Ja dat was echt heel oplettend van je, die quote toen onderaan die Instapostquote:Op dinsdag 23 januari 2018 08:27 schreef superrmama het volgende:
[..]
Oeh, ik was best scherp idd, al zeg ik 't zelf
Of hij leest mee hier de jatterd
De presentatie van AVROTROS maakt me niet zoveel uit. Ik ben zo arrogant om te denken dat als ik de studioversie een keer hoor, ik gelijk weet of het wat kan worden of niet. Dat had ik bij de afgelopen inzendingen allemaal goed. Anouk: ok nummer, interessant, duister. Common Linnets: een 'sleeper', fijne groove, goede tekst. Trijntje: vreselijk, plat, wat is dit in vredesnaam? Douwe Bob: goed couplet en goede bridge, refrein is kut. O'G3NE: raar overgeproduceerd nummer, slechte tekst, goed gezongen.quote:Op maandag 22 januari 2018 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, dan bedoelde je air en snobistisch in dit geval minder negatief dan ik dacht!
En ja, ik hoop ook op een tweede Giving Up Easy.Of evt een tweede Wicked Ways. Maar liever die eerste
Ik hoop zo dat het niet tegen gaat vallen.. Ik hou er iig rekening mee dat het me in eerste instantie tegen gaat vallen (omdat ik de AVROTROS presentatie altijd zo kneuterig vindt en dat beïnvloedt me meestal helaas negatief) en dat het later als geheel goed komt mede door performance en goede zang.
Done, ik weet niet of je er blij van wordtquote:Op maandag 22 januari 2018 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en als je dan toch gaat luisteren, luister dan even Lisboa Jerusalem. In het Franse topic. Benieuwd wat jij vindt, of dat hun inzending moet worden of niet.
(Sorry voor offtopic)
Ja hoor, was gewoon nieuwsgierig. Ik hou van eerlijke normale meningen dus ook van meningen die heel anders zijn dan de mijne.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Done, ik weet niet of je er blij van wordt
Ik heb het over de studioversie he, toen ik die hoorde wist ik meteen: dit is bijzonder. Er zit een goede sfeer in, en dus een goede groove (Every Breath You Take).quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:14 schreef Greys het volgende:
Ik zit meestal ook wel aardig qua inschatten (ook regelmatig fout hoor) maar eerlijk is eerlijk, ik vond Calm After the Storm zelf een fijn nummer maar bij het eerste keer horen/zien had ik zelf zéker niet het gevoel 'ja hoor wauw dit is top drie materiaal!!'. Had ik bij Salvador dan bv weer wel vanaf de eerste seconde, maar bij CATS echt niet vanaf het eerste begin. Kwam pas bij de act erbij, het mogelijke winnaarsgevoel.
Had jij het echt meteen al bij CATS dat je het een hoge winkans gaf?
Knap!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb het over de studioversie he, toen ik die hoorde wist ik meteen: dit is bijzonder. Er zit een goede sfeer in, en dus een goede groove (Every Breath You Take).
Is dat die blonde dame?quote:Op maandag 22 januari 2018 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en als je dan toch gaat luisteren, luister dan even Lisboa Jerusalem. In het Franse topic. Benieuwd wat jij vindt, of dat hun inzending moet worden of niet.
(Sorry voor offtopic)
Bij mij is het gewoon ook een soort zelfbescherming. Ja ik ben triest maar eerlijkquote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:59 schreef Em31 het volgende:
Ik had OG3NE wel wat hoger bij het publiek verwacht eigenlijk, ondanks dat het nummer mijn smaak niet was. Ik denk ook dat ze meer punten hadden gehad als ze ergens aan het einde hadden gezeten. Maar alsnog was het totale resultaat prima voor dat nummer.
Bij Waylon ga ik er op een of andere manier ook vanuit dat het eerst tegenvaltOndanks dat ik verder alle vertrouwen in hem heb.
Haha niet triest hoor, ook wel logisch. Bij mij is het ook dat ik hoop dat hij alles eruit haalt wat erin zit. Dat kon hij bij CATS natuurlijk niet helemaal laten zien, ondanks dat dat ook prachtig was. Maar precies wat jij zegt dus, hopelijk doet hij dat jaquote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon ook een soort zelfbescherming. Ja ik ben triest maar eerlijkOmdat ik anders echt veel te hoge verwachtingen krijg.
Keek net DWDD en daar kwamen fragmentjes voorbij, toevallig oa Waylon die Somebody to Love zong. Als ik dat dan weer hoor denk ik 'oh mán doe ajb een nummer waarbij je vocaal alles uit de kast kunt trekken'
https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/340205
Als Conchita geen 'boodschap' had gehad?!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat was echt heel oplettend van je, die quote toen onderaan die Instapost![]()
Ik vind het ook echt een mooie titel. En een goede 'boodschap', waar je tijdens de persconferentie tenminste iets over kunt vertellen. Beetje Slow Down maar dan anders
Ik vond Trijntje helemaal niet goed zingen en Anouk was nerveus maar dat kwam niet zo over.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:02 schreef superrmama het volgende:
[..]
Als Conchita geen 'boodschap' had gehad?!
Maar idd, komt op' t zelfde neer; Slow down brother, maar dan op z'n Waylons
Toch ff dit: Vorig jaar bij Tuckerville-ja echt- kwam Douwe Bob zoveel beter uit de verf met dat nr.! Blijft to h heel moeilijk dat inschatten. Eindigde imo best wel hoog voor een niet heel byzondere song, toen zag en hoorde ik 'm zo live en relaxed, was echt een wereld van vershil.
Maar ja, Anouk die ook zo trillend van zenuwen daar stond verwacht je ook niet, kwam wel beter uit de verf alsnog.
Trijntje helemaal op van de zenuwen, maar zang was goed, net als bij Ogene, is echter niet waar 't om gaat, of 't goed gezongen wordt, gelukkig maar, vind ik dan.
Songfestival: kom met een sterke song, maak je voor de rest niet druk over bijzaken.
Als Anouk 'fan' zijnde alleen al, kwam bij mij echt wel zo over, Trijntje was een drama en ook heel nerveus, toch zong ook zij goed, vind ik. Mijn punt is meer dat ik dat eik niet zo erg vind als de zang wat minder is, als DE song maar goed is, blijft voor mij het belangrijkste :-)quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:16 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vond Trijntje helemaal niet goed zingen en Anouk was nerveus maar dat kwam niet zo over.
Zo kunnen smaken verschillen, als een goed liedje niet goed uit de verf komt qua zang dan zakt dat bij mij weg. Ik vond bv Monte Negro en IJsland goed vooraf in 2017, maar eenmaal op het podium vond ik het slecht of matig en is het favoriet af bij mij.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:41 schreef superrmama het volgende:
[..]
Als Anouk 'fan' zijnde alleen al, kwam bij mij echt wel zo over, Trijntje was een drama en ook heel nerveus, toch zong ook zij goed, vind ik. Mijn punt is meer dat ik dat eik niet zo erg vind als de zang wat minder is, als DE song maar goed is, blijft voor mij het belangrijkste :-)
Dolkomisch.quote:
Voor de doorverkoop waarschijnlijk? Tuigquote:Op woensdag 24 januari 2018 11:56 schreef Greys het volgende:
Ik zie sommige mensen op FB gewoon voor zes of zeven concerten kaarten kopen. Ik vind hem ook goed hoor maar zo vaak een zelfde concert zien?
Zo te zien zijn dit heel erg blije mensen die een heel schema maken met hun vrienden en vriendinnen om naar al die concerten te gaan.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:54 schreef CrashO het volgende:
[..]
Voor de doorverkoop waarschijnlijk? Tuig
Het is grappig bedoeld, maar Carlo en de zusjes geven hiermee nogmaals aan dat ze echt geen reet van het festival begrijpen, en van wat de mensen aanspreekt. Het gaat om oorspronkelijkheid, en geen geforceerde zangles met dubbele modulatie maar zonder echte melodie.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:00 schreef Greys het volgende:
Ik had deze nog nooit gezien met dit orkest. Wattafak. Hier is het gewoon echt niveau wereldster hoor jongens. Jezus
![]()
Ja paar jaar geleden had ie een iets steviger periodequote:Op donderdag 25 januari 2018 23:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar van wanneer is dit? Hij moet wel uitkijken dat hij niet een beetje dikkig wordt
Edit: oh, laat maar, al best oud
Gaaf he? Tis alleen dan weer een pietsie eng omdat de verwachtingen dan misschien weer te hoog liggen. Vorig jaar was het een stuk meer ontspannen ESF kijken voor me in elk gevalquote:Op donderdag 25 januari 2018 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
Ben zo blij met de keuze voor Waylon. Vind hem geweldig en hoop dat hij ook met een geweldig lied op de proppen komt. Zo benieuwd!
Tien maart lijkt dus steeds waarschijnlijker te worden. Dan wijken ze dus af van de vrijdag waarop het normaal gebeurt. Tenminste laatste paar keer was op vrijdag, toch?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 17:16 schreef ato het volgende:
[..]
Ik sprak een jongen in de bar gisteren en die gaat stage lopen bij Tros/AVRO songfestival.
En die vertelde ook dat de datum 10 Maart was.
Ik las het verkeerd, ik las dit:quote:Op vrijdag 26 januari 2018 17:34 schreef Greys het volgende:
Heb AvroTros even gemaild met de vragen:
- of die datum idd klopt
- of er al iets bekend is over de vorm/locatie van bekendmaking
- of Waylon meedoet aan Eurovision in Concert
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 17:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd, ik las dit:
- of Waylon meedoet aan Eurovisie songfestival
Ik begon me al een beetje zorgen te maken om je Greys..
HET MEEST RECENTE BERICHT OP JULLIE SITE IS VAN BEGIN NOVEMBER.quote:Geachte lezer,
Hartelijk dank voor je e-mail. Door het grote aantal e-mails dat we ontvangen zijn we helaas niet in staat om op iedere e-mail persoonlijk te reageren.
Waylon zal Nederland vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival 2018 in Lissabon.
Meer informatie over het Eurovisie Songfestival is te vinden op www.songfestival.nl en www.eurovision.tv
Vriendelijke groet,
Redactie Eurovisie Songfestival
Dat bevestigde die jongen van die bar he. Het viel wel op dat ik iets meer wist van ESF dan hij, maar ach hij moet nog stage lopen (ja wrijf het er maar in) en hij mag ook naar Portugal.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 17:25 schreef Greys het volgende:
Deze post even uit Agenda topic gekopieerd:
[..]
Tien maart lijkt dus steeds waarschijnlijker te worden. Dan wijken ze dus af van de vrijdag waarop het normaal gebeurt. Tenminste laatste paar keer was op vrijdag, toch?
Benieuwd waarom ze daar nu van afwijken
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:02 schreef Greys het volgende:
Maar wél heel fijn dat we nu weten dat Waylon meedoet aan het songfestival jongens!![]()
Geeft niks, de persoon die de mail beantwoord heeft, heeft dat ook zo gelezenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 17:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd, ik las dit:
- of Waylon meedoet aan Eurovisie songfestival
Ik begon me al een beetje zorgen te maken om je Greys..
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geeft niks, de persoon die de mail beantwoord heeft, heeft dat ook zo gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |