Nee van het miljoenmiljardste idiote voorstel om maar iets gratis te mogen hebben..quote:
Je krijgt er exposure voor. Als je het geen goeie deal vindt, zeg je gewoon nee.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee van het miljoenmiljardste idiote voorstel om maar iets gratis te mogen hebben..
Geloof me.. een rioolreinigingsbedrijf krijgt nooit dat soort verzoeken..
Ik zou mn personeel er ook niet in betrekken als ik hem was.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:24 schreef SugeLucky het volgende:
Als iemand je vraagt om een filmpje te maken over zijn hotel dan lijkt het me logisch dat je daar gratis kan overnachten.
Maar je gaat niet zelf iemand vragen of je gratis in z'n hotel mag blijven overnachten als je er een filmpje overmaakt. Dat is gewoon niet hoe het werkt en behoorlijk triest.
Mooie reactie van de eigenaar. 2e reactie had ie beter achterwege kunnen laten.
Ik ga je elke dag een post sturen met allerlei idiote en oneerbare voorstellen..quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je krijgt er exposure voor. Als je het geen goeie deal vindt, zeg je gewoon nee.
Waarom zou je antwoorden?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:44 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik ga je elke dag een post sturen met allerlei idiote en oneerbare voorstellen..
En dan wil ik graag weten wanneer je er genoeg van hebt.. en hoe lang je netjes blijft antwoorden..
En dat is maar 1 post per dag..
Jij hebt blijkbaar nog nooit een zakelijke email verstuurd.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:48 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Omdat ze anders denken dat je het niet gelezen hebt en vaker gaan vragen..
Nee nog nooit in de vijftien jaar dat ik een bedrijf heb..quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar nog nooit een zakelijke email verstuurd.
En jij reageert op alle spam?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee nog nooit in de vijftien jaar dat ik een bedrijf heb..
Schelden met kankerquote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:55 schreef Desmosedici het volgende:
Damn, ze ziet er kanker eng uit. Net een alien.
Exposure van random vloggers, het is maar net hoeveel waarde je daar aan wil hechten. Een beetje dezelfde kolder als al die Yelp reviewers die voor jou wel even gaan bepalen welk restaurant goed is en welke niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je krijgt er exposure voor. Als je het geen goeie deal vindt, zeg je gewoon nee.
It's better to burn out than to fade away.quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:23 schreef Kim-Holland het volgende:
22 jaar en nu al zo uitgeblust uitzien..ik voel een burn-out aankomen.
Dan negeer ik het gewoon, hoe makkelijk kan het leven zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:44 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik ga je elke dag een post sturen met allerlei idiote en oneerbare voorstellen..
En dan wil ik graag weten wanneer je er genoeg van hebt.. en hoe lang je netjes blijft antwoorden..
En dat is maar 1 post per dag..
Tja, iedere ondernemer kan voor zichzelf uitmaken of-ie er wat aan heeft of niet. Als je het geen goeie deal vindt zeg je nee of je maakt een simpel bericht op wat je naar iedere vlogger stuurt waarin je aangeeft dat dat je beleid is.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Exposure van random vloggers, het is maar net hoeveel waarde je daar aan wil hechten. Een beetje dezelfde kolder als al die Yelp reviewers die voor jou wel even gaan bepalen welk restaurant goed is en welke niet.
Dat kan niet.. want tussen die posts zitten ook posts die je 600 euro opleveren..quote:Op vrijdag 19 januari 2018 01:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan negeer ik het gewoon, hoe makkelijk kan het leven zijn.
Je geeft ook in een brief uitleg aan iedereen die steeds opnieuw je vriendin wil versieren?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 01:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tja, iedere ondernemer kan voor zichzelf uitmaken of-ie er wat aan heeft of niet. Als je het geen goeie deal vindt zeg je nee of je maakt een simpel bericht op wat je naar iedere vlogger stuurt waarin je aangeeft dat dat je beleid is.
Daar heb je toch gewoon een standaardmail voor gemaakt in de bedrijfscomputer, of denk je nou echt dat een hoteleigenaar elke vlogger persoonlijk terug gaat schrijven.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee van het miljoenmiljardste idiote voorstel om maar iets gratis te mogen hebben..
Geloof me.. een rioolreinigingsbedrijf krijgt nooit dat soort verzoeken..
Want de bedrijfscomputer trok deze mail er zelf op eigen houtje uit?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 01:14 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Daar heb je toch gewoon een standaardmail voor gemaakt in de bedrijfscomputer, of denk je nou echt dat een hoteleigenaar elke vlogger persoonlijk terug gaat schrijven.
Als een beetje e-mails doorscrollen je al teveel werk is kun je beter thuis gaan zitten.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 01:06 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat kan niet.. want tussen die posts zitten ook posts die je 600 euro opleveren..
Of je moet het natuurlijk allemaal geen punt vinden en een beetje zuipen en een uitkering trekken.. dat kan ook natuurlijk..
praat nou niet zo dom, je weet toch wel hoe een standaardmail gemaakt wordt?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 01:21 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Want de bedrijfscomputer trok deze mail er zelf op eigen houtje uit?
Dat mensen hier zo mad om kunnen worden, man man man.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 01:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
praat nou niet zo dom, je weet toch wel hoe een standaardmail gemaakt wordt?
Je schrijft een email in standaardstijl, deze zet je vast bij concepten en vervolgens gebruik je deze bij elke andere vlogger. Kost het bedrijf niet meer dan 10 seconden.
Zo'n standaardmail wordt ook altijd gebruikt bij een sollicitatie afwijzing.
Natuurlijk doet ze dat, het brengt geld binnen. Aan dat filmpje verdient ze waarschijnlijk meer dan aan haar tien vorige, dankzij al de publiciteit. En extra subscribers. Kassa kassa..quote:Op vrijdag 19 januari 2018 01:37 schreef Braddie het volgende:
Compleet het realiteitsbesef kwijt, zoals helaas de meeste vloggersDie denken dat omdat ze op YouTube populair zijn, ze ook maar gelijk met rare voorstellen kunnen komen, ja hey.. Ik heb 89 duizend abonnees op YouTube, laat mij even gratis in je hotel overnachten
Te belachelijk voor woorden joh, en omdat ze haar zin niet krijgt (wat volkomen logisch is, en ik vind ook de reactie van de hotel eigenaar niet overdreven) Gaat ze een filmpje opnemen van bijna een kwartier waar in ze net doet alsof ze zojuist een miljoenendeal is misgelopen, en waarin ze (zoals veel van die vlogsters/vloggers) In de slachtoffer rol kruipen en enorm lopen te overdrijven, wat een trieste trieste zaak
Ja, maar ze zet zichzelf zo wel enorm voor lul.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 02:05 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Natuurlijk doet ze dat, het brengt geld binnen. Aan dat filmpje verdient ze waarschijnlijk meer dan aan haar tien vorige, dankzij al de publiciteit. En extra subscribers. Kassa kassa..
onderaan 't vliegtuig binden..quote:Op vrijdag 19 januari 2018 02:18 schreef flipsen het volgende:
Je wordt er mee doodgegooid tegenwoordig. Hotels, restaurants, bars. Ook ik als reisorganisatie krijg regelmatig een mail "Wij zijn xx en xx en we hebben zoveel volgens/whatever en we reizen al schrijvend en fotograferend de wereld over. Kunnen jullie ons sponsoren in ruil voor..." -> delete forever.
Nee maar hij heeft wel een YouTube schooier op haar plaats gezet, ik stoort me al een paar jaar aan dit schooierige gedrag, ook Nederlandse YouTubesletjes doen dit zo, peperdure make-up gratis ontvangen en daar dan een filmpje over maken terwijl hun doelgroep, meisjes van 10 jaar tot pakweg 20 jaar, die deze make-up nooit kunnen betalen, laatst nog een die om een gratis Ereader vroeg, dan zou ze er een positief stukje over schrijven.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 06:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Je kan een voorstel ook gewoon op een zakelijke manier afwijzen.
Die vent is geen held, hij heeft geen levens gered ofzo met gevaar voor eigen leven he.
Koop eens een woordenboek.
Eens, maar bedelen om gratis shit is best wel sneu. Ik volg een paar van die beroepsreizigers en die krijgen het gewoon aangeboden, zoals hier:quote:Op vrijdag 19 januari 2018 06:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Je kan een voorstel ook gewoon op een zakelijke manier afwijzen.
Ik stel voor dat wij samen vloggen met eventueel mortaxx en Richolio erbij.quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Maar nope filmpje maken erover en zielig doen, kun je weer views vangen.Zo erg zal ze het allemaal wel niet vinden, anders laat je niet de wereld weten dat jij het was.
Al die lui kunnen helemaal niks. Het is knap dat dit soort types zelfstandig kunnen ademhalen. Voegen niks toe aan deze wereld.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 02:18 schreef flipsen het volgende:
Je wordt er mee doodgegooid tegenwoordig. Hotels, restaurants, bars. Ook ik als reisorganisatie krijg regelmatig een mail "Wij zijn xx en xx en we hebben zoveel volgens/whatever en we reizen al schrijvend en fotograferend de wereld over. Kunnen jullie ons sponsoren in ruil voor..." -> delete forever.
En dan onderwerp worden van een jankfilmpje?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat heeft hij nu ook gratis en veel meer dan die miezerige 80.000 volgers van haar. Plus hij heeft vegans en glutenwijven ook nog even genoemd dus die zullen ook wel over de zeik zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch niet gedaan? Hij heeft de mail anoniem gemaakt.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:08 schreef MakkieR het volgende:
Hmm..dat een vlogster probeert 4 dagen ergens gratis te verblijven in een hotel vind ik op zich nog geen misdaad. Wat mij vooral irriteert aan dit verhaal is de manier hoe je deze brief afhandelt. De hoteleigenaar had haar ook een mailtje kunnen sturen met een afwijzing in plaats van iemand meteen aan de schandpaal te nagelen.
En daar heeft ze zelf een 13 minuten durend vlog op gemaakt. Met veel gehuil.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 07:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch niet gedaan? Hij heeft de mail anoniem gemaakt.
ach God deze doet nog moeitequote:Op donderdag 18 januari 2018 23:23 schreef Kim-Holland het volgende:
22 jaar en nu al zo uitgeblust uitzien..ik voel een burn-out aankomen.
Je mag hopen dat ze ècht geen geld hebben. Het lijken me ook de sneue types die als ze het wel zelf moeten/kunnen betalen een negatieve review schrijven als ze het niet gratis krijgen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 06:57 schreef Pek het volgende:
[..]
Eens, maar bedelen om gratis shit is best wel sneu.
Precies dit.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 04:50 schreef sp3c het volgende:
ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat je de goede man beledigd door te suggereren hij moet betalen voor goede kritieken alsof het hetzelfde is als reclame maken ... en als consument wordt ik ook niet echt warm van het idee moet ik zeggen
deze man is een held
quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Social Media Influencer
Zulke mensen overleven niet in de echte wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |