten (wie dan ook) daar zelf nog even voor waarschuwen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176692364
Tickets zijn binnen :) En het blijft niet bij 1x... Ik ga een keer met familie en een keer met vrienden, voor het songfestival en erna. Zin in! En excited voor 10 maart. :D
pi_176692381
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah oke, dan bedoelde je air en snobistisch in dit geval minder negatief dan ik dacht!

En ja, ik hoop ook op een tweede Giving Up Easy. _O_ Of evt een tweede Wicked Ways. Maar liever die eerste :P

Ik hoop zo dat het niet tegen gaat vallen.. Ik hou er iig rekening mee dat het me in eerste instantie tegen gaat vallen (omdat ik de AVROTROS presentatie altijd zo kneuterig vindt en dat beïnvloedt me meestal helaas negatief) en dat het later als geheel goed komt mede door performance en goede zang.
De presentatie van AVROTROS maakt me niet zoveel uit. Ik ben zo arrogant om te denken dat als ik de studioversie een keer hoor, ik gelijk weet of het wat kan worden of niet. Dat had ik bij de afgelopen inzendingen allemaal goed. Anouk: ok nummer, interessant, duister. Common Linnets: een 'sleeper', fijne groove, goede tekst. Trijntje: vreselijk, plat, wat is dit in vredesnaam? Douwe Bob: goed couplet en goede bridge, refrein is kut. O'G3NE: raar overgeproduceerd nummer, slechte tekst, goed gezongen.

Een nummer moet gelijk goed voelen, echte hits hebben dat.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 januari 2018 @ 13:14:11 #55
163650 Greys
pi_176692725
Ik zit meestal ook wel aardig qua inschatten (ook regelmatig fout hoor :D ) maar eerlijk is eerlijk, ik vond Calm After the Storm zelf een fijn nummer maar bij het eerste keer horen/zien had ik zelf zéker niet het gevoel 'ja hoor wauw dit is top drie materiaal!!'. Had ik bij Salvador dan bv weer wel vanaf de eerste seconde, maar bij CATS echt niet vanaf het eerste begin. Kwam pas bij de act erbij, het mogelijke winnaarsgevoel.

Had jij het echt meteen al bij CATS dat je het een hoge winkans gaf?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176693903
Ik was 100 % overtuigd dat Armenië ging winnen in 2014, niet omdat het m'n favo Eurovisieland is maar omdat het echt overal op 1 stond in de peilingen
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator dinsdag 23 januari 2018 @ 14:21:43 #57
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_176693941
The world can wait, klinkt als een John Mayer nummer. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_176694943
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh en als je dan toch gaat luisteren, luister dan even Lisboa Jerusalem. In het Franse topic. Benieuwd wat jij vindt, of dat hun inzending moet worden of niet.

(Sorry voor offtopic :@ )
Done, ik weet niet of je er blij van wordt :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 januari 2018 @ 15:32:14 #59
163650 Greys
pi_176695379
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Done, ik weet niet of je er blij van wordt :D
Ja hoor, was gewoon nieuwsgierig. Ik hou van eerlijke normale meningen dus ook van meningen die heel anders zijn dan de mijne. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176695894
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 13:14 schreef Greys het volgende:
Ik zit meestal ook wel aardig qua inschatten (ook regelmatig fout hoor :D ) maar eerlijk is eerlijk, ik vond Calm After the Storm zelf een fijn nummer maar bij het eerste keer horen/zien had ik zelf zéker niet het gevoel 'ja hoor wauw dit is top drie materiaal!!'. Had ik bij Salvador dan bv weer wel vanaf de eerste seconde, maar bij CATS echt niet vanaf het eerste begin. Kwam pas bij de act erbij, het mogelijke winnaarsgevoel.

Had jij het echt meteen al bij CATS dat je het een hoge winkans gaf?
Ik heb het over de studioversie he, toen ik die hoorde wist ik meteen: dit is bijzonder. Er zit een goede sfeer in, en dus een goede groove (Every Breath You Take).
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 januari 2018 @ 16:06:38 #61
163650 Greys
pi_176696056
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:56 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik heb het over de studioversie he, toen ik die hoorde wist ik meteen: dit is bijzonder. Er zit een goede sfeer in, en dus een goede groove (Every Breath You Take).
Knap! :) Meen ik. Want ik vond het dus zelf ook persoonlijk wel een heerlijk lied, maar ik dacht echt niet dat het heel hoog zou scoren op het ESF. Dat kwam pas veel later.

Komt ook omdat ik in die tijd nog niet zo in m'n hoofd had dat gewoon een 'goed lied' ook top drie zou kunnen worden. Ik zat toen nog te veel met 'dit gaan ze niet genoeg waarderen op een songfestival helaas'.

Maar uiteindelijk hun tweede plaats en de eerste van Portugal vorig jaar heeft me dat wel wat meer geleerd dat als het goed genoeg is het absoluut geen typisch esf lied hoeft te zijn.

Dus daar hou ik bij mezelf geestelijk ook maar vast rekening mee bij de release van Waylon z'n song. Dat ik zelf niet moet panieken als ik het niet meteen in de top vijf zie eindigen :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2018 @ 17:16:35 #62
368283 ato
pi_176697366
Oh ik zat er naast wat voorspellingen betreft, vooral de laatste tijd.
Ik dacht bv dat OGENE net wel of niet de finale zouden halen en alsnog in de finale laag zouden eindigen.
Bij Douwe Bob had ik hetzelfde. Trijntje had ik wel goed geschat, geen finale.
Bij Anouk had ik wel een goed gevoel en bij TCL twijfelachtig. Bij de eerste keer luisteren dan he. :)
Life can be a bitch, so like it..
pi_176699672
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh en als je dan toch gaat luisteren, luister dan even Lisboa Jerusalem. In het Franse topic. Benieuwd wat jij vindt, of dat hun inzending moet worden of niet.

(Sorry voor offtopic :@ )
Is dat die blonde dame?
pi_176701602
Ik had OG3NE wel wat hoger bij het publiek verwacht eigenlijk, ondanks dat het nummer mijn smaak niet was. Ik denk ook dat ze meer punten hadden gehad als ze ergens aan het einde hadden gezeten. Maar alsnog was het totale resultaat prima voor dat nummer.

Bij Waylon ga ik er op een of andere manier ook vanuit dat het eerst tegenvalt 8)7 Ondanks dat ik verder alle vertrouwen in hem heb.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 januari 2018 @ 20:01:35 #65
163650 Greys
pi_176701690
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:57 schreef Escrotterdam het volgende:

[..]

Is dat die blonde dame?
Nee een jongeman met een hoedje ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 januari 2018 @ 20:04:57 #66
163650 Greys
pi_176701800
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:59 schreef Em31 het volgende:
Ik had OG3NE wel wat hoger bij het publiek verwacht eigenlijk, ondanks dat het nummer mijn smaak niet was. Ik denk ook dat ze meer punten hadden gehad als ze ergens aan het einde hadden gezeten. Maar alsnog was het totale resultaat prima voor dat nummer.

Bij Waylon ga ik er op een of andere manier ook vanuit dat het eerst tegenvalt 8)7 Ondanks dat ik verder alle vertrouwen in hem heb.
Bij mij is het gewoon ook een soort zelfbescherming. Ja ik ben triest maar eerlijk :') Omdat ik anders echt veel te hoge verwachtingen krijg.

Keek net DWDD en daar kwamen fragmentjes voorbij, toevallig oa Waylon die Somebody to Love zong. Als ik dat dan weer hoor denk ik 'oh mán doe ajb een nummer waarbij je vocaal alles uit de kast kunt trekken' _O_

https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/340205
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176702227
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Bij mij is het gewoon ook een soort zelfbescherming. Ja ik ben triest maar eerlijk :') Omdat ik anders echt veel te hoge verwachtingen krijg.

Keek net DWDD en daar kwamen fragmentjes voorbij, toevallig oa Waylon die Somebody to Love zong. Als ik dat dan weer hoor denk ik 'oh mán doe ajb een nummer waarbij je vocaal alles uit de kast kunt trekken' _O_

https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/340205
Haha niet triest hoor, ook wel logisch. Bij mij is het ook dat ik hoop dat hij alles eruit haalt wat erin zit. Dat kon hij bij CATS natuurlijk niet helemaal laten zien, ondanks dat dat ook prachtig was. Maar precies wat jij zegt dus, hopelijk doet hij dat ja _O_ De kans is er in ieder geval wel. Kan niet wachten. :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 januari 2018 @ 21:00:46 #68
163650 Greys
pi_176703193
Ik had deze nog nooit gezien met dit orkest. Wattafak. Hier is het gewoon echt niveau wereldster hoor jongens. Jezus

_O_

[ Bericht 9% gewijzigd door Greys op 23-01-2018 21:06:02 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176704970
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 10:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat was echt heel oplettend van je, die quote toen onderaan die Instapost :D

Ik vind het ook echt een mooie titel. En een goede 'boodschap', waar je tijdens de persconferentie tenminste iets over kunt vertellen. Beetje Slow Down maar dan anders :P
Als Conchita geen 'boodschap' had gehad?!
Maar idd, komt op' t zelfde neer; Slow down brother, maar dan op z'n Waylons :P

Toch ff dit: Vorig jaar bij Tuckerville-ja echt- kwam Douwe Bob zoveel beter uit de verf met dat nr.! Blijft to h heel moeilijk dat inschatten. Eindigde imo best wel hoog voor een niet heel byzondere song, toen zag en hoorde ik 'm zo live en relaxed, was echt een wereld van vershil.
Maar ja, Anouk die ook zo trillend van zenuwen daar stond verwacht je ook niet, kwam wel beter uit de verf alsnog.
Trijntje helemaal op van de zenuwen, maar zang was goed, net als bij Ogene, is echter niet waar 't om gaat, of 't goed gezongen wordt, gelukkig maar, vind ik dan.
Songfestival: kom met een sterke song, maak je voor de rest niet druk over bijzaken.
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2018 @ 22:16:35 #70
368283 ato
pi_176705391
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:02 schreef superrmama het volgende:

[..]

Als Conchita geen 'boodschap' had gehad?!
Maar idd, komt op' t zelfde neer; Slow down brother, maar dan op z'n Waylons :P

Toch ff dit: Vorig jaar bij Tuckerville-ja echt- kwam Douwe Bob zoveel beter uit de verf met dat nr.! Blijft to h heel moeilijk dat inschatten. Eindigde imo best wel hoog voor een niet heel byzondere song, toen zag en hoorde ik 'm zo live en relaxed, was echt een wereld van vershil.
Maar ja, Anouk die ook zo trillend van zenuwen daar stond verwacht je ook niet, kwam wel beter uit de verf alsnog.
Trijntje helemaal op van de zenuwen, maar zang was goed, net als bij Ogene, is echter niet waar 't om gaat, of 't goed gezongen wordt, gelukkig maar, vind ik dan.
Songfestival: kom met een sterke song, maak je voor de rest niet druk over bijzaken.
Ik vond Trijntje helemaal niet goed zingen en Anouk was nerveus maar dat kwam niet zo over.
Life can be a bitch, so like it..
pi_176706197
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:16 schreef ato het volgende:

[..]

Ik vond Trijntje helemaal niet goed zingen en Anouk was nerveus maar dat kwam niet zo over.
Als Anouk 'fan' zijnde alleen al, kwam bij mij echt wel zo over, Trijntje was een drama en ook heel nerveus, toch zong ook zij goed, vind ik. Mijn punt is meer dat ik dat eik niet zo erg vind als de zang wat minder is, als DE song maar goed is, blijft voor mij het belangrijkste :-)
pi_176709995
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee een jongeman met een hoedje ;)
Oh die vond ik niet goed
  † In Memoriam † woensdag 24 januari 2018 @ 07:46:37 #73
368283 ato
pi_176710264
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:41 schreef superrmama het volgende:

[..]

Als Anouk 'fan' zijnde alleen al, kwam bij mij echt wel zo over, Trijntje was een drama en ook heel nerveus, toch zong ook zij goed, vind ik. Mijn punt is meer dat ik dat eik niet zo erg vind als de zang wat minder is, als DE song maar goed is, blijft voor mij het belangrijkste :-)
Zo kunnen smaken verschillen, als een goed liedje niet goed uit de verf komt qua zang dan zakt dat bij mij weg. Ik vond bv Monte Negro en IJsland goed vooraf in 2017, maar eenmaal op het podium vond ik het slecht of matig en is het favoriet af bij mij.

Joan in 2012 had een leuk liedje, maar live viel het tegen.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 januari 2018 @ 11:56:52 #74
163650 Greys
pi_176713872
https://www.destentor.nl/(...)itverkocht~a69dbf2a/

Ze hadden nog nooit meegemaakt daar dat een concert binnen twee uur was uitverkocht. Leuk.

Ik zie sommige mensen op FB gewoon voor zes of zeven concerten kaarten kopen. Ik vind hem ook goed hoor maar zo vaak een zelfde concert zien? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176725065
Og3ne wenst hem al veel succes
En Carlo :')
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 21:15:28 #76
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_176725257
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:09 schreef Wuwwa het volgende:
Og3ne wenst hem al veel succes
En Carlo :')
Dolkomisch. ;(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 21:17:25 #77
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_176725311
Zo geforceerd
pi_176727571
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:56 schreef Greys het volgende:
Ik zie sommige mensen op FB gewoon voor zes of zeven concerten kaarten kopen. Ik vind hem ook goed hoor maar zo vaak een zelfde concert zien? :D
Voor de doorverkoop waarschijnlijk? Tuig :r

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2018 22:54:40 ]
pi_176727612
Zijn er mensen die de TV kantine leuk vinden?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 januari 2018 @ 23:01:29 #80
163650 Greys
pi_176727691
quote:
99s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:54 schreef CrashO het volgende:

[..]

Voor de doorverkoop waarschijnlijk? Tuig :r
Zo te zien zijn dit heel erg blije mensen die een heel schema maken met hun vrienden en vriendinnen om naar al die concerten te gaan. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176745289
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:09 schreef Wuwwa het volgende:
Og3ne wenst hem al veel succes
En Carlo :')
Het is grappig bedoeld, maar Carlo en de zusjes geven hiermee nogmaals aan dat ze echt geen reet van het festival begrijpen, en van wat de mensen aanspreekt. Het gaat om oorspronkelijkheid, en geen geforceerde zangles met dubbele modulatie maar zonder echte melodie.
pi_176750056
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:00 schreef Greys het volgende:
Ik had deze nog nooit gezien met dit orkest. Wattafak. Hier is het gewoon echt niveau wereldster hoor jongens. Jezus

_O_
Inderdaad.

Maar van wanneer is dit? Hij moet wel uitkijken dat hij niet een beetje dikkig wordt :P
Edit: oh, laat maar, al best oud :P
Koel en donker bewaren
pi_176750217
Ben zo blij met de keuze voor Waylon. Vind hem geweldig en hoop dat hij ook met een geweldig lied op de proppen komt. Zo benieuwd!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 januari 2018 @ 23:53:58 #84
163650 Greys
pi_176750395
quote:
14s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:40 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Inderdaad.

Maar van wanneer is dit? Hij moet wel uitkijken dat hij niet een beetje dikkig wordt :P
Edit: oh, laat maar, al best oud :P
Ja paar jaar geleden had ie een iets steviger periode :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 januari 2018 @ 23:55:12 #85
163650 Greys
pi_176750430
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
Ben zo blij met de keuze voor Waylon. Vind hem geweldig en hoop dat hij ook met een geweldig lied op de proppen komt. Zo benieuwd!
Gaaf he? Tis alleen dan weer een pietsie eng omdat de verwachtingen dan misschien weer te hoog liggen. Vorig jaar was het een stuk meer ontspannen ESF kijken voor me in elk geval :@ _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 januari 2018 @ 23:55:44 #86
163650 Greys
pi_176750444
Mooi dit. Laatste wens van deze mevrouw was Waylon ontmoeten vorig jaar.

http://www.dreams4you.nl/(...)n-laatste-wens-mary/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 26 januari 2018 @ 00:06:56 #87
368283 ato
pi_176750639
Ik weet zeker dat hij met een goed liedje komt.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 januari 2018 @ 17:25:42 #88
163650 Greys
pi_176762375
Deze post even uit Agenda topic gekopieerd:

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 17:16 schreef ato het volgende:

[..]

Ik sprak een jongen in de bar gisteren en die gaat stage lopen bij Tros/AVRO songfestival.
En die vertelde ook dat de datum 10 Maart was.
Tien maart lijkt dus steeds waarschijnlijker te worden. Dan wijken ze dus af van de vrijdag waarop het normaal gebeurt. Tenminste laatste paar keer was op vrijdag, toch?

Benieuwd waarom ze daar nu van afwijken :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 januari 2018 @ 17:34:24 #89
163650 Greys
pi_176762534
Heb AvroTros even gemaild met de vragen:

- of die datum idd klopt
- of er al iets bekend is over de vorm/locatie van bekendmaking
- of Waylon meedoet aan Eurovision in Concert
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 26 januari 2018 @ 17:39:41 #90
375570 crew  Cyan9
pi_176762631
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 17:34 schreef Greys het volgende:
Heb AvroTros even gemaild met de vragen:

- of die datum idd klopt
- of er al iets bekend is over de vorm/locatie van bekendmaking
- of Waylon meedoet aan Eurovision in Concert
Ik las het verkeerd, ik las dit:

- of Waylon meedoet aan Eurovisie songfestival

Ik begon me al een beetje zorgen te maken om je Greys.. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 januari 2018 @ 18:11:10 #91
163650 Greys
pi_176763164
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 17:39 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik las het verkeerd, ik las dit:

- of Waylon meedoet aan Eurovisie songfestival

Ik begon me al een beetje zorgen te maken om je Greys.. :P
_O- _O-

Dat had wel heel erg geweest :D

Maar ik mailde onder m'n eigen naam hoor en niet namens FOK, dus dan had ik jullie niet meegesleurd in de schande.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 januari 2018 @ 19:18:46 #92
163650 Greys
pi_176781984
Antwoord op bovenstaande vragen :')

quote:
Geachte lezer,

Hartelijk dank voor je e-mail. Door het grote aantal e-mails dat we ontvangen zijn we helaas niet in staat om op iedere e-mail persoonlijk te reageren.

Waylon zal Nederland vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival 2018 in Lissabon.

Meer informatie over het Eurovisie Songfestival is te vinden op www.songfestival.nl en www.eurovision.tv

Vriendelijke groet,
Redactie Eurovisie Songfestival
HET MEEST RECENTE BERICHT OP JULLIE SITE IS VAN BEGIN NOVEMBER. :')

Nu.nl meldt al 10 maart als bekendmaking maar hun eigen songfestival site niet. Zo lekker actueel allemaal jongaaassss.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 27 januari 2018 @ 19:33:20 #93
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_176782236
Tros :')
Avrotros :')
Jan Smit :') :') :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_176782735
Ik kan me niet herinneren Songfestival.nl recent te hebben geopend, en ik stel voor dat we dat allemaal niet doen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 januari 2018 @ 20:02:37 #95
163650 Greys
pi_176782836
Maar wél heel fijn dat we nu weten dat Waylon meedoet aan het songfestival jongens!

:') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 27 januari 2018 @ 20:26:58 #96
368283 ato
pi_176783350
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 17:25 schreef Greys het volgende:
Deze post even uit Agenda topic gekopieerd:

[..]

Tien maart lijkt dus steeds waarschijnlijker te worden. Dan wijken ze dus af van de vrijdag waarop het normaal gebeurt. Tenminste laatste paar keer was op vrijdag, toch?

Benieuwd waarom ze daar nu van afwijken :P
Dat bevestigde die jongen van die bar he. Het viel wel op dat ik iets meer wist van ESF dan hij, maar ach hij moet nog stage lopen (ja wrijf het er maar in) en hij mag ook naar Portugal. -O-
En nee ik ben niet jaloers :)

[ Bericht 5% gewijzigd door ato op 27-01-2018 20:34:25 ]
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator zaterdag 27 januari 2018 @ 20:39:07 #97
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_176783655
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 20:02 schreef Greys het volgende:
Maar wél heel fijn dat we nu weten dat Waylon meedoet aan het songfestival jongens!

:') _O-
:') :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 27 januari 2018 @ 20:41:34 #98
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_176783705
Nou, tot zover de uitgekiende media-strategie van Avrotros. Belooft weinig goeds. Godsamme, waarom weigert men het te snappen?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  † In Memoriam † zaterdag 27 januari 2018 @ 20:43:50 #99
43556 miss_dynastie
pi_176783739
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 17:39 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik las het verkeerd, ik las dit:

- of Waylon meedoet aan Eurovisie songfestival

Ik begon me al een beetje zorgen te maken om je Greys.. :P
Geeft niks, de persoon die de mail beantwoord heeft, heeft dat ook zo gelezen :7
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 januari 2018 @ 20:55:31 #100
163650 Greys
pi_176783983
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Geeft niks, de persoon die de mail beantwoord heeft, heeft dat ook zo gelezen :7
_O- _O-

(Dit is de standaard mail die je ook terug krijgt als je 'wat is groen' vraagt)

Maar de communicaaaaaatie lijkt wel elk jaar rotter te worden. Koester je echte ESF fans, AVROTROS! Leer dat nou eens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 januari 2018 @ 21:05:54 #101
163650 Greys
pi_176784288
Toffe pic.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 27 januari 2018 @ 23:05:48 #102
368283 ato
pi_176787361
Wanneer is deze foto gemaakt, hier ziet hij er wel goed uit.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 januari 2018 @ 23:17:58 #103
163650 Greys
pi_176787581
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 23:05 schreef ato het volgende:
Wanneer is deze foto gemaakt, hier ziet hij er wel goed uit.
Staat er niet bij. William postte hem vandaag op Instagram maar zal wel oudere foto zijn. Maar ik vind de pose en de lach erg tof. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 27 januari 2018 @ 23:39:42 #104
368283 ato
pi_176787951
Ja echt een leuke, frisse uitstraling.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 28 januari 2018 @ 14:40:59 #105
368283 ato
pi_176797472
Cornald Maas hoopt bij loting Songfestival op eerste halve finale voor Waylon

Bron: Nu.nl

Maandag staat de loting van de halve finales voor het Eurovisie Songfestival op het programma. Namens Nederland doet Waylon mee aan het zangfestijn in Lissabon. De 37-jarige artiest moet afwachten in welke halve finale hij terecht komt, maar Songfestivalkenner Cornald Maas heeft een duidelijke voorkeur: de eerste.
"Nederland heeft vrij vaak in de eerste halve finale gezeten. Over het algemeen is de eerste halve finale voor de artiest ook gunstiger. Je komt uit heel veel repetities en mocht je de finale halen, heb je na de dinsdag even een paar dagen rust om je fysiek en mentaal voor te bereiden. Als je donderdagavond in de tweede halve finale zit, hoor je laat of je door bent en daarna moet je als een raket door naar de repetities voor de finale, vrijdagochtend vroeg. Dan heb je geen tijd om tot rust te komen."

Voor zichzelf als commentator hoopt Maas dat de Nederlandse inzending op dinsdagavond op het programma komt te staan. "Ik vind de eerste halve finale ook prettig, omdat je dan direct aan de bak moet, vooral als Nederland ook in die halve finale zit. Als Nederland ontbreekt in de eerste halve finale, zijn de verwachtingen wat minder groot en zijn er minder kijkers. Dan draai je wel warm, maar op een andere manier", vertelt de 55-jarige Maas aan NU.nl.


Vriendjespolitiek
Wie bij Waylon in de halve finale zitten, hangt van een aantal factoren af. Volgens Maas houdt de organisatie wel degelijk rekening met de gevreesde vriendjespolitiek van het Songfestival.

"De organisatie maakt een aantal groepen met de landen die meer dan gemiddeld met elkaar verbonden zijn. Zo zorgen ze ervoor dat die landen zoveel mogelijk gesplitst worden, waardoor het geven van punten aan elkaar niet mogelijk is. Nederland heeft daar niet zoveel aan, want wij hebben met België eigenlijk maar één land dat ons altijd punten geeft. Het zal dus op eigen kracht moeten gebeuren."

Vertrouwen
Maas heeft het volste vertrouwen in Waylon, die in 2014 samen met Ilse Delange als The Common Linnets meedeed aan het Songfestival en de tweede plaats bereikte met het nummer Calm After The Storm. Mede door die ervaring denkt Maas dat Waylon bestand is tegen de druk van het Songfestival.

"Alle artiesten, hoe groot of klein ze ook zijn in eigen land, bereiden zich in hun eigen bubbel voor op het Songfestival en ik merk altijd een terugslag die ze opeens voelen als ze merken dat ze een klein radartje zijn in een hele grote machine. Men weet het wel, maar is toch onder de indruk. Bij het Songfestival komt zo enorm veel druk kijken, daar moet je ook maar tegen bestand zijn. Je kunt nog zo vaak repeteren, maar het moet perfect gaan in die luttele drie minuten. In 2014 zag ik totaal geen zenuwen bij Waylon en bij hem zit je veilig. Je weet dat hij met zijn kwaliteiten en ervaring niemand gaat teleurstellen."

Waylon maakt deelname Eurovisie Songfestival 2018 bekend in video Waylon maakt deelname Eurovisie Songfestival 2018 bekend in video
Muzikale klankkleur
Volgens Maas moet Waylon met een nummer dat "dicht bij zijn muzikale klankkleur staat" afreizen naar Portugal. "Geen niks-aan-de-hand uptempo nummer bijvoorbeeld, maar echt iets dat bij zijn stem past. Bij The Common Linnets kon Waylon maar een beperkt deel van zijn vocale kwaliteiten laten horen, terwijl hij een verschrikkelijk groot bereik heeft. Dat was ook de spanning van het nummer dat het breekbaar gebracht werd, maar ik zou het wel fijn vinden als Waylon het grote bereik van zijn stem volledig kan benutten."

"Verder moet hij een lied doen waar hij zelf in gelooft. Hij moet het vertolken voor de camera en overbrengen naar de mensen thuis. Dat laatste is niet onbelangrijk. Dat je succes hebt in de zaal is mooi meegenomen, maar het moet op camera overkomen. Daar was The Common Linnets net als Loreen met Euphoria een perfect voorbeeld van. Het waren haast videoclips. De finale halen moet sowieso mogelijk zijn en dan hopelijk op zijn minst de top tien halen", besluit Maas.
Life can be a bitch, so like it..
pi_176798112
Zou het nummer er nog niet zijn? Dacht dat hij het ondertussen misschien al gehoord zou hebben. :P Als het begin maart bekend wordt en hij nu de hele maand met The Voice zit.

Of ze/Waylon moeten nog een keuze maken kan natuurlijk ook.
pi_176818242
Rob Stenders beweerde zojuist op Radio 2 dat hij het nummer van Waylon al heeft gehoord. Hij wilde er verder niets over loslaten, maar betitelde het als "commercieel".
  maandag 29 januari 2018 @ 14:08:52 #108
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_176818316
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:05 schreef Elfletterig het volgende:
Rob Stenders beweerde zojuist op Radio 2 dat hij het nummer van Waylon al heeft gehoord. Hij wilde er verder niets over loslaten, maar betitelde het als "commercieel".
Ok... Grote europese hit gaat het dus worden :Y
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 14:12:34 #109
163650 Greys
pi_176818386
Ik denk zelf ook wel dat het nummer er al is. Maar dat er gewoon op zich stilte blijft tot de presentatie en tot alles helemaal klaar en af en geregeld is. Misschien wordt er al gewerkt aan een toffe clip. Misschien is zelfs díe al klaar. Hij heeft het nu ook wel knetterdruk met The Voice en concerttour voorbereidingen etc.

Op zich best slim om gewoon alles stil te houden tot aan de presentatie. Voor ons wat minder leuk voor de voorpret maar ach...

De Stendersen moeten ook gewoon hun klep houden als ze al iets weten of gehoord hebben.

EN IK HOOP NOG STEEDS ZÓ DAT PANNECOUCKE MEEGAAT NAAR HET ESF O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176818401
Commercieel... Had ik om de één of andere reden niet helemaal verwacht. Zal hopelijk wel lekker de radiospeakers uitknallen dan. :)
pi_176818408
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:05 schreef Elfletterig het volgende:
Rob Stenders beweerde zojuist op Radio 2 dat hij het nummer van Waylon al heeft gehoord. Hij wilde er verder niets over loslaten, maar betitelde het als "commercieel".
Ah, het lied is dus...af? Of nouja, het is er! Met commercieel kan ik niet veel, maar ben rete nieuwsgierig. Waarom worden we nou nooit eens geteased met een fragment...
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 14:14:28 #113
163650 Greys
pi_176818414
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:13 schreef Zen90 het volgende:
Commercieel... Had ik om de één of andere reden niet helemaal verwacht. Zal hopelijk wel lekker de radiospeakers uitknallen dan. :)
Tis nog maar de vraag of het waar is natuurlijk. Of hij echt hét ESF nummer al gehoord heeft of dat ie een ander nummer van het nieuwe album hoorde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176818895
Vind commercieel en Waylon ook niet echt samengaan.
pi_176818980
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Tis nog maar de vraag of het waar is natuurlijk. Of hij echt hét ESF nummer al gehoord heeft of dat ie een ander nummer van het nieuwe album hoorde.
True true... :) Maar mocht het waar zijn dan is hét nummer iig geen kopie van Salvador. Dan denk ik bij commercieel meer aan iets in het straatje van Giving up easy / Love drunk... Dan wordt het niet zoiets als ‘where do I go with me’ (wat ik ook een prachtig nummer vind) en When love was king.
pi_176819019
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:38 schreef Em31 het volgende:
Vind commercieel en Waylon ook niet echt samengaan.
Idd, hij is toch juist een artiest die zegt gewoon te doen wat-ie zelf wil doen, zonder al teveel rekening te houden met of iets hitpotentie heeft, radio-vriendelijk is, etc..
pi_176819416
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:05 schreef Elfletterig het volgende:
Rob Stenders beweerde zojuist op Radio 2 dat hij het nummer van Waylon al heeft gehoord. Hij wilde er verder niets over loslaten, maar betitelde het als "commercieel".
Nietszeggende term... als ´commercieel´ betekent ´makkelijk in het gehoor liggend´ lijkt me dat alleen een pluspunt. En het lijkt me logisch dat je niet met een hillbilly countrynummer naar het songfestival gaat.
pi_176819551
Commercieel kan je nog alle kanten mee op. Het zegt nog helemaal niets. Wel dat het dus inderdaad niet zoiets als Salvador gaat worden, maar Waylon zei toen bij DWDD al dat hij het daar niet in gaat zoeken.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 15:25:51 #119
163650 Greys
pi_176819839
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:38 schreef Em31 het volgende:
Vind commercieel en Waylon ook niet echt samengaan.
Maar wat is voor jou dan commercieel? Voor mij is dat iets dat niet een typisch songfestivalnummer is maar gewoon een goed lied. Iets waarvan mensen het na het esf ook op een album zouden kopen.

Maar dat kan dan (imho hoor, misschien zie ik dat helemaal fout!) nog steeds zowel a la Giving Up Easy zijn of Wicked Ways achtig maar net zo goed bv een country-achtige ballad. I will always love you was bv ook een behóórlijk commercieel succes met Dolly en Whitney. ;)

Toch? Commercieel is echt zo'n mega ruim begrip. Of zien jullie dat anders?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 15:27:45 #120
163650 Greys
pi_176819870
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:05 schreef blackswangreen het volgende:

En het lijkt me logisch dat je niet met een hillbilly countrynummer naar het songfestival gaat.
Ik weet niet meer hoe deze eindigden :D Volgens mij hoog.



[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 29-01-2018 15:49:22 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176819936
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik weet niet meer hoe deze eindigden :D

2e ;)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 15:35:58 #122
163650 Greys
pi_176820019
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:31 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

2e ;)
Ah zie, ik dacht al hoog maar zo hoog wist ik niet meer :D Toch wel een pietsie hillbilly kuntrie ook. Kortom, als het maar leuk of goed genoeg is kan het zélfs daarmee ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176820543
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar wat is voor jou dan commercieel? Voor mij is dat iets dat niet een typisch songfestivalnummer is maar gewoon een goed lied. Iets waarvan mensen het na het esf ook op een album zouden kopen.

Maar dat kan dan (imho hoor, misschien zie ik dat helemaal fout!) nog steeds zowel a la Giving Up Easy zijn of Wicked Ways achtig maar net zo goed bv een country-achtige ballad. I will always love you was bv ook een behóórlijk commercieel succes met Dolly en Whitney. ;)

Toch? Commercieel is echt zo'n mega ruim begrip. Of zien jullie dat anders?
Oh ja zoals jij het zegt kan hij natuurlijk ook bedoelen. :Y Ik denk bij commercieel echt aan Zweden vorig jaar, meer van die popnummers met een herkenbaar, simpel deuntje. Maar inderdaad, je zou Wicked Ways ook als 'commercieel' kunnen zien, terwijl het dat op een andere manier is. Ik vind dan commercieel denk ik niet het juiste woord misschien haha
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 16:11:42 #124
163650 Greys
pi_176820634
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:07 schreef Em31 het volgende:

[..]

Oh ja zoals jij het zegt kan hij natuurlijk ook bedoelen. :Y Ik denk bij commercieel echt aan Zweden vorig jaar, meer van die popnummers met een herkenbaar, simpel deuntje. Maar inderdaad, je zou Wicked Ways ook als 'commercieel' kunnen zien, terwijl het dat op een andere manier is. Ik vind dan commercieel denk ik niet het juiste woord misschien haha
Ik denk dat we het maar moeten opvatten als - even helemaal ongeacht genre - 'goed in het gehoor liggend'. Ofzo.

En dat kan dan volgens nog steeds alle kanten op. Ballad, up-tempo, country, rock, pop, van alles.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 29 januari 2018 @ 16:18:12 #125
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_176820755
Ik kijk vol verwachting uit naar het lied. Ik kan niet wachten!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 16:22:30 #126
163650 Greys
pi_176820842
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176821021
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat we het maar moeten opvatten als - even helemaal ongeacht genre - 'goed in het gehoor liggend'. Ofzo.

En dat kan dan volgens nog steeds alle kanten op. Ballad, up-tempo, country, rock, pop, van alles.
Ja dat zou inderdaad goed kunnen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 16:32:42 #128
163650 Greys
pi_176821088
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:30 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja dat zou inderdaad goed kunnen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176821138
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:32 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 16:39:27 #130
163650 Greys
pi_176821240
Dat is de allerbeste gif _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176821275
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:39 schreef Greys het volgende:
Dat is de allerbeste gif _O_


Nou vind deze nu ook wel meedingen :D
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 16:47:50 #132
163650 Greys
pi_176821410
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 16:49:31 #133
163650 Greys
pi_176821443
Zo, meteen even deze pagina opgeslagen als waylongifjesbookmark :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176821547
Met alleen zijn looks hengelt ie zo een aantal 12 punters naar binnen :7

En bij commercieel denk ik ook aan een lied dat herkenbaar is voor een groot publiek, goed in het gehoor ligt en hitpotentie heeft. Gaan we winnen? *O*
~The present is all there is~
pi_176821662
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:55 schreef grazz het volgende:
Met alleen zijn looks hengelt ie zo een aantal 12 punters naar binnen :7

En bij commercieel denk ik ook aan een lied dat herkenbaar is voor een groot publiek, goed in het gehoor ligt en hitpotentie heeft. Gaan we winnen? *O*
Er vanuit gaan dat we niet gaan winnen :') :{w
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 17:20:02 #136
163650 Greys
pi_176821862
Ik hoop dat het toch gewoon weer zoiets wordt maar dan in deze versie. Luister echt even het stukje vanaf 1.35. Ja ja ja. Dus wel een ballad maar met lekkere uithalen. En dan ook met die attitude die hij vooral vanaf 1.35 heeft. Zo vind ik hem zelf op z'n allerbest.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 29 januari 2018 @ 17:30:01 #137
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_176821984
Scheurend, zweterig en vuig dus. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 17:32:36 #138
163650 Greys
pi_176822011
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:30 schreef ijs_beer het volgende:
Scheurend, zweterig en vuig dus. :P
Ja zoiets. Wel een kuntrie achtige ballad maar dan lekker smerig en rauw gebracht :9 Niet te braaf a la TCL, maar meer als Waylon.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 17:36:37 #139
163650 Greys
pi_176822060
Nog een goed voorbeeld van een ballad maar heel vet rauw gezongen. Zo is ie gewoon op z'n best.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176822267
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:20 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat het toch gewoon weer zoiets wordt maar dan in deze versie. Luister echt even het stukje vanaf 1.35. Ja ja ja. Dus wel een ballad maar met lekkere uithalen. En dan ook met die attitude die hij vooral vanaf 1.35 heeft. Zo vind ik hem zelf op z'n allerbest.

Oh die stijl vind ik echt verschrikkelijk, maar wel echt Waylon z'n ding, ja.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 17:59:13 #141
163650 Greys
pi_176822397
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oh die stijl vind ik echt verschrikkelijk, maar wel echt Waylon z'n ding, ja.
Ja dat kan absoluut natuurlijk, is wel een smakending. :Y Maar hij komt er wel erg voordelig mee uit de verf bedoel ik. In Calm After the Storm kon ie een beetje tweede stem mompelen, zonde van z'n volume en bereik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 18:03:22 #142
163650 Greys
pi_176822480
Zoiets valt toch ook wel onder 'commercieel'? Want zoiets zou ook wel echt nog steeds een goede esf keuze zijn. Wederom ballad maar met uithalen.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 18:14:51 #143
163650 Greys
pi_176822709
quote:
6s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:03 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Er vanuit gaan dat we niet gaan winnen :') :{w
"We gaan niet winnen?"

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 29 januari 2018 @ 18:31:02 #144
368283 ato
pi_176823035
Commercieel kan van alles zijn.
Positief, je herkent en het pakt meteen. Dit wordt een hit.
Negatief, wat een gelikt nummer, dit kennen wij al. Daar hebben wij er al zoveel van :)
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter maandag 29 januari 2018 @ 18:49:08 #145
87554 Cee
Welluk?
pi_176823409
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:05 schreef Elfletterig het volgende:
Rob Stenders beweerde zojuist op Radio 2 dat hij het nummer van Waylon al heeft gehoord. Hij wilde er verder niets over loslaten, maar betitelde het als "commercieel".
Oeh, dat belooft wat, gebaseerd op het feit dat hij vorig jaar ook al riep dat hij het nummer van OG3NE had gehoord voordat het uit was en toen zonder al te veel woorden er aan vuil te maken liet doorschemeren dat hij het niet echt al te best vond. :o
  † In Memoriam † maandag 29 januari 2018 @ 19:54:20 #146
368283 ato
pi_176825119
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:49 schreef Cee het volgende:

[..]

Oeh, dat belooft wat, gebaseerd op het feit dat hij vorig jaar ook al riep dat hij het nummer van OG3NE had gehoord voordat het uit was en toen zonder al te veel woorden er aan vuil te maken liet doorschemeren dat hij het niet echt al te best vond. :o
Ja hij was toch ook een van de eerste die het liedje hoorde?
Dan vraag ik mij af, waarom hij als eerste het liedje mag horen.
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter maandag 29 januari 2018 @ 20:00:01 #147
87554 Cee
Welluk?
pi_176825235
Ik denk omdat hij bij radio 2 zit en ik heb nog steeds het vermoeden dat ze (net zoals voorgaande jaren) daar het nummer in première gaan brengen. Hij heeft ook wel eens eerder in de vakjury gezeten.
  † In Memoriam † maandag 29 januari 2018 @ 20:05:03 #148
368283 ato
pi_176825321
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:00 schreef Cee het volgende:
Ik denk omdat hij bij radio 2 zit en ik heb nog steeds het vermoeden dat ze (net zoals voorgaande jaren) daar het nummer in première gaan brengen. Hij heeft ook wel eens eerder in de vakjury gezeten.
Ja dat is waar.
Life can be a bitch, so like it..
pi_176825395
Ik ben blij dat Tsjechië in de andere halve finale zit :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † maandag 29 januari 2018 @ 20:11:52 #150
43556 miss_dynastie
pi_176825446
Dus het is in elk geval af?

Niks mis met commercieel :7
pi_176825459
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben blij dat Tsjechië in de andere halve finale zit :+
Eerste wat ik op ging zoeken na het luisteren _O-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 20:30:22 #152
163650 Greys
pi_176825943
Ik heb het idee/voorgevoel dat het kwalitatief een behoorlijk goed jaar gaat worden. Qua show (de presentatrices waren al leuk vandaag bij de loting!) en qua inzendingen. Misschien toch ook wel mede door Salvador.
Tot nu toe nog geen slechte inzending gezien en degene die Spanje zeer waarschijnlijk gaat kiezen is ook honderd keer beter dan wat ze vorig jaar hadden.

Waylon gaat de finale zeker niet kado krijgen iig. Maar da's goed voor hem :P Alles uit de kast!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 29 januari 2018 @ 21:35:04 #153
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_176827841
Kan ie niet iets doen met het Zo Gospel Choir erbij? Dat lijkt mij echt te gek. Somebody to love bij DWDD was echt geweldig.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_176827942
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:35 schreef doeka het volgende:
Kan ie niet iets doen met het Zo Gospel Choir erbij? Dat lijkt mij echt te gek. Somebody to love bij DWDD was echt geweldig.
Je kunt geen koor meenemen. Maximaal 6 zangers.
  maandag 29 januari 2018 @ 21:39:32 #155
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_176827971
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:38 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Je kunt geen koor meenemen. Maximaal 6 zangers.
Een koor van 5 dan? :+
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 00:00:46 #156
163650 Greys
pi_176831140
Hij is vanavond confirmed als deelnemer aan Eurovision in Concert. *O*

Er gaan al heel wat ESF-ers, als je nog mee wilt er zijn nog kaarten!

ESF / Eurovision in concert 2018

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 30 januari 2018 @ 00:18:54 #157
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_176831405
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:30 schreef ijs_beer het volgende:
Scheurend, zweterig en vuig dus. :P
Yeah baby, bring it on! :Y
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_176831907
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:03 schreef Greys het volgende:
Zoiets valt toch ook wel onder 'commercieel'? Want zoiets zou ook wel echt nog steeds een goede esf keuze zijn. Wederom ballad maar met uithalen.

Vind ik één van zijn mooiere liedjes, maar ook wel degelijk ofzo...niet echt spannend. Ik hoop op uptempo a la Love drunk, in ieder geval iets met pit.
~The present is all there is~
pi_176842012
Vanavond Cornald en Gerard Joling bij DWDD

https://twitter.com/dwdd/status/958371766052716549

Dat moet vast iets positiever worden dan.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 17:27:34 #160
163650 Greys
pi_176842059
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:23 schreef Em31 het volgende:
Vanavond Cornald en Gerard Joling bij DWDD

https://twitter.com/dwdd/status/958371766052716549

Dat moet vast iets positiever worden dan.
Ja dat kan niet anders :Y Mooi. En ben benieuwd of Cornald nog iets los laat.

Maar ik snap de redactie van DWDD nog steeds niet helemaal dat ze eerst het songfestival volledig af hebben zitten zeiken nog niet te lang geleden toen Waylon daar was en nu er weer over gaan hebben. Kijken of ze tegen Cornald ook zo negatief durven doen.. Zal wel niet. (En dan extra dom dat ze het bij Waylon wel deden toen, al kon hij het goed handelen.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176842150
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat kan niet anders :Y Mooi. En ben benieuwd of Cornald nog iets los laat.

Maar ik snap de redactie van DWDD nog steeds niet helemaal dat ze eerst het songfestival volledig af hebben zitten zeiken nog niet te lang geleden toen Waylon daar was en nu er weer over gaan hebben. Kijken of ze tegen Cornald ook zo negatief durven doen.. Zal wel niet. (En dan extra dom dat ze het bij Waylon wel deden toen, al kon hij het goed handelen.)
Ik zag de vorige keer toen Waylon daar zat aardig veel kritiek langskomen ook op Twitter, over hoe Erben zich gedroeg en de negativiteit. Misschien daarom ook een reden dat ze nu Cornald uitnodigen, misschien ook ergens een goedmakertje. :P Hij weet in ieder geval waar hij het over heeft dus Matthijs krijg de kans ook niet om er weer iets negatiefs van te maken denk ik. Als Cornald er de vorige keer naast had gezeten was het al een stuk beter geweest denk ik, want ze konden toen echt van alles roepen omdat Waylon het ook niet helemaal precies wist.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 18:19:25 #162
163650 Greys
pi_176842988
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:34 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik zag de vorige keer toen Waylon daar zat aardig veel kritiek langskomen ook op Twitter, over hoe Erben zich gedroeg en de negativiteit. Misschien daarom ook een reden dat ze nu Cornald uitnodigen, misschien ook ergens een goedmakertje. :P Hij weet in ieder geval waar hij het over heeft dus Matthijs krijg de kans ook niet om er weer iets negatiefs van te maken denk ik. Als Cornald er de vorige keer naast had gezeten was het al een stuk beter geweest denk ik, want ze konden toen echt van alles roepen omdat Waylon het ook niet helemaal precies wist.
Ja da's waar. Ze brachten hem een beetje van z'n stuk door te roepen dat er al nummers bekend waren etc. (Wat niet zo was..)

Ben wel benieuwd naar de combi Cornald en Gerard zo, want als ik het zou mogen bepalen zaten die voortaan bij elk ESF samen als commentator. Dus Geer ipv Jan. Want dan heb je Cornald voor alle kennis en Geer voor de adremme opmerkingen maar óók voor de ESF liefde en kennis. Viel me namelijk op dat Geer de nabespreking bij DWDD vorig jaar na elke esf show echt super deed. Had ik niet verwacht. Naast de grappen weet ie er inhoudelijk namelijk gewoon ook veel van.
Heel Twitter vond hem toen ook zo leuk en goed.

Nou ja, ik gun het Geer gewoon ook meer dan Jan die dat baantje wat mij betreft totaal niet verdient. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176843066
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja da's waar. Ze brachten hem een beetje van z'n stuk door te roepen dat er al nummers bekend waren etc. (Wat niet zo was..)

Ben wel benieuwd naar de combi Cornald en Gerard zo, want als ik het zou mogen bepalen zaten die voortaan bij elk ESF samen als commentator. Dus Geer ipv Jan. Want dan heb je Cornald voor alle kennis en Geer voor de adremme opmerkingen maar óók voor de ESF liefde en kennis. Viel me namelijk op dat Geer de nabespreking bij DWDD vorig jaar na elke esf show echt super deed. Had ik niet verwacht. Naast de grappen weet ie er inhoudelijk namelijk gewoon ook veel van.
Heel Twitter vond hem toen ook zo leuk en goed.

Nou ja, ik gun het Geer gewoon ook meer dan Jan die dat baantje wat mij betreft totaal niet verdient. :P
Ja dat zou echt een fantastische combinatie zijn, omdat het inderdaad bij hem niet alleen maar grappen zijn. Zal helaas wel nooit gebeuren. ;(
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 18:32:47 #164
163650 Greys
pi_176843220
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:24 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja dat zou echt een fantastische combinatie zijn, omdat het inderdaad bij hem niet alleen maar grappen zijn. Zal helaas wel nooit gebeuren. ;(
Moet heel eerlijk toegeven dat ik het destijds niet verwacht had dat ie dat zo goed en leuk kon. Had gedacht dat er alleen maar beetje flauwe grappen zouden komen maar wat een ESF passie zit er in die man :D En hij kon uitstekend met de serieuze onderdelen meepraten, was prima op de hoogte. Maar zal idd wel nooit gebeuren, AVROTROS zit veel te vast aan Jan Smit met het ESF. Zal nooit snappen waarom.

Maar ben benieuwd zo. Denk dat Cornald ook wel weer (terecht) Waylon gaat prijzen over het feit dat ie het echt blóedserieus neemt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176843330
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Moet heel eerlijk toegeven dat ik het destijds niet verwacht had dat ie dat zo goed en leuk kon. Had gedacht dat er alleen maar beetje flauwe grappen zouden komen maar wat een ESF passie zit er in die man :D En hij kon uitstekend met de serieuze onderdelen meepraten, was prima op de hoogte. Maar zal idd wel nooit gebeuren, AVROTROS zit veel te vast aan Jan Smit met het ESF. Zal nooit snappen waarom.

Maar ben benieuwd zo. Denk dat Cornald ook wel weer (terecht) Waylon gaat prijzen over het feit dat ie het echt blóedserieus neemt.
Echt ja, het leek in ieder geval alsof hij zich ook echt voorbereid had. Was wel een succes toen, hopelijk zit hij dit jaar ook weer aan tafel na de shows. :D

Ik ook! En of hij iets loslaat over het nummer.
pi_176843391
Hopelijk laten ze weer beelden zien van wat 'nieuwe' Esf-songs van de concurrentie, zoals een X-factor Siacover van de Finse, of de Sobralcover van de Belgische. :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 18:44:41 #167
163650 Greys
pi_176843422
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:42 schreef Wuwwa het volgende:
Hopelijk laten ze weer beelden zien van wat 'nieuwe' Esf-songs van de concurrentie, zoals een X-factor Siacover van de Finse, of de Sobralcover van de Belgische. :')
Oh ja _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 18:46:11 #168
163650 Greys
pi_176843453
Wtf, Matthijs roept in het voorstukje al dat ze #TeamWaylon zijn. Dus die heeft kennelijk inderdaad iets goed te maken na de blamage van vorige keer :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176843863
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:46 schreef Greys het volgende:
Wtf, Matthijs roept in het voorstukje al dat ze #TeamWaylon zijn. Dus die heeft kennelijk inderdaad iets goed te maken na de blamage van vorige keer :P
inb4 ohhh dit winnen we makkelijk dit jaar, de concurrentie is zoooo slecht
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 19:09:35 #170
163650 Greys
pi_176843909
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:07 schreef Fascination het volgende:

[..]

inb4 ohhh dit winnen we makkelijk dit jaar, de concurrentie is zoooo slecht
Ja zoiets idioots zal het wel weer worden _O-

Al verwacht ik dat Cornald er wel iets goeds van maakt. Als ie de kans krijgt tenminste..

Al zit nu Dolf Jansen er tegenover dus ik weet niet of dat nou veel beter dan Wennemars gaat worden destijds.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 19:15:54 #171
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_176844058
Dolf Janssen staat qua irritatievermogen wel op het zelfde "niveau" als Wennemars ja. :r
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 19:24:25 #172
163650 Greys
pi_176844247
Pfffff laatste onderwerp weer zeker? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 19:36:23 #173
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_176844581
Gérard komt in beeld met de hoge noot, en m'n hond begint te grommen joh. _O- _O- _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_176844670
Oooh wat leuk *O*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 19:40:43 #175
163650 Greys
pi_176844685
Ja daar gaan we!

Oh wauw! Eind februari, zei hij dat nou? Gaat Waylon elke dag vijf dagen lang bij DWDD een nummer zingen van z'n nieuwe album. Waarvan eentje hét nummer is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 19:41:29 #176
163650 Greys
pi_176844700
Cornald en Geer zijn een leuke combi en mogen elkaar zo te zien graag :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176844717
Niet te hopen dat dan een van die andere nummers beter gaat zijn dat hét nummer _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 19:42:49 #178
163650 Greys
pi_176844734
Cornald _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176844792
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:42 schreef Em31 het volgende:
Niet te hopen dat dan een van die andere nummers beter gaat zijn dat hét nummer _O-
Jaa dat dacht ik ook al🤣
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 19:45:59 #180
163650 Greys
pi_176844812
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:42 schreef Em31 het volgende:
Niet te hopen dat dan een van die andere nummers beter gaat zijn dat hét nummer _O-
Tis wel erg gewaagd ja :o
Hij heeft echt lef.

En heel soms kan iets daar bij DWDD bv beter lijken maar dan meer voor tijdens een gewoon concert en bv niet erg geschikt voor het esf met een mooie act ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176844855
carnavalnummers tijdens item over esf
is wel weer duidelijk hoe serieus dwdd het songfestival neemt
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 19:47:25 #182
163650 Greys
pi_176844859
En sorry maar het gemiddelde (niet jullie) Nederlands publiek heeft een wansmaak als het om esf gaat dus ja de kans is groot dat demensethuis een ander nummer beter vinden en daar enorm over gaan zeiken. Dus kudo's voor het lef van Waylon.

Wat is dit carnavalsgeleuter toch allemaal tussendoor :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 19:48:00 #183
163650 Greys
pi_176844876
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:47 schreef JaneDoe het volgende:
carnavalnummers tijdens item over esf
is wel weer duidelijk hoe serieus dwdd het songfestival neemt
Bizar ja.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 19:49:00 #184
163650 Greys
pi_176844898
De vier bekende nummers komen zo best slecht over eigenlijk :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176844918
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:49 schreef Greys het volgende:
De vier bekende nummers komen zo best slecht over eigenlijk :D
die laatste klonk best lekker eigenlijk
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 19:50:18 #186
163650 Greys
pi_176844938
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:49 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

die laatste klonk best lekker eigenlijk
Ik vind het zelf te veel een Moldavië kloon van vorig jaar met de toeter..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176844948
Inderdaad lef hebben, ze zullen ook wel pas vrijdag met het nummer komen dan. Niet te hopen dat we zelf ook zitten te balen tijdens die week _O-
pi_176844950
Rusland. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 19:51:47 #189
163650 Greys
pi_176844981
Geer met z'n 'ik vind het gewoon een kutnummer' _O- Over Rusland van vorig jaar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176844987
Goh, verrassende opinie Mattijs. Niet verwacht van je. :O
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_176845003
Nog maar een kleine maand wachten *O*
pi_176845014
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:07 schreef Fascination het volgende:

[..]

inb4 ohhh dit winnen we makkelijk dit jaar, de concurrentie is zoooo slecht
Check
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  ESF Reporter dinsdag 30 januari 2018 @ 19:52:56 #193
87554 Cee
Welluk?
pi_176845019
Ik weet dat het bij DWDD nu over ESF gaat maar ik wil gewoon niet kijken omdat ik vrees in mijn tv te gaan krassen uit woede.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 19:52:56 #194
163650 Greys
pi_176845020
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:51 schreef Fascination het volgende:
Goh, verrassende opinie Mattijs. Niet verwacht van je. :O
Nou he? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 19:55:17 #195
163650 Greys
pi_176845098
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:52 schreef Cee het volgende:
Ik weet dat het bij DWDD nu over ESF gaat maar ik wil gewoon niet kijken omdat ik vrees in mijn tv te gaan krassen uit woede.
Cornald en Geer deden het leuk. Geer zat Waylon op te hemelen als topzanger en Cornald bewees weer even dat ie van dertig jaar geleden nog de top tien kan opdreunen _O-

En Waylon gaat dus vanaf 23 feb elke dag een nummer bij ze doen waaronder hét nummer. Man wat een lef :o

Dat ze DWDD die 'primeur' gunden na vorige keer snap ik niet maar goed hij is wel elke dag in de spotlight daar dan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176845143
Had dit liever in een studio bij Radio 2 gezien, het geluid daar bij DWDD is over het algemeen rampzalig
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2018 @ 19:59:26 #197
368283 ato
pi_176845223
Ik sta niet raar te kijken dat hij af gaat op het publiek en reacties.
Als het ESF nummer bv wordt afgekraakt, gaat hij misschien toch voor een ander nummer.
Want wij weten nog niet welk nummer het wordt.?
Ook wel slim, want 10 maart wordt zijn liedje officieel bekend gemaakt.
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter dinsdag 30 januari 2018 @ 20:00:28 #198
87554 Cee
Welluk?
pi_176845259
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:55 schreef Greys het volgende:

[..]

En Waylon gaat dus vanaf 23 feb elke dag een nummer bij ze doen waaronder hét nummer. Man wat een lef :o

Dat ze DWDD die 'primeur' gunden na vorige keer snap ik niet maar goed hij is wel elke dag in de spotlight daar dan.
:o Oh wauw, dus we weten dan het nummer zonder te weten welk nummer het is. :o Soort van primeur dan dus, beetje als dat je wekenlang de Mol in beeld ziet zonder te weten wie de Mol is. :P
Lijkt me voor Waylon wel lastig om alle reacties te horen en lezen op bepaalde nummers, met name het nummer dat gekozen is voor het ESF (ervan uitgaande dat Rob Stenders niet uit z'n nek zal te zwetsen toen hij zei Het Nummer al te hebben gehoord). Misschien baseren ze hun keuze wel op de reacties? Nee, dan zou er maar weinig tijd over zijn voor verdere podiumpresentatie en zo.
pi_176845331
De meerderheid van het NL publiek had nooit voor Birds of CATS gekozen, in die setting. Net zoals Je Bent Nooit Alleen werd gekozen voor de 3Js, waar smaakvollere inzendingen buiten de boot vielen.
Gewoon wat kiezen waar je je senang bij voelt, en wat je met een mooi showtje/visuals kunt overbrengen, vertellen van een verhaal etc.
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2018 @ 20:03:32 #200
368283 ato
pi_176845356
En wat klinken Tsjechië en toch ook Albanië lekker.
Geer en Cornald deden het leuk, Mathijs moest wel enthousiast zijn.
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter dinsdag 30 januari 2018 @ 20:04:29 #201
87554 Cee
Welluk?
pi_176845399
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:02 schreef Wuwwa het volgende:
De meerderheid van het NL publiek had nooit voor Birds of CATS gekozen, in die setting. Net zoals Je Bent Nooit Alleen werd gekozen voor de 3Js, waar smaakvollere inzendingen buiten de boot vielen.
Gewoon wat kiezen waar je je senang bij voelt, en wat je met een mooi showtje/visuals kunt overbrengen, vertellen van een verhaal etc.
Precies.
Het werkt wellicht goed in Zweden, maar hier in NL moet je keuzes niet aan tv-kijkers overlaten, nooit en te nimmer.
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 20:05:55 #202
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_176845443
Commentaar van Gérard over Spanje sneed ook wel hout trouwens.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2018 @ 20:06:15 #203
368283 ato
pi_176845460
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:00 schreef Cee het volgende:

[..]

:o Oh wauw, dus we weten dan het nummer zonder te weten welk nummer het is. :o Soort van primeur dan dus, beetje als dat je wekenlang de Mol in beeld ziet zonder te weten wie de Mol is. :P
Lijkt me voor Waylon wel lastig om alle reacties te horen en lezen op bepaalde nummers, met name het nummer dat gekozen is voor het ESF (ervan uitgaande dat Rob Stenders niet uit z'n nek zal te zwetsen toen hij zei Het Nummer al te hebben gehoord). Misschien baseren ze hun keuze wel op de reacties? Nee, dan zou er maar weinig tijd over zijn voor verdere podiumpresentatie en zo.
Ik weet zeker dat Waylon voor alle 5 liedjes al de act en plan ongeveer klaar heeft staan.
En ik sta niet raar te kijken dat hij op slechte reacties en goede reacties gaat letten. (met name uit ESF publiek en media)
Life can be a bitch, so like it..
pi_176845478
Ja, zo wordt hij misschien toch negatief beïnvloed. En presenteren bij dwdd geeft me ook het idee dat het een gitaarnummer wordt of iig iets traditioneels.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_176845570
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:06 schreef Fascination het volgende:
Ja, zo wordt hij misschien toch negatief beïnvloed. En presenteren bij dwdd geeft me ook het idee dat het een gitaarnummer wordt of iig iets traditioneels.
Hij had al aangegeven dat hij niet in de Dance/EDM hoek gaat zitten. Dus een leuk bandje erbij op het podium (wat tegenwoordig maar een handvol ESFartiesten nog doen) is altijd wel een pré. Gewoon muziek uitstralen
pi_176845588
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:04 schreef Cee het volgende:

[..]

Precies.
Het werkt wellicht goed in Zweden, maar hier in NL moet je keuzes niet aan tv-kijkers overlaten, nooit en te nimmer.
Nou ja goed, in Zweden heb je ook geen 'vak'jury zoals in Nederland, die na elk liedje hun mening de wereld in mag raaskallen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_176845604
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:08 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Hij had al aangegeven dat hij niet in de Dance/EDM hoek gaat zitten. Dus een leuk bandje erbij op het podium (wat tegenwoordig maar een handvol ESFartiesten nog doen) is altijd wel een pré. Gewoon muziek uitstralen
'Gewoon muziek' zal vast wel vaker voorkomen na de winnaar van vorig jaar.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_176845617
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:08 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Hij had al aangegeven dat hij niet in de Dance/EDM hoek gaat zitten. Dus een leuk bandje erbij op het podium (wat tegenwoordig maar een handvol ESFartiesten nog doen) is altijd wel een pré. Gewoon muziek uitstralen
Grote kans dat het dan weer een saaie bende wordt. Heeft Nederland een beetje patent op.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_176845682
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:10 schreef Fascination het volgende:

[..]

Grote kans dat het dan weer een saaie bende wordt. Heeft Nederland een beetje patent op.
Jij ziet liever een vrijzinnige dans / Man in hamsterwiel / astronaut / confettikanon op het podium?
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2018 @ 20:15:32 #210
368283 ato
pi_176845793
Primeur TCL bij DWDD en werd 2e *O*
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 20:22:47 #211
163650 Greys
pi_176846011
Hij gaat echt niet kiezen op basis van publieksreacties. Weet ik zo goed als zeker. Hij weet dan al lang welke het wordt als ie die vijf gaat doen. Hij weet ook heus wel dat het Nederlands publiek grotendeels fout zit vaak met hun voorkeur. Iemand die voor goud gaat gaat het echt als láátste van het Nederlands publiek af laten hangen.

Ik ben er alleen wel bang voor dat echt élk nummer minder goed uit de verf komt bij DWDD. De setting en het geluid is vaak nogal flut.
En die vijf fragmenten gaan dan getoond worden op buitenlandse forums enzo..
Aan de ene kant had ik liever gehad dat ze gewoon de studioversie met clip zouden presenteren ipv DWDD live sessies. Aan de andere kant komt het in zijn geval live misschien weer beter over. Maar als ik denk aan de eerste keer dat CATS ten gehore werd gebracht werd ik er toen echt niet warm van.

Spannend!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2018 @ 20:25:01 #212
368283 ato
pi_176846071
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:22 schreef Greys het volgende:
Hij gaat echt niet kiezen op basis van publieksreacties. Weet ik zo goed als zeker. Hij weet dan al lang welke het wordt als ie die vijf gaat doen. Hij weet ook heus wel dat het Nederlands publiek grotendeels fout zit vaak met hun voorkeur. Iemand die voor goud gaat gaat het echt als láátste van het Nederlands publiek af laten hangen.

Ik ben er alleen wel bang voor dat echt élk nummer minder goed uit de verf komt bij DWDD. De setting en het geluid is vaak nogal flut.
En die vijf fragmenten gaan dan getoond worden op buitenlandse forums enzo..
Aan de ene kant had ik liever gehad dat ze gewoon de studioversie met clip zouden presenteren ipv DWDD live sessies. Aan de andere kant komt het in zijn geval live misschien weer beter over. Maar als ik denk aan de eerste keer dat CATS ten gehore werd gebracht werd ik er toen echt niet warm van.

Spannend!
Je hebt gelijk, dan vind ik hem toch meer lef hebben.
Ik heb er alle vertrouwen in. *O*
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 30 januari 2018 @ 20:27:42 #213
2681 Dave
Aardig op drave
pi_176846162
Ik viel er half in, zeiden ze expliciet dat één van de vijf nummers 'het' nummer is?
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 20:28:28 #214
163650 Greys
pi_176846189
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:27 schreef Dave het volgende:
Ik viel er half in, zeiden ze expliciet dat één van de vijf nummers 'het' nummer is?
'waaronder het songfestivalnummer' zei Matthijs. En Cornald verbeterde hem niet.

Alleen zeggen ze dat er dan niet bij denk ik anders valt er later niks meer te presenteren door AvroTros :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 20:31:13 #215
163650 Greys
pi_176846299
Ja luister maar, zit al in de eerste tien seconden:
https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/381747

'elke dag een nummer waarvan één de inzending zal zijn voor het Eurovisie Songfestival'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 20:33:40 #216
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_176846369
Heeft ie wel weer lekker voor elkaar, betere albumpromotie kun je niet hebben, :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 20:35:20 #217
163650 Greys
pi_176846436
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:33 schreef ijs_beer het volgende:
Heeft ie wel weer lekker voor elkaar, betere albumpromotie kun je niet hebben, :D
Dat is ook weer waar, vijf dagen achter elkaar een van je nummers mogen doen. _O-

Bij Humberto zat ie een tijdje elke week geloof ik, dit gaat nog stapje verder.

Wel tof dat het nu geen covers gaan zijn zoals bij Humberto.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 20:37:24 #218
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_176846499
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is ook weer waar, vijf dagen achter elkaar een van je nummers mogen doen. _O-

Bij Humberto zat ie een tijdje elke week geloof ik, dit gaat nog stapje verder.

Wel tof dat het nu geen covers gaan zijn zoals bij Humberto.
Dit is ook trouwens de reden dat ik geen klap geloof van dat gezwets dat het zo'n onhandelbaar typ zou zijn. Dan zouden ze 'm toch nooit zo vaak over de vloer willen hebben?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 20:45:41 #219
163650 Greys
pi_176846824
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:37 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Dit is ook trouwens de reden dat ik geen klap geloof van dat gezwets dat het zo'n onhandelbaar typ zou zijn. Dan zouden ze 'm toch nooit zo vaak over de vloer willen hebben?
Nee joh. Humberto was en is duidelijk dol op hem. En je kunt aan alles wat Cornald steeds zegt ook merken dat ie blij is met deze artiest als inzending. Die heeft hem daar destijds ook twee weken meegemaakt, en hij is nu duidelijk een stuk enthousiaster dan bv bij Og3ne in de aanloop naar. Die zou hem ook uitkotsen als ie de vorige keer zich misdragen had bij het esf.

En bij The Voice vragen ze hem terug voor nieuwe seizoenen. En bij It Takes 2 vroegen ze hem terug. Een onhandelbare kan je missen als kiespijn.

Tis gewoon een type dat weet wat ie wil met volop gevoel/emotie en een duidelijke mening en sterk gevoel voor rechtvaardigheid. Zie ook bv z'n Bibi reactie. Hij laat zich raken. Is best een achilleshiel maar maakt iemand niet meteen onhandelbaar :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 30-01-2018 20:51:24 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 21:09:20 #220
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_176847584
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee joh. Humberto was en is duidelijk dol op hem. En je kunt aan alles wat Cornald steeds zegt ook merken dat ie blij is met deze artiest als inzending. Die heeft hem daar destijds ook twee weken meegemaakt, en hij is nu duidelijk een stuk enthousiaster dan bv bij Og3ne in de aanloop naar. Die zou hem ook uitkotsen als ie de vorige keer zich misdragen had bij het esf.

En bij The Voice vragen ze hem terug voor nieuwe seizoenen. En bij It Takes 2 vroegen ze hem terug. Een onhandelbare kan je missen als kiespijn.

Tis gewoon een type dat weet wat ie wil met volop gevoel/emotie en een duidelijke mening en sterk gevoel voor rechtvaardigheid. Zie ook bv z'n Bibi reactie. Hij laat zich raken. Is best een achilleshiel maar maakt iemand niet meteen onhandelbaar :)
Goede post, helemaal mee eens.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_176849066
Hét nummer zal toch wel allang gekozen zijn? Zou mij verbazen als er na 27 feb nog uitgebreid een keuze moet worden gemaakt en vliegensvlug een clip moet worden geschoten en gemonteerd. Bij The Common Linnets werd de clip in januari gedraaid meen ik mij te herinneren uit de docu. Bovendien is het idd een slecht idee om naar de reacties van het publiek te luisteren :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 21:48:47 #222
163650 Greys
pi_176849212
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:45 schreef Zen90 het volgende:
Hét nummer zal toch wel allang gekozen zijn? Zou mij verbazen als er na 27 feb nog uitgebreid een keuze moet worden gemaakt en vliegensvlug een clip moet worden geschoten en gemonteerd. Bij The Common Linnets werd de clip in januari gedraaid meen ik mij te herinneren uit de docu. Bovendien is het idd een slecht idee om naar de reacties van het publiek te luisteren :D
Het publiek mag ook niet stemmen zei Cornald voor die vijf nummers. :P waarna Matthijs snel riep 'oh maar we kunnen nog wel even zoiets regelen misschien'. Publiek heeft dus geen invloed. Dus dat weet ie echt al wel dan (of nu wrs al).
Gewoon een mooie manier om z'n nieuwe album te laten horen onder het mom van een primeur waarna nog steeds niemand weet welke het wordt _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176849361
Oh huh, ze vertellen in de week zelf niet welk nummer hét nummer is? Zo begreep ik het zelf niet, wat vreemd. Ook niet echt handig lijkt me?

Edit: of wel, inspelen op de reacties misschien. Nou ben benieuwd. :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 21:54:27 #224
163650 Greys
pi_176849466
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:52 schreef Em31 het volgende:
Oh huh, ze vertellen in de week zelf niet welk nummer hét nummer is? Zo begreep ik het zelf niet, wat vreemd. Ook niet echt handig lijkt me?
Teaser! :P

Dan weet je dat het één van die vijf wordt. En op de echte bekendmaking weet je welke van de vijf. Op zich wel een leuke opbouw.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176849531
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Teaser! :P

Dan weet je dat het één van die vijf wordt. En op de echte bekendmaking weet je welke van de vijf. Op zich wel een leuke opbouw.
Hij maakt het wel spannend _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 21:57:47 #226
163650 Greys
pi_176849588
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:55 schreef Em31 het volgende:

[..]

Hij maakt het wel spannend _O-
Ja ben er zelf nog niet helemaal uit of ik dit een slimme manier vind (want bij DWDD komt doorgaans niet één nummer van wie dan ook goed uit de verf) maar tis wel leuk bedacht op zich. Van totaal onwetend naar vijf nummers die je hoort - hallo album/tourpromotie - naar Het Ene Nummer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176849607
Ik ben bang dat het eerder uitlekt dan
pi_176849757
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ben er zelf nog niet helemaal uit of ik dit een slimme manier vind (want bij DWDD komt doorgaans niet één nummer van wie dan ook goed uit de verf) maar tis wel leuk bedacht op zich. Van totaal onwetend naar vijf nummers die je hoort - hallo album/tourpromotie - naar Het Ene Nummer.
Nee ik ook niet. Ligt natuurlijk ook erg aan de nummers, maar je kunt ook hebben dat iedereen een favoriet heeft en dat het nummer dan niet wordt. Best een risico.

Het maakt het wel leuk om hier die dagen te bespreken. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 22:02:51 #229
163650 Greys
pi_176849799
Ik vergat even dat de Somebody to Love versie van Waylon met dat koor wél belachelijk goed uit de verf kwam bij DWDD.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176850363
Gewoon superslimme albumpromotie dus. :) Aan de lengte van de nummers kunnen we ook niets aflezen. DWDD is altijd max 1,5 minuut toch?

Trouwens, voor de liefhebbers. Dit is wel een gave docu van een uur - Waylon in o.a. Nashville aan het werk voor zijn 3e soloalbum:
https://vimeo.com/118573296
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 22:23:20 #231
163650 Greys
pi_176850539
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 22:18 schreef Zen90 het volgende:
Gewoon superslimme albumpromotie dus. :) Aan de lengte van de nummers kunnen we ook niets aflezen. DWDD is altijd max 1,5 minuut toch?

Trouwens, voor de liefhebbers. Dit is wel een gave docu van een uur - Waylon in o.a. Nashville aan het werk voor zijn 3e soloalbum:
https://vimeo.com/118573296
Soms mogen hele nummers bij DWDD. Misschien in dit geval ook! Ben benieuwd. Dan idd even goed op de lengte letten, scherp :D Al kan daar altijd mee gerommeld worden door een iets langer intro'tje oid.

Bedankt voor de docu. Morgen vrij dus lekker kijken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 22:41:23 #232
163650 Greys
pi_176851173
Heb even nagevraagd bij Cornald over die vijf nummers. Antwoord laat geen twijfel meer:

"Klopt, publiek zal niet stemmen!"

(godzijdank :P )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176851528
Je kan het toch ook moeilijk beoordelen als hij maar 1 minuut mag spelen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 23:16:45 #234
163650 Greys
pi_176851971
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 22:55 schreef messi124 het volgende:
Je kan het toch ook moeilijk beoordelen als hij maar 1 minuut mag spelen.
Dat weten we toch nog niet dat het een minuut is? :@ Of miste ik iets in dat stukje vanavond? Er worden wel vaker hele nummers gespeeld bij bepaalden gelegenheden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176852107
Is het dan niet te makkelijk om te raden welk nummer het is?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 23:31:51 #236
163650 Greys
pi_176852354
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:22 schreef messi124 het volgende:
Is het dan niet te makkelijk om te raden welk nummer het is?
Ben benieuwd! :D Met de lengte kunnen ze bv beetje sjoemelen met intro of tussenstukje om het langer/korter te maken. En verder geen idee op basis waarvan we het kunnen raden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176853087
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:57 schreef Wuwwa het volgende:
Had dit liever in een studio bij Radio 2 gezien, het geluid daar bij DWDD is over het algemeen rampzalig
Idd. Da's echt minder...want ik verwacht niet dat ze studioversies/clips laten horen, maar dat er echt live gespeeld zal gaan worden. En zoals al genoemd, weten we allemaal hoe sterk CATS toen overkwam. Een studio versie klinkt vaak toch stukken voller. Of zullen ze de nummers naast een live versie ook één voor één op Spotify of iets dergelijks releasen? Dat hoop ik dan maar.

In ieder geval wel leuk dit! Ik krijg er een beetje een mini-NF gevoel bij *O* we mogen dan wel niet meestemmen, maar 5 dagen lang heerlijk ventileren: DIT MOET'M ZIJN. NEEEE AUB NIET DIT LIED. NEE, GEEN ENKEL LIED OVERLEEFT DE SEMI _O- HYSTERIEEEEEEEEE *O*
~The present is all there is~
pi_176853283
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 00:30 schreef grazz het volgende:

[..]

Idd. Da's echt minder...want ik verwacht niet dat ze studioversies/clips laten horen, maar dat er echt live gespeeld zal gaan worden. En zoals al genoemd, weten we allemaal hoe sterk CATS toen overkwam. Een studio versie klinkt vaak toch stukken voller. Of zullen ze de nummers naast een live versie ook één voor één op Spotify of iets dergelijks releasen? Dat hoop ik dan maar.

In ieder geval wel leuk dit! Ik krijg er een beetje een mini-NF gevoel bij *O* we mogen dan wel niet meestemmen, maar 5 dagen lang heerlijk ventileren: DIT MOET'M ZIJN. NEEEE AUB NIET DIT LIED. NEE, GEEN ENKEL LIED OVERLEEFT DE SEMI _O- HYSTERIEEEEEEEEE *O*
Als ik het zo hoor is het eigenlijk soort nationale finale van 5 dagen zonder dat we mogen stemmen en de uitslag weten op korte termijn? Wel leuk bedacht zo deze bekendmaking! :D
leven zoals het leven is
pi_176854968
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 00:30 schreef grazz het volgende:

[..]

In ieder geval wel leuk dit! Ik krijg er een beetje een mini-NF gevoel bij *O* we mogen dan wel niet meestemmen, maar 5 dagen lang heerlijk ventileren: DIT MOET'M ZIJN. NEEEE AUB NIET DIT LIED. NEE, GEEN ENKEL LIED OVERLEEFT DE SEMI _O- HYSTERIEEEEEEEEE *O*
Dat heb ik ook ja. :D Iets wat voor wat reuring en spanning zorgt. Het gaat lekker hysterisch worden hier. *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator woensdag 31 januari 2018 @ 08:35:51 #240
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_176855310
HET NSF IS EIGENLIJK TERUG.

Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_176855841
Dat wordt Matthijs in het jurkje van Yolanthe.
'Waylon, ik wil nu het verlossende antwoord van u! Ik hoor niks!'
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 januari 2018 @ 09:22:10 #242
163650 Greys
pi_176855855
_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176856220
In tegenstelling tot wat Rob Stenders zei, meldt Bart Arens zojuist op Radio 2 dat Waylon vijf liedjes heeft gemaakt waaruit een keuze wordt gemaakt.

:?
pi_176856258
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 00:30 schreef grazz het volgende:

In ieder geval wel leuk dit! Ik krijg er een beetje een mini-NF gevoel bij *O* we mogen dan wel niet meestemmen, maar 5 dagen lang heerlijk ventileren: DIT MOET'M ZIJN. NEEEE AUB NIET DIT LIED. NEE, GEEN ENKEL LIED OVERLEEFT DE SEMI _O- HYSTERIEEEEEEEEE *O*
:D
Koel en donker bewaren
pi_176856270
Maar het nummer wordt toch nog gewoon op 10 maart bekendgemaakt? Waarschijnlijk via een videoclip,dus het maakt toch eigenlijk vrij weinig uit hoe de geluidskwaliteit/optreden in Dwdd is? Tenzij hij het tijdens de bekendmaking live doet en de geluidskwaliteit nog slechter is bij de avrotros :D
leven zoals het leven is
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 januari 2018 @ 10:01:19 #246
163650 Greys
pi_176856351
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 09:56 schreef Jason22 het volgende:
Maar het nummer wordt toch nog gewoon op 10 maart bekendgemaakt? Waarschijnlijk via een videoclip,dus het maakt toch eigenlijk vrij weinig uit hoe de geluidskwaliteit/optreden in Dwdd is? Tenzij hij het tijdens de bekendmaking live doet en de geluidskwaliteit nog slechter is bij de avrotros :D
Nou de echte esf fans in Europa vinden de clips van DWDD vast voordat de echte bekendmaking is en gaan hun oordeel misschien toch vast daarop baseren. :P

Maar op zich maakt dat idd weinig uit. Kwam bij TCL ook goed daarna.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 31 januari 2018 @ 10:01:58 #247
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_176856361
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 09:20 schreef Wuwwa het volgende:
Dat wordt Matthijs in het jurkje van Yolanthe.
'Waylon, ik wil nu het verlossende antwoord van u! Ik hoor niks!'
:D !
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 31 januari 2018 @ 10:03:09 #248
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_176856381
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou de echte esf fans in Europa vinden de clips van DWDD vast voordat de echte bekendmaking is en gaan hun oordeel misschien toch vast daarop baseren. :P

Maar op zich maakt dat idd weinig uit. Kwam bij TCL ook goed daarna.
Maar dat zijn gelukkig alleen de diehards eurovisie fans. 0.0001% van de stemmens straks.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 januari 2018 @ 10:05:01 #249
163650 Greys
pi_176856410
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 09:52 schreef Elfletterig het volgende:
In tegenstelling tot wat Rob Stenders zei, meldt Bart Arens zojuist op Radio 2 dat Waylon vijf liedjes heeft gemaakt waaruit een keuze wordt gemaakt.

:?
Hij doet er vijf (want elke werkdag gedurende een week) bij DWDD maar ik denk dat ie zelf daarvan al een aantal weggestreept heeft voor het ESF. Dus vijf ter albumpromotie en DWDD-weekvulling maar dat ie voor het esf kiest (of zelfs al gekozen heeft denk ik zelf, gezien de tijd die over is) uit minder dan vijf.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 januari 2018 @ 10:05:32 #250
163650 Greys
pi_176856420
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:03 schreef Momo... het volgende:

[..]

Maar dat zijn gelukkig alleen de diehards eurovisie fans. 0.0001% van de stemmens straks.
Da's waar!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176856449
Hij zal zijn voorkeuren hebben, en al in zijn hoofd een keuze gemaakt hebben. Alleen als zijn tweede keus heel goed wordt ontvangen, en zijn esf-nummer volle bak wordt afgekraakt zal hij het misschien nog veranderen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 januari 2018 @ 10:10:05 #252
163650 Greys
pi_176856516
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:07 schreef Wuwwa het volgende:
Hij zal zijn voorkeuren hebben, en al in zijn hoofd een keuze gemaakt hebben. Alleen als zijn tweede keus heel goed wordt ontvangen, en zijn esf-nummer volle bak wordt afgekraakt zal hij het misschien nog veranderen.
Hoop het niet, persoonlijk, gezien de ESF smaak van het gemiddelde Nederlands publiek. Ik denk zelf dat ie zich helemaal nergens door laat beïnvloeden. *duimt*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 31 januari 2018 @ 10:12:45 #253
2681 Dave
Aardig op drave
pi_176856562
Of 'heel Nederland' zit begin maart al met een kater - "jammer dat het nummer X niet is geworden, dit wordt niets, volgend jaar Frans Duijts maar sturen, etc.".
:o)
pi_176856588
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 08:35 schreef ijs_beer het volgende:
HET NSF IS EIGENLIJK TERUG.

[ afbeelding ]
Het NSF is pas terug als meerdere artiesten met meerdere liedjes meedoen. Zowel edities als 2011 (één band) als 2010 (één liedje) mag je eigenlijk geen NSF noemen.
pi_176856602
Ik vind het helemaal niet bij Waylon passen om zich iets aan te trekken van het Nederlandse volk met hun meninkjes. Dat is totaal geen goede graadmeter voor hoe het straks internationaal ontvangen gaat worden. Ik vind Waylon ook veel te eigenwijs voor zo'n soort aanpak.
Destijds bij CATS kraakte ook heel Nederland het af en kwamen er zelfs petities om het nummer nog te veranderen. We weten hoe dat is afgelopen.

Misschien ben ik wel naïef hoor, maar ik denk echt wel dat het nummer gekozen is en dit gewoon een nieuwe manier van bekendmaken is om de spanning wat op te voeren.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 januari 2018 @ 10:17:33 #256
163650 Greys
pi_176856638
quote:
11s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:12 schreef Dave het volgende:
Of 'heel Nederland' zit begin maart al met een kater - "jammer dat het nummer X niet is geworden, dit wordt niets, volgend jaar Frans Duijts maar sturen, etc.".
Oh dat zit er sowieso dik in. Gegil dat 'we' Maan of Jannes hadden moeten sturen.
Samantha van The Voice wil ook naar het ESF hoorde ik haar al zeggen..

En dan straks tijdens het ESF, als het hele plaatje compleet is van Waylon, dan is het vast ineens alsnog weer geweldig volgens de meesten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176856654
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het helemaal niet bij Waylon passen om zich iets aan te trekken van het Nederlandse volk met hun meninkjes. Dat is totaal geen goede graadmeter voor hoe het straks internationaal ontvangen gaat worden. Ik vind Waylon ook veel te eigenwijs voor zo'n soort aanpak.
Destijds bij CATS kraakte ook heel Nederland het af en kwamen er zelfs petities om het nummer nog te veranderen. We weten hoe dat is afgelopen.

Misschien ben ik wel naïef hoor, maar ik denk echt wel dat het nummer gekozen is en dit gewoon een nieuwe manier van bekendmaken is om de spanning wat op te voeren.
Ik vind de DWDD-kijker en DWDD-mentaliteit ook totaal niet passen bij het kiezen van een liedje voor het Songfestival.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 januari 2018 @ 10:19:29 #258
163650 Greys
pi_176856660
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het helemaal niet bij Waylon passen om zich iets aan te trekken van het Nederlandse volk met hun meninkjes. Dat is totaal geen goede graadmeter voor hoe het straks internationaal ontvangen gaat worden. Ik vind Waylon ook veel te eigenwijs voor zo'n soort aanpak.
Destijds bij CATS kraakte ook heel Nederland het af en kwamen er zelfs petities om het nummer nog te veranderen. We weten hoe dat is afgelopen.

Misschien ben ik wel naïef hoor, maar ik denk echt wel dat het nummer gekozen is en dit gewoon een nieuwe manier van bekendmaken is om de spanning wat op te voeren.
Precies dit!

Dit is gewoon een teaser en spanning opbouwen maar het is niet voor niks dat de kijkers niet mogen stemmen straks met die vijf nummers. Publiek heeft nul invloed. Als hij zich ook maar IETS zou aantrekken van wat demensethuis vinden zou hij natuurlijk wel laten stemmen want dan is het veel meer inzichtelijk wat de voorkeur heeft.

Ze kregen van DWDD de mogelijkheid om vijf dagen lang elke dag iets te spelen. En z'n tour gebaseerd op z'n nieuwe album begint binnenkort. Ik had alsnog nee gezegd door hoe DWDD met het ESF omgaat maar zakelijk gezien als artiest is het natuurlijk een geweldige optie om even je halve album te kunnen spelen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176856770
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:15 schreef Aoibhin het volgende:
Misschien ben ik wel naïef hoor, maar ik denk echt wel dat het nummer gekozen is en dit gewoon een nieuwe manier van bekendmaken is om de spanning wat op te voeren.
Zo ging het bij de 3JS in 2011 ook. Tijdens de uitzending van datgene dat voor Nationaal Songfestival moest doorgaan, was "Je Vecht Nooit Alleen" het laatste nummer en hoor je vooraf iemand zeggen: dit wordt 'm...

(Zoals bekend werd Je Vecht Nooit Alleen uiteindelijk omgedoopt tot Never Alone, waarna het volgens Jan Smit niet meer mis kon)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2018 10:30:13 ]
  Moderator woensdag 31 januari 2018 @ 10:33:07 #260
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_176856827
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het NSF is pas terug als meerdere artiesten met meerdere liedjes meedoen. Zowel edities als 2011 (één band) als 2010 (één liedje) mag je eigenlijk geen NSF noemen.
Partypooper. -O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 31 januari 2018 @ 10:33:11 #261
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_176856830
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoop het niet, persoonlijk, gezien de ESF smaak van het gemiddelde Nederlands publiek. Ik denk zelf dat ie zich helemaal nergens door laat beïnvloeden. *duimt*
Is waarschijnlijk ook lastig om een acoustic versie van een nummer te beoordelen, de echte versie kan heel anders zijn+staging+videoclip etc.
  Moderator woensdag 31 januari 2018 @ 10:34:40 #262
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_176856859
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het NSF is pas terug als meerdere artiesten met meerdere liedjes meedoen. Zowel edities als 2011 (één band) als 2010 (één liedje) mag je eigenlijk geen NSF noemen.
Ik loop nu al te cringen als ik terug denk aan NL tijdens die jaren op ESF.
pi_176856887
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:10 schreef Fascination het volgende:

[..]

Grote kans dat het dan weer een saaie bende wordt. Heeft Nederland een beetje patent op.
Nederland heeft vooral een patent op een conservatief, ouderwets geluid. Vernieuwing is maar eng.
  Moderator woensdag 31 januari 2018 @ 10:37:45 #264
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_176856916
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:36 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nederland heeft vooral een patent op een conservatief, ouderwets geluid. Vernieuwing is maar eng.
Nouja. Onze Nederlandse media hebben dat voornamelijk. Als we als heel land erg conservatief in de muziek zouden zijn zouden we toch niet zo'n succesvolle Dance-scene hebben lijkt me. :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_176857027
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:34 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik zag de vorige keer toen Waylon daar zat aardig veel kritiek langskomen ook op Twitter, over hoe Erben zich gedroeg en de negativiteit. Misschien daarom ook een reden dat ze nu Cornald uitnodigen, misschien ook ergens een goedmakertje. :P Hij weet in ieder geval waar hij het over heeft dus Matthijs krijg de kans ook niet om er weer iets negatiefs van te maken denk ik. Als Cornald er de vorige keer naast had gezeten was het al een stuk beter geweest denk ik, want ze konden toen echt van alles roepen omdat Waylon het ook niet helemaal precies wist.
Ik snap sowieso niet waarom een zichzelf respecterend artiest wil verschijnen in een programma als DWDD, waar muziek een bijzaak is, waar artiesten één minuut van hun nieuwe nummer mogen laten horen en waar je alleen in de smaak valt als je voldoet aan het gewenste plaatje van Matthijs van Nieuwkerk en consorten.

Ik heb het voorbeeld vaker genoemd, maar ik zal nooit vergeten hoe één of andere singer-songwriter met een akoestische gitaar op schoot het nummer "What Is Love" van Haddaway credible ging maken. Dat was immers maar een guilty pleasure.

Die verknipte mentaliteit ademt het programma voortdurend uit. Trouwens: bij het zoveelste live-verslag van schaatswedstrijden op tv zet je ook geen muzikant in de studio om de boel eens even lekker af te fikken en het belang van zulke wedstrijden flink te relativeren. Omgekeerd is dat echter geen probleem. Dat heeft alles met de Nederlandse mentaliteit te maken; een land met een bedroevend slechte muziekcultuur.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 januari 2018 @ 10:43:42 #266
163650 Greys
pi_176857037
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:29 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zo ging het bij de 3JS in 2011 ook. Tijdens de uitzending van datgene dat voor Nationaal Songfestival moest doorgaan, was "Je Vecht Nooit Alleen" het laatste nummer en hoor je vooraf iemand zeggen: dit wordt 'm...

(Zoals bekend werd Je Vecht Nooit Alleen uiteindelijk omgedoopt tot Never Alone, waarna het volgens Jan Smit niet meer mis kon)
En toch had dat nummer niet de voorkeur van de 3Js zelf destijds. Als ze helemaal alleen zelf hadden mogen kiezen was het die niet geworden hebben ze later gezegd, nog voor het ESF (weet niet meer of het op de persdag voor EIC was in Volendam waar we toen waren of elders).
Dus dat 'dit wordt hem' was - denk ik stiekem - iemand van de selectiecommissie (Jan??).

Hoop (en denk) dat Waylon wel helemaal zelf kiest, al dan niet samen met band/manager/bevriende schrijvers etc. Mensen die hij vertrouwt en al lang mee werkt. En zich niks aantrekt van mensen thuis en van Jan Smit. Want uiteindelijk komt het toch beter uit de verf als je daar op dat grote esf podium staat met een nummer waar je als artiest zelf duizend procent achter staat.

En stel dat ie echtttt niet kan kiezen tussen twee of drie nummers hoop ik dat ie meer naar Cornald dan naar Jan luistert _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 31 januari 2018 @ 10:52:06 #267
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_176857162
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:43 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet waarom een zichzelf respecterend artiest wil verschijnen in een programma als DWDD, waar muziek een bijzaak is, waar artiesten één minuut van hun nieuwe nummer mogen laten horen en waar je alleen in de smaak valt als je voldoet aan het gewenste plaatje van Matthijs van Nieuwkerk en consorten.

Ik heb het voorbeeld vaker genoemd, maar ik zal nooit vergeten hoe één of andere singer-songwriter met een akoestische gitaar op schoot het nummer "What Is Love" van Haddaway credible ging maken. Dat was immers maar een guilty pleasure.

Die verknipte mentaliteit ademt het programma voortdurend uit. Trouwens: bij het zoveelste live-verslag van schaatswedstrijden op tv zet je ook geen muzikant in de studio om de boel eens even lekker af te fikken en het belang van zulke wedstrijden flink te relativeren. Omgekeerd is dat echter geen probleem. Dat heeft alles met de Nederlandse mentaliteit te maken; een land met een bedroevend slechte muziekcultuur.
Weetje. Dit heb je al duizendmiljoen keer verteld. En het begint te vervelen omdat je niet naar tegenargumenten luistert of open staat voor tegenargumenten. Maar het gaat er bij je niet in, geloof ik, dat DWDD NIET EEN REPRESENTATIE is van de muzieksmaak van Nederland. Die knurften daar zijn kenmerkend voor de 'vroeger was alles beter'-generatie (waar gelukkig niet eens alle 50'ers, 60'ers en 70'ers bijhoren). De Trostypes hebben ook te veel invloed geef ik direct toe, maar er zijn zoveel poppodia, platforms en festivals waar toffe acts en talenten komen en worden gelanceerd, dat het veel te ver gaat om te zeggen dat Nederland een slechte muziekcultuur heeft.

Maar goed, volgens mij ben je de laatste jaren alleen maar chagerijniger over Nederland in z'n geheel geworden, en dit staat daar niet los van vermoed ik.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_176857332
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:52 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Weetje. Dit heb je al duizendmiljoen keer verteld. En het begint te vervelen omdat je niet naar tegenargumenten luistert of open staat voor tegenargumenten. Maar het gaat er bij je niet in, geloof ik, dat DWDD NIET EEN REPRESENTATIE is van de muzieksmaak van Nederland. Die knurften daar zijn kenmerkend voor de 'vroeger was alles beter'-generatie (waar gelukkig niet eens alle 50'ers, 60'ers en 70'ers bijhoren). De Trostypes hebben ook te veel invloed geef ik direct toe, maar er zijn zoveel poppodia, platforms en festivals waar toffe acts en talenten komen en worden gelanceerd, dat het veel te ver gaat om te zeggen dat Nederland een slechte muziekcultuur heeft.

Maar goed, volgens mij ben je de laatste jaren alleen maar chagerijniger over Nederland in z'n geheel geworden, en dit staat daar niet los van vermoed ik.
Ik beaam juist wat je zegt en ik beklaag me er juist over dat dit verhaal uitgerekend in DWDD wordt gepresenteerd. Verder mag ik gewoon vinden én beargumenteren waarom ik de muziekcultuur in Nederland ver ondermaats vind.

Wat ik verder van Nederland vind, is niet zo relevant en ik voel steeds minder behoefte om daar op FOK! nog wat over te schrijven.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 januari 2018 @ 11:12:52 #269
163650 Greys
pi_176857452
Trouwens grappig dat Waylon deze week werd bevestigd voor Eurovision in Concert en mensen daar 'ja logisch toch' onder schreven. Terwijl Anouk, de 3Js en de Toppers bv niet meededen. Dus zo logisch is het allemaal niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 januari 2018 @ 11:17:07 #270
163650 Greys
pi_176857528
Songfestivalweblog:

quote:
Waylon is vanaf vrijdag 23 februari vijf dagen te gast bij het NPO1 programma De Wereld Draait Door. In vijf uitzendingen zingt hij een nieuw lied, waaronder het lied waarmee hij naar Lissabon af zal reizen. Wanneer Waylon de Nederlandse inzending in die week zal zingen zal niet bekend gemaakt worden.

Na een week zal bekend gemaakt worden welk lied de zanger (in samenspraak met de selectiecommissie) heeft gekozen. Er kan dus niet door het Nederlandse publiek gestemd worden op de liedjes.
Er is dus al gekozen lijkt me :P Want anders hoef je niet te schrijven dat er niet bekend gemaakt zal worden wanneer in die week De Inzending gezongen zal worden.

Klinkt goed *O* Want dan kan ie zich al lekker concentreren op hoe het eruit moet komen te zien. Hopelijk samen met Pannecoucke *duimt*. O+

[ Bericht 14% gewijzigd door Greys op 31-01-2018 11:22:43 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176858745
We mogen niet stemmen, dit is mensonterend en minachting van de kijker!
pi_176859330
Het geluid bij DWDD is de laatste jaren een stuk verbeterd. Het wordt ook beter in beeld gebracht. Ze hebben zich de kritiek echt wel aangetrokken.

Alsnog zegt de performance weinig over hoe het op het songfestival zal zijn, want daar loopt er natuurlijk een backing track mee ipv live instrumenten. Bij Calm After the Storm was dat alvast een verschil van dag en nacht, nog steeds vind ik CATS met live instrumenten niet echt overkomen. De productie voegde echt wat toe aan dat nummer, zoals Lights and Shadows door de productie werd verkloot... al was dat al een niet zo best nummer.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 januari 2018 @ 13:13:02 #273
163650 Greys
pi_176859677
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 12:53 schreef blackswangreen het volgende:
Het geluid bij DWDD is de laatste jaren een stuk verbeterd. Het wordt ook beter in beeld gebracht. Ze hebben zich de kritiek echt wel aangetrokken.

Alsnog zegt de performance weinig over hoe het op het songfestival zal zijn, want daar loopt er natuurlijk een backing track mee ipv live instrumenten. Bij Calm After the Storm was dat alvast een verschil van dag en nacht, nog steeds vind ik CATS met live instrumenten niet echt overkomen. De productie voegde echt wat toe aan dat nummer, zoals Lights and Shadows door de productie werd verkloot... al was dat al een niet zo best nummer.
Ik ga er zelf in elk geval mentaal rekening mee proberen te houden dat het een tikkie tegen gaat vallen op het eerste bij DWDD. En dat het op het ESF nog even wat stappen omhoog wordt getild als geheel.

Maar wie weet worden we verrast en is het live in een kleine tv studio al het einde :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 januari 2018 @ 13:35:41 #274
163650 Greys
pi_176860096
Ben ook heel benieuwd of we het hier straks aardig eens gaan zijn over een van de vijf nummers of dat het alle kanten op vliegt met de meningen. Zou een goed teken zijn als iedereen meteen zegt 'Oeh ja deze graag!'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176861128
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 07:49 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat heb ik ook ja. :D Iets wat voor wat reuring en spanning zorgt. Het gaat lekker hysterisch worden hier. *O*
Ja, dat heb ik wel een beetje gemist tot op heden. Het lijkt allemaal té goed te gaan? Geen idee hoor eigenlijk. Maar nu kunnen we een beetje gaan gokken welk nummer het zal zijn en welk nummer volgens ons, experts 8-) , het beste is om ons land mee te gaan vertegenwoordigen. En de drama als ons favoriet het niet is geworden :D
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 januari 2018 @ 14:33:34 #276
163650 Greys
pi_176861145
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 14:32 schreef grazz het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik wel een beetje gemist tot op heden. Het lijkt allemaal té goed te gaan? Geen idee hoor eigenlijk. Maar nu kunnen we een beetje gaan gokken welk nummer het zal zijn en welk nummer volgens ons, experts 8-) , het beste is om ons land mee te gaan vertegenwoordigen. En de drama als ons favoriet het niet is geworden :D
Jaaaaa. Ik denk dat als Calm After The Storm tussen vier andere nummers had gezeten ik die bv niet meteen had gekozen :D :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 januari 2018 @ 15:18:19 #277
163650 Greys
pi_176861948
Net kwam het bericht van songfestival.avrotros naar buiten dat nummer inderdaad al is gekozen ^O^
En bekendmaking 3 maart ipv 10 maart.

https://songfestival.avro(...)l-nummer-is-gekozen/

quote:
Het Songfestival-nummer is gekozen!
Op zaterdag 3 maart wordt bekendgemaakt met welk nummer Waylon in mei afreist naar Lissabon voor het Eurovisie Songfestival.

De keuze van het nummer is gemaakt door de teams van Waylon en AVROTROS. De officiële bekendmaking van het Songfestival-nummer gepland staat op zaterdag 3 maart. Meer informatie hierover volgt binnenkort.


[ Bericht 7% gewijzigd door Greys op 31-01-2018 15:46:02 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176862042
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:18 schreef Greys het volgende:
Net kwam het bericht van songfestival.avrotros naar buiten dat nummer inderdaad al is gekozen ^O^
En bekendmaking 3 maart ipv 10 maart.

https://songfestival.avro(...)l-nummer-is-gekozen/

[..]

Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 januari 2018 @ 15:26:09 #279
163650 Greys
pi_176862088
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176862262
  Moderator woensdag 31 januari 2018 @ 15:40:08 #281
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_176862327
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 januari 2018 @ 15:43:09 #282
163650 Greys
pi_176862382
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 januari 2018 @ 15:47:58 #283
163650 Greys
pi_176862471
Ik denk echt dat het al wat langer is gekozen ivm de tijd die over is en z'n drukke komende agenda met tour en The Voice en voorbereidingen voor act etc, maar dat ze het nu toch maar vast even officieel benadrukken zodat er niemand straks eind februari tijdens die vijf nummers nog het idee heeft dat men nog iets aan de keuze kan veranderen.
Verstandig. _O_

Die is volgens mij al lang bezig met de act. Als dat allemaal ook al niet in kannen en kruiken is, zou me niks verbazen!

En benieuwd of Cornald en Jan het dit keer wel eens waren qua keuze. Ik gok wederom op nee :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176862611
Oh geruststelling dit en ook fijn dat we een keer weten welke andere nummers in de running waren.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 januari 2018 @ 15:58:34 #285
163650 Greys
pi_176862697
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:54 schreef grazz het volgende:
Oh geruststelling dit en ook fijn dat we een keer weten welke andere nummers in de running waren.
Ja tis wel heel erg open dit keer wat dat betreft. Bij Og3ne hebben we nooit meer iets vernomen over de andere keuzes (waarschijnlijk omdat die er nooit echt waren _O-).
Wel extra stoer dit want hij neemt dus idd het risico dat het halve land straks krijst dat ze de verkeerde hebben gekozen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176863366
quote:
14s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja tis wel heel erg open dit keer wat dat betreft. Bij Og3ne hebben we nooit meer iets vernomen over de andere keuzes (waarschijnlijk omdat die er nooit echt waren _O-).
Wel extra stoer dit want hij neemt dus idd het risico dat het halve land straks krijst dat ze de verkeerde hebben gekozen.
Welnee, hij grijpt gewoon de kans om 5 dagen achter elkaar z´n nieuwe plaat te promoten bij de best bekeken talkshow van Nederland. Wat men verder van zijn keuze vindt zal hem worst wezen.

En zoals hier al heel vaak aangehaald heeft het Nederlands stempubliek geen smaak. Altijd kiezen ze het verkeerde nummer. Take Me As I Am van Ivan Peroti, De Stroom van de 3js, zelfs de Toppers hadden best een ok nummer met Angel of the Night. Maar nee, het Nederlands publiek koos anders.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 januari 2018 @ 16:27:40 #287
163650 Greys
pi_176863498
Het Nederlands publiek zou idd nooit meer ESF stemrecht moeten krijgen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176863746
quote:
14s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja tis wel heel erg open dit keer wat dat betreft. Bij Og3ne hebben we nooit meer iets vernomen over de andere keuzes (waarschijnlijk omdat die er nooit echt waren _O-).
Wel extra stoer dit want hij neemt dus idd het risico dat het halve land straks krijst dat ze de verkeerde hebben gekozen.
Dat hij voor het halve land het verkeerde lied gaat kiezen, daar hoeven we natuurlijk niet over te twijfelen. Zo ging het bij ieder NSF, en zelfs in het jaar van Sieneke waren er nog mafketels die dachten dat we met Loekz wel hadden kunnen scoren.

Vermoedelijk was het liedje al tijden terug klaar, en vond Waylon het ESF-waardig en heeft hij het daarna aan de selectiecommissie gepresenteerd.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_176863866
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:23 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Welnee, hij grijpt gewoon de kans om 5 dagen achter elkaar z´n nieuwe plaat te promoten bij de best bekeken talkshow van Nederland. Wat men verder van zijn keuze vindt zal hem worst wezen.

En zoals hier al heel vaak aangehaald heeft het Nederlands stempubliek geen smaak. Altijd kiezen ze het verkeerde nummer. Take Me As I Am van Ivan Peroti, De Stroom van de 3js, zelfs de Toppers hadden best een ok nummer met Angel of the Night. Maar nee, het Nederlands publiek koos anders.
Angel Of The Night is een geweldig nummer. Als je daar 1 iemand mee had laten gaan, damn.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 januari 2018 @ 16:41:35 #290
163650 Greys
pi_176863910
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:35 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dat hij voor het halve land het verkeerde lied gaat kiezen, daar hoeven we natuurlijk niet over te twijfelen. Zo ging het bij ieder NSF, en zelfs in het jaar van Sieneke waren er nog mafketels die dachten dat we met Loekz wel hadden kunnen scoren.

Vermoedelijk was het liedje al tijden terug klaar, en vond Waylon het ESF-waardig en heeft hij het daarna aan de selectiecommissie gepresenteerd.
Ja ik ben het hier helemaal mee eens hoor (zie m'n eerdere posts) maar ik heb waarschijnlijk zelf gewoon geen zin in het gekrijs van het halve land _O- Het zijn ook vaak mensen die in al geen tien jaar naar het ESF hebben gekeken en nog steeds zaniken over Oostblokfeestjes. :') En die komen dan ineens op m'n FB roepen dat ie het verkeerde nummer heeft gekozen.

Maar tis idd behoorlijk de moeite in dit geval om daar schijt aan te hebben en lekker je halve album te mogen spelen. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176863951
'Toen ik jou Vergat' van de 3JS had moeten winnen, was vernieuwend en had prima in gepast in die tijd (John Mayer).
Als Waylon met zoiets komt zou ik er achter staan, maar dat haalt de menigte niet.
pi_176864033
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:43 schreef Wuwwa het volgende:
'Toen ik jou Vergat' van de 3JS had moeten winnen, was vernieuwend en had prima in gepast in die tijd (John Mayer).
Als Waylon met zoiets komt zou ik er achter staan, maar dat haalt de menigte niet.
De Stroom was prima. Never Alone ook prima, alleen de staging :')
pi_176864308
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:43 schreef Wuwwa het volgende:
'Toen ik jou Vergat' van de 3JS had moeten winnen, was vernieuwend en had prima in gepast in die tijd (John Mayer).
Als Waylon met zoiets komt zou ik er achter staan, maar dat haalt de menigte niet.
Kijk, daar verschillen we al van mening. Dat nummer was eerder een poging tot interessantdoenerij... vond ik dan. Bovendien nogal moeilijk te vertalen.

De vergelijking met John Mayer zie ik niet, die schrijft juist vrij puntige nummers uit de counttrytraditie.
pi_176865167
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dag
  Moderator woensdag 31 januari 2018 @ 18:49:44 #295
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_176866956
Duitse publiek is ook echt slecht in de juiste plaat kiezen.
pi_176867200
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 18:49 schreef Momo... het volgende:
Duitse publiek is ook echt slecht in de juiste plaat kiezen.
Sterker nog: Het hele Europese publiek is slecht in het kiezen van de winnaar van het ESF.

Het probleem in die voorrondes is vooral dat de setting heel anders is dan het ESF zelf. Er zijn meestal veel minder liedjes, vaak een stuk of 8, in plaats van de 25 in de ESF-finale. Daarnaast komt er vaak een vakjury na elk liedje hun commentaar geven en de kijkers beïnvloeden. Sowieso is het vaak in een kleine studio met het publiek er vrij dicht op. En het is in vaak ergens in februari als het in half Europa vriest, terwijl het ESF in mei is, wanneer het zo overal 25 graden kan zijn.

Dan krijg je van die mismatches als intieme ballads die op het grote podium met de 4e startpositie geheel verloren gaan of dat ene rockliedje dat in de voorronde zo opviel, maar waarvan er in de eindronde nog 3 betere van meedoen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 januari 2018 @ 23:52:26 #297
163650 Greys
pi_176875111
Ha kijk dan :D Hij was echt heel jong al een countryboy.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176875272
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:52 schreef Greys het volgende:
Ha kijk dan :D Hij was echt heel jong al een countryboy.

[ afbeelding ]
Dat donkere, heeft hij ergens iets van Indonesische roots oid?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 februari 2018 @ 00:12:35 #299
163650 Greys
pi_176875400
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:01 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat donkere, heeft hij ergens iets van Indonesische roots oid?
Hij lijkt iig behoorlijk op z'n vader en wat minder op z'n moeder.



IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176875485
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij lijkt iig behoorlijk op z'n vader en wat minder op z'n moeder.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Willem Bijkerk klinkt ook niet enorm exotisch.
Maar hij heeft echt iets ‘buitenlands’, of wat dan ook de correcte term is op dit moment. :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 februari 2018 @ 00:26:00 #301
163650 Greys
pi_176875532
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:21 schreef mootie het volgende:

[..]

Willem Bijkerk klinkt ook niet enorm exotisch.
Maar hij heeft echt iets ‘buitenlands’, of wat dan ook de correcte term is op dit moment. :P
Ik snap wat je bedoelt. Hier helemaal (vroeger samen met Waylon Jennings)

https://www.instagram.com/p/BWu6TX1Hn5K/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')