Ik denk niet dat het een samenspel is. Die mail van haar die hij online plempte was echt zo geschreven dat ze hem naar 20 hotels tegelijk kon sturen (wat ze waarschijnlijk ook heeft gedaan). Probleem was dat ze geen enkel onderzoek had gedaan naar de hotels die ze heeft benaderd (behalve dan waarschijnlijk het cijfer op tripadvisor) en ze per ongeluk mailde naar een valse nicht met een voorliefde voor het affikken van SJW op z'n social media kanalen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een briljante analogie![]()
Overigens is die hoteleigenaar wel een maximale eindbaas 2.0 She wanted to play a game. He set the rules.
Tenzij het natuurlijk een samenspel is tussen die 2, maar dan is het nog steeds briljant want het werkt.
Ja ik denk het ook niet, maar het zou kunnen. Maar dan nog vind ik die hoteleigenaar een maximale baas.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een samenspel is. Die mail van haar die hij online plempte was echt zo geschreven dat ze hem naar 20 hotels tegelijk kon sturen (wat ze waarschijnlijk ook heeft gedaan). Probleem was dat ze geen enkel onderzoek had gedaan naar de hotels die ze heeft benaderd (behalve dan waarschijnlijk het cijfer op tripadvisor) en ze per ongeluk mailde naar een valse nicht met een voorliefde voor het affikken van SJW op z'n social media kanalen.
quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:37 schreef RipCity het volgende:
Ze blijft maar piepen http://www.standard.co.uk(...)r-free-a3748011.html
Ja, want dat was ook zonder dat zo moeilijk te vinden.quote:"The parts with my name on had not been blacked out...it had, like, a black highlighter over them but - if you turned up the brightness on your screen - you could see my name, my channel, my URL..."
Het is gewoon een triest jankwijf. Kan zij niet even een Tide Pod challenge doen?quote:Op maandag 22 januari 2018 19:07 schreef TheJanitor het volgende:
Grappig dat ze bij tegengeluid ineens een 22-jarig meisje is.
Post-natale abortus lijkt me hier niet misplaatst.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:37 schreef RipCity het volgende:
Ze blijft maar piepen http://www.standard.co.uk(...)r-free-a3748011.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |