quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:48 schreef Hathor het volgende:
Al vloggend langs de hoeren gaan, voor een freebee krijg je dan een goede review op Instagram.
Nogmaals, daar heb ik het helemaal niet over.quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou en, ik vind haar gejank nep.
Een goede review op hookers.nl werkt wel echtquote:Op donderdag 18 januari 2018 23:48 schreef Hathor het volgende:
Al vloggend langs de hoeren gaan, voor een freebee krijg je dan een goede review op Instagram.
Je bent zeker een angel?quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nogmaals, daar heb ik het helemaal niet over.
Je geeft mooi aan wat ik bedoel, een beetje lekker afgeven op zo'n meisje om jezelf beter te voelen ofzo.
Een wat?quote:
Een volger van die schooierquote:
Ik had hiervoor nog nooit van haar gehoord.quote:
Niets meer dan terecht, wat denkt deze verwaande trut wel niet?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:08 schreef MakkieR het volgende:
Hmm..dat een vlogster probeert 4 dagen ergens gratis te verblijven in een hotel vind op zich nog geen misdaad. Wat mij vooral irriteert aan dit verhaal is de manier hoe je deze brief afhandelt. De hoteleigenaar had haar ook een mailtje kunnen sturen met een afwijzing in plaats van iemand meteen aan de schandpaal te nagelen.
De vraag is waarom je haar persoonlijk niet gewoon via een email/brief afwijst, dat is toch veel netter?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:10 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Niets meer dan terecht, wat denkt deze verwaande trut wel niet?
Welke schandpaal? Haar naam staat er niet bij.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:08 schreef MakkieR het volgende:
Hmm..dat een vlogster probeert 4 dagen ergens gratis te verblijven in een hotel vind op zich nog geen misdaad. Wat mij vooral irriteert aan dit verhaal is de manier hoe je deze brief afhandelt. De hoteleigenaar had haar ook een mailtje kunnen sturen met een afwijzing in plaats van iemand meteen aan de schandpaal te nagelen.
Die hele houding van 'ik ben vlogger dus ik kan alles maken en krijgen' is nu mooi ingedeukt. Meer dan terechte actie van deze man. Laat dat mens lekker gaan werken voor d'r hotelverblijfjes.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
De vraag is waarom je haar persoonlijk niet gewoon via een email/brief afwijst, dat is toch veel netter?
Het punt is dus dat hij de brief, volledig geanonimiseerd online had gezet. Ze heeft vervolgens zelf haar eigen naam er aan gelinkt, wat nergens voor nodig was. Ze had ook gewoon niet kunnen reageren en dan had niemand geweten van wie die brief was.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:08 schreef MakkieR het volgende:
Dat kan wel zo zijn, maar om dan meteen in de aanval te gaan. Ik zou daar niet zoveel aandacht aan schenken en het lijkt mij ook niet erg handig om jezelf zo te promoten. Een hoteleigenaar heeft toch wel andere dingen aan zijn hoofd dan een oorlog te ontketenen via sociale media.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het punt is dus dat hij de brief, volledig geanonimiseerd online had gezet. Ze heeft vervolgens zelf haar eigen naam er aan gelinkt, wat nergens voor nodig was. Ze had ook gewoon niet kunnen reageren en dan had niemand geweten van wie die brief was.
Mwa, in de aanval gaan zou ik het niet noemen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:19 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar om dan meteen in de aanval te gaan. Ik zou daar niet zoveel aandacht aan schenken en het lijkt mij ook niet erg handig om jezelf zo te promoten. Een hoteleigenaar heeft toch wel andere dingen aan zijn hoofd dan een oorlog te ontketenen via sociale media.
Dan kun je toch gewoon 'nee' zeggen? Het komt veel voor; zeker mensen met een groot Youtube-account die veel reizen hebben praktisch altijd gratis verblijf.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:14 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Die hele houding van 'ik ben vlogger dus ik kan alles maken en krijgen' is nu mooi ingedeukt. Meer dan terechte actie van deze man. Laat dat mens lekker gaan werken voor d'r hotelverblijfjes.
Dit zal dan ook de druppel zijn geweest..quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:19 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar om dan meteen in de aanval te gaan. Ik zou daar niet zoveel aandacht aan schenken en het lijkt mij ook niet erg handig om jezelf zo te promoten. Een hoteleigenaar heeft toch wel andere dingen aan zijn hoofd dan een oorlog te ontketenen via sociale media.
Die hoteleigenaar is mijn influencerquote:Op donderdag 18 januari 2018 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]Dus is het normaal om te schooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |